Prøveperiode

Real-time chat

Hvad er en chat i realtid?

Live chat er et værktøj til øjeblikkelig kommunikation med dine besøgende på din hjemmeside. Chat i realtid kan give praktiske svar, som kunderne ønsker, samtidig med at det tilføjer betydelige fordele til personalet og bundlinjeresultat i din virksomhed. Live kundechat opbygger kundens tillid, mens de handler, og øger den samlede kundeoplevelse.

Vidste du, at: “63% af kunderne er mere tilbøjelige til at vende tilbage til et websted, der tilbyder livechat?”

Tilføjelse af en menneskelig faktor til dit websted, mens du chatter i realtid med dine kunder, kan være en game-changer

Live-chat-online-in-real-time-LiveAgent

Forretningsfordele ved Live Chat:

  • Overkommelig
  • Real-time brugervenlighed for besøgende
  • Øget kundetilfredshed
  • Konkurrencefordel
  • Gennemsnit på 23% stigning i konverteringer
  • Forbedret kundeoplevelse (CX)
  • Færre udgifter til telefonsupport
  • Brugervenlig

LiveAgents chatfunktioner i realtid:

Inviter agent til at chatte

Mens du har en aktiv chat-session med en besøgende, kan du invitere din kollega til at hjælpe dig. For eksempel, med et problem, du ikke er sikker på, hvordan du ska løse. Du kan invitere så mange agenter, som du har brug for, til chatten. Inviterede agenter kan direkte sende chatbeskeder eller skrive noter, der kun er synlige for en anden agent.

Chat samtidigt med flere kunder

Skift nemt mellem faner i kundeservicesoftware og behandl effektivt kundeforespørgsler.

Mobile Live Chat

En anden fantastisk funktion ved LiveAgents online chat er, at du nemt kan give live chat support på farten. LiveAgent har både Android og iOS live chat mobilapp. Vær altid tilgængelig for at chatte gennem LiveAgents live chat-mobil og få en fordel i forhold frem for konkurrenterne.

Noter i chat

Du kan nemt tilføje en note til din chat (notat er kun synlig for dig og andre agenter).

Livechat-softwarenoter i chat

Træk og slip filer for at chatte

Lad kunderne nemt indsende filer mens de chatter med dine supportmedarbejdere. Gør hele processen nemmere og hurtigere.

Chat Feedback

Undgå at give dårlig kundesupport ved at lade dine kunder vurdere svarene fra dine kundesupportagenter. Belønn dine bedste agenter og støt dem, der ikke præsterer i øjeblikket. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter.

Real-time chat

Automatiske invitationer til live chat

Engager dine besøgende på webstedet ved at invitere dem til realtidschatte med dine agenter. Konfigurer chatinvitationer til tilpassede webadresser på din webside (f.eks. din prisside ).

Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse mere herProaktive chatinvitationer.

Nem integration

Det enkle system gør det nemt at skabe brugertilpassede chatknapper, der er nemme at integrere på dit websted . Du skal blot kopiere og indsætte en lille HTML-kode.

Real-time-chat-for-your-website-easy-integration-LiveAgent

Prælavede Live Chat-knapper

LiveAgent tilbyder forskellige prælavede og brugertilpassede live chat-knapper. Har du ikke fundet den rigtige stil til din online chatknap? Bare rolig, du kan oprette en brugerdefineret stil ved at uploade et billede eller ved at skrive din HTML-kode.

Se alle LiveAgents knapper, der kan tilpasses – Galleri med livechatknapper.

Chatknapgalleri
Eksempel på et chatknapgalleri

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Live chat design og indstillingsmuligheder:

Live chat window design

Du kan vælge et prædefineret chatvindue fra 4 stilmuligheder:

  • Classic chat
  • Squared chat
  • Musho chat
  • Bubble chat
Edit chat button

Definer størrelsen, positionen og farven på dit chatvindue.

Chat-button-window-design-LiveAgent

Mulige ændringer i window design:

  • Titel
  • Velkomstbesked
  • Position
  • Enable pop-up window
  • Størrelse
  • Kantfarve
  • Knap farve
  • Status farve
  • Farve på agentmeddelelse
  • Farve på besøgendes besked
Design-your-Real-time-chat-in-LiveAgent

Desuden kan du også definere din brugerdefinerede CSS-kode for at finjustere udseendet og fornemmelsen af ​​hvert kontaktvindue.

Chatindstillinger og routing

For at sikre hurtig og præcis kommunikation tildeler LiveAgent Chats til Agenter der har haft tidligere kommunikation med chat-kunder.

Udover tilfældig tildeling er der også 3 andre muligheder for avanceret chat routing.

Real-time chat

Tilfældig tildeling

Nye chats vil blive tildelt tilfældigt til en af ​​de agenter, der er tilgængelige til chat. Denne strategi hjælper dig med at tildele det samme antal chats til hver agent.

Gennemsnitlig brug

Nye chats vil blive tildelt agenten med det laveste antal kørende chats for at bevare den samme brug af alle tilgængelige agenter. Denne strategi hjælper dig med at indlæse et afbalanceret antal samtidige chats mellem alle tilgængelige agenter.

Max brug

Nye chats vil blive tildelt agenten med det højeste antal kørende chats for bruge denne maksimalt. Når agenten ikke har nogen gratis chatpladser, vil en ny chatanmodning blive dirigeret til den næste tilgængelige agent. Denne strategi hjælper dig med at maksimere belastningen af ​​chatteagenter og lade andre agenter arbejde på offline billetter.

Ring-to-all

Nye chat-anmodninger vil underrette alle agenter, der er tilgængelige for Chat, indtil en af ​​dem besvarer den.

Hvor meget koster det at implementere en live chat til min hjemmeside?

LLiveAgent tilbyder et par abonnementer at vælge imellem. Hvis du er i tvivl om, hvilken der er den rigtige for dig, er her en 14-dages gratis prøveperiode.

Live chat omkostninger kan variere baseret på hvor mange agenter din virksomhed har. LiveAgent er en kompleks løsning, og inkluderer derfor mere end en live chat. Få mere at vide om LiveAgents priser for livechat her.

Live Chat priser vises nedenfor:

Real-time chat

Vidensbaseressourcer: 

Vil du implementere live chat-support til dit websted?

Her er en trin-for-trin guide til integrering af en Live Chat-knap ind på din hjemmeside.

Vil du vide mere?

Læs 10 grunde til at implementere en livechat-knap.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo