Partnere
TelcaVoIP er en global VoIP-udbyder baseret i Italien, der tilbyder internationale numre på 6 kontinenter. Virksomhedens mission er: “at levere tjenester af høj kvalitet til deres kunder.” LiveAgent og TelcaVoIP er nu partnere. Derfor kan du integrere TelcaVoIP hurtigt og nemt. Ydermere opkræver LiveAgent ingen ekstra gebyrer for at integrere TelcaVoIP.


Hvordan kan du forbinde TelcaVoIP med LiveAgent?
TelcaVoIP er allerede indbygget i LiveAgent. Derfor kan du nemt implementere dit VoIP-nummer. Du skal blot navigere til Konfigurationer. Klik derefter på Ring til, Numre, + knappen. Derefter skal du søge efter TelcaVoIP og udfylde alle de væsentlige detaljer. Klik på tilføj og brug dit VoIP-nummer med det samme.

Fordele:
- funktionsrig
- pålidelig
- nem integration
- mulighed for at bruge flere enheder
- nem adgang
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Frequently asked questions
Hvad er TelcaVoIP?
TelcaVoIP er et telekommunikationsselskab, der også leverer VoIP-tjenester over hele verden.
Hvordan kan du integrere TelcaVoIP med LiveAgent?
Der er ikke behov for nogen integration. TelcaVoIP er allerede indbygget i LiveAgent. Men her er en guide til at forbinde VoIP-nummeret inde i LiveAgent:
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Naviger til konfigurationer - opkald - numre
3.Søg efter TelcaVoIP
4. Tilføj nødvendige legitimationsoplysninger
Hvor meget koster det at integrere TelcaVoIP?
Som tidligere nævnt, er TelcaVoIP allerede en del af LiveAgent. Hvis du abonnerer på LiveAgent, er det således gratis at tilslutte et VoIP-nummer.
LiveAgent call center software anmeldelse
LiveAgent er et call center-software med en ren og organiseret grænseflade. Det tilbyder muligheder for at tilpasse knapper og afdelingsruting, og indeholder også funktioner som indstilling af afviklingsperiode. Der er også mulighed for at optage både indgående og udgående opkald automatisk. LiveAgent giver også brugeren en brugerdefineret knapmulighed, hvilket er perfekt for virksomheder, der ønsker at alt matcher med deres specifikke branddesign.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.