monday.com vidensbase anmeldelse

monday.com vidensbase anmeldelse
Compare monday.com vidensbase anmeldelse with other in: How monday.com vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
12638 reviews

Monday.com er en workflow- og samarbejdsbaseret software, der hjælper dit team med at arbejde effektivt sammen om både små og store projekter. Selvom vidensbasesoftware ikke er det første man tænker på, når man taler om monday.com, tilbyder den stadig alle de værktøjer,…

Pricing
Starting from:
Gratis   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
4.6
Pris
4.6
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Brugervenlig UI
  • Ubegrænsede dokumenter
  • Kundetilpasset vidensbase
  • Tilbyder en gratis plan

Cons

  • Ingen ekstern udgivelse
  • Ikke mange avancerede tekstredigeringsmuligheder

Kom i gang med monday.com

Det var super nemt at tilmelde sig monday.com. Når du har udfyldt dine oplysninger og bekræftet din e-mailadresse, kan du gå i gang.

Som en workflow- og produktivitetssoftware er det kun naturligt, at grænsefladen er ren og effektiv. Når du logger ind på din konto, bliver du mødt af dit hovedarbejdsområde.

monday.com Main workspace screen

I dette dashboard kan du tilføje dine teammedlemmer til systemet, tildele dem opgaver og endda se dit teams fremskridt på fanen Timeline tab.

monday.com Timeline overview

Lige fra starten tilbyder monday.com dig en vejledning for at komme i gang. Du kan enten vælge at se den, springe den over eller vende tilbage senere, hvis du har brug for det.

For at begynde at skrive en vidensbaseartikel skal du gå til panelet Workspace til venstre på skærmen. Klik på indstillingen Add og vælg New Doc. Når du har gjort det, kan du oprette dit første dokument.

monday.com Add new document to your knowledge base
Create new document in monday.com knowledge base

Når du har gjort det, kan du begynde at redigere din vidensbaseartikel. Her skal du igen bruge panelet Workspace og få adgang til det dokument, du lige har oprettet.

Writing new article in monda-com knowledge base

Du får tilbudt en liste over hurtige startere, der danner grundlag for din artikel. Igen kan du bruge dem eller springe dem over, hvad end du foretrækker. I mit tilfælde valgte jeg ikke at bruge nogen af ​​starterne, så jeg begyndte med en blank side.

Du får alle de grundlæggende redigeringsmuligheder, du skal bruge for at oprette en vidensbaseartikel.

Doc styles setting for knowledge base article in monday.com

Det er ikke noget for avanceret, men det får arbejdet fra hånden, og det er utroligt nemt at navigere.

Jeg kunne godt lide alle mulighederne for at tilpasse artikler. Dette inkluderer tilføjelse af din egen kode, videoer, GIF’er og tjeklister. Igen, det er ikke noget for imponerende, men hvor nemt du kan bygge det ind i dine artikler er rart, og jeg kan se, hvordan det kan være nyttigt for mange mennesker.

Elements you can add to your doc in monday.com knowledge base

Jeg så mig omkring og tilpassede min artikel lidt.

Overview of knowledge base article in monday.com

Da jeg var færdig med at tilføje billeder af planter, besluttede jeg, at artiklen var udgivelsesværdig. Og det var der, jeg faldt over mit første problem. Hvor er udgiv-knappen? Da jeg var lidt vant til, at brugergrænsefladen tilbyder dig en stor fed knap til at udgive dit arbejde, blev jeg lidt overrasket.

Så jeg prøvede at se mig omkring og klikke på alt, hvad jeg fandt nyttigt.

New doc options in monday.com knowledge base

Intet held. Så jeg besluttede at lede efter den information, jeg havde brug for, i monday.coms supportartikler. Jeg læste et par stykker igennem, men jeg vidste stadig ikke, hvordan jeg skulle dele min artikel med omverdenen.

Derfor henvendte jeg mig til kundesupport. Interaktionen var meget professionel og venlig, hvilket jeg satte stor pris på. Efter lidt frem og tilbage fortalte supportmedarbejderen mig, at der faktisk ikke var nogen mulighed for at udgive artiklen eksternt.

Det var jeg lidt overrasket over, fordi der ikke var nævnt nogen steder, at monday.com kun tilbyder en intern videnbase som en mulighed. Selvom det som workflow-software giver mening.

Brugeroplevelse og funktioner

Monday.com kører på en browser, så det OS, du bruger, er ligegyldigt. Google Chrome er den mest anbefalede, men du kan også køre den uden problemer på Firefox, Safari og Microsoft Edge.

Den samlede oplevelse med selve softwaren var behagelig. Alt er meget poleret og let at forstå, selv for en som mig, der ikke har meget erfaring med workflow-software.

På trods af den smule forvirring, jeg oplevede med hensyn til at publicere artiklen, var det nemt at interagere med monday.coms software. Og selv når jeg havde brug for hjælp, var kundesupport let tilgængelig og meget hjælpsom. Jeg ville dog have sat pris på, hvis de havde gjort det mere indlysende, at der ikke er nogen ekstern videnbase tilgængelig.

Monday.com lader dig oprette et ubegrænset antal vidensbaseartikler, selv i deres gratis abonnement. Du kan holde disse artikler private eller dele dem med dit team.

Der er masser af funktioner, du kan bruge til at skrive og tilpasse dine artikler. Du kan endda tilføje din egen kode, hvis du er klar til udfordringen.

Priser

Individual

Dette er et gratis abonnement med op til 2 pladser. Det tilbyder nogle begrænsede egenskaber og funktioner. Selvom det ikke er så funktionsrigt som de betalte muligheder, lader det dig stadig oprette så mange artikler, som du vil, giver dig mulighed for at bruge over 200 præfabrikerede skabeloner og har op til 500 MB lagringsplads.

Basic

Med denne plan betaler du €8 per plads pr. måned for alle funktionerne inkluderet i den gratis plan. Du får også 5 GB lagringsplads, ubegrænsede seere, delbare formularer og meget mere.

Standard

Monday.com’s mest populære prismulighed koster €10 per plads pr. måned. Denne pakke inkluderer alle funktionerne fra lavere niveauer, 20 GB lagringsplads, 6 måneders aktivitetslogfiler, gæsteadgang og et begrænset antal automatiserede handlinger og integrationer.

Pro

For 16 € per plads pr. måned kan du nyde alle de funktioner, lavere niveauer tilbyder, plus mere. Ved denne prissætning har du 100 GB lagerplads til dine filer, billeder og så videre. Aktivitetslogfiler går op til 1 år tilbage. Du kan også bruge 25.000 automatiserede handlinger om måneden og 25.000 integrationshandlinger. Derudover kan du nyde den ubegrænsede adgangsfunktion til at samarbejde om projekter med eksterne partnere.

Enterprise

Dette niveau har en tilpasset prisplan, så du bliver nødt til at tale med monday.coms salgsteam for at konfigurere den. I denne plan får du alle funktionerne fra billigere pakker plus mange avancerede funktioner.

Konklusion

Samlet set var min oplevelse med monday.com fantastisk. Som en person, der ikke arbejder for ofte med workflow-software, var brugergrænsefladen let at forstå og navigere i. Jeg havde ikke brug for meget hjælp til at finde ud af, hvordan jeg opretter mine vidensbaseartikler og tilpasser dem efter min smag.

Og selv, da jeg havde et problem, behøvede jeg ikke lede efter hjælp. Det faktum, at monday.com ikke lader dig publicere vidensbaseartikler eksternt, er lidt skuffende. Men hvis jeg ledte efter en intern vidensbasebygger, ville monday.com være en stærk udfordrer.

Det ubegrænsede antal dokumenter, du kan oprette, giver denne software et stort potentiale til at være en byggesten i en ret robust intern videnbase.

For at opsummere det, er monday.com meget nem at bruge med fantastisk brugergrænseflade og en behagelig brugeroplevelse. Hvis du ikke er generet af ikke at være i stand til at opbygge en ekstern videnbase, kan denne løsning være en fantastisk tilgængelig mulighed for næsten alle.

Generelle problemer

Min vidensbase-artikler indlæses ikke

Hvis din internetforbindelse fungerer, og din browser understøttes, kan du prøve at indlæse det i inkognitotilstand. På denne måde kan du finde ud af, om lokale cookies er dem, der forårsager lange indlæsningstider. Hvis det ikke løser problemet, kan du prøve at opdatere din browser til den nyeste version. Hvis alt ovenstående mislykkes, kan du optage din skærm og kontakte monday.coms kundesupport.

Product reviews

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Vidensbaseret software anmeldelser

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Overvejer du Zendesk vidensbase? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, om det er den rigtige vidensbasesoftware til din virksomhed.

Zendesk Suite vidensbase anmeldelse

Zendesk Suites vidensbasesoftware tilbyder grundlæggende funktioner til at skrive artikler, kategorisere og uploade medier. Men softwaren kan være forvirrende og har ekstra omkostninger for mere avancerede muligheder. Support kan også være vanskelig at få fat i. Suite Growth er den mest overkommelige prisplan, mens Suite Professional tilbyder flere funktioner som integrerede fællesskabsforum og avancerede stemmefunktioner, men begge planer har en grænse på i alt 40.000 artikler. Knowledge Capture appen kan være nyttig for many helpdesk. Totalt set har Zendesk Suite potentiale, men har brug for mere finjustering for en bedre brugeroplevelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo