Prøveperiode

Kanalrapport

Se, hvad der er den mest populære måde for dine kunder at kontakte dig på. LiveAgent giver dig detaljeret indsigt i alle kommunikationskanaler: E-mail, Live Chat, Call Center, Kontaktformularer, Feedbackformularer, Facebook-beskeder, Tweets… Glem alt om eksterne sporingsapplikationer. Alt er indbygget!

Individuelle poster kan sorteres efter AfdelingerAgenterTags, og Dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.

Channel-report-LiveAgent
Kanalrapport

Visningsmuligheder for kanalrapporter (kolonner):

  • Kanal
  • Svar
  • Nyt svar gennemsnitlig tid
  • Åbent svar gennemsnitlig tid
  • Opkald
  • Ubesvarede opkald
  • Opkaldsminutter
  • Chat beskeder
  • Chats
  • Ubesvarede Chats
  • Gennemsnitlig chat besvaring
  • Gennemsnitlig chat tid
  • Ikke rangeret
  • Ikke rangeret %
  • Belønninger
  • Belønninger %
  • Irettesættelser
  • Irettesættelser %
  • Indgående beskeder
  • Indgående Opkald
  • Færdige opkald
  • Indgående chats
  • Færdige chats
  • Oprettede billetter
  • Løste billetter

Kanalrapporten kan vise dine data i disse typer diagrammer:

Brug kanalrapporter med API

Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra kanalrapporter.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo