Find ud af, hvilken URL din kunde er på, mens du chatter med vores funktion til sporing af besøgende på webstedet. LiveAgent giver dig også besked, hvis kunden skifter til en anden side.
Funktionen til sporing af besøgende på webstedet er praktisk, især når du dirigerer dine kunder til en bestemt URL, eller når du vil give dem den bedst mulige information. For eksempel vedrørende priser eller tekniske detaljer om dit produkt/tjeneste.
Før hver live chat-session starter, kan du se kundeoplysningerne og mange andre detaljer, såsom deres start-URL. Start-URL er normalt det sted, hvor kunden eller agenten indledte en live chatsamtale.
Eksempel:
I vores eksempel kan du se websiden; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Efterhånden som en chat fortsætter, kan kunder komme med potentielt flere og flere spørgsmål. I vores eksempel havde kunden brug for hjælp til IVR, da det var det sidste trin at have en fuldt integreret call center. Du kan se, hvordan de bevægede sig gennem flere forskellige vidensbaseartikler.
Desuden blev chatten senere tilsluttet en anden kollega efter en anmodning. Husk, at du kan starte den interne chat når som helst, og du har endda mulighed for at efterlade en offline besked til din kollega.
Ved at kende den aktuelle URL for din livechatbesøgende kan du give den bedste og mest præcise support til dine kunder ved at se, hvordan de bevæger sig mellem undersiderne på din webside.
Forretningsmæssige fordele:
- Sparer tid
- Loyale kunder
- Effektiv kundeservice
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Oplev andre live chat funktioner:
Chat distribution
Sørg for, at din kundesupport effektivt håndterer live chat-forespørgsler. Chatdistributionsfunktionen giver dig mulighed for at indstille en bestemt måde at dirigere alle nye chats på. Du kan vælge mellem Tilfældigt tildelt routing for maksimal udnyttelse.
Online besøgende
Få et overblik over din aktuelle hjemmesidetrafik gennem LiveAgent. I sektionen kaldet onlinebesøgende kan du se de livebesøgende på dit websted. Denne funktion gør det også muligt for dine agenter at invitere live besøgende til at chatte.
Chat historie
Bliv altid informeret om tidligere kundeforespørgsler, når det er nødvendigt med Chathistorik. Denne LiveAgent-funktion giver dig information, der kan forhindre kundens frustration. Du kan se den besøgendes land, navnet på kunden og agenten og hele tidligere samtaler. Som et resultat kan dine kunderepræsentanter løse billetter hurtigt og effektivt.
Vidensbaseressourcer:
Vil du konfigurere en live chatknap på dit websted?
Følg denne guide for at få dybdegående information om hvordan du opretter en onlineknap.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
Vælg det rigtige system til din virksomhed med anmeldelsesplatforme og gratis demo-prøver. LiveAgent tilbyder help desk software med automatisering af e-mails og integreringer for forbedret konvertering. Brug automatiserede e-mails som velkomstmails, feedback-e-mails og særlige tilbud, men vær opmærksom på at undgå for meget automatisering.