Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Er du dødtræt af din help desk software?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Aircall alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Aircall-alternativ?

Forventer opkald, men du er ikke tilfreds med Aircall længere? LiveAgent tilbyder dig et godt alternativ til at oprette dit virtuelle callcenter og give kundesupport enkelt og effektivt.

Flyt fra Aircall til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Aircall migration som vil importere alle dine data fra Aircall til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

LiveAgent er mere end bare et call center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

AirCall vs LiveAgent i korte træk

Features Liveagent AirCall
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
AirCall tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En real-tids chat widget, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
AirCall tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center i altomfattende plan for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder Call Center i plan for $48/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbase indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
AirCall tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
AirCall tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
AirCall tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
AirCall tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
AirCall tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledninger.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
AirCall tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
AirCall tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplan for $15/agent/måned
AirCall tilbyder automatisering og regler i plan med priser på forespørgsel.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder API-funktioner i plan med prisfastsættelse på forespørgsel.
Interaktiv stemmerespons(IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i altomfattende abonnement for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder IVR-funktioner i plan med priser på forespørgsel.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
AirCall tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller sletter ikke - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset historik for $83/agent/måned.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
AirCall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse i altomfattende abonnement for $39/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse i plan for $83/agent/måned.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplanen for $15/agent/måned.
AirCall tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $48/agent/måned.
Person deciding between two alternatives

Kraftfuldt Aircall -alternativ

LiveAgent tilbyder dig meget mere end bare et virtuelt callcenter. Den hurtigste live chat-widget, e-mailintegration, integration af sociale medier og et organiseret billetsystem giver dig præcis det, du har brug for for at levere den bedst mulige service til dine kunder eller kunder. Og alt det til en virkelig god pris. LiveAgent tilbyder tre prismodeller fyldt med nyttige funktioner til enhver form for virksomhed.

Hvis du leder efter et dygtigt og pålideligt Aircall -alternativ, kan du overveje at prøve LiveAgent. Du fortjener mere end et callcenter til en rimelig pris.

Professionelt call center

LiveAgent giver dig mulighed for at oprette dit eget virtuelle callcenter. Opsætningen er let, og den er færdig inden for få minutter. Derefter kan du foretage og besvare telefonopkald via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.

Der er absolut ingen grund til at stole på tredjepartsudbydere, LiveAgent tager sig af alt for dig, så du kan fokusere på det vigtige.

Professional built-in call center software

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden og forbedrer gradvist dine konverteringsrater over tid.

Increase icon

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Statistic icon

Funktionsrig løsning

Med mere end 175 helpdesk -funktioner vil det være et stykke kage at levere kundesupport.

Get more for less

Få mere for mindre

Vil du gøre mere med en kundeservicesoftware til en rimelig pris? LiveAgent tilbyder dig alt, hvad du har brug for. Callcenter, e -mail, live chat, support på sociale medier, vidensbase, masser af funktioner og integrationer. Alt dette er tilgængeligt for dig til en rimelig pris. Og du kan endda vælge separate funktioner, hvis du vil tilpasse din plan efter din smag.

På den måde kan du fokusere på det, der betyder mest – at passe på dine kunder. Resten varetages af LiveAgent uden at ødelægge dit budget.

Klar til at foretage en ændring?

Virksomheder skifter til LiveAgent, og det er af en god grund. LiveAgent giver dig alt det bedste til at levere kundesupport i en pålidelig pakke, så du kan spare tid og penge. Fokus på det vigtige.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2020. Hold dig tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder skiftede til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er Aircall -alternativet?

LiveAgent er et Aircall -alternativ til enhver kunde, der ønsker at udvide deres kundeservicemuligheder. LiveAgent er en alt-i-en-løsning, der tilbyder en kundeportal, callcenter, vidensbase, forum, billettering, live chat og sociale medieintegrationer til fremragende kundeservice.

Hvorfor skal du skifte til LiveAgent?

LiveAgent er en help desk -løsning, der giver mange fordele, såsom øget kundetilfredshed, omsætning og forbedret kundeoplevelse.

Hvilke funktioner har LiveAgent?

LiveAgent er en kompleks helpdesk -løsning med mere end 180 funktioner. Funktionerne blev oprettet for at automatisere så mange processer som muligt for at skabe en problemfri agent -arbejdsgang og en tilfredsstillende kundeoplevelse. Nogle bemærkelsesværdige funktioner, der er værd at nævne, er automatiseret billetdistribution, vidensbase, IVR, SoMe -integrationer, live chat, online besøgende og intern chat.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo