Flowlu vidensbase anmeldelse

Flowlu er en velafbalanceret og prisvenlig vidensbasesoftware med en flot og brugervenlig grænseflade. Mens det ikke tilbyder mange avancerede funktioner, er det mere end nok til at oprette omfattende vidensbaser og artikler. Læs anmeldelsen for at lære mere om Flowlu's funktioner, priser og brugeroplevelse.

Flowlu vidensbase anmeldelse
Compare Flowlu vidensbase anmeldelse with other in: How Flowlu vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
771 reviews

Flowlu er en fantastisk videnbasesoftware, der tilbyder alle væsentlige videnbase-funktioner. Selvom den ikke byder på noget ekstra, når det kommer til funktionalitet, har den en glat og utroligt veldesignet grænseflade, der sikrer en god oplevelse. Den har også meget rimelige priser, men…

Pricing
Starting from:
$ 39   pr. måned
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Brugeroplevelse
5
Pris
4.5
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Glat og veldesignet grænseflade
  • Nem navigation
  • God pris og en gratis plan

Cons

  • Funktioner har ikke noget nyt

Flowlu er en fantastisk videnbasesoftware, der tilbyder alle væsentlige videnbase-funktioner. Selvom den ikke byder på noget ekstra, når det kommer til funktionalitet, har den en glat og utroligt veldesignet grænseflade, der sikrer en god oplevelse. Den har også meget rimelige priser, men du skal overveje, om det er værd at betale for yderligere funktioner, og om du får brug for dem eller ej. Uanset det kan du ikke gå galt i byen med Flowlu-videnbasen. Tag et kig på anmeldelsen nedenfor og find ud af mere om, hvordan den fungerer.

Kom godt i gang med Flowlu

Flowlu er en omfattende løsning med fokus på at gøre mange forretningsprocesser nemmere og bruges ofte som en dedikeret videnbasesoftware. Det tilbyder funktioner og værktøjer til håndtering af customer relationship management, projektledelse, opgave- og teamledelse, samt finansiering, fakturering, problemsporing, klientportal og mind maps. Lad os tage et kig på Flowlu videnbase-funktionen og se, hvordan den fungerer.

Flowlu features

Flowlu har en enkel registreringsproces, der får dig i gang med den gratis version på ingen tid. Det kræver bare din e-mail og grundlæggende oplysninger om dig selv eller din virksomhed. Når du er færdig med registreringen, vil du straks blive ført til Flowlu-dashboard, og du kan starte med onboarding-processen. Onboardingen giver dig mulighed for at udfylde dine profiloplysninger og firmakontooplysninger, samt vælge de værktøjer, du vil bruge på din Flowlu-konto.

Flowlu - Onboarding process - knowledge management section

Vidensbase og knowledge management er to af disse muligheder, så sørg for at tjekke disse, hvis du primært vil bruge Flowlu som din videnbase software. Flowlu tilbyder muligheder for intern og ekstern vidensbase, men det er i bund og grund den samme funktion. Du behøver kun at tillade gratis adgang til enhver af dine vidensbaser og gøre den offentlig for online besøgende. Før du går i gang, skal du først konfigurere funktionen. Onboarding tilbyder en nem guide, der viser dig trinene til at skabe din første videnbase.

Flowlu - Completed knowledge management onboarding

Grænsefladen i Flowlu ser meget behagelig og moderne ud. Du kan finde hele værktøjssættet i venstre menupanel, og alt er tydeligt markeret, så du burde ikke have nogen problemer med at finde det, du leder efter. Det vil smart vise dig, hvilke opgaver du skal udføre for dagen, samt give dig mulighed for at se seneste opdateringer fra dine kolleger (eller Flowlu-bot) på startsidens dashboard.

Welcome to Flowlu message

Brugeroplevelse og funktioner

Grænsefladen fungerer perfekt, og der er absolut ingen problemer med adgang til vidensbase. Du kan få adgang til videnbasen i Flowlu ved at klikke på videnbaseikonet i venstre menupanel. Det er ret simpelt og nemt at få adgang til, hvilket ikke kan siges om alle vidensbaseløsninger. Nogle gange skal man sætte pris på de små ting, og det er en af de gange. Funktionen åbner ikke som et fuldt vindue i starten, men som en separat fane, der glider fra menulinjen. Det ser ret sejt ud, og det giver ekstra fleksibilitet, hvis du ved et uheld klikker forkert. Du kan hurtigt vælge en anden mulighed fra menuen.

Flowlu - Knowledge bases overview

Hele grænsefladen ser og føles utrolig glat ud, som en omfattende, gennemtænkt mekanisme, der ikke kun ser godt ud, men også er funktionel. Du kan klikke på Plus-ikonet for at oprette en ny vidensbase, som viser et andet glidende element fra højre side. Her kan du navngive og beskrive din vidensbase, samt vælge en skrifttypefarve, tilføje et titelbillede, vælge et layout og bestemme, om du vil tillade kommentarer i din vidensbaseartikel. Indtil videre ser mulighederne ret gode ud, og du kan ændre dem til enhver tid.

Flowlu - Set knowledge base design

Når du har indtastet din nye vidensbase, vil grænsefladen hurtigt invitere dig til at begynde at skrive en ny artikel. Når du klikker på Create a new article, vises et andet glidende element, og du vil blive introduceret til Flowlu vidensbase-artikeleditor. Teksteditor ser lige så godt ud som resten af Flowlu-webapplikationen, og den tilbyder en enkel, men nem at navigere i interface med alle værktøjer synlige med det samme. Udvalget er ikke det største, jeg nogensinde har set, men det indeholder alle nødvendige værktøjer.

Flowlu - Add knowledge base article

Du kan frit skrive tekst og bruge overskrifter, der kan findes under formateringsmuligheden i værktøjslinjen. Editor understøtter nem tilføjelse af billeder, videoer og links, så der er absolut ingen problemer med at lave top kvalitets-artikler og fyldt med relevante medier. Sidst men ikke mindst får du yderligere muligheder i højre panel, hvor du kan håndtere grundlæggende SEO, tags og billetstatus. Du kan også vedhæfte filer fra Google Drive. Derudover er der mulighed for at vælge en overordnet artikel, som skulle tillade nem kategorisering og organisering af dine artikler.

Flowlu - Knowledge base articles overview

Samlet set er Flowlu-vidensbasen super nem at bruge, og du burde ikke have problemer med at få adgang til de funktioner, du har brug for. Der er ikke nogen ekstra funktionalitet, der ville give noget ekstra værdi sammenlignet med andre løsninger, men du har faktisk ikke rigtig brug for det. Det vigtigste er, at grænsefladen er behagelig at navigere og giver nem adgang til vidensbasen og editor.

Priser

Flowlu tilbyder fem prisplaner med forskellige funktioner. Hver plan har en vidensbase. Dyrere planer tilbyder flere funktioner, samtidig med at de fjerner funktionsbegrænsninger med højere månedlige abonnementer. Der er også en gratis plan med begrænsede funktioner tilgængelig, men du kan starte en prøveversion af enhver af de betalte planer, hvis du vil. Lad os tage et kig på hver plan, og hvad den tilbyder.

Free

Free plan tilbyder 1 GB lagerplads og har en grænse på to brugere. Du kan håndtere ubegrænsede projekter og opgaver, gemme ubegrænsede kontakter, og du har også adgang til CRM-automatisering. Andre funktioner omfatter fakturering og onlinebetalinger, sporing af udgifter, en projektskabelon og en vidensbase.

Team

Team-planen koster $39 pr. måned for 8 brugere med det månedlige abonnement, eller $29 pr. måned for 8 brugere med det årlige abonnement. Den tilbyder 10 GB lagerplads. Du får alle funktionerne fra den gratis plan, men med 3 projektskabeloner og 2 vidensbaser. Du får også opgaveautomatisering, API og webhooks, e-mailintegration og tidssporing.

Business

Business plan koster $74 pr. måned for 16 brugere med det månedlige abonnement, eller $59 pr. måned for 16 brugere med det årlige abonnement. Det giver 50 GB lagerplads. Du får alle tidligere funktioner med 6 projektskabeloner og ubegrænsede vidensbaser, samt funktionen brugerdefinerede felter.

Professional

Professional plan koster $149 pr. måned for 25 brugere med det månedlige abonnement, eller $119 for 25 brugere med det årlige abonnement. Det giver 100 GB lagerplads. Den eneste store forskel i denne plan er, at du får 20 projektskabeloner med alle funktionerne fra tidligere planer.

Enterprise

Enterprise-planen koster $249 pr. måned for et ubegrænset antal brugere, eller du kan betale $199, hvis du vælger det årlige abonnement. Du får alle funktioner fra tidligere planer, uden begrænsninger for projektskabeloner.

Konklusion

Flowlu er en velafbalanceret vidensbasesoftware til en meget rimelig pris, der tilbyder en utrolig flot grænseflade og en letanvendelig vidensbasefunktion. Selvom det måske ikke tilbyder smarte avancerede funktioner, er det, det tilbyder, mere end nok for enhver til at skabe fantastiske vidensbaser og omfattende artikler. Det tilbydes til en overkommelig pris til teams i alle størrelser, og du får fantastiske funktioner i alle pakkerne. Det eneste, du bør overveje, er, hvor nyttige disse funktioner vil være for din virksomhed.

Generelle problemer

Hvordan kan jeg ændre brugeradgang til Flowlu vidensbase?

Du kan ændre adgangen for brugere på applikationsniveau og vidensbaseniveau. For at ændre det på applikationsniveau skal du gå til Marketplace > Knowledge Base > User Access Settings. Du kan ændre adgangsniveauet for hver bruger separat i dette afsnit. Hvis du vil ændre, hvem der kan redigere artikler og komme dybere ind i adgangsniveauer, skal du gå til indstillingerne for en af dine vidensbaser og gå til Adgang. Du kan ændre brugertilladelser i dette afsnit.

Hvordan kan jeg bruge et brugerdefineret domæne med Flowlu vidensbase?

Gå til dit domænekontrolpanel og find indstillingen, hvor du kan ændre DNS-oplysninger. Find derefter CNAME-oplysningen for dit domæne, og send posten fra dit domæne til “hc.flowlu.com”. Åbn derefter dine vidensbaseindstillinger og gå til Ekstern side. Marker feltet ændre domænenavnet, og indtast dit brugerdefinerede domænenavn uden https://.

Product reviews

Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

Leder du efter et alternativ til 3CX?

LiveAgent er et godt værktøj til at kommunikere med kunder, da det fremskynder kommunikationen og giver mulighed for at chatte med kunder. Brugere har oplevet forbedret kundeservice, øget kundetilfredshed og salg samt mere effektiv support. LiveAgent anbefales til alle interesseret i at gøre deres kundeservice bedre.

Brug Joomla integration til LiveAgent og placer live chat knapper på dine hjemmesider. Live chat giver dig mulighed for at yde hurtig support til dine kunder når som helst.

Joomla!

LiveAgent tilbyder kundesucces- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Softwaren hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse og loyalitet. Det giver også værktøjer som SLA'er, tidsregler og automatisk billetfordeling. LiveAgent kan oprette en vidensbase til selvbetjeningsspørgsmål. Kunder kan planlægge en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe deres virksomhed.

Vil du gerne have en gratis LiveAgent-konto? Fortsæt og tilmeld dig, det er nemt og tager kun et par minutter at konfigurere.

Opret din gratis konto

LiveAgent tilbyder en gratis konto, hvor du kan oprette dig på under 60 sekunder. Du kan vælge et navn til din LiveAgents underdomæne og modtage produktopdateringer og andre tilbud. Ved at tilmelde dig, accepterer du T&C og privatlivspolitik. LiveAgent har funktioner, integrationer og kundeanmeldelser og tilbyder support, dataoverførsel og en blogs sektion. Der er også mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet og få de seneste opdateringer og rabatter.

Identificer hvilket telefonnummer opkalderen havde til hensigt at ringe med en telekommunikationsopkaldstjeneste.

Opkaldsnummeridentifikationstjeneste

LiveAgent offers time rules and automation of tasks such as reminders and ticket follow-ups to improve response times and reduce employee stress. Implementing a call button on your website can reduce customer effort, improve their experience, and increase sales opportunities. Predictive dialers can automate calls to improve agent utilization. LiveAgent also offers a free trial period and demo and integration options. Call center software options include predictive and preview dialers and phone and call center software. Agents must be polite and respectful of customers' time. Inbound call centers can improve customer relations by providing personalized service. Call duration is an important metric for call center managers to track agent performance and plan future staffing needs. Reducing both call duration and handling time can improve performance and reduce support costs. Instant access to customer data and a comprehensive knowledge base can help achieve this.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo