Leder du efter et alternativ til OTRS?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste OTRS-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder. Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger. Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris. Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 30-dages prøveperiode.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

OTRS vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent OTRS
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
OTRS tilbyder billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
OTRS tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
OTRS tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
OTRS tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
OTRS tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
OTRS tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
OTRS tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
OTRS tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder videnbase.
OTRS tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
OTRS tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
OTRS tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
OTRS tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
OTRS tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
OTRS tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
OTRS tilbyder ikke ubegrænset historik.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit webstedes.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
OTRS tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
OTRS tilbyder ubegrænset 24/7 support.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Enkel platform for intuitiv task management og kundeservice

LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.

Få arbejdet gjort fra én indbakke

Billetadministration er det vigtigste arbejdsflowværktøj, der håndterer alle indgående e-mails, live chat, sociale medier, og call-center-kommunikation i én enkelt indbakke. Du kan også oprette en kundeportal for at samle virksomhedsviden i vidensbase-artikler fra én enkelt platform.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Nemmere arbejdsgange, der sparer din tid

Spar dit teams tid og skab stærke virksomhedsprocesser med intuitive arbejdsgange. Udover billetanmodningssystemet tilbyder LiveAgent masser af digitale arbejdsgange som tags, filtrering,gamification & badges, netværksovervågning, og andre funktioner, der gør en succesrig forretning.

Kundesupport system med omni-kanal supportsag management

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Opret en personlig forbindelse via realtids-chatten.

En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Gør dig klar til glade kunder

Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside. Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.

Gør dit job sjovt med de rigtige funktioner

Kombineret med funktioner såsom tidssporing, real- tidsindtastningsvisning, gamification og andre medarbejderbidragsfunktioner LiveAgent sørger for, at du kan gøre alt fra én kundeservicestyringssoftware.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live-chat for enestående service til kunderne

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funktioner og integrationer for effektiv kundeservice

Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed. Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal. Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.

Fantastisk workflow management

Tjenesterapportering, medarbejderplanlægning, netværksovervågning og andre ledelsesopgaver kan nemt håndteres fra den brugervenlige grænseflade via intuitive arbejdsgange. Disse digitale arbejdsgange kan håndtere alle kundeønsker og administrere en indbygget selvbetjeningsportal.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Vi er her for at hjælpe dig når som helst

Yderligere bekymrer vi os om at holde glade brugere glade. Det er derfor, du kan kontakte os 24/7 med alle forespørgsler, du ikke kan håndtere, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, når du har brug for det. Giv os et opkald eller en besked, når du har brug for det.

Gem mere med LiveAgent

Glade brugere håndtere kundeanmodninger med LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.

black Slido logo

Klar til at prøve det gratis?

Begynd din 30-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software. Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Sammenlign os med andre

    Related Articles to OTRS alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x