Hvad er ubegrænsede opkaldsoptagelser?
Ubegrænsede opkaldsoptagelser er en kraftfuld funktion, der sikrer, at alle dine opkald er sikkert gemt på din LiveAgent-konto til juridiske, trænings- eller supportformål. Det er lige meget, hvilket erhvervs- eller branchemiljø din virksomhed kommer fra; opkaldsoptagelser har vist sig at være et af de mest effektive midler til problemløsning, sikkerhed og i forskellige tilfælde opfyldelse af overholdelsesbehov.
LiveAgent begrænser dig ikke på antallet af opkaldsoptagelser gemt på din konto eller på deres længde. Du kan oprette, gemme og administrere dem fra den enkelte multi-channel helpdesk-software.
Hvem har gavn af ubegrænsede opkaldsoptagelser?
Virksomheder af alle størrelser og typer lige fra freelancere, juridiske fagfolk eller sundhedsassistenter til store FSA-virksomheder nyder fordelene ved ubegrænsede opkaldsoptagelser og deres historie. Det giver dem mulighed for at søge, lytte til eller downloade et hvilket som helst opkald på deres konto, selv de test, der går tilbage til oprettelsen af kontoen.
For at være specifik, har bankindustrien, forsikringsselskaber og telekommunikationsselskaber mest fordel af at implementere ubegrænsede optagelser af opkald, som mange lande kræver det ved lov.
Hvad er de centrale dele af ubegrænsede opkaldsoptagelser?
Ubegrænset lagerplads
Alle opkaldsoptagelser gemmes på din LiveAgent-konto uden begrænsninger på længden eller mængden af optagelser.
Intet behov for opkaldsoptagersoftware
Alle opkald, der håndteres via LiveAgent, bliver automatisk optaget og gemt uden at være afhængig af 3. parts applikation. Dette forbedrer sikkerheden og fortroligheden af dine data.
Nem at opbevare og søge
Hver opkaldsoptagelse konverteres til en almindelig billet med sit eget unikke billet-id. Derudover kan du tilføje noter til billetterne for at forbedre søgningen.
Få adgang til din telefonsvarer hvor som helst
Udover at have mulighed for at gemme ubegrænsede opkaldsoptagelser, gemmer LiveAgent også al din voicemail. Så ingen opkald eller ord går nogensinde tabt.
3 fordele ved ubegrænset optagelse af opkald
Gendan de manglende detaljer
Nogle gange kan de små, men væsentlige detaljer gå tabt under taleopkaldet. Med LiveAgent, kan du vende tilbage til optagelsen, afspille den igen og holde dit løfte om at yde fremragende kundeservice.
Forbedre dine eksisterende produkter
Del den specifikke opkaldsoptagelse med dit R&D- eller produktledelsesteam. På denne måde kan de lære, hvordan kunder interagerer med produktet, og dermed forbedre deres oplevelse.
Nyttig coaching for dine medlemmer
Nye kolleger kan lære af de tidligere opkald som en del af deres onboarding- og uddannelsessystem. Denne form for feedback giver dem en chance for at lære af tidligere erfaringer.
Hvad er andre fordelagtige callcenter-funktioner i LiveAgent?
Interactive voice response (IVR)
Ingen grund til at stole på yderligere tredjepartsløsninger, da du kan oprette dit eget Interactive Voice Response træ på din LiveAgent-konto i løbet af få sekunder. Definer de muligheder, dine kunder vil vælge imellem, upload et kort uddrag af musik eller en velkomstbesked sammen med instruktionerne om, hvordan du fortsætter. Led derefter kunderne til den korrekte afdeling eller specifikke agent og yde en fremragende kundeservice.
Intelligent opkaldsdirigering
Intelligent opkaldsrouting eller Automated Call Distribution (ACD) er en proces, der automatisk distribuerer opkald til en bestemt afdeling eller agent. Denne proces er baseret på sættet af valgte præferencer, såsom prioritetstildeling eller tilfældig tildeling.
Virksomheder kan kontrollere flowet af de indgående opkald ved at indstille routingtiden, hvorefter opkaldet omdirigeres til en anden agent eller maksimal køtid. Kunderne ønsker dog at blive koblet til agenter så hurtigt som muligt. Så det anbefales at holde dem så lave som muligt.
Deltog i omstilling af opkald
Opkaldsoverførsel er en callcenterfunktion, der bumper (eller omstiller) et opkald fra en agent til en anden. LiveAgent understøtter i øjeblikket besøgte, varme opkaldsoverførsler, der er hurtige. Som et resultat vil dine kunder og kolleger altid vide, hvornår du vil omstille opkaldet til andre agenter.
Desuden kan du informere kunden om skiftet af agent, sætte ham i bero og lade din kollega hjælpe ham. Du kan endda implementere musik, der spilles, mens kunden venter i kø for at gøre overførslen mere acceptabel.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.