LiveAgent vidensbase anmeldelse

LiveAgent vidensbase anmeldelse er en anmeldelse af LiveAgent-softwarens funktioner som vidensbase og kundeportal. Anmeldelsen beskriver softwarens brugervenlige grænseflade og funktioner såsom artikelforfatter, visning af status, redigeringsværktøjer og forhåndsvisning af artikler. LiveAgent er også sammenligneligt med andre vidensbaserede softwareprogrammer og præsenterer en række planer til overkommelige priser.

LiveAgent vidensbase anmeldelse
Compare LiveAgent vidensbase anmeldelse with other in: How LiveAgent vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3834 reviews

Kendt for sine helpdesk-funktioner fungerer LiveAgent også som vidensbasesoftware. Det har alle de værktøjer, du behøver for at bygge en kundeportal.

Pricing
Starting from:
$ gratis   månedlig
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
4.7
Pris
5
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Brugervenlig og intuitiv grænseflade
  • Overkommelige priser
  • Tilgængelige og brugervenlige funktioner

Cons

  • Ingen forhåndsvisning på forskellige enheder

Kom i gang med LiveAgent

At oprette en gratis prøveversion med LiveAgent er nemt. Du skal bare udfylde detaljerne på tilmeldingsformularen og vente et øjeblik på, at din konto oprettes. Når den er klar, kan du få adgang til siden: Kom i gang.

LiveAgent getting started guide

Denne side fungerer som en vejledning eller en rundvisning, du kan tage for at blive bekendt med de grundlæggende funktioner i softwaren. Jeg valgte at springe det over, men du kan altid vende tilbage til det senere.

For at begynde at arbejde på din vidensbase, gå til Kundeportal, du kan finde i panelet til venstre.

LiveAgent's customer portal - knowledge base

Derfra fører det dig til en ren interface, hvor du kan tilføje og administrere alle elementer i din kundeportal.

Fanen Kundeportal tilbyder en menu, der indeholder vidensbaseartikler, forum, feedback, forslag og endda administrer mine feedbackknapper.

Jeg havde et hurtigt kig, og så var jeg klar til at begynde at skrive min vidensbase-artikel. På fanen Vidensbase i kundeportalmenuen finder du knappen + Opret button. En rullemenu giver dig muligheder for at skrive en artikel eller oprette en ny kategori, forum eller forslagskategori.

Create knowledge base in LiveAgent

Jeg valgte den første mulighed, som tog mig direkte til en vidensbase-editor. Lige fra starten kan du se, at hele brugergrænsefladen er funktionel, men alligevel enkel og tilgængelig. Jeg behøvede ikke at læse supportartikler eller bruge lang tid på at finde ud af, hvad jeg skulle gøre.

Alting præsenteres med brugeren i tankerne. Selv Overskriften advarer dig, så du ikke glemmer at udfylde den.

Knowledge base title notice in LiveAgent

Til højre kan du se status, om artiklen er tilgængelig offentligt eller internt, og du kan tilføje søgeord, en beskrivelse og så videre.

Jeg eksperimentere lidt med den for at tilpasse tekst og tilføje billeder, og så var jeg klar til at udgive mit færdige arbejde.

Creating new knowledge base article in LiveAgent

Du kan udgive artiklen med det samme, eller du kan gemme den som en kladde. Jeg besluttede at udgive min, ivrig efter at se, hvordan den ser ud.

For at se den artikel, jeg lige havde lavet, klikkede jeg på linket lige under titellinjen, og jeg var i stand til at se, hvordan min græskarfyldte vidensbaseartikel ser ud for en ekstern besøgende.

Preview of new knowledge base article in LiveAgent

Brugeroplevelse og funktioner

Du kan bruge LiveAgent på stort set alle almindelige browsere, inklusive Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, Safari og Opera. Jeg brugte Google Chrome, og oplevelsen var nem uden forsinkelser eller lags. I en nøddeskal var min oplevelse med LiveAgents software meget glat. Udover at den indledende opsætning tog det omkring et minut, var alt meget reaktivt uden lange indlæsningstider.

Med denne vidensbasesoftware kan du tilpasse og justere stort set alt. Ved at bruge fanenDesign kan du vælge mellem forskellige temaer, som du senere kan tilpasse, så siden passer til dit branding.

Med LiveAgents vidensbase har du et meget tilgængeligt design, der klart holder en slutbrugeren på forkant. Du behøver ikke at være teknisk kyndig for nemt at navigere i det og bruge alle de funktioner, det tilbyder. Alt hvad du har brug for, er inkluderet i editor, så du ikke behøver at kigge for meget rundt.

Tilføjelse og justering af billeder er også super simpelt. Du skal bare uploade billedet og tilpasse det til din smag. Du kan kun justere de grundlæggende indstillinger eller udforske de avancerede muligheder, hvis du føler dig eventyrlysten.

Advanced image settings in LiveAgent

En fantastisk lille funktion er den alternative tekstlinje. Det giver dig mulighed for at tilføje alternativ tekst til billeder fra starten. Det hjælper ikke kun med din SEO-indsats, men du behøver ikke at vende tilbage til det og redigere billedet, efter at din artikel allerede er offentliggjort.

At oprette forum er lige så nemt som at skrive en artikel. Det er en fantastisk mulighed, hvis du vil oprette forbindelse til besøgende på dit websted og åbne en direkte kommunikationskanal, ikke kun mellem dig og dem, men mellem hele dit publikum.

Edit forum in LiveAgent

Det skal lige siges, at jeg savnede en mulighed for at få vist min vidensbase på flere enheder. Jeg ville have elsket at se layoutet på mobile enheder, før jeg udgav artiklen.

Overordnet set er brugergrænsefladen ret intuitiv, så du behøver sandsynligvis ikke læse meget supportdokumentation for at finde rundt i det. Men hvis du har brug for en hjælpende hånd, er LiveAgents supportportal med deres egen vidensbase meget let at finde, og den er fuld af nyttige artikler.

Priser

LiveAgent tilbyder abonnementsbaserede priser, så det er nemt at skalere op og ned i henhold til dine forretningsbehov.

Gratis

Dette niveau er helt gratis. Det inkluderer et begrænset sæt funktioner som 7-dages billethistorik, en chatknap, grundlæggende rapportering og et par andre.

Lille

Denne $9 pr. agent/måned-pakke inkluderer udvidede versioner af alle de funktioner, du kan finde i den gratis version, plus mere. De mest bemærkelsesværdige er ubegrænset billethistorik, integrationer ved hjælp af API, opsætning af white-glove og tidsregler, blandt andre.

Medium

For $29 pr. agent/måned giver dette abonnementsniveau dig mulighed for at bruge alle funktionerne fra tidligere pakker og mere. De mest bemærkelsesværdige tilføjelser er ubegrænsede chatknapper, feedbackstyring, tidsregistrering, sociale netværk og overvågning af besøgende i realtid.

Stor

LiveAgents mest populære abonnementspakke koster $49 pr. agent/måned. Ud over alle funktionerne fra tidligere niveauer giver den dig mulighed for at oprette dit eget callcenter med IVR, videoopkald, ubegrænset opkaldsoptagelse, opkaldsdirigering, omstillinger og meget mere.

Konklusion

LiveAgents vidensbase er efter min mening en fremragende mulighed for alle, der leder efter en platform, der giver dem mulighed for at skabe en professionelt udseende vidensbase uden meget besvær. Dens brugervenlige grænseflade er utrolig nem at bruge. Alle de funktioner, du har brug for, er pænt lagt frem, hvor du kan finde dem. En anden ting at påpege er, at LiveAgents software ikke indeholder nogen fejl så vidt jeg kan se, og er slet ikke laggy. Derfor behøver du ikke bekymre dig om, at dit arbejde bliver afbrudt af disse besværligheder.

Alt i alt er dette en fantastisk mulighed for alle, der har brug for en brugervenlig løsning med alle de grundlæggende og avancerede funktioner, for at skabe en engagerende kundeportal med videnbaseartikler og forum.

Generelle problemer

Jeg kan ikke ændre standard hoved og sidefod i mit kundeportal-tema.

Gå til Design, og klik på Egen HTML. Der kan du indsætte en HTML-kode og justere hoved og sidefod i din kundeportal. Du kan se en detaljeret video vejledning på hvordan man ændrer hoved og sidefod i Montana-temaet.

Jeg bruger et andet dato- og klokkeslætsformat end det, der vises i mine vidensbaseartikler.

På fanen Sprog metadata i vinduet Rediger sprog kan du ændre datoen & tidsformat for et givet sprog

Product reviews

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport-software, der tilbyder real-tids chat, rapportering/analyse, selvbetjeningsportal, SLA management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange. Softwaren har en samlet bedømmelse på 4,7 ud af 5 på Capterra og har gode anmeldelser for brugervenlighed, kundeservice og værdi for pengene. Det tilbyder også funktioner som advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center management, kø-styring, e-mail håndtering, præstationsmålinger og vidensbase håndtering. Liveagent tilbyder også en gratis prøveperiode uden behov for kreditkort.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo