Apptivo vidensbase anmeldelse

Apptivo vidensbase anmeldelse
Compare Apptivo vidensbase anmeldelse with other in: How Apptivo vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1440 reviews

Apptivo vidensbase er middelmådig, der med alle sine fejl klarer opgaven objektivt godt. Der er masser af plads til, at Apptivo kan vokse i dette aspekt. Selvom det ikke er perfekt eller den bedst tilgængelige vidensbase-software, er det utroligt billigt i forhold…

Pricing
Starting from:
$ 10   pr. måned
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Brugeroplevelse
3
Pris
5
Implementering
4

Key takeaways

Pros

  • Meget favorable priser
  • Vidensbasen fungerer som forventet

Cons

  • Lidt forældet interface design
  • Du kan ikke bruge videoer i KB-artikler

Apptivo vidensbase er middelmådig, der med alle sine fejl klarer opgaven objektivt godt. Der er masser af plads til, at Apptivo kan vokse i dette aspekt. Selvom det ikke er perfekt eller den bedst tilgængelige vidensbase-software, er det utroligt billigt i forhold til det, det tilbyder. Vidensbasen kunne bruge nogle ekstra funktioner til at organisere, men i betragtning af dens lave pris, får du god valuta for pengene fra Apptivo. Brugere, der har højere forventninger til en vidensbase-software, bør dog bestemt sammenligne den med andre løsninger først.

Kom godt i gang med Apptivo

Apptivo er en omfattende virksomhedssoftware sammensat af et stort antal integrerede apps til forskellige formål. Det er en cloud-baseret applikation, der virkelig kan gøre alt – kontakthåndtering, salg, kundeservice, marketing og endda vidensstyring. Men i betragtning af så mange funktioner, kan den præstere lige stærk på alle fronter? Jeg har besluttet at teste Apptivo vidensbase for at finde ud af, om det er prisen værd.

Jeg startede med at lave en gratis prøveversion af Apptivos billigste Lite-plan. Det, der overraskede mig mest, er, hvordan webapplikationen forsøgte at tvinge mig til et demo-opkald i stedet for en prøveversion. Det var dog nemt at undgå dette ved blot at klikke på knappen Prøv gratis igen, efter jeg oprettede min konto. Jeg kom hurtigt til prøveversionen af Apptivo-webapplikationen og begyndte at blive fortrolig med grænsefladen.

Apptivo - My agenda overview

Apptivo er en omfattende software med mange funktionaliteter, så det er helt naturligt, at grænsefladen ikke er den nemmeste at navigere. Et hurtigt kig og klik på alle mulige menupunkter hjalp mig ikke med at finde ud af, hvor vidensbasen var, og det gjorde search widget i toppanelet heller ikke. Apptivo er kendt for sin omfattende app-liste, så jeg prøvede at søge efter en vidensbase-app, der kunne føjes til systemet. Jeg havde heller ikke succes med denne mulighed.

Jeg besluttede at søge i Google efter vidensbasen og fandt ud af, at den er inkluderet mellem apps, men navnet på denne app er ‘Answers’ i stedet for ‘Knowledge base’. Ikke desto mindre tilføjede jeg appen til systemet og gik i gang med at teste. Selvom dette ikke er den mest intuitive vidensbasesoftware, er det forståeligt, at ikke alle Apptivo-brugere vil bruge det. At give muligheden for ikke at have det er helt forståeligt. Du kan finde det i app-sektionen under kategorien Web presence category.

Apptivo - My presence overview

Brugeroplevelse og funktioner

Apptivo vidensbase er en ret almindeligt udseende vidensbase, der er i gennemsnitsområdet med hensyn til popularitet sammenlignet med de andre. Designet er funktionelt, og det er det, der betyder mest. Det venstre panel indeholder filtreringsmuligheder og knappen til at oprette en ny artikel. Når du kommer ind i vidensbasen, kan du se hele listen over artikler, du har. Hvis du lige er startet, vil den åbenbart være tom, så lad os komme i gang med at ordne det med det samme.

Når du klikker på knappen Opret, kan du begynde at skrive en ny vidensbaseartikel. Selve editor er ret almindelig, og selvom skrivefeltet umiddelbart kan virke for lille, strækker det sig ud, når din tekst når en vis længde. Det er derfor slet ikke et problem at indtaste det, og din skriveoplevelse burde være helt fin. Du har flere felter, de vigtigste er spørgsmål- og svar felterne.

Teksteditorens funktionssæt er ret standard, du har de sædvanlige tekstredigerings- og formateringsmuligheder ligesom i en ordentlig dokumenteditor. Der er også mulighed for at tilføje billeder, men ingen mulighed for at tilføje videoer i dine artikler. Du kan ikke ændre størrelsen på billederne efter at have uploadet dem, så du skal enten ændre størrelsen på dem i en anden editor eller justere størrelsen under upload. Dette kræver også at vide, hvilke nøjagtige dimensioner der er den bedste mulighed for dit indhold.

Apptivo - Create answer

Samlet set er teksteditor helt fin til de fleste brugstilfælde, men den kunne bruge nogle visuelle opgraderinger og tilføjelse af videomedieunderstøttelse. Når du er færdig med at skrive, kan du tage et kig på SEO-indstillingerne. Efter at have gemt det, kan du se artiklen i artikeloversigten. Du kan lave nogle hurtige redigeringer, hvis det er nødvendigt, da artiklen åbner i et nyt vindue, hvis du klikker på den i denne oversigt. Jeg kunne ikke finde muligheden for at lægge artikler i mapper eller kategorier, hvilket er ærgerligt. Vidensbasen har dog en søgewidget.

Apptivo - View of created question

Priser

Prisen er sandsynligvis en af de bedste dele af Apptivo, da selv den dyreste plan er billigere end nogle af de billigste planer for konkurrenters videnbase-software. Apptivo kommer med fire planer, og hver af dem opskalerer fra den forrige. Alle planer har vidensbase-funktionen inkluderet, så det at beslutte, hvilken plan du vil have, blot er et spørgsmål om at se på de andre funktioner, der kan gavne dig. Lad os se på, hvad du får i hver af planerne.

Lite

Lite-planen koster $10 per måned per bruger og er fokuseret på små salgsteams. Du får 18 apps, 100 brugerdefinerede felter pre app, 25 arbejdsgange, 8 brugerdefinerede dashboards, tredjeparts-serviceintegration og 24/7 kundesupport.

Premium

Premium-planen koster $15 per måned per bruger. Denne plan er velegnet til voksende teams. I planen får du 46 apps, 250 felter pr. app, 75 arbejdsgange, 25 brugerdefinerede dashboards, tredjeparts-serviceintegration og 24/7 kundesupport.

Ultimate

Den ultimative plan koster $25 per måned per bruger og er fokuseret på store teams. Det inkluderer 57 apps, 350 brugerdefinerede felter pr. app, 150 arbejdsgange, 50 brugerdefinerede dashboards, tredjeparts-serviceintegration og 24/7 kundesupport.

Enterprise

Enterprise-planen har brugerdefinerede priser. Det inkluderer 65 apps, 500 brugerdefinerede felter pr. app, 300 arbejdsgange, 100 brugerdefinerede dashboards, tilpasset integration, 24/7 kundesupport + SLA og account manager.

Konklusion

I sidste ende vil jeg vurdere Apptivos vidensbase som god, men ikke fantastisk. Den har ikke overskredet forventningerne i mange af dens aspekter, men skuffer heller ikke med dem. Det vil fungere meget godt og er bestemt ikke underudstyret, især i betragtning af dens billige priser. Men virksomheder, der har tendens til at stole på vidensbasebrug, vil sandsynligvis sætte pris på en bedre løsning til opgaven. Apptivo er stadig et fantastisk stykke software med fantastisk funktionalitet i andre henseender. Det er kun op til dig at overveje, om du er villig til at bruge det i dit daglige arbejde.

Generelle problemer

Jeg kan ikke finde vidensbasen i Apptivo

Apptivos vidensbase-funktion kaldes Answers. Du skal først hente appen fra det omfattende appudvalg. Når du er på din konto, skal du gå til App Store og finde Answers-appen under kategorien Web-presence. Når du har fået appen, kan du finde den under menuknappen Web-presence på dit dashboard.

Product reviews

Vil du at lære mere om Flowlus vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det fungerer, og hvordan det virkede i vores test.

Flowlu vidensbase anmeldelse

Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Overvejer du Zendesk vidensbase? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, om det er den rigtige vidensbasesoftware til din virksomhed.

Zendesk Suite vidensbase anmeldelse

Zendesk Suites vidensbasesoftware tilbyder grundlæggende funktioner til at skrive artikler, kategorisere og uploade medier. Men softwaren kan være forvirrende og har ekstra omkostninger for mere avancerede muligheder. Support kan også være vanskelig at få fat i. Suite Growth er den mest overkommelige prisplan, mens Suite Professional tilbyder flere funktioner som integrerede fællesskabsforum og avancerede stemmefunktioner, men begge planer har en grænse på i alt 40.000 artikler. Knowledge Capture appen kan være nyttig for many helpdesk. Totalt set har Zendesk Suite potentiale, men har brug for mere finjustering for en bedre brugeroplevelse.

Stræber du efter at holde kvaliteten af din kundeservice på højeste niveau? Hvis du gør, kan vores kundeservicekvalitetssikring tjekliste hjælpe dig med det!

Kundeservicekvalitetssikring tjekliste

For at forbedre kundeservicekvaliteten anbefales det at udvikle træningsprogrammer og involvere agenter i processen. Feedback bør indsamles fra forskellige områder for at identificere huller i servicen. Yderligere kan kunstig intelligens og analyser hjælpe med at automatisere kedelige opgaver. For at måle kvalitetssikringen kan interne scorekort bruges, og det anbefales at udarbejde en kvalitetssikringspolitik samt værktøjer til at strømline processen. Kundeevalueringer og -færdigheder kan også spille en vigtig rolle i at forbedre kundeserviceydelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo