Er du dødtræt af din help desk software?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Aircall alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kunde service 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Aircall-alternativ?

Forventer opkald, men du er ikke tilfreds med Aircall længere? LiveAgent tilbyder dig et godt alternativ til at oprette dit virtuelle callcenter og give kundesupport enkelt og effektivt.

Flyt fra Aircall til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Aircall migration som vil importere alle dine data fra Aircall til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveAgent er mere end bare et call center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

AirCall vs LiveAgent i korte træk

Features Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort kræves.
AirCall
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
AirCall tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En real-tids chat widget, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
AirCall tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center i altomfattende plan for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder Call Center i plan for $48/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbase indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
AirCall tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
AirCall tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
AirCall tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
AirCall tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
AirCall tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledninger.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
AirCall tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
AirCall tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplan for $15/agent/måned
AirCall tilbyder automatisering og regler i plan med priser på forespørgsel.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder API-funktioner i plan med prisfastsættelse på forespørgsel.
Interaktiv stemmerespons(IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i altomfattende abonnement for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder IVR-funktioner i plan med priser på forespørgsel.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
AirCall tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller sletter ikke - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset historik for $83/agent/måned.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse i altomfattende abonnement for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse i plan for $83/agent/måned.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplanen for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $48/agent/måned.
Person deciding between two alternatives

Kraftfuldt Aircall -alternativ

LiveAgent tilbyder dig meget mere end bare et virtuelt callcenter. Den hurtigste live chat-widget, e-mailintegration, integration af sociale medier og et organiseret billetsystem giver dig præcis det, du har brug for for at levere den bedst mulige service til dine kunder eller kunder. Og alt det til en virkelig god pris. LiveAgent tilbyder tre prismodeller fyldt med nyttige funktioner til enhver form for virksomhed.

Hvis du leder efter et dygtigt og pålideligt Aircall -alternativ, kan du overveje at prøve LiveAgent. Du fortjener mere end et callcenter til en rimelig pris.

Professionelt call center

LiveAgent giver dig mulighed for at oprette dit eget virtuelle callcenter. Opsætningen er let, og den er færdig inden for få minutter. Derefter kan du foretage og besvare telefonopkald via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.

Der er absolut ingen grund til at stole på tredjepartsudbydere, LiveAgent tager sig af alt for dig, så du kan fokusere på det vigtige.

Professional built-in call center software

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden og forbedrer gradvist dine konverteringsrater over tid.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Funktionsrig løsning

Med mere end 175 helpdesk -funktioner vil det være et stykke kage at levere kundesupport.

Review shown on phone screen

Få mere for mindre

Vil du gøre mere med en kundeservicesoftware til en rimelig pris? LiveAgent tilbyder dig alt, hvad du har brug for. Callcenter, e -mail, live chat, support på sociale medier, vidensbase, masser af funktioner og integrationer. Alt dette er tilgængeligt for dig til en rimelig pris. Og du kan endda vælge separate funktioner, hvis du vil tilpasse din plan efter din smag.

På den måde kan du fokusere på det, der betyder mest – at passe på dine kunder. Resten varetages af LiveAgent uden at ødelægge dit budget.

Klar til at foretage en ændring?

Virksomheder skifter til LiveAgent, og det er af en god grund. LiveAgent giver dig alt det bedste til at levere kundesupport i en pålidelig pakke, så du kan spare tid og penge. Fokus på det vigtige.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2020. Hold dig tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder skiftede til LiveAgent

Vil du sammenligne LiveAgent med forskellige callcenter-software?

Nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære callcenterløsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt, hvad vi har at tilbyde.

    Related Articles to Aircall alternativ
    LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

    Lær alt om LiveAgent med webinarer

    Integrer 3CX i LiveAgent for at forenkle kundekommunikation og overvåge opkald. LiveAgent tilbyder også kunst og design videoer samt kundeservice. Styrk din operationelle effektivitet med LCRcom integration. Oplev LiveAgent's kundeservice webinar for at forbedre din kundeservice.

    Ønsker du at migrere dine data fra Lucep til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

    Vil du migrere fra Lucep til LiveAgent?

    LiveAgent er anerkendt som den bedste helpdesk-software til SMB i 2019 og 2020. Tilslut dig virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for verdensklasse kundesupport. Forskellige planer til små, mellemstore og store virksomheder tilbydes, med gratis prøveperioder. Migrer dine data fra andre løsningsudbydere og oplev den fremragende kundeservice med LiveAgent.

    Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

    Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

    For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

    Leder du efter en bedre helpdesk-software?

    LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x