Prøveperiode

Sporing af websitebesøgende

Find ud af, hvilken URL din kunde er på, mens du chatter med vores funktion til sporing af besøgende på webstedet. LiveAgent giver dig også besked, hvis kunden skifter til en anden side.

Funktionen til sporing af besøgende på webstedet er praktisk, især når du dirigerer dine kunder til en bestemt URL, eller når du vil give dem den bedst mulige information. For eksempel vedrørende priser eller tekniske detaljer om dit produkt/tjeneste.

Før hver live chat-session starter, kan du se kundeoplysningerne og mange andre detaljer, såsom deres start-URL. Start-URL er normalt det sted, hvor kunden eller agenten indledte en live chatsamtale.

Eksempel:

I vores eksempel kan du se websiden; https://support.ladesk.com/300428-IVR

Efterhånden som en chat fortsætter, kan kunder komme med potentielt flere og flere spørgsmål. I vores eksempel havde kunden brug for hjælp til IVR, da det var det sidste trin at have en fuldt integreret call center. Du kan se, hvordan de bevægede sig gennem flere forskellige vidensbaseartikler.

Desuden blev chatten senere tilsluttet en anden kollega efter en anmodning. Husk, at du kan starte den interne chat når som helst, og du har endda mulighed for at efterlade en offline besked til din kollega.

Ved at kende den aktuelle URL for din livechatbesøgende kan du give den bedste og mest præcise support til dine kunder ved at se, hvordan de bevæger sig mellem undersiderne på din webside.

Forretningsmæssige fordele:

  • Sparer tid
  • Loyale kunder
  • Effektiv kundeservice

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Oplev andre live chat funktioner:

Chat distribution

Sørg for, at din kundesupport effektivt håndterer live chat-forespørgsler. Chatdistributionsfunktionen giver dig mulighed for at indstille en bestemt måde at dirigere alle nye chats på. Du kan vælge mellem Tilfældigt tildelt routing for maksimal udnyttelse.

Chat distribution

Online besøgende

Få et overblik over din aktuelle hjemmesidetrafik gennem LiveAgent. I sektionen kaldet onlinebesøgende kan du se de livebesøgende på dit websted. Denne funktion gør det også muligt for dine agenter at invitere live besøgende til at chatte.

Chat historie

Bliv altid informeret om tidligere kundeforespørgsler, når det er nødvendigt med Chathistorik. Denne LiveAgent-funktion giver dig information, der kan forhindre kundens frustration. Du kan se den besøgendes land, navnet på kunden og agenten og hele tidligere samtaler. Som et resultat kan dine kunderepræsentanter løse billetter hurtigt og effektivt.

Vidensbaseressourcer:

Vil du konfigurere en live chatknap på dit websted?

Følg denne guide for at få dybdegående information om hvordan du opretter en onlineknap.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo