Help Scout vidensbase anmeldelse

Help Scout er en fremragende helpdesk-software og vidensbasesoftware med en brugervenlig opsætning og redigeringsværktøjer. Det tilbyder en overkommelig pris og omfattende organisationsmuligheder sammen med solide funktioner til at oprette en effektiv vidensbase.

Help Scout vidensbase anmeldelse
Compare Help Scout vidensbase anmeldelse with other in: How Help Scout vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
730 reviews

Help Scout er en helpdesk-software og vidensbasesoftware, der klarer sig utrolig godt i alle situationer. Det tilbyder en nem opsætning, gode tilpasningsmuligheder og en ret god artikeleditor til en okay pris. Læs videre, for at høre mere om Help Scout videnbase.

Pricing
Starting from:
$ 20   pr. måned
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
4
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Nem navigation og perfekt design
  • Yderligere muligheder for redigering af vidensbasewebstedet
  • Enkel, men fokuseret article editor

Cons

  • Det kunne bruge en eller anden wow-faktor i funktioner

Kom i gang med Help Scout

Help Scout er en dedikeret helpdesk-software, der kan bruges som vidensbasesoftware. Det tilbyder delt e-mail-indbakke-funktioner, callcenter-support, live chat og har også styring af kunderelationer og e-mail-marketingfunktioner. Desuden tilbyder Help Scout et dokumenthåndteringsværktøj samt en vidensbasefunktion. Vi vil tage et kig på sidstnævnte og se, hvor nemt det er at implementere, og hvordan det generelt fungerer.

Det er meget nemt at starte med Help Scout, da du ikke behøver at gøre alskens krumspring under prøveregistreringsprocessen. Det eneste, du skal oplyse, er din e-mailadresse, firmanavn og andre relaterede oplysninger. Der er intet krav om at angive nogen betalingsoplysninger, så behold dit kreditkort her, medmindre du vil gå til en betalt plan med det samme.

Getting started with Help Scout

Når du er færdig med din registrering, kan du begynde at kigge rundt i Help Scout-brugergrænsefladen og få fornemmelsen af ​​tingene. Grænsefladen er ret godt designet; det ser friskt, moderne ud, men intuitivt og enkelt på samme tid. Navigation er simpelthen fantastisk, og du burde ikke fare vild i grænsefladen. Alle nødvendige værktøjer er gemt i den øverste menulinje øverst på dashboard, samt en sekundær navigationslinje, når du har visse værktøjer åbne.

Help Scout mailbox overview

Det er meget nemt at finde vidensbasen, men du skal være opmærksom på, at funktionen Help Scouts vidensbase kaldes Docs. Når du har valgt indstillingen Docs i den øverste menulinje, vil du blive ført til vidensbasen, og du kan komme i gang med din opsætning. Du skal først navngive din vidensbase og derefter vælge mellem at åbne vidensbasen eller tilpasse hjemmesiden. Jeg valgte det sidste af ren nysgerrighed, og jeg blev positivt overrasket.

Create new collection in Help Scout

Brugeroplevelse og funktioner

Du kan rode lidt rund i hele sideopsætningen takket være nogle ret omfattende, men enkle at forstå, muligheder. Som et eksempel lader den allerførste opsætningsside dig håndtere tilpasset domæneopsætning, synlighed, branding, farveskema, metabeskrivelser og feedbackmuligheder. Andre sektioner giver dig mulighed for at tilføje en brugerdefineret kode, lave sideoversættelser, tilføje kommunikationsmuligheder og et par andre. Det er ret godt, da det overraskende nok ikke er alle vidensbasesoftware der har disse muligheder, og det burde de virkelig. Når du er færdig, kan du klikke på Docs og oprette en kategori eller begynde at skrive en artikel.

Customize your Help Scout knowledge base

Organisationsmulighederne med kategorier er meget glatte. Du opretter blot en kategori, og så kan du begynde at skrive en artikel med det samme. Når du opretter en artikel, har du mulighed for at importere tekst fra andre steder, hvilket er ret godt. Når du har valgt den nye artikelindstilling, kan du begynde at skrive i vidensbasen. Grænsefladen forbliver lige så god som i resten af ​​applikationen. Help Scout vidensbase tilbyder blot det væsentlige til skrivning. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men nogle brugere, der forventer noget ekstra, vil måske blive lidt skuffet.

Creating new article in Help Scout knowledge base

Du får standardværktøjssættet, som inkluderer formateringsmuligheder, fed skrift, kursiv, understregning, understøttelse af links og billeder, punktform, tabeller og din egen tilpassede kode. Der er ikke noget, du ikke har set før. Andre muligheder inkluderer en nyttig artikelforhåndsvisning, flytning af artiklen til en anden mappe, tilføjelse af søgeord til SEO eller muligheden for at se relaterede artikler. Det er stort set det. Så simpel som vidensbase-funktionen kan virke, når den kombineres med muligheden for at tilpasse dit websted, er det i det hele taget en stærk konkurrent.

Preview of article in Help Scout knowledge base

Når du udgiver din artikel, vil der være en anden mulighed tilgængelig – revisionshistorik. Du kan se, hvilken bruger der sidst har redigeret artiklen, og hvornår. Der ser ikke ud til at være flere produktbeskrivelser udover det, så du kan faktisk ikke se revisionerne. Selvom dette er lidt skuffende, er det stadig en god ting, at denne funktion er tilgængelig, da det ikke altid er en standardting i de fleste vidensbasesoftware.

Priser

Help Scout tilbyder tre prismuligheder med forskellige funktioner. Hver plan tilføjer flere funktioner og sænker grænserne for visse funktioner, samt øger priserne. Der er ingen gratis plan tilgængelig. Lad os se på hver plan, og hvad den tilbyder for din virksomhed.

Standard

Denne plan koster $20 pr. måned pr. bruger, og den tilbyder to mailbokse, et Docs-websted (vidensbase), op til 25 brugere, live chat, meddelelser i appen, beacon-hjælpewidget, tilpassede rapporter, automatiserede arbejdsgange, kundeegenskaber, API, og mere end 50 integrationer.

Plus

Plus-planen koster $40 per måned per bruger og tilbyder alle funktioner fra standardplanen. Derudover får du fem mailbokse, to Docs-websteder, ingen maksimal brugergrænse, 25 gratis light brugere, brugerdefinerede felter, teams, avancerede tilladelser, ubegrænset rapporteringshistorik, avanceret API-adgang, Salesforce + Jira + HubSpot-apps og mere.

Pro

Pro-planen koster $65 per måned per bruger. Det inkluderer alle tidligere nævnte funktioner, men du får også 25 mailbokse, 10 Docs-websteder, 50 gratis light brugere, differentierede rabatter, virksomhedssikkerhed, HIPAA-overholdelse, API-rategrænseforhøjelse, concierge-onboarding-tjeneste, en dedikeret kontoadministrator, kontooptimeringsanmeldelser, og mere.

Konklusion

Help Scout tilbyder en professionel vidensbasefunktion, der gør alting rigtigt. Der er ingen ekstra wow-faktor inkluderet, men du kan være helt sikker på, at Help Scout ikke vil skuffe dig, når tiden kommer. Det er ekstremt nemt at navigere og arbejde med, hvilket er en af ​​de vigtigste faktorer. Tekst-editor fjerner ikke dit fokus fra at skrive, og selvom det ikke byder på nogle avancerede funktioner, er det bare velafbalanceret nok til at sikre, at hver bruger vil være i stand til at skabe en fremragende vidensbase.

Frequently asked questions

Søgninger i Help Scout Docs bliver ved med at mislykkes, hvordan løser jeg det?

Den mest sandsynlige forklaring er, at dine artikler ikke har nok søgeord eller fuldstændig mangler de nødvendige nøgleord for, at brugerne kan finde dem i vidensbasen. Prøv at genbesøge artikler, som du har problemer med at finde, og åbn redigeringsskærmen. Du kan manuelt tilføje søgeord til din artikel i søgeordssektionen, samt omskrive indholdsdele for at sikre, at søgeordene bliver inkluderet i teksten.

Hvordan opretter jeg artikelomdirigeringer i Help Scout Docs?

Hvis du har brug for at oprette omdirigeringer, skal du åbne dine Docs i Help Scout, vælge Manage > Docs. Klik på Redirects og vælg New redirect. Vælg hvilken URL du vil omdirigere og angiv en ny URL i det andet felt. Du behøver ikke kun at omdirigere til Docs-dokumenter, du kan også vælge eksterne URL’er.

Product reviews

SEO-tjekliste for nye hjemmesider vil sikre en stigning i trafik og besøgendes interaktion. Udvikl søgemaskineoptimering med denne punkt-for-punkt guide.

SEO-tjekliste for nye hjemmesider

Flersproget SEO er vigtigt, da det giver mulighed for at nå udenlandske målgrupper på deres modersmål. For at optimere dit websted til SEO, skal du også følge med i de seneste Google-opdateringer og rette eventuelle tekniske fejl så hurtigt som muligt. Du kan holde dig ajour ved at læse blogs som MOZ, Search Engine Land og bruge værktøjer som Google Analytics og Google Webmaster Tools. At finde og rette tekniske SEO-fejl er vigtigt for at undgå lav rangering og forbud fra Google.

Knowledge base builder vil hjælpe dig med at oprette kategorier i kundeportalen og give dine kunder den viden, som de selv kan finde.

Vidensbase

Teksten præsenterer en løsning for virksomheder, hvor de kun behøver at oprette og levere vigtige artikler på sprog, der passer til deres kunder, hvilket kan forbedre kundeoplevelsen og kundetilfredsheden. Der er også mulighed for at oprette en kundeportal med feedback-tavler og søgewidgets. LiveAgent tilbyder hjælp til håndtering af live chat-forespørgsler, og derudover kan der oprettes flere vidensbaser og kategorier for flere sprog. Teksten opfordrer også til at give kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo