LiveAgent tilbyder muligheden for at tilføje et online link til billet i dine sendte e-mails.
Online billethistorikgodkendelse:
- Hvis den er slået til, skal brugeren være logget ind for at læse billethistorik.
- Hvis den ikke er slået til, kan alle læse online billethistorik.
Sådan ser online billethistorik ud:
Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Opkaldsomstilling er en telekommunikationsfunktion, der sætter en opkaldende person på hold, mens en agent håndterer opkaldet. Dette reducerer ventetiden og øger produktiviteten og kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder omfattende call center-software med prædiktive dialere og andre funktioner. Besøg deres hjemmeside for mere information.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.