HelpCrunch vidensbase anmeldelse

HelpCrunch vidensbase anmeldelse
Compare HelpCrunch vidensbase anmeldelse with other in: How HelpCrunch vidensbase anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
528 reviews

HelpCrunch tilbyder en virkelig stor og interessant vidensbase, der skaber fornyelse. Det beviser, at en videnbase ikke har brug for en enorm mængde funktioner, hvis den fokuserer på det, der er vigtigt. Læs videre og find ud af, hvordan HelpCrunch fungerer, og…

Pricing
Starting from:
$ 15   pr. måned
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
4
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Videnbase med innovativ tilgang
  • Fantastisk arbejdsgang med interessante elementer
  • Rimelige priser

Cons

  • Obligatorisk HelpCrunch branding i den billigste plan

Kom i gang med HelpCrunch

HelpCrunch er en kundekommunikationsplatform og en vidensbasesoftware, der tilbyder et ret rigt udvalg af kommunikationsmuligheder. Deres værktøjssæt inkluderer e-mail-integrationer, live chat, pop-ups og vidensbase. Mobilapplikationer er også tilgængelige. Denne anmeldelse er fokuseret på vidensbasefunktionen, men lad os først se på, hvordan du kan komme i gang med HelpCrunch.

Du kan komme i gang ved at tilmelde dig en gratis prøveperiode; det kræver bare nogle grundlæggende oplysninger for at komme i gang. Det er heller ikke nødvendigt at inkludere dine kreditkortoplysninger, så du kan komme i gang uden betingelser. Derefter vil du straks blive ført til HelpCrunch, og du kan begynde at besvare nogle grundlæggende spørgsmål, herunder formålet med brugen.

Du kan også tilpasse din oplevelse og vælge de widgets og værktøjer, du vil bruge. Det er her, du først kan vælge videnbase-widget som et af dine primære værktøjer til kommunikation.

Welcome to Help Crunch screen

Når du kommer ind i grænsefladen, kan du se dig omkring og få fornemmelsen af ​​det. Baseret på det første kig ser HelpCrunch-grænsefladen lidt usædvanlig ud (på en god måde) og utroligt fokuseret. Interface er virkelig ren ud uden noget rod, og designet følger det samme. Den bruger rolige blåfarvede accenter til at bringe din opmærksomhed til de rigtige steder.

På den anden side gør Interface meget smart brug af blanke tegn til at holde dig fokuseret på opgaven. Det er en interessant tilgang sammenlignet med overfyldte grænseflader, vi generelt ser i anden helpdesk-software. Det første, du vil se, er en kort videoguide, der kan hjælpe dig med at blive fortrolig med grænsefladen.

Welcome to HelpCrunch inbox

Du kan finde vidensbasen (og andre værktøjer) i venstre menupanel. Bogikonet gør det meget nemmere at finde, selv uden navne og beskrivelser. Når du klikker på den, skal den aktiveres først, hvilket blot er et spørgsmål om et klik. Vidensbasen har allerede en prøvekategori, hvilket betyder, at du får nogle gode organisationsmuligheder med HelpCrunch.

Du kan lege og blive fortrolig med al funktionalitet. Du kan oprette nye sektioner og kategorier samt forhåndsvise vidensbasen. Alt føles rigtig godt designet, og man kan se, at designerne har tænkt meget over planlægningen af ​​brugergrænsefladen. Jeg følte mig ikke tabt på noget tidspunkt.

HelpCrunch knowledge base categories

Brugeroplevelse og funktioner

Kategorimulighederne er også ret gode. Når du opretter en ny kategori, kan du ikke kun navngive den, men også tilføje en beskrivelse for nem navigation. Ydermere har du også mulighed for at lege med SEO-indstillinger og gøre din vidensbase-kategori mere synlig online, hvis du vil. Til sidst kan du tilføje sektioner til dine kategorier. Disse fungerer som underkategorier, så du kan organisere hvert emne i din vidensbase i de mindste detaljer. Alt i alt er det ret godt, og jeg tror ikke, der mangler noget her.

Create knowledge base category in HelpCrunch

Lad os nu tage et kig på vidensbasens artikeleditor. Det, der overraskede mig, var, at HelpCrunch inkluderede en enkel, minimalistisk, men effektiv opfordring til handling på den tomme artikelside. Det viser dig også direkte, hvor du kan placere din artikeltitel, en beskrivelse af, hvem forfatteren er, og hvor selve artikelteksten starter. Dette gøres uden større hjemmesideelementer, og alt ligner en del af artikeleditoren. Jeg må indrømme, at det hele ser ret godt ud! Tingene ændrer sig dog en smule, når det kommer til brugervenlighed og tilgængelighed af funktioner.

Create new article in HelpCrunch

Hvor er alle værktøjerne? Det er det, dit første spørgsmål sandsynligvis vil være. Nå, de er pænt gemt og dukker først op, når du klikker på, hvor artikelteksten starter. Udvalget er minimalt, men underligt brugbart på samme tid. Du får kun fem muligheder her – tilføj et billede, tilføj en video, tilføj en kode, tilføj en tabel eller tilføj en vandret linje. Det var det.

Tools in creating article in HelpCrunch

Hvor er alle formateringsmulighederne? Det er måske dit andet spørgsmål. Nå, de er også pænt skjult, og de vises kun, når du dobbeltklikker på en tekst. Ved første øjekast er det en ret forvirrende opsætning, men appen er så intuitiv, at det er ligegyldigt, fordi du vil finde den før eller siden ved simpelt ved at prøve dig frem. Du kan vælge indstillinger for fed og kursiv (selv om der ikke er understregning), ændre et stykke tekst til sidehoved, oprette punktform, ændre tekstjustering, omdanne tekst til en note, omdanne tekst til et infoelement, omdanne tekst til en rød advarsel, eller omdanne tekst til et tip. Simpelthen utroligt. Dette er ikke det rigeste funktionssæt, jeg nogensinde har set, men det er bare utroligt – du får alle de væsentlige værktøjer, plus noget ekstra, så der er virkelig alt, hvad du har brug for.

HelpCrunch editing tools

Samlet set er videnbasen i HelpCrunch meget interessant og føles innovativ. Selvom innovationen ikke nødvendigvis bringer en ændring i videnshåndteringsspillet, føles det bestemt fantastisk at bruge HelpCrunch, og jeg nød min skriveoplevelse utroligt meget. Endnu vigtigere er det, at innovationen ikke ødelægger en allerede etableret arbejdsgang med vidensbasen eller article editor. Alt fungerer som det skal.

Priser

HelpCrunch tilbyder tre prisplaner, der bliver billigere, hvis du vælger det årlige abonnement. Hver plan tilbyder bedre funktioner, efterhånden som prisen stiger. Lad os tage et kig på, hvad du får i HelpCrunch-planerne. Du kan få alle planer med 20% rabat, hvis du vælger det årlige abonnement.

Basic

Basic plan starter ved $15 om måneden for én bruger, og den giver dig en widget, tre autobeskeder, tre popups, en ensproget vidensbase, fuld tilpasning, grundlæggende automatisering og live chat support. Du har også obligatorisk HelpCrunch branding.

Pro

Pro-planen starter ved $25 om måneden for én bruger. Det forbedrer dit udstyr med fem widgets, 25 automatiske beskeder, 15 chatbot-flows, avanceret automatisering og højprioritet live chat-support. Det fjerner også HelpCrunch-brandingen.

Unlimited

Denne plan er kun tilgængelig via det årlige abonnement, og webstedet angiver ikke prisen for én bruger. Du får ubegrænsede widgets, automatiske beskeder, pop-ups og chatbot-flows samt en personlig onboarding-assistent. Du får også alle de tidligere nævnte funktioner.

Konklusion

HelpCrunch videnbasen er en af ​​de bedste, du kan få. Det bringer en hel del innovation, men opretholder jordforbindelsen og bibeholder workflowet for videnstyring, som vi kender det. Der er meget lidt, der er galt med HelpCrunch vidensbase, og du kan være sikker på, at din oplevelse simpelthen bliver fantastisk. Det eneste du skal overveje, er hvordan du vil bruge de resterende værktøjer i hver af planerne.

Generelle problemer

Hvordan tilpasser jeg vidensbasedesignet i HelpCrunch?

Gå til Knowledge Base og indtast Settings. Gå derefter ind i afsnittet Knowledge Base appearance og så kan begynde at tilpasse din HelpCrunch-vidensbase. Du kan ændre farverne på din vidensbase, så de matcher din virksomheds, ændre logoet, tilføje footer-links og fjerne HelpCrunch-branding, hvis du har den rigtige plan.

Er der avancerede SEO-indstillinger i HelpCrunch-vidensbasen?

Ja, og du kan finde dem under Knowledge base > Indstillinger > Advanced Settings. En af de vigtigste muligheder der er Knowledge Base-indeksering, som gør det muligt at finde din vidensbase i søgemaskiner. Der er også yderligere indstillinger for SEO og sociale medier i samme sektion.

Product reviews

Vil du lære mere om Freshservice videnbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Freshservice vidensbase anmeldelse

Freshservice offers a well-designed and fully functional knowledge base tool that is easy to navigate and use. It includes standard text formatting tools and allows you to add images and videos with ease. Freshservice offers four pricing plans with varying features, including a starter plan that starts at $29 per month. The knowledge base feature is included in every plan. However, pricing can be high for more extensive plans. The knowledge base in Freshservice is one of the best available, but users should be mindful of their budget. In summary, Freshservice is a great tool for building a comprehensive knowledge base, and its interface is easy to use.

Denne help desk tjekliste sikrer, at dine kunder altid får den bedste behandling.

Help desk tjekliste

Artiklen forklarer, hvordan man kan bestemme brugernes roller og tilladelser ved hjælp af helpdesk-software som Zendesk, Freshdesk og LiveAgent. Den beskriver også vigtigheden af at definere SLA-regler og konfigurere et billetstyringssystem for at forbedre kundeservice. Derudover informerer artiklen om, hvordan man kan integrere helpdesk-software med andre apps og oprette filtre og regler for at automatisere arbejdsgange i helpdesk-softwaren. LiveAgent anbefales som en god mulighed til dette formål.

Er du i tvivl om, om Freshdesk tilbyder den rigtige vidensbasefunktion til din virksomhed? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af det!

Freshdesk vidensbase anmeldelse

The text presents solutions for creating and delivering important articles in languages that suit a company's customers, which can improve customer experience. It also discusses the option to create multiple knowledge bases and categories for different languages, as well as how a multi-knowledge base can benefit companies. The article reviews several knowledge base software options, including Apptivo, Stonly, and Freshservice, with highlighted features and prices. The importance of providing customers with helpful guides is also emphasized.

Vi du gerne høre mere om Stonlys vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Stonly vidensbase anmeldelse

Stonly is a dedicated knowledge management software that offers innovative solutions for knowledge management. The software is well-designed and highly functional, with a range of templates available to create interactive and in-depth knowledge base articles. However, Stonly is very expensive, which could deter potential users. The software lacks certain functionalities, making it less valuable for most purposes. That said, Stonly has a dedicated user base, and it is successful at improving and innovating knowledge management. Overall, Stonly offers a mixed bag of features and is a costly solution for knowledge management.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo