Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Simpel og alligevel kraftfuld billetsystem.

Oplev 140+ helpdesk-funktioner og 40+ integrationer.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Help desk billetsystem

Er du træt af kedelig Help Desk Billet-software? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-mails, chats, opkald, omtaler på sociale medier og andre kanaler ende i én universel indbakke, og ved hjælp af avanceret automatisering, regler og integrationer ender dit kundeservicemareridt med et enkelt klik på “Tilmeld” knap.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Tag et kig på LiveAgents helpdesk-billetsoftware

Help desk billetsystem er blot en del af en meget mere kompleks løsning

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kombiner alle dine kommunikationskanaler i den universelle indbakke, en smartere version af almindelig e-mail. E-mails, chats, opkald, opslag på sociale medier og andre er alle tilgængelige fra ét sted.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Uanset hvor kommunikationen starter, ser billetterne altid ens ud. Start en chat med kunden på live chat, fortsæt med opfølgning via e-mail og afslut den via opkald. Alt sammen fra samme grænseflade og billet.

How does call routing work

Fremskynd processen med at besvare kunder ved at forberede svarene på almindelige krav og spørgsmål. Gem et kort svar og overrask dine kunder.

Macros, Attachments and Notes

Opret billetter, der kun er synlige for dine kolleger, og tildel dem til en bestemt person. Brug dem som påmindelser, til oprettelse af opgaver eller til at lave noter til dig og dine kolleger.

Hvorfor help desk-billetsoftware?

Smart billetsystemsoftware gør det nemt at dække alle dine kundeservicebehov. Modtag, bearbejd og svar på forespørgsler med lethed og forbedre relationerne til dine kunder.

Business pages

Forretningsfordele

Forenkle dine kanaler

Automatiser dine almindelige opgaver

Hav klare ansvarsområder

Forbliv organiseret

The fastest live chat software on the market

Positiv effekt

Professionel tilgang

18 % stigning i konverteringsrater

Detaljeret indsigt og rapporter

Reducerede omkostninger

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetteringog automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Helpdesk-billetsoftware med intuitiv brugergrænseflade

LiveAgent helpdesk-billetsystem sporer og omdanner automatisk alle dine kundeproblemer til billetter. Enhver indkommende kommunikationsform omdannes til billetter for bedre bekvemmelighed og styring. Brugergrænsefladen er tilpasningsdygtig, intuitiv, og brugerne elsker den simpelthen.

Videnbase som en del af billettering

70 % af kunderne foretrækker at lede efter svar, før de kontakter kundeservice. Ud over billetsoftwarefunktionalitet tilbyder LiveAgent i samme pakke en fuldt tilpasningsdygtig Kundeportal med VidensBase, FAQ og Forums. Lad kunderne hjælpe sig selv ved at give svar, selv når dine agenter er offline.

Powerful knowledge base builder

Alt-i-et helpdesk billetsystem

icon lightbulb

Smart billet routing

LiveAgent vælger automatisk den mest passende agent baseret på SLA-prioriteter.

Lovely customer icon

Kraftfuldt samarbejde

Lad dine agenter hjælpe hinanden og besvare billetter hurtigere med samarbejdsfunktioner.

Union icon

Øget tilfredshed

Ifølge marketingundersøgelser har tilfredse kunder en tendens til at bruge mere.

Benefits of attended call transfers

Problemfri billetfordeling

Sørg for, at dine kundeservicemedarbejdere altid har deres optimale belastning. Definer, hvor mange billetter, chats og telefonopkald de kan håndtere. Roter automatisk telefontjenesten, indstil pausetider og lad dem hvile, når de har brug for det. Tildel billetter på et hvilket som helst tidspunkt i deres liv til individuelle agenter eller hele afdelinger. Indstil dine egne regler og kriterier for billetdistribution baseret på billetparametre, begivenheder eller tidsbaserede forhold.

Ansvarsledelse

Med LiveAgent kan du nemt administrere billetansvar. Skift ejerskabet af en billet til en anden afdeling eller endda en individuel agent. Ved altid, hvem der er ansvarlig for at løse hver enkelt billet. Hør aldrig “jeg vidste ikke, at det var mit ansvar” igen.

Priority assignment

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Gennemsigtig og fair pris

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer, månedlig fakturering. Fuldt gennemsigtige priser, faktureres kun for reelt brug hver måned. Vælg den rigtige plan og giv den bedste kundesupport.

Billet

Billet

For små virksomheder og iværksættere

$15/md
Billet

Billet+Chat

Ideel til små og mellemstore virksomheder

$29/md

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er brugen af et helpdesk-billetsystem?

Et helpdesk-billetsystem gør det muligt for kundesupportteams at administrere kundeforespørgsler. Billetsystemsoftwaren opretter en billet fra hver kundeinteraktion og indsamler relevant information for at hjælpe med at løse kundeforespørgslen.

Hvad er det bedste billetsystem?

Hvis du leder efter det bedste helpdesk-billetsystem, så overvej brugerbedømmelser, funktionalitet og pris. Det bedste IT-billetsystem bør have funktioner såsom multikanalkommunikation, billettildelinger, workflowautomatisering, rapportering og analyse, vidensbaser og gamification-funktioner.

Hvilke typer billetværktøjer er der?

Når du overvejer, hvilket helpdesk-billetværktøj du skal bruge, skal du undersøge dets pris, funktionalitet og brugeranmeldelser. Nogle billetværktøjer tilbyder mere helpdesk-funktionalitet end andre. For eksempel er LiveAgent et billetværktøj, der også giver et virtuelt callcenter ud over multikanalkommunikation, billettildelinger, workflowautomatisering, rapportering og analyse, vidensbaser og gamification-funktioner.

Hvad gør et godt billetsystem?

Et godt billetsystem tilbyder løsning med flere kanaler med vidensbase, rapporteringsværktøjer, integrationer og workflowautomatisering.

Hvad er kundesupportbilletter?

Kundesupportbilletter er i bund og grund kundeforespørgsler samlet fra flere platforme i én universalboks i din helpdesk-software.

Hvad er processen med helpdesk-billetter?

Når en kunde rækker ud fra en integreret kanal, vil dine kunderepræsentanter modtage en ny billet i den universelle indbakke i helpdesk-billetsystemet.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo