Froged vidensbase anmeldelse

Froged tilbyder en brugervenlig vidensstyringsfunktion med en intuitiv grænseflade og enkelt artikeloprettelse. Der er en gratis plan til rådighed, men priserne kan være høje for flere brugere. Samlet set en god løsning til opbygning af en vidensbase.

Froged vidensbase anmeldelse
Compare Froged vidensbase anmeldelse with other in: How Froged vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
96 reviews

Froged tilbyder en fantastisk mulighed for brugere, der ønsker at udvikle en vidensbase fra bunden til deres hjemmeside. De kan nemt prale af en intuitiv grænseflade, der ganske enkelt er en fornøjelse at bruge. Vidensbase-funktionen er godt designet og hjælper dig med…

Pricing
Starting from:
$ 0.00   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
4
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • En meget veldesignet grænseflade
  • Let at navigere og bruge
  • Enkle, men effektive vidensbasefunktioner
  • Gratis plan tilgængelig

Cons

  • Ingen avancerede tekstredigeringsmuligheder
  • Prisen kan blive høj med dyrere planer

Froged tilbyder en fantastisk mulighed for brugere, der ønsker at udvikle en vidensbase fra bunden til deres hjemmeside. De kan nemt prale af en intuitiv grænseflade, der ganske enkelt er en fornøjelse at bruge. Vidensbase-funktionen er godt designet og hjælper dig med at skabe et videncenter på ingen tid. At skrive artikler er fuldstændig uproblematisk, på trods af manglen på nogle avancerede tekstredigeringsfunktioner, som nogle brugere på højere niveau kan savne i denne ellers fantastiske applikation. Froged kommer med en gratis plan, men nogle brugere vil måske synes det er lidt dyrt, når de opgraderer til højere planer. Det er kun op til dig at overveje, om dets andre imponerende funktioner er det værd.

Kom godt i gang med Froged

Froged tilbyder en fantastisk brugeroplevelse lige fra starten. Det tager bogstaveligt talt kun et par minutter at komme i gang med den gratis version takket være den hurtige og nemme registrering på hjemmesiden. Du kan vælge en gratis prøveversion eller få den gratis version med det samme. Når du har gennemført registreringen, vil Froged stille dig et par spørgsmål for at hjælpe dig med at specificere, hvad du vil fokusere på med deres løsning. Mulighederne omfatter at øge kundeengagementet, forbedre din kundesupport eller forbedre en onboarding-oplevelse. Froged tager også hensyn til, hvilket team du er på, og viser dig de relevante værktøjer i overensstemmelse hermed. Faktisk vil jeg sige, at det er en rigtig stærk start.

Froged welcome screen with options

Første gang du åbner appen, vil du blive mødt af muligheden for at planlægge en demo eller tage en kort rundtur i webapplikationen. Nogle softwareløsninger har en tendens til at tvinge brugere til demoer, hvilket efterlader dem uden mulighed for at prøve softwaren af på egen hånd. Det er fantastisk, at Froged giver nye brugere mulighed for selv at bestemme, om de foretrækker en demo eller en prøveversion. Det ville tage et stykke tid at dække hele Froged-funktionssættet, da det ikke kun er en vidensbaseløsning, men snarere en fuldt udbygget kundeoplevelsessoftware med flere funktionaliteter. Denne anmeldelse fokuserer strengt på vidensbase-funktionen, og indtil videre må jeg sige, at det er pærelet at komme i gang med det.

Froged introduction demo popup

Denne vejledning viser dig præcis, hvor du kan finde det – i venstre menulinje under Support-indstillingen. Klik på Vidensbase, og så er du der. Brugergrænsefladen i denne del af appen er ret ligetil, og du har endda mulighed for at skrive din første artikel direkte på skærmen. Froged tvinger dig ikke til at håndtere komplicerede trin og springe mange vinduer over – du kan gå direkte i gang og begynde at skrive med det samme. Alternativt kan du konfigurere sprogindstillingerne, men den gratis version lader dig kun bruge én sprogindstilling, som kan ændres til enhver tid.

Froged knowledge base

Brugeroplevelse og funktioner

At bruge Froged-vidensbasen er meget intuitivt. For at oprette et nyt dokument, klikker du blot på + Opret et nyt dokument, og du kan begynde at skrive. Vidensbasen understøtter tekst, billeder, videoer, links, knapper, og du kan også tilføje vandrette linjer for at forbedre din formatering. Alle disse vedhæftede filer er let tilgængelige takket være en enkelt knap, der dækker alle de tilgængelige muligheder. Som forventet (og som man havde håbet på fra en teksteditor) er det nemt at skrive artikler i Froged-editor. Dens funktioner er ikke på niveau med dedikerede tekstredigeringsapplikationer, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting for brugere.

Froged knowledge base article settings

Hvis du allerede har fortrykte artikler, kan du bare kopiere/indsætte eller uploade dem direkte til din vidensbase. Der er også mulighed for at tilføje alt-tags, meta titel og beskrivelse og mere til dit dokument. Hvert element, du uploader, såsom videoer og billeder, har deres eget lille sæt indstillingsmuligheder. Du kan tilføje links til billeder og alt-tekster. Videoer tilbyder indstillingsmuligheder, en resizer og endda en mulighed for autoplay, blandt andre. Udvalget er ikke særlig bredt, men disse væsentlige muligheder var mere end nok synes jeg.

Der er ikke meget mere at sige om Froged-vidensbasen, da funktionssættet er ret forenklet. Du kan se hele listen over artikler i venstre panel. Det, jeg satte mest pris på, var muligheden for at tilføje mapper for hurtig organisering og kategorisering af mine artikler. Kombineret med en enkel og nem at navigere i interface, var arbejdet med Froged ret let. Ganske vist ville nogle avancerede tekstredigeringsfunktioner være velkomne, men dets fravær er ikke nok til at påvirke min samlede oplevelse.

Priser

Froged-priser er på abonnementsbasis, og det har fire planer, du kan vælge imellem baseret på dine krav. Hver plan skaleres op og giver yderligere funktioner samt yderligere brugere. Lad os tage et kig på hver af dem og se, hvad de har at byde på.

Free

Free-plan kommer med en fuldt fungerende vidensbase, men den pålægger nogle begrænsninger for funktionaliteten. Det er kun tilgængeligt for én bruger, og udover vidensbasen får du en brugerdefinerbar business messenger, Slack-integration og op til 200 månedlige aktive brugere.

Grow

Grow-planen koster €66 om måneden og tilbyder tre brugere. Ud over funktioner fra free-planen får du engagementsmetrics, ubegrænsede e-mails, hændelsesbaserede advarsler, sporing af brugeradfærd, Google Meet-integration og op til 1000 månedlige aktive brugere.

Scale

Scale-planen koster €290 pr. måned med syv brugere til rådighed. Du får funktioner fra de foregående to planer plus automatiseringsregler, produktflows, adfærdsmæssige e-mails, NPS, flere integrationer og muligheden for at fjerne Froged-branding fra varslinger og e-mails. Du får også op til 10.000 månedlige aktive brugere.

Enterprise

Enterprise-planen kan tilpasses og starter ved €740 om måneden med minimum ti brugere. Prisen ændres afhængigt af antallet af brugere, du har brug for, og de funktioner, du vælger. Du kan vælge et antal aktive månedlige brugere og tilpasse dit funktionssæt.

Konklusion

Froged tilbyder en enkel, men meget brugervenlig vidensstyringsfunktion, der gør sit arbejde godt. Der er ikke mange problemer med Froged og hvad de tilbyder, men nogle brugere vil måske genoverveje, hvis de havde forventet en mere avanceret teksteditor fra deres videnbasesoftware. Det kan også blive ret dyrt sammenlignet med andre konkurrenter; Du kan dog også blive hos den gratis plan, hvis det er nok, især da du stadig er i stand til at opbygge en fuld vidensbase ved at bruge netop det. Du får også en lang række andre funktioner udover vidensbasen, der opvejer den højere pris i nogle planer. Frogeds vidensbase vil ikke skuffe dig, men det er op til dig at overveje, om de andre funktioner giver dig noget ekstra værdi for den endelige pris.

Generelle problemer

Hvordan kan jeg tilføje medier til vidensbaseartikler i Froged?

Når du er på en tom tekstlinje i Froged-editor, vises en a + knap. Du kan klikke på denne knap og vælge, hvilken slags understøttet medie du vil tilføje til din artikel. Froged-artikeleditor understøtter også kopier og indsæt-funktionalitet, så du kan indsætte billeder direkte i dine artikler.

Hvordan får jeg adgang til tekstformatering i Froged?

Du kan få adgang til kvalitativ tekstformatering ved at dobbeltklikke på en hvilken som helst tekst, der er skrevet i Froged vidensbase-editor. Der er ingen mulighed for at ændre skrifttyper, men du kan justere din skrifttype med flere funktioner.

Product reviews

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport-software, der tilbyder real-tids chat, rapportering/analyse, selvbetjeningsportal, SLA management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange. Softwaren har en samlet bedømmelse på 4,7 ud af 5 på Capterra og har gode anmeldelser for brugervenlighed, kundeservice og værdi for pengene. Det tilbyder også funktioner som advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center management, kø-styring, e-mail håndtering, præstationsmålinger og vidensbase håndtering. Liveagent tilbyder også en gratis prøveperiode uden behov for kreditkort.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

Leder efter et Gist alternativ?

LiveAgent er en overkommelig løsning med avanceret automatisering, der erstatter behovet for Zapier. Brugere roser også funktionerne, herunder e-mails (ikke billetter), filvedhæftning, organisation af e-mails og chat-administration fra det samme vindue. Der er også god integration med sociale medier og mobil funktionalitet. Kundesupport får også høje karakterer. Mange brugere har skiftet til LiveAgent fra ZenDesk og andre helpdesk-systemer og er meget tilfredse med produktoplevelsen.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo