Partnere
Hvad er MultiTEL?
MultiTEL er en VoIP-tjenesteudbyder med omkostningseffektive kommunikationsløsninger. De leverer tjenester på et globalt plan på alle kontinenter. Udover verdensomspændende dækning tilbyder MultiTEL også analytiske værktøjer, der kan bruges til at spore indgående og udgående opkald og mængden af tekster.
Hvordan kan du bruge MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL er en af de VoIP-udbydere, der understøttes af LiveAgent helpdesk-software. Du kan vælge det som din udbyder af teletjenester. Du skal bare få dit opkaldsnummer, forbinde det til LiveAgent og begynde at foretage og modtage kundeopkald som en del af din multi-kanal helpdesk.
LiveAgent call center funktioner kan hjælpe dig med kundeopkaldsstyring. Route opkaldene til den korrekte agent, skabe tilpassede IVR-træer for at hjælpe dine kunder med at nå ud til specifikke afdelinger, foretage videoopkald eller lytte til dine tidligere samtaler gemt i LiveAgents historie.
Hvis du vil vide mere, så se videoen nedenfor for at se, hvordan LiveAgent callcenter fungerer i praksis.
Hvad er fordelene ved at bruge MultiTEL?
- Verdensomspændende dækning
- Globale telefonnumre
- Et nyttigt udvalg af funktioner
- Analyseværktøjer til opkald og sms
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Er MultiTEL-integrationen med LiveAgent gratis?
Denne integration er allerede inkluderet i en LiveAgent-plan, og du behøver ikke at betale ekstra gebyrer. Når du har adgang til både MultiTEL og LiveAgent, kan du blot forbinde dit MultiTEL-nummer med vores helpdesk og begynde at ringe.
Hvordan kan du integrere MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL er allerede indbygget i LiveAgent, du skal bare tilføje dit MultiTEL-nummer og lave en simpel konfiguration. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du fuldfører processen.
- Gå til MultiTEL webstedet og opret en konto. Det er gratis. Når du har logget ind, skal du gå til dit dashboard og klikke på Numbers > My Numbers og vælg Rent Numbers. Udfyld kontaktformularen og MultiTEL vil kontakte dig. Når du har fået dit nummer fra MultiTEL, skal du gå til din LiveAgent-konto.

- I dit LiveAgent-dashboard skal du gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på knappen Opret øverst for at tilføje dit MultiTEL-nummer til systemet. Vælg derefter MultiTEL fra listen over udbydere.

Angiv nu dit MultiTEL brugernavn, adgangskode og nummer. Vælg den afdeling, hvor opkaldene skal hen til, navngiv nummeret og vælg, om du ønsker, at opkaldene skal optages. Klik på Tilføj og så er du færdig.

Dit MultiTEL-nummer er nu forbundet til LiveAgent, og du kan besvare kundeopkald. Udover callcenter tilbyder LiveAgent en bred vifte af helpdesk-værktøjer i ét billetsystem – e-mails, live chat, kundeportal, eller sociale medier som Facebook, Instagram og Twitter.
Lær mere om LiveAgent på vores funktionsside eller se videoen nedenfor for at få en komplet rundvisning i vores værktøjssæt.
Ready to take your call center to the next level?
With LiveAgent's MultiTEL seamless integration, you can handle multiple phone lines and improve your team's productivity.
Frequently asked questions
Hvad er MultiTEL?
MultiTEL er en VoIP-udbyder, der tilbyder globale numre, en række opkaldsfunktioner og analytiske værktøjer til opkald og tekstbeskeder.
Er MultiTEL-integrationen med LiveAgent gratis?
Integrationen er gratis som en del af vores altomfattende LiveAgent-abonnement, og der er ingen ekstra gebyrer
Kan jeg integrere MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL kan nemt tilføjes til LiveAgent takket være vores indbyggede funktion. Sådan gør du: Åbn LiveAgent og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Opret et nyt nummer og vælg MultiTEL fra listen over udbydere. Tilføj dit nummer og andre detaljer, og klik på Tilføj.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
LiveAgent er et virksomhedsløsningsprogram, der tilbyder support, dataoverførsel, systemstatus og ændringslog. Virksomheden tilbyder også samarbejde med VoIP-partnere og tilknyttede programmer. LiveAgent har en blog, ordliste, akademi og skabeloner. Der er også webinars og en omkostningsberegner til rådighed. Der er oplysninger om salgskontakter og nyhedsbrev-abonnementer. Der er også en LiveAgent-installationsproces i gang. LiveAgent-brugere kan kontakte virksomheden via kontaktformular, messenger eller live-chat.
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, agenter, agent rangering, kontaktfelter, og e-mail marketing. Der er også live chat-funktioner og et WYSIWYG editor til at formatere indhold. Der er mange muligheder for automatisering og filter, og det er muligt at eksportere billetter til en CSV-fil. LiveAgent er strømlinet og intuitiv, og det er nemt at organisere billetter og kontakter.
Multikanal drift er vigtigt for at opfylde kundens behov og skabe bedre kundeoplevelser. LiveAgent er en multikanal helpdesk, der integrerer e-mail, live chat, telefon, Facebook og Twitter i én applikation. Det er vigtigt at have et mål for øje og være konsekvent i kommunikationen for hele brandet og medarbejderne. LiveAgent kan også fungere som en vidensdatabase for din virksomhed. Der er ingen opsætningsgebyr, 24/7 kundeservice og en 14-dages gratis prøveperiode til rådighed. LiveAgent er blevet anerkendt som den bedste software til understøttelse af sociale medier i 2021.