Filtre

Hvad er billetfiltre?

Billetfiltre kan bruges til at finde billetter i din help desk software. Du kan definere ‘filtre’ som indstillinger, regler eller krav, der kan anvendes på en søgeforespørgsel, så kun billetter, der matcher disse betingelser, vises i dine søgeresultater.

Billetfiltre er lig ethvert andet filter, som du bruger på internettet. De er f.eks. sammenlignelige med Google-søgefiltre, der hjælper dig med at finde relevante Google-søgeresultater eller TripAdvisor-filtre, der sætter dig i stand til at finde det rigtige hotel, restaurant eller aktivitet baseret på dit budget og andre kriterier.

Opret filter

Hvorfor er billetfiltre nyttige?

Billetfiltre er nyttige, fordi de kan hjælpe dig med at holde styr på specifikke billetter. For eksempel, hvis du har et stort antal billetter gemt i din helpdesk-software indbakke, kan det være svært og tidskrævende at scrolle tilbage og finde en bestemt billet. Med filtre kan du gøre det på få sekunder.

Jo mere specifikke dine filtre er, jo mere nøjagtige vil dine resultater være. Lad os f.eks. sige, at du leder efter en billet fra en VIP-kunde, der hedder John. Han har kontaktet din supportafdeling i årevis, så det vil være lidt svært at finde en bestemt billet fra ham. Du husker dog, at John indsendte den billet, du leder efter, via live chat. Du husker også, at hans spørgsmål var teknisk.

LiveAgent Filtrerede tickers

Du kan indsnævre din søgning ved at vælge kilden til billetten som live chat. Derefter, for at indsnævre det endnu mere, kan du vælge et tag-filter, der indeholder et teknisk support-tag.

Oprettelse af disse filtre vil indsnævre din søgning betydeligt og gøre det meget nemmere at finde den billet, du leder efter.

Hvordan kan jeg filtrere mine billetter i LiveAgent?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Klik på Brugerdefineret filter.
LiveAgent brugerdefineret filter

4. Vælg de relevante filterkriterier såsom status, kilde og tags.
5. Klik på Anvend.

LiveAgent Vælge filter

Sådan bruger du brugerdefinerede filtre

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Klik på Brugerdefineret filter.
  4. Vælg de relevante filterværdier og -betingelser.
LiveAgent Tilføj kundefilter
  1. Klik på Anvend.

Hvordan kan jeg oprette brugerdefinerede filtre?

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Klik på Opret.
LiveAgent Opret filter

4. Navngiv dit filter.
5. Vælg de relevante filterværdier og -betingelser.

Du kan oprette dit filter baseret på:

  • Status
  • Kilde
  • Tags
  • På anmodning af
  • Tildelt
  • Ikke tildelt til
  • Afdeling/afdeling (ekskluder)
  • Besked tilføjet af
  • Besked tilføjet
  • Oprettet
  • Ændret
  • Løst
  • SLA niveau
  • Kundegruppe
  • Forslagskategori
  • Forum kategori


6. Vælg derefter de yderligere filteroplysninger. Hvis du f.eks. har valgt en afdeling, skal du vælge hvilken afdeling (såsom marketing, IT, salg osv.)

LiveAgent Tilføj VIP-billetfilter

7. Klik på Opret.

LiveAgent VIP billetfilter
nej

8. Dit billetfilter vil være synligt i venstre side af skærmen.

Hvilke typer filterbetingelser er tilgængelige i LiveAgent?

LiveAgent tilbyder utallige filtermuligheder.

Liste over betingelser for filtre:

Indstillinger for statusfilter:

  • Besvaret
  • Ringer
  • Chatter
  • Spam
  • Slettet
  • Ny
  • Åben
  • Løst
  • Udskudt

Indstillinger for kildefilter:

  • Chat knap
  • Kontaktformular
  • E-mail
  • Facebook
  • Facebook besked
  • Invitation
  • Forum
  • Forslag
  • Opkald
  • Opkaldswidget
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Valgmuligheder for tagfilter:

  • Indeholde
  • Indeholder nogen af
  • Er tomme
  • Er ikke tomme

Yderligere filtre:

  • Emne som
  • På anmodning af
  • Tildelt
  • Ikke tildelt til
  • Afdeling
  • Afdeling (ekskluder)
  • Besked tilføjet af
  • Besked
  • Oprettet
  • Ændret
  • SLA niveau
  • Forslagskategori
  • Forum kategori
  • Tags
  • Tags ekskluderer
  • Platform
  • Ordre status
  • Prioritet
  • Status
  • Kategori
  • Url
  • Postadresse
  • Din stilling
  • Firma
  • Eventuelle brugerdefinerede billetfelter, som du har oprettet

Kan jeg filtrere mine billetter med flere værdier på én gang?

Ja! LiveAgent helpdesk-software kan filtrere dine billetter med et ubegrænset antal værdier.

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Opdateres billetfiltre i realtid?

Gemte billetfiltre opdateres ikke i realtid. Derfor afspejler antallet af ‘Åbne’ og ‘Nye’ billetter, der vises ved siden af ​​filternavnet, ofte ikke antallet af billetter, der vises i filteret. Men når du klikker på filteret, opdateres antallet.

Filtre opdateres cirka hvert 2. sekund til hvert 10. minut. Denne tid er forskellig for hvert gemt billetfilter og afhænger af filterets betingelser. For eksempel vil skjulte filtre kun genberegne hvert 5. til 10. minut. På den anden side vil aktive filtre med kun få åbne og nye billetter opdateres hvert 2. sekund. Aktive filtre med 99+ billetter opdateres mindre hyppigt. Desuden, hvis du har oprettet et komplekst søgefilter, der tager mindst 30 sekunder at indlæse resultatet, vil det ikke blive opdateret oftere end hvert 32. sekund.

Hvad er globale billetfiltre?

Hvis du er ejer af din LiveAgent-konto, har du mulighed for at oprette globale billetfiltre. Globale billetfiltre definerer standardbilletfiltre for alle eller specifikke agenter. Denne indstilling sikrer, at dine agenter har et klart billetoverblik og ikke bliver distraheret af billetter, der er tildelt andre agenter eller afdelinger.

Opretning af globale billetfiltre

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Vælg Billetfiltre.
  5. Klik på Tilføj filter.
LiveAgent Opret globalt filter

6. Navngiv dit filter.
7. Afmarkér feltet “Synlig for alle agenter”.
8. Tilføj agenter eller Tilføj afdelinger for at vælge, hvem du vil have filteret skal være synligt for.
9. Vælg billetfilterværdierne.
10. Klik på Opret.

LiveAgent Globalt filter

Ændring af et eksisterende billetfilter til et globalt billetfilter

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Vælg Billetfiltre.
  5. Vælg et eksisterende billetfilter ved at klikke på Rediger knappen (blyantikon).
  6. Hvis du vil have, at billetfilteret skal være synligt for alle dine supportmedarbejdere, skal du sikre dig, at feltet “Synligt for alle agenter” er afmarkeret. Hvis du vil have, at det kun skal være synligt for nogle agenter, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet og vælge, hvilke agenter eller afdelinger der skal kunne se det pågældende billetfilter.
  7. Klik på Gem.
LiveAgent Rediger globalt filter

Eksempler på brug af billetfilter

Viser billetter, der er tildelt en bestemt agent

Lad os sige, at en af ​​dine kollegaer tager på ferie, og du skal dække dem, mens de er væk. En måde at sikre, at du besvarer alle billetter, der er tildelt dem, er ved at oprette et filter, der indeholder alle deres billetter.

Viser billetter, der blev oprettet i dag

For vores andet eksempel, lad os sige, at du vil vise alle billetter, der er oprettet i dag, fordi du leder efter en specifik forespørgsel. Igen, billetfiltre giver dig mulighed for nemt at gøre det.

Videnbaseressourcer

Klar til at søge efter billetter på en nem måde?

Filtrer billetter efter kanal, kunde eller ethvert andet tilpasset filter for at gøre søgningen nemmere. Prøv det gratis i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start din gratis, alt inklusive 14-dages prøveperiode i dag.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er billetfiltre??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Billetfiltre kan bruges til at finde billetter i din help desk software. Du kan definere ‘filtre’ som indstillinger, regler eller krav, der kan anvendes på en søgeforespørgsel, så kun billetter, der matcher disse betingelser, vises i dine søgeresultater.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er billetfiltre nyttige?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Billetfiltre er nyttige, fordi de kan hjælpe dig med at holde styr på specifikke billetter. For eksempel, hvis du har et stort antal billetter gemt i din helpdesk-software, kan det være svært og tidskrævende at scrolle tilbage og finde en bestemt billet. Med filtre kan du gøre det på få sekunder.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvor kan du finde filtre i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: ” LiveAgent finder du filtre i sektionen Billetter. Der kan du oprette filtre, der sorterer billetterne efter de betingelser, du sætter. Du kan frit oprette kategorier både med hensyn til servicestadiet for en given billet og dens kilde (f.eks. Facebook, hjemmeside, telefonopkald).” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvem kan redigere filtre i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Filtre kan tilføjes af enhver agent, som de finder det hensigtsmæssigt. De er primært designet til at forbedre arbejde og drift på billetter. Takket være den passende opdeling kan du hurtigt finde billetter fra en bestemt kategori. For eksempel kan du filtrere beskeder efter aktivitetsstadiet med en specifik billet eller vælge at filtrere efter den kilde, som forespørgslen kommer fra.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Kan jeg filtrere mine billetter med flere værdier på én gang?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ja! LiveAgent helpdesk-software kan filtrere dine billetter med et ubegrænset antal værdier.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo