Leder du efter et LeadDesk alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Leder du efter en anderledes løsning til din helpdesk? LiveAgent er et fantastisk stykke software, der er spækket med værktøjer og funktioner, der hjælper dig med at yde bedre kundesupport.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Er du træt af din helpdesk-software?
Slido green logo

Spar meremed LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Call center support

Rig på funktioner

Mere end 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt. 

Rig på funktioner

Overkommelige priser

LiveAgent pakker en masse til en rimelig pris. Vælg en fra vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

LeadDesk vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent LeadDesk
Billetering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
LeadDesk tilbyder billettering i plan for $108/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
LeadDesk tilbyder Live Chat i plan for $108/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
LeadDesk tilbyder Call Center i plan for $108/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
LeadDesk tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
LeadDesk tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
LeadDesk tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LeadDesk tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
LeadDesk tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
LeadDesk tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
LeadDesk tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
LeadDesk tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
LeadDesk tilbyder API-funktioner i plan for $157/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
LeadDesk tilbyder IVR-funktioner i plan for $108/agent/måned.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LeadDesk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i alt inklusive abonnement for $49/agent/måned.
LeadDesk tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i plan for $108/agent/måned.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
LeadDesk tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $108/agent/måned.
social notifications - illustration

Kraftfuldt LeadDesk-alternativ

Giv dine kunder mere end blot telefonsupport. Med LiveAgent kan du yde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter eller sociale medier som Instagram eller Twitter.

Giv dine kunder muligheder og bekvemmelighed, når det kommer til kommunikation. 

The fastest live chat

Live chat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Gør nemt dine besøgende på din hjemmeside til betalende kunder via en live chat-widget på din hjemmeside.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Svar lynhurtigt og lad ikke dine kunder vente.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Call center support

At skifte til LiveAgent betyder ikke, at du skal opgive at yde support via telefonen. Callcenter er nemt at sætte op, det tager bogstaveligt talt minutter. Du kan foretage opkald via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.

LiveAgent tager sig af alt for dig, så der er ikke behov for 3. parts udbydere. 

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Savings illustration

Få mere for mindre

Du behøver ikke betale mere for at få mere. LiveAgent tilbyder dig tre betalte planer, der er spækket med de bedste værktøjer og funktioner til at yde kundesupport. 

Hvis du vil, kan du altid købe separate funktioner for at tilføje noget ekstra til din plan uden at betale for meget. Klik nedenfor for at lære mere.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med LeadDesk?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over LeadDesk: selvbetjening, Instagram-integration, Twitter-integration, Viber-integration, Facebook-integration og ubegrænsede chatknapper.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over LeadDesk?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for LeadDesk inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo