Leder du efter et Drift alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Drift-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Leder du efter en alternativ måde at kommunikere med dine kunder på, overbevise dem om at købe dit produkt og give dem support?

LiveAgent er det rigtige svar for din virksomhed. Giv support via e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter eller vidensbase. LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en grænseflade, der hjælper dig med at øge din arbejdsgang. Læs videre for at finde ud af mere!

  • Er du træt af din helpdesk-software? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Er du træt af din helpdesk-software? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Kundeservice handler om forhold.
Hjælp dine kunder med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Drift
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Drift tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Drift tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
Drift tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Drift tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Drift tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Drift tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Drift tilbyder en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Drift tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Drift tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Drift tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Drift tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Drift tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Drift tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Drift tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Drift tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Drift tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Drift tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Drift tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Drift tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Drift tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Et kraftfuldt Drift-alternativ

Giv din kundesupport en anden løsning, og giv dine kunder flere muligheder, når det kommer til kommunikation mellem dig og dem.

Yderligere får du alt, hvad du har brug for i én pakke. Ingen grund til at betale for separate værktøjer. Med vores planer kan du vælge præcis dem, du har brug for, og bruge dem til deres fulde potentiale.

Den hurtigste live chat-widget

Livechat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Da det handler om øjeblikkelig kommunikation, bør hastighed være en topprioritet.

LiveAgent har den hurtigste livechat-widget på markedet med chat viste hastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Lad ikke dine besøgende vente og konverter dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Funktionsrig

Over 175 funktioner for at gøre dit arbejde lettere og mere behageligt.

Funktionsrig

Overkommelig pris

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

Overkommelig pris

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Do more customer support for less money

Alt til én pris

Der er ingen grund til at købe e-mail, live chat eller andre funktioner separat. Du kan få alt i én pakke til en fantastisk pris. Vælg en af ​​LiveAgents tre betalte abonnementer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at gøre din arbejdsgang lettere.

Hvis du virkelig gerne vil have det, kan du købe separate funktioner for at tilføje noget ekstra til din plan og give bedre support.

Klar til at skifte?

Giv dine medarbejdere den ultimative løsning til at yde support.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Spare mere med LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Drift?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Drift: billetfunktioner, callcenter, Twitter-integration, Viber-integration, selvbetjening, videoopkald, IVR og 24/7 support.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Drift?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Drift inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo