KnowledgeOwl vidensbase

KnowledgeOwl er en dedikeret vidensbasesoftware med et bredt funktionssæt og en nemt navigerbar grænseflade. Det er dog en dyr løsning sammenlignet med andre vidensbase-software på markedet.

KnowledgeOwl vidensbase
Compare KnowledgeOwl vidensbase with other in: How KnowledgeOwl vidensbase is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
492 reviews

KnowledgeOwl er en dedikeret vidensbasesoftware, der udelukkende fokuserer på videnstyring. Det betyder, at hele dens funktionssæt kun er dedikeret til én ting, og forventningerne er høje. KnowledgeOwl tilbyder et fantastisk og ret bredt funktionssæt i en grænseflade, der er meget nem at…

Pricing
Starting from:
$ 79   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Brugeroplevelse
5
Pris
1
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Grænseflade, der er let at navigere
  • Fuldstændig videnbase
  • Kategorier, automatisk lagring og andre ekstra funktioner

Cons

  • Den er utrolig dyr

Kom i gang med KnowledgeOwl

KnowledgeOwl er en rigtig vidensbasesoftware, der kun fokuserer på vidensstyring. Dette gør det til en meget fokuseret løsning med omfattende muligheder for at skabe forskellige typer vidensbaser. Softwaren er velegnet til personale- og kundeserviceafdelinger i virksomheder af forskellig størrelse. Hver plan tilbyder en omfattende liste over funktioner, så softwaren ser meget lovende ud fra starten. Lad os se på, hvordan du kommer i gang med KnowledgeOwl vidensbasesoftware.

Det eneste du behøver at gøre for at prøve KnowledgeOwl er at oprette en ny konto med din e-mailadresse, og så kan du komme i gang. KnowledgeOwl vil lede dig gennem starten med et simpelt sæt muligheder, hvor du kan udfylde dit forfatternavn, navngive din vidensbase og vælge en URL til din vidensbase. Derefter vil du blive budt velkommen til grænsefladen, og så kan du begynde at gennemse applikationen.

Choose the URL for your knowledge base

Grænsefladen ser ret ren og ryddelig ud lige fra starten. Der er et enkelt og har samme farveskema, hvor de vigtigste menupunkter øverst er fremhævet med en mørkeblå farve og undermenuen i venstre side i lysegrå. Det er enkelt og effektivt, men ikke ligefrem visuelt slående. Dette er dog en simpel smagssag, så jeg vil ikke tage det i betragtning i vurderingsdelen af ​​anmeldelsen. Det vigtigste er, at brugerfladen er meget funktionel og nem at bruge selv af nye brugere, hvilket er det, der tæller mest her med KnowledgeOwl.

KnowledgeOwl Articles overview

Da KnowledgeOwl er en dedikeret vidensbasesoftware uden nogen anden funktionalitet, er der slet ikke behov for at søge efter vidensbasefunktionen. Du kan indtaste det lige fra starten og komme til at skrive guider og artikler uden at søge. Du kan dog blive fortrolig med andre vidensbaseværktøjer og funktioner inkluderet i den øverste menu. Du kan gå ind i hele biblioteket med dine artikler senere eller udforske de omfattende indstillingsmuligheder. Der er mange muligheder, herunder ændring af adgangsniveauet til dine vidensbaser, opsætning af stil og design af din vidensbase, sikkerhedsindstillinger og meget mere.

Choose the design of your knowledge base

Brugeroplevelse og funktioner

Vidensbasen vil ikke invitere dig til at skrive den første artikel, men den vil invitere dig til at oprette den første kategori, som er endnu bedre. Dette gør det meget nemt for dig at begynde at organisere din vidensbase, før du overhovedet begynder at skrive den. Du kan navngive din vidensbasekategori og vælge mellem flere landingssidetyper for din kategori. Der er mere; du kan vælge at gennemgå et andet sæt indstillinger bagefter, hvor du kan vælge visningsmuligheder for artikler, tags metabeskrivelser og meget mere.

Create new knowledge base category

Dernæst kan du begynde at skrive en artikel. Du kan beslutte, om du vil starte fra bunden, oprette en artikel ud fra en skabelon, kopiere en eksisterende artikel til at bruge som udgangspunkt eller dele brødteksten fra ​​en anden artikel. Helt ærligt, det er ret gode muligheder at vælge imellem. Jeg testede hovedsageligt den tomme skabelon, så jeg kunne få en ordentlig fornemmelse af at skrive fra bunden. På den måde kunne jeg tage et ordentligt kig på KnowledgeOwl-artikeleditor og alle dens funktioner.

Create new article for your knowledge base

Vidensbasens artikeleditor er meget god. Det har den rette balance mellem overflod af funktioner, brugervenlig grænseflade og fokus på skrivning uden distraherende elementer. Det er ikke noget særligt, men der mangler heller ikke noget, og jeg kan ikke rigtig komme på en opgradering, der ville gavne editor yderligere. Det sammenfatter alt, hvad du behøver for at skrive uden rod, og det er den rigtige måde at gøre det på i mine øjne.

Du får alle standard redigerings- og formateringsfunktioner, understøttelse af medier – billeder og videoer, samt andre muligheder, herunder SEO, kategorier, forfatterskab og meget mere. Editor har endda en automatisk lagringsfunktion, som jeg opdagede ved et uheld, fordi jeg havde udskudt det alt for længe, så KnowledgeOwl loggede mig ud i mellemtiden. Dette er en meget cool ting at have, ikke kun hvis man udsætter ting, men også for katastrofale scenarier som at blive afbrudt fra internettet, løber tør for bærbar batteri og så videre.

Priser

Nu kan vi gå i gang med prisdetaljerne. KnowledgeOwl tilbyder tre prisplaner, hvor hver af dem opskalerer funktionssættet fra de billigere. De kan blive ekstremt dyre, og selv den billigste plan er betydeligt dyrere end andre softwareløsninger, der tilbyder en vidensbase. Hver ekstra forfatter koster $20 pr. måned, og hver yderligere vidensbase koster $40 pr. måned. Dette vedrører alle prisplaner, da hver enkelt af dem kun tilbyder én forfatter og én vidensbase. Lad os se på, hvad du ellers får med hver plan.

Flex

Denne plan koster $79 om måneden for én forfatter og én vidensbase. Du får adgang til alle funktioner (i henhold til de officielle KnowledgeOwl-priser), ubegrænsede læsere, support, brugeradgangsstyring, tilpassede roller og tilladelser.

Business

Business planen koster $299 pr. måned for én forfatter og én vidensbase. Du får alle tidligere funktioner fra Flex-planen og derudover 99,5 % uptime SLA, prioritetssupport, HIPAA-overholdelse og muligheden for at uploade dine egne SSL-certifikater.

Enterprise

Denne plan er den dyreste. Det koster hele $999 om måneden for én forfatter og én vidensbase. Alle tidligere funktioner og tjenester er inkluderet, og derudover får du 99,9 % uptime SLA, leverandørsikkerhedsformularer, 20 % rabat på professionelle tjenester og dedikeret kontoførelse.

Konklusion

KnowledgeOwl er uden tvivl en fantastisk vidensbasesoftware, der vil hjælpe enhver type virksomhed med at skabe en fantastisk vidensbase. Funktionssættet har alt det nødvendige, og grænsefladen er godt designet, hvilket gør det næsten perfekt, hvis det ikke havde den høje pris. KnowledgeOwl kan blive utrolig dyrt, og jeg tror ikke, jeg har set en dyrere vidensbase-software endnu. Selvom det bestemt ikke vil være en fejl at få KnowledgeOwl, hvis du vil have en stor vidensbase, skal du være klar til at betale for det. Det er kun op til dig at finde ud af, om det vil give dig et betydeligt ROI i det lange løb.

Generelle problemer

Kan jeg ændre indstillinger for artikelvurdering i KnowledgeOwl?

Ja, du kan finde muligheden for at ændre indstillinger for artikelvurdering under indstillingsmuligheden i hovedmenuen. Du skal blot klikke på Settings > Article Ratings. Du kan vælge mellem thumbs up/thumbs down-bedømmelser, stjernemærkningsmuligheder, CTA-bedømmelsestekst samt bedømmelse-indsend tekst.

Hvordan opretter jeg artikelunderkategorier i KnowledgeOwl?

Du skal først oprette en artikelkategori. Indstillingen er synlig, når du først er inde i din vidensbase. Når du opretter og indtaster en kategori, vil du se muligheden for at oprette en underkategori for nem organisering af dine artikler. Du kan også vælge et navn og en stil til din underkategori.

Product reviews

Overvejer du osTicket til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.

osTicket billetteringsanmeldelse

OsTicket er en billetløsning med en gratis Open Source-version og en cloud-hosted version til $9/måned. Det indeholder vigtige funktioner og understøtter tekstformatering. Den eneste ulempe er, at kunder skal indsende billetter via et billetindsendelsessystem, hvilket kan være en fordel i nogle situationer. Den ukonventionelle billetformular kan være lidt svær at bruge, men indstillingerne kan justeres. Der er loginproblemer og en forældet grænseflade, men generelt tilbyder det grundlæggende, men gratis billetfunktionalitet.

Vil du at lære mere om Flowlus vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det fungerer, og hvordan det virkede i vores test.

Flowlu vidensbase anmeldelse

Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Overvejer du Zendesk vidensbase? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, om det er den rigtige vidensbasesoftware til din virksomhed.

Zendesk Suite vidensbase anmeldelse

Zendesk Suites vidensbasesoftware tilbyder grundlæggende funktioner til at skrive artikler, kategorisere og uploade medier. Men softwaren kan være forvirrende og har ekstra omkostninger for mere avancerede muligheder. Support kan også være vanskelig at få fat i. Suite Growth er den mest overkommelige prisplan, mens Suite Professional tilbyder flere funktioner som integrerede fællesskabsforum og avancerede stemmefunktioner, men begge planer har en grænse på i alt 40.000 artikler. Knowledge Capture appen kan være nyttig for many helpdesk. Totalt set har Zendesk Suite potentiale, men har brug for mere finjustering for en bedre brugeroplevelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo