Chat-knap

Nu til dags kommunikerer kunden gennem mange forskellige platforme, men hvilken skal din virksomhed fokusere på?

Det er virkelig nemt at miste en kunde til en konkurrent. Derfor er det vigtigt at yde fremragende kundeservice/support til alle dine kunder til enhver tid. Vidste du, at;

42 % af kunderne foretrækker Live Chat sammenlignet med kun 23 % til e-mail og 16% til sociale medier eller forum.

J. D. Power

LiveAgents chat-knap er et perfekt værktøj, der yder kundeservice af høj kvalitet. Chatknapper gør det muligt for klienter at anmode om en chat med en kunderepræsentant på et øjeblik. LiveAgent tilbyder dig mange forskellige designs af knapper. Du kan også selv tilpasse og oprette dem. Live chat til websiteimplementering har aldrig været nemmere.

Eksempel fra det virkelige liv:

LiveAgent-button-for-chatting-1

Chat-knapfunktioner:

Vælg et sprog

Hvis du er en virksomhed, der opererer i flere lande, kan du bruge sprogfunktionen, hvor du vælger et foretrukket sprog til chat-widget. LiveAgent har i øjeblikket 43 sprog at vælge imellem.

Led kunderne til den rigtige afdeling

Send straks dine kundeforespørgsler til den rigtige afdeling ved at aktivere pre-chat-formularer. Pre-chatformularer vises efter kunden klikker på live chat-knappen. I LiveAgent kan du fuldt ud tilpasse pre-chat-formularen ud fra din virksomheds behov.

Aktiver efterladelse af offlinebeskeder

Lad dine kunder kontakte dig, selvom din kundeservice ikke er tilgængelig. Giv dem mulighed for at kontakte dig og behandle forespørgslen, så snart dine agenter er online eller tilgængelige igen.

Hvordan vil LiveAgent påvirke din hjemmesidehastighed?

At have en knap til at chatte burde forbedre din hjemmeside. En masse chat-widgets på markedet kan dog også forringe hastigheden af din hjemmeside. Derfor har LiveAgent oprettet en chatknap, der ikke påvirker dit websteds hastighed. Du kan således kun have gavn af at bruge den.

Hvis du gerne vil have mere indsigt, er her en fantastisk artikel/undersøgelse om: Hvordan påvirker forskellige chat-widgets webstedets ydeevne 

Hvordan opretter du en Chat-knap i LiveAgent?

1. Log ind på LiveAgent-konto

2. Klik på Konfiguration

3. Vælg Chat > Chatknapper

4. Klik på knappen OPRET button

Live chat connections

Bemærk: Hvis du gerne vil have en personlig chatknap, skal du klikke på Custom Tilpasset og indsende din HTML code/image.

Hvordan kan du tilføje en Live Chat-knap til dit websted fra LiveAgent?

Der er en Integrationssektion, hvor du kan finde den kode, der skal gennemføres på din hjemmeside. Vi anbefaler dig kraftigt at bede webadministratoren i din virksomhed om at integrere chatten. Efter chatten er integreret, vil enhver ændring automatisk blive gemt uden behov for at ændre koden igen.

Embed the chat to website - LiveAgent

For en dybdegående videoguide skal du kigge på Sådan opretter du chatknapper i LiveAgent i vores vidensbase.

Forretningsmæssige fordele:

  • Kundefastholdelse
  • Kundetilfredshed
  • Sparer tid for kunden og agenten
  • Sparer penge
  • Øger salg
  • Løser problemer hurtigere
  • Bruges mod konkurrenter

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

Hvilke slags chatknapper er der i LiveAgent?

1. Justerbare knapper såsom; Bubble, Slide, Corner, Inline

Chat-widget-for-website

2. Knap til brugerdefineret billede

3. Brugerdefineret HTML-knap

Customizable-chat-button-LiveAgent

Designmuligheder for Live Chat-knap:

Online knap:

I dette afsnit kan du oprette dit foretrukne design af knappen.

Her kan du nemt bestemme:

  • Position
  • Farver
  • Animation
  • Hover effect
  • Mulighed for at tilpasse den til telefonenhederne
  • Z-indeks: Dette vil hjælpe dig med at indstille knappen til en foretrukken placering på dit websted. Eksempel: Hvis du gerne vil have knappen før en sidefod, er det her, du vil indstille den
Edit chat button

Chat vindue:

Efter at have tilpasset online-knappen, kan du også designe dit chatvindue.

Her er ting, du kan ændre:

  • Farver
  • Titel
  • Velkomstbesked/skjul velkomstbesked
  • Stil
  • Chatvinduets størrelse
  • Skjul start chat igen knap
  • Aktiver efterladelse af en offlinebesked
  • Z-indeks
  • Position
  • Brugerdefineret CSS

Hvis du gerne vil læse mere, så klik på chatvindue-docking.

Offline knap:

Denne knap vil blive aktiveret, hvis ingen er tilgængelig til at chatte med kunden. Igen kan du fuldt ud tilpasse denne knap til din virksomheds behov.

Offline-chat-button-settings-LiveAgent

Funktioner, du kan tilpasse:

  • Animation
  • Position
  • Z-indeks
  • Visning på mobiltelefoner
  • Farver

Kontaktfelt:

Tilpasning af dit kontaktfelt gør det muligt for kunderne at komme i kontakt med dig via din hjemmeside. Vi har lavet en omfattende guide med hver funktion specifikt til Kontaktfelter.

Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse om Kontaktfelter.

Bonustips til en effektiv anvendelse af live chat-knap på dit websted:

Kundeservice/support modtager dagligt mange kundeforespørgsler. Mange forespørgsler er gentagne spørgsmål eller forespørgsler. For at skabe en effektiv kundeservice arbejdsgang samt den bedste kundeoplevelse, kan du;

Bruge Dåsesvar

Hvis du fravælger LiveAgent, bør du helt sikkert bruge dåsesvar beskederne. Dåsesvar er en fantastisk mulighed for gentagne problemer. Det er et fantastisk værktøj, der er effektivt og sætter dit team i stand til hele tiden at fremstå professionelt ved altid at give hurtige og gode svar. For eksempel, hvis du skal give en refusion, behøver du ikke tænke på den korrekte måde at skrive nogle generelle oplysninger på. Du kan bruge en skabelon (dåsesvar), som kan spare dig tid til at fokusere på opgaven/refusionen.

Opret ofte stillede spørgsmål/vidensbaseartikler ud fra gentagne spørgsmål

Vi har allerede givet udtryk for fordelene og funktionerne ved en chatboks til websteder. Vores andet tip er at få de gentagne spørgsmål vendt til en fordel. Hvordan? Simpelthen ved at skrive en dybdegående Vidensbase artikel eller FAQ-sektion. På den måde kan kunden bruge denne selvhjælpsmulighed i stedet for at vente i kø på svar. Desuden kan din kundeservice yde hurtig og effektiv support.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

Vidensbaseressourcer:

Hvis du gerne vil vide mere, kan du gå til LiveAgent – Live Chat.

Hvis du ønsker at integrere en kundeservicechat på dit websted, skal du følge denne vejledning.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo