Software Reviews To Help You Decide

Explore software categories and choose the right solution
for your business.

Hvordan vi anmelder

Vores anmeldelsesproces

Vi undersøger, gennemgår, tester og sætter de vigtigste aspekter af hver softwares funktion. Hver softwarevurdering består af tre hoveddele. Først vurderer vi, hvor svært det er at installere og implementere en softwareløsning i en almindelig arbejdsgang. Vi gennemgår brugeroplevelsen, tester de individuelle funktioner og bestemmer den overordnede softwareydelse i et standard brugstilfælde. Den tredje del omhandler prissætning i forhold til softwarens funktionssæt og sammenligning med andre alternativer. Den endelige vurdering er et gennemsnit af disse tre individuelle dele.

  • Omfattende anmeldelser af den mest populære software
  • Funktionstest og prisvurdering
  • Integrationstest med LiveAgent helpdesk-software

Hver anmeldelse starter med en introduktion til softwaren, dens brug og dens formål. Den næste del involverer installations- og implementeringsforskning og praksis med kommentarer til vanskeligheden ved denne proces. Hver anmeldelse beskriver softwaren eller en specifik funktion, og hvordan du kan bruge den i det daglige arbejde. Hvis anmelderen oplever problemer, fejl eller andre vanskeligheder, vil de blive nævnt i denne del af anmeldelsen. Vi evaluerer også, hvordan noget software integreres med LiveAgent helpdesk-software. Til sidst er der en prisvurdering og en beskrivelse af tilgængelige planer, efterfulgt af en konklusion og fordele og ulemper.

Frequently asked questions

Hvorfor er softwareanmeldelser vigtige?

Softwareanmeldelser er det første skridt til at vælge den rigtige type software til et givet formål. Anmeldelser hjælper dig med at forstå, hvad en bestemt software kan, hvordan den fungerer, hvor nyttige dens funktioner er, og hvad den koster. En anmeldelse kan hjælpe dig med at udvide din horisont, hjælpe dig med at opdage nye løsninger eller endda ændre din mening om den særlige software.

Hvad burde der være i en god softwareanmeldelse?

En god anmeldelse skal være upartisk, og den bør informere læserne om alle de vigtige aspekter af softwaren. Dette inkluderer beskrivelse af installation og implementering, daglig brug, aktuelle problemer eller fejl samt aktuelle priser. En god anmeldelse præsenterer et omfattende bedømmelsessystem, der vil hjælpe læserne med at afgøre, hvor sandsynligt det er, at de vil være tilfredse med en bestemt løsning.

Hvordan bedømmer du software?

Vi bedømmer software ud fra tre aspekter: installation og implementering, daglig brugeroplevelse og prissætning. Den endelige vurdering er et gennemsnit af tre separate vurderinger for hvert af disse aspekter. Vi bruger et stjernemærkningssystem, hvor nul stjerner er den laveste og fem stjerner den højest mulige bedømmelse.

Sammenligner I softwarepriser?

Vi vurderer softwarepriser, men vi foretager ikke en direkte sammenligning mellem forskellige løsninger. Vi behandler hver softwareprisanmeldelse individuelt, og vi gør vores bedste for at afgøre, om en løsning er prismæssig overkommelig eller er for dyr i forhold til dens egen funktionssæt.

Anmelder du LiveAgent-integrationer?

Hver af vores softwareanmeldelser inkluderer en test af en bestemt software i integritet med LiveAgent. På den måde kan vores kunder se, hvordan integrationen fungerer med vores helpdesk-software og afgøre, om det vil være nyttigt for dem.

Opdaterer I jeres softwareanmeldelser?

Ja, vi gør vores bedste for at opdatere vores anmeldelser og vores priser med jævne mellemrum. Vi forsøger at genbesøge dem så ofte vi kan, men du er velkommen til at sige til, hvis du vil have os til at opdatere en bestemt softwareanmeldelse.

Hvad skal man stille op med negative softwareanmeldelser?

Negative softwareanmeldelser hjælper brugere med at undgå løsninger, der fungerede dårligt i vores anmeldelser. Moderne software får dog normalt regelmæssige opdateringer, der kan forbedre dens ydeevne betydeligt. Selvom en løsning, du måske havde foretrukket, fungerede dårligt i starten, kan den forbedres i fremtiden. Derfor er det vigtigt for os at opdatere vores anmeldelser, når det er nødvendigt, og for læserne at holde sig opdateret på opdateringer eller nye softwareanmeldelser.

Hvad er testbetingelserne for dine softwareanmeldelser?

Vores softwareanmeldelser inkluderer test af softwarens funktionssæt, vi har til rådighed. Vi tester hver funktion, som den ville blive brugt i et dagligt arbejde. For at lave en ordentlig anmeldelse opretter vi hver software, som du ville på din arbejdsplads. På den måde kan vi sikre os, at vores anmeldelser vil være relevante for vores læsere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo