Partnere
Placetel er et tysk telekommunikationsselskab, der leverer VoIP-tjenester. Desuden tilbyder de telefonnumre fra alle 5200 tyske lokale netværk siden 2007. Virksomheden har en imponerende funktionsportefølje, mere end 150 – nærmere bestemt.
Placetel er nu en del af LiveAgent. Derfor kan du nemt bruge Placetel VoIP-nummeret, som allerede er inde i dit LiveAgent callcenter.


Hvor meget koster det at integrere et Placetel VoIP-nummer i LiveAgent?
LiveAgent tilbyder Placetel-integration gratis. Placetel opkræver dog separat betaling for sine tjenester.
Hvordan integrerer du Placetel i LiveAgent?
1. Få et Placetel VoIP-nummer
2. Log ind på din LiveAgent-konto
3. Klik på Konfigurationer – Opkald – numre – (+)
4. Søg efter Placetel
5. Udfyld de nødvendige oplysninger
6. Klik på TILFØJ/strong> og BRUG dit VoIP-nummer med det samme

Fordele:
- bedre produktivitet
- forbedret kundeoplevelse
- omkostningseffektiv
- Evne til at bruge flere enheder
- gratis integration
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently asked questions
Hvad er LiveAgent - Placetel-integration?
Placetel er en VoIP-udbyder. Så hvis du har et VoIP-nummer fra Placetel, kan du forbinde det med dit callcenter i LiveAgent for en forbedret kundeoplevelse.
Hvor meget koster det at forbinde dit Placetel VoIP-nummer med LiveAgent?
LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et Placetel VoIP-nummer med LiveAgents callcenter.
Hvordan fungerer VoIP-telefoner sammenlignet med en fastnettelefon?
Det enkle svar er, at din VoIP-telefon stort set fungerer på samme måde. Den største forskel er dog, at dine indgående og udgående opkald foregår via din internetforbindelse. I dag er det mere pålideligt, da båndbredderne på internettet er steget. Men husk på, at det afhænger af din internetudbyder.
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, der kan spare tid og eliminere gentagelse i kundeforespørgsler. LiveAgent tillader en ubegrænset mængde af dåsebeskeder og søgeordrelaterede meddelelser samt at tilpasse beskeder. Dette kan give hurtigere og mere effektiv kundeservice og teknisk support. LiveAgent tilbyder også en række funktioner og integrationer til at hjælpe med at forbedre kundesupporten og salget for virksomheder i forskellige brancher.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.