Se, hvad der er den mest populære måde for dine kunder at kontakte dig på. LiveAgent giver dig detaljeret indsigt i alle kommunikationskanaler: E-mail, Live Chat, Call Center, Kontaktformularer, Feedbackformularer, Facebook-beskeder, Tweets… Glem alt om eksterne sporingsapplikationer. Alt er indbygget!
Individuelle poster kan sorteres efter Afdelinger, Agenter, Tags, og Dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsmuligheder for kanalrapporter (kolonner):
- Kanal
- Svar
- Nyt svar gennemsnitlig tid
- Åbent svar gennemsnitlig tid
- Opkald
- Ubesvarede opkald
- Opkaldsminutter
- Chat beskeder
- Chats
- Ubesvarede Chats
- Gennemsnitlig chat besvaring
- Gennemsnitlig chat tid
- Ikke rangeret
- Ikke rangeret %
- Belønninger
- Belønninger %
- Irettesættelser
- Irettesættelser %
- Indgående beskeder
- Indgående Opkald
- Færdige opkald
- Indgående chats
- Færdige chats
- Oprettede billetter
- Løste billetter
Kanalrapporten kan vise dine data i disse typer diagrammer:
Brug kanalrapporter med API
Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra kanalrapporter.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.