Deskero vidensbase anmeldelse

Deskero er en brugervenlig og veldesignet helpdesk-software med en flot vidensbase til en rimelig pris. Dog mangler softwaren visse væsentlige funktioner, og der er ikke meget plads til tilpasning af artikler i vidensbasen. Deskero er en god mulighed for virksomheder med et mindre budget.

Deskero vidensbase anmeldelse
Compare Deskero vidensbase anmeldelse with other in: How Deskero vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
283 reviews

Deskero er en meget veldesignet software med en flot vidensbase. Den klarer det ret godt, til en rimelig pris, men den mangler nogle væsentlige funktioner, der kan stoppe arbejdsgangen i nogle virksomheder. Fortsæt med at læse og find ud af mere om…

Pricing
Starting from:
$ 12   pr. måned
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Brugeroplevelse
3
Pris
3.5
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Fantastisk interface med nem navigation
  • Fantastisk artikel-editor
  • Fantastisk pris

Cons

  • Meget grundlæggende vidensbasefunktioner
  • En lidt ulogisk knapplacering i vidensbasen

Kom i gang med Deskero

Deskero er en cloud-baseret kundeservicestyringsløsning, der kan bruges som vidensbasesoftware. Udover vidensbase fokuserer Deskero på multi-kanal support, kundeservice på sociale medier og kundeservice i live chat. Selvom livechat ser ud til at være den mest promoverede funktion, vil vi tage et kig på Deskeros vidensbasefunktioner i denne anmeldelse.

Deskero er en af ​​de løsninger, der ikke tvinger dig til at lave en demo; du kan bare komme i gang med en gratis prøveperiode uden behov for kreditkortoplysninger. Det er også meget hurtigt, så du kan registrere dig og indtaste dit nye dashboard på et par minutter. Deskero hjælper dig med at oprette det, med en kort, men meget nyttig guide i begyndelsen af ​​din rejse. Når du er færdig, vil du være i hoveddashboardet, og du kan begynde at udforske det.

Deskero onboarding guide

Grænsefladen har et interessant valg af farveskema, og jeg tror, ​​at nogle mennesker måske slet ikke kan lide det. Dette er dog et simpelt spørgsmål om præference og smag, men hver sin smag. Uanset dette er grænsefladen meget godt designet, og den ser i hvert fald let at navigere i, hvilket er den vigtigste del. Der mangler absolut intet, og du kan tydeligt se, hvert værktøj lige fra begyndelsen, så enhver arbejdsgang bør være nem. Denne grænseflade kan konkurrere med de bedste løsninger.

Tickets overview on Deskero

Den øverste del af grænsefladen viser en simpel menulinje, der kan tage dig til forskellige værktøjer og sektioner af Deskero. Der er billetter, opgaver, kunder, analyser, chat, indstillinger og vidensbasen. Det betyder, at du ikke behøver at lave nogen besværlige søgninger rundt i hele softwaren for at finde den, hvilket altid er værdsat, selvom det burde være en standardting. Hver sektion af dette menuvalg er ledsaget af en sekundær menulinje i venstre side, som giver dig mulighed for at udføre handlinger og gå til undersektioner. Når du klikker på vidensbaseindstillingen, vil du blive ført til en frisk, tom vidensbase med en enkel grænseflade.

Overview of Deskero knowledge base

Brugeroplevelse og funktioner

Grænsefladen vil invitere dig til at oprette kategorier og underkategorier først, hvilket afslører, at Deskero tilbyder nogle gode organiseringsmuligheder for dine artikler. Når du opretter nye kategorier, kan du vælge navnet på kategorien og synlighedsmuligheder – du har lov til at vælge, om en kategori skal være synlig internt af agenter, eksternt af kunder, synlig for agenter og kunder eller kun synlig til visse agentgrupper.

Edit knowledge base category in Deskero

Her har vi det første problem med Deskero-grænsefladen. At finde muligheden for at oprette en ny artikel er ikke en oplagt opgave, da der ikke er nogen synlig knap tilgængelig nogen steder. Jeg kunne ikke engang komme ind i artikelkategorien, og den eneste mulighed frem var at oprette endnu en kategori (eller underkategori). Det tog mig et minut at indse, at muligheden for at oprette en artikel er i venstre menulinje under indstillingen “Løsninger”, og det er her, du kan oprette en ny løsning (artikel). Selvom dette ikke er den værste navigation, er det bestemt heller ikke den bedste, da de fleste vidensbase-software inkluderer en åbenlyst placeret knap til at oprette artikler.

Overview of solutions (articles) in Deskero

Når du klikker på knappen “New solution”, kan du begynde at skrive i artikel-editoren. Jeg kan helt klart sige, at artikel-editor er ekstremt godt designet. Som enhver god artikel-editor, bringer Deskero-artikel-editor fokus på skrivningen i stedet for at tage dig andetsteds. Felter til titler, abstrakt og artiklens brødtekst er brede og fylder det meste af pladsen. Der er ingen distraherende elementer til stede, og du kan fokusere på at skrive.

Add new solution (article) in Deskero

Editor har dog et kæmpe problem mht. mangel på funktioner. Værktøjssættet til tekstredigering er et af de enkleste, jeg nogensinde har set, da det kun tilbyder de mest grundlæggende redigeringsfunktioner. Du kan stadig bruge dem til at skrive gode artikler med en vis kreativ brug, men Deskero kunne bruge en opdatering, der ville tilføje mere tekstfunktionalitet til systemet. Du kan gøre grundlæggende ting som at bruge fed og kursiv. Desværre er der ingen andre muligheder såsom tekstjustering, hovedfeltindstillinger, skriftstørrelsesindstillinger og andre mildt sagt vigtige ting, der burde være standard i enhver teksteditor.

SEO section of article in Deskero

Du har dog mulighed for at tilføje din egen kode, links, billeder og videoer, så du kan være kreativ og prøve at tilpasse dine artikler så meget som muligt. I bunden af ​​artikel-editoren kan du også finde muligheder for tags og søgemaskineoptimering.

Priser

Prisen kan også være ret skuffende, i betragtning af, hvor dårligt udstyret videnbasen i Deskero generelt er. Hver plan tilbyder dog andre kommunikationsværktøjer, så prisen er ikke kun for vidensbasefunktionen, hvilket antyder, at Deskero kan være en ret god forretning. Det tilbyder tre planer, og hver af dem tilbyder det fulde sæt af kommunikationsværktøjer. Begrænsningerne kommer andre steder fra.

Grow

Grow-planen koster $12 pr. måned pr. bruger med den månedlige prissætning, eller $9 pr. måned pr. bruger med årlige priser. Det er fokuseret på at levere de væsentlige helpdesk-funktioner. De vigtigste højdepunkter inkluderer billetter til sociale netværk, automatisering af opgaverne, en live chat, desktops-meddelelser og komplette API’er.

Business

Business-planen koster $30 pr. måned pr. bruger med den månedlige prissætning, eller $25 pr. måned pr. bruger med den årlige plan. De vigtigste højdepunkter inkluderer et komplet multi-channel-værktøjssæt, billettildelingsregler, chat- og feedback-widget, serviceniveauaftaler og scenarier, som grundlæggende er automatiseringer.

Premium

Premium-planen koster $120 pr. måned pr. bruger med den månedlige prissætning, eller $90 pr. måned pr. bruger med den årlige prissætning. Dette er den dyreste plan, og den tilbyder multi-brand-forretningsløsning, tidsregistrering, udvidede forretnings- og logikregler, gratis interne agenter og ekstra support og tilpasning.

Konklusion

Deskero har meget at byde på til en meget lav pris, dog mangler der nogle væsentlige funktioner, og det er ærgerligt. Det er en overordnet brugervenlig og veldesignet helpdesk-software, der helt sikkert gør mange kunder glade. Selvom vidensbasen ikke ligefrem er ubrugelig, og det er en fornøjelse at arbejde med den, er der ikke meget plads til tilpasning af dine artikler. Prisen kunne kompensere for det, hvis de bare tilføjede lidt mere i vidensbasen i handelen.

Generelle problemer

Jeg kan ikke finde knappen til at oprette en ny artikel i Deskeros vidensbase.

Når du har indtastet din vidensbase, vil du se en skærm, der inviterer dig til at oprette nye kategorier eller underkategorier, men ingen mulighed for at oprette en ny artikel. Denne mulighed er tilgængelig under menupunktet Solutions i venstre panel. Klik på den, og du vil så se knappen til at oprette en ny artikel i øverste højre hjørne af vidensbasens grænseflade.

Hvor kan jeg tilpasse Deskeros kundeportal?

Du kan finde denne mulighed i indstillingerne. Gå til Settings > Public portal > Branding. Her kan du ændre dit kundeportallogo og -farver samt sprog, portaloplysninger og mere.

Product reviews

Vil du at lære mere om Flowlus vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det fungerer, og hvordan det virkede i vores test.

Flowlu vidensbase anmeldelse

Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Overvejer du Zendesk vidensbase? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, om det er den rigtige vidensbasesoftware til din virksomhed.

Zendesk Suite vidensbase anmeldelse

Zendesk Suites vidensbasesoftware tilbyder grundlæggende funktioner til at skrive artikler, kategorisere og uploade medier. Men softwaren kan være forvirrende og har ekstra omkostninger for mere avancerede muligheder. Support kan også være vanskelig at få fat i. Suite Growth er den mest overkommelige prisplan, mens Suite Professional tilbyder flere funktioner som integrerede fællesskabsforum og avancerede stemmefunktioner, men begge planer har en grænse på i alt 40.000 artikler. Knowledge Capture appen kan være nyttig for many helpdesk. Totalt set har Zendesk Suite potentiale, men har brug for mere finjustering for en bedre brugeroplevelse.

Stræber du efter at holde kvaliteten af din kundeservice på højeste niveau? Hvis du gør, kan vores kundeservicekvalitetssikring tjekliste hjælpe dig med det!

Kundeservicekvalitetssikring tjekliste

For at forbedre kundeservicekvaliteten anbefales det at udvikle træningsprogrammer og involvere agenter i processen. Feedback bør indsamles fra forskellige områder for at identificere huller i servicen. Yderligere kan kunstig intelligens og analyser hjælpe med at automatisere kedelige opgaver. For at måle kvalitetssikringen kan interne scorekort bruges, og det anbefales at udarbejde en kvalitetssikringspolitik samt værktøjer til at strømline processen. Kundeevalueringer og -færdigheder kan også spille en vigtig rolle i at forbedre kundeserviceydelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo