Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder. Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger. Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris. Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 30-dages prøveperiode.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | OTRS |
---|---|---|
Billetter Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billetsalg. | OTRS tilbyder billetsalg. |
Livechat En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | OTRS tilbyder Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | OTRS tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | OTRS tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | OTRS tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | OTRS tilbyder en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | OTRS tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | OTRS tilbyder ikke en Viber-integration. |
Vidensbase Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder videnbase. | OTRS tilbyder vidensbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | OTRS tilbyder ikke kundeforum. |
Automation og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | OTRS tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | OTRS tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | OTRS tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | OTRS tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historik Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | OTRS tilbyder ikke ubegrænset historik. |
Ubegrænset websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | OTRS tilbyder ikke ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit webstedes. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | OTRS tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænset antal billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | OTRS tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af opkald Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | OTRS tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | OTRS tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.
Billetadministration er det vigtigste arbejdsflowværktøj, der håndterer alle indgående e-mails, live chat, sociale medier, og call-center-kommunikation i én enkelt indbakke. Du kan også oprette en kundeportal for at samle virksomhedsviden i vidensbase-artikler fra én enkelt platform.
Spar dit teams tid og skab stærke virksomhedsprocesser med intuitive arbejdsgange. Udover billetanmodningssystemet tilbyder LiveAgent masser af digitale arbejdsgange som tags, filtrering,gamification & badges, netværksovervågning, og andre funktioner, der gør en succesrig forretning.
En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder.
Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside. Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.
Kombineret med funktioner såsom tidssporing, real- tidsindtastningsvisning, gamification og andre medarbejderbidragsfunktioner LiveAgent sørger for, at du kan gøre alt fra én kundeservicestyringssoftware.
Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed. Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal. Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.
Tjenesterapportering, medarbejderplanlægning, netværksovervågning og andre ledelsesopgaver kan nemt håndteres fra den brugervenlige grænseflade via intuitive arbejdsgange. Disse digitale arbejdsgange kan håndtere alle kundeønsker og administrere en indbygget selvbetjeningsportal.
Yderligere bekymrer vi os om at holde glade brugere glade. Det er derfor, du kan kontakte os 24/7 med alle forespørgsler, du ikke kan håndtere, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, når du har brug for det. Giv os et opkald eller en besked, når du har brug for det.
LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Begynd din 30-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software. Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.