Reviews categories

Find out which software in any category is the best option for your business. You are just getting started with help desk software or customer service in general, you might have a problem with all those new words. We have put together complete list of customer service terminology.
Reviews categories

Hvordan vi anmelder

Vores anmeldelsesproces

Vi undersøger, gennemgår, tester og sætter de vigtigste aspekter af hver softwares funktion. Hver softwarevurdering består af tre hoveddele. Først vurderer vi, hvor svært det er at installere og implementere en softwareløsning i en almindelig arbejdsgang. Vi gennemgår brugeroplevelsen, tester de individuelle funktioner og bestemmer den overordnede softwareydelse i et standard brugstilfælde. Den tredje del omhandler prissætning i forhold til softwarens funktionssæt og sammenligning med andre alternativer. Den endelige vurdering er et gennemsnit af disse tre individuelle dele.

  • Omfattende anmeldelser af den mest populære software
  • Funktionstest og prisvurdering
  • Integrationstest med LiveAgent helpdesk-software

Hver anmeldelse starter med en introduktion til softwaren, dens brug og dens formål. Den næste del involverer installations- og implementeringsforskning og praksis med kommentarer til vanskeligheden ved denne proces. Hver anmeldelse beskriver softwaren eller en specifik funktion, og hvordan du kan bruge den i det daglige arbejde. Hvis anmelderen oplever problemer, fejl eller andre vanskeligheder, vil de blive nævnt i denne del af anmeldelsen. Vi evaluerer også, hvordan noget software integreres med LiveAgent helpdesk-software. Til sidst er der en prisvurdering og en beskrivelse af tilgængelige planer, efterfulgt af en konklusion og fordele og ulemper.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x