LiveAgent er her for at hjælpe dig med at få de bedste kundeanmeldelser og levere fantastisk kundeservice. Skift til en dedikeret help desk-løsning med et flerkanals billetsystem, den hurtigste live chat-widget og sociale medier. Håndter e-mails, opkald, sociale mediebeskeder, chats og kundeportalartikler ét sted. Fortsæt med at læse for at finde ud af, hvad der gør LiveAgent til et godt Birdeye-alternativ, eller start den gratis prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
BirdEye tilbyder billettering.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Livechat.
|
BirdEye tilbyder Livechat.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder callcenter.
|
BirdEye tilbyder ikke callcenter.
|
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
BirdEye tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
BirdEye tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
BirdEye tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
BirdEye tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
BirdEye tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
BirdEye tilbyder ikke vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
BirdEye tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
BirdEye tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
BirdEye tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
BirdEye tilbyder ikke IVR -funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
BirdEye tilbyder videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
BirdEye tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
BirdEye tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
BirdEye tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
Vær til stede på alle vigtige kommunikationskanaler, hjælp dine kunder og indsaml positiv feedback fra kunder. Dette er muligt takket være LiveAgents kraftfulde værktøjer og billetsystem, der samler al kommunikation på ét sted. Udvid din online tilstedeværelse med e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram.
Sig nej til negative anmeldelser, sørg for at levere den hurtigste kundesupport takket være en chatknap placeret på dit websted. LiveAgent tilbyder den hurtigste live chat på markedet, og den understøttes også af fantastiske funktioner som f.eks. skrivevisning i realtid og proaktive chatinvitationer. Giv kundesupport en fantastisk hastighed, øg den positive anmeldelse og få mere loyale betalende kunder.
LiveAgent sikkerhedskopierer alle værktøjer med grundlæggende og avancerede funktioner, så du kan fokusere på at yde kundesupport. Desuden kan du forbedre dine arbejdsgange med over 140 integrationer med apps, du bruger. Det tager kun et stykke tid at blive fortrolig med LiveAgent takket være vores praktiske introduktionsguide, der er tilgængelig lige fra starten.
Banebrydende software
LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Skift til software, der har din ryg, når du har mest brug for det. Vores kundesucces-team gør sit bedste arbejde 24/7 for at sikre, at vores kunder får en problemfri oplevelse med vores helpdesk-løsning. Sådan bevarer vi vores forretningsomdømme intakt. Se vores resultater og autentiske anmeldelser fra kunder, der besluttede at begynde at bruge LiveAgent til deres helpdesk-behov.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Start vores gratis 14-dages prøveperiode, og se, hvordan du kan forbedre real-time interaktion med live chat og hele billetsystemet. Du kan også se vores overkommelige prisplaner eller få en rundvisning i LiveAgent. Se bare videoen og se alt, hvad LiveAgent kan gøre.
Ved du, hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede rigtigt… LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team