Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Er du dødtræt af dit help desk software?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Birdeye-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Birdeye-alternativ?

LiveAgent er her for at hjælpe dig med at få de bedste kundeanmeldelser og levere fantastisk kundeservice. Skift til en dedikeret help desk-løsning med et flerkanals billetsystem, den hurtigste live chat-widget og sociale medier. Håndter e-mails, opkald, sociale mediebeskeder, chats og kundeportalartikler ét sted. Fortsæt med at læse for at finde ud af, hvad der gør LiveAgent til et godt Birdeye-alternativ, eller start den gratis prøveperiode i dag.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BirdEye vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent BirdEye
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
BirdEye tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
BirdEye tilbyder Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
BirdEye tilbyder ikke callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
BirdEye tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
BirdEye tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
BirdEye tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
BirdEye tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
BirdEye tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
BirdEye tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
BirdEye tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
BirdEye tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
BirdEye tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
BirdEye tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
BirdEye tilbyder videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
BirdEye tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
BirdEye tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
BirdEye tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
BirdEye tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
BirdEye tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
BirdEye tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Skab en fantastisk kundeoplevelse med kraftfulde værktøjer

Vær til stede på alle vigtige kommunikationskanaler, hjælp dine kunder og indsaml positiv feedback fra kunder. Dette er muligt takket være LiveAgents kraftfulde værktøjer og billetsystem, der samler al kommunikation på ét sted. Udvid din online tilstedeværelse med e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram.

Få positive kundeanmeldelser med det rigtige værktøjssæt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Få den hurtigste live chat til kundeservice

Sig nej til negative anmeldelser, sørg for at levere den hurtigste kundesupport takket være en chatknap placeret på dit websted. LiveAgent tilbyder den hurtigste live chat på markedet, og den understøttes også af fantastiske funktioner som f.eks. skrivevisning i realtid og proaktive chatinvitationer. Giv kundesupport en fantastisk hastighed, øg den positive anmeldelse og få mere loyale betalende kunder.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Få flere loyale kunder med vores hurtige live chat

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Skab en integreret oplevelse for dine agenter

LiveAgent sikkerhedskopierer alle værktøjer med grundlæggende og avancerede funktioner, så du kan fokusere på at yde kundesupport. Desuden kan du forbedre dine arbejdsgange med over 140 integrationer med apps, du bruger. Det tager kun et stykke tid at blive fortrolig med LiveAgent takket være vores praktiske introduktionsguide, der er tilgængelig lige fra starten.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.

Birdeye alternativ
30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Kundetilfredshed er vores vigtigste prioritet

Skift til software, der har din ryg, når du har mest brug for det. Vores kundesucces-team gør sit bedste arbejde 24/7 for at sikre, at vores kunder får en problemfri oplevelse med vores helpdesk-løsning. Sådan bevarer vi vores forretningsomdømme intakt. Se vores resultater og autentiske anmeldelser fra kunder, der besluttede at begynde at bruge LiveAgent til deres helpdesk-behov.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klar til at prøve vores kundeinteraktionsværktøj?

Start vores gratis 14-dages prøveperiode, og se, hvordan du kan forbedre real-time interaktion med live chat og hele billetsystemet. Du kan også se vores overkommelige prisplaner eller få en rundvisning i LiveAgent. Se bare videoen og se alt, hvad LiveAgent kan gøre.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du, hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede rigtigt… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Hvad er alternativer til Birdeye?

Der er mange alternative softwareløsninger til Birdeye. LiveAgent er en af de bedste, når det kommer til kundesupport. Det har et pålideligt multi-kanal billetsystem, der kan håndtere enhver kundeanmodning.

Hvorfor skal du skifte til LiveAgent fra Birdeye

LiveAgent er en dedikeret helpdesk-software med fokus på at hjælpe dine kunder. Det har den hurtigste live chat-widget, understøttelse af flere kanaler og endda understøttelse af sociale medier. Det kan håndtere Facebook, Twitter, Instagram og endda Viber.

Hvad er fordelene ved Birdeye alternative LiveAgent

Udover billetsystemet tilbyder LiveAgent masser af funktioner, der gør kundesupport meget lettere, og det understøtter også over 140 integrationer med andre apps, virksomheder bruger til at oprette problemfrie arbejdsgange.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo