Help desk billetsystem

Imponer dine kunder og øg deres tilfredshed.
  • ✓ Intet opsætningsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Header animation
Helpdesk software

Fremragende kundesupport er en af ​​de ting i dag, som alle forventer af en virksomhed. Gør du det godt, kan det skabe kundeloyalitet hos en kunde og dit brand. Men hvis du gør det forkert, kan det betyde en katastrofe, og med så mange muligheder tilgængelige for forbrugere, er det ikke sandsynligt, at de vender tilbage, hvis du skuffer dem. Så dette rejser spørgsmålet: Hvordan sikrer jeg, at jeg giver mine kunder den bedste support, jeg kan, for at beholde dem?

Måden at begynde at besvare dette spørgsmål på er at tænke over, hvad der er vigtigt for en kunde. Disse er immaterielle varer, som tid og tilfredshed. Den bedste måde at øge disse aspekter af kundeservice for dine kunder er at implementere et helpdesk-billetsystem for at løse problemer mere effektivt og virkningsfuldt.

Hvad er et helpdesk-billetsystem?

Et helpdesk-billetsystem er et centraliseret system, der logger kundeforespørgsler, anmodninger og interaktioner som billetter til supportpersonale til at organisere, reagere på og løse. Denne type helpdesktopsoftware hjælper med at strømline processen med løsning af kundeforespørgsler. I specifikke tilfælde tildeler den billetten til en agent, der er bedst rustet til at håndtere den gennem en automatiseret billetdistribution. Dette eksempel berører et af de vigtigste aspekter af et helpdesk-billetsystem: automatisering.

Hvordan fungerer helpdesk-billetsystemet?

Dette system fungerer ved at oprette billetter, som er dokumenter og løbende logs over kundeinteraktioner. For eksempel opretter en kundeservicemedarbejder en billet ved et liveopkald eller via en e-mail. Supportbilletter gemmes i en samlet indbakke, tilgængelig for alle medarbejdere. Når billetten er genereret, giver systemet besked til agenterne enten via en lyd eller e-mail.

Den centraliserede helpdesk gør det nemmere at oprette tilpassede rapporter for at spore vigtige forretningsmålinger og KPI’er. For eksempel er det vigtigt at forbedre din kundesupport, fordi det er en del af det grundlag, som virksomheden samlet set vil blive bedømt på af nogle kunder.

Derudover kan opsætning af automatiseringsregler forbedre supportteamets overordnede arbejdsgang og reducere responstiden. At tage sig af dine kunder og støtte dem tilføjer værdi til din virksomhed; som; Dimension Data reports, “84% af organisationerne arbejder på bedre CX rapporter øget omsætning.”

Komponenter i helpdesk-billetsystem software

Et effektivt helpdesk-billetsystem indeholder komponenter, der bestemmer platformens effektivitet og giver kunderne forskellige muligheder for at involvere sig med virksomheder. Mens virksomheder i nogle tilfælde kan bruge værktøjer som en AI-bot, fandt Microsoft ud af, at “effektiviteten af bots til at løse problemer er faldet til 28%. Derudover finder amerikanske forbrugere ikke bots effektive, hvor 40% stoler på andre kanaler for at nå ud til serviceteams.”

De fleste forbrugere foretrækker at kontakte support eller et brand over telefonen, fordi de søger et hurtigt svar eller en faktisk person at tale med. Så mens du vurderer hovedelementerne i et helpdesk-billetsystem, bør du huske på, at den bedste software er designet til at gøre processer mere effektive og gøre det muligt for forbrugerne at løse almindelige problemer hurtigere.

Helpdesk-billetsystemer muliggør strømlinet kommunikation på tværs af alle standardplatforme. At reagere på kundernes foretrukne kanaler opbygger brandloyalitet og kundefastholdelse. Efter en enkelt dårlig kundeserviceoplevelse vil forbrugerne forlade dem. Den millennium-generation er endnu mere tilbøjelig til at skifte brand, med over tre fjerdedele rapporterede, at de gjorde dette.

E-mail

Den mest almindelige form for online kommunikation er e-mail. For at oprette en konto på ethvert websted eller en tjeneste skal du have en e-mailadresse. Så det er vigtigt at have et system på plads til håndtering af indgående e-mails.

Helpdesk-ticketing-systemet genererer billet-ID’er for hver e-mail og tildeler dem til relevante brugere eller et team i henhold til automatiseringsregler. Billetejeren kan derefter overføre, tilføje tags, filtrere og mere.

Videresend e-mails til din LiveAgent

Live chat

Som et telefonopkald, men med større vægt på multitasking, giver, live chat en kunde mulighed for at oprette forbindelse til en chat-operatør i realtid. Som et resultat betragtes det som en af ​​de mest tilfredsstillende måder at kommunikere på. Forbrugere sætter pris på, at vide, at nogen venter på den anden side af skærmen for at svare på deres spørgsmål. Det får dem til at føle sig vigtige og værdsatte. Ifølge 99firms; “Omkring 69% af kunderne i USA efterspørger livechatfunktioner.”

Live chat er en browserbaseret software, hvilket betyder, at der næsten ikke er behov for en indsats fra din kundes side, fordi chatknappen er indarbejdet på et websted eller en specifik webside. Gennem live chats får kunderne straks forbindelse til nogen, der kan hjælpe med at løse deres problemer. Processen er yderligere hjulpet af sammenhængen med overvågning af kundens adfærd på hjemmesiden. Dette niveau af øjeblikkelig engagement fører til en positiv kundeoplevelse.

Chat-funktion i realtid i helpdesk-billetsystem - LiveAgent

Call center

Når din kunde har et spørgsmål, som de ikke helt kan forklare i en chat eller ved at bruge en e-mail, vil de højst sandsynligt ringe. Et call center er et centraliseret kontor oprettet til at modtage indgående opkald og håndtere support over telefonen. Call center-software er en virtuel løsning, som du kan integrere med en VoIP-udbyder. De mest almindelige funktioner er interactive voice response (IVR), automatisk tilbagekald, omstilling af opkald og ubegrænset optagelse af opkald.

Én undersøgelse viste, at “mere end tre fjerdedele af alle forbrugere foretrækker at kontakte kundeservice via telefon.” Det er meget hurtigere at forklare et problem på telefonen end at skrive det. Selvom det er vigtigt at have andre kontaktpunkter, er det vigtigt at have et sted at ringe til.

Forbind din VoIP-udbyder med Help desk-software - LiveAgent

Administration af sociale medier

Sociale medier er et andet hjælpemiddel til kundesupport, der kræver opmærksomhed. Sociale medier giver kunderne en platform til at sende beskeder direkte til virksomheder uden for deres standard kontaktmuligheder. På grund af dette er overvågning af sociale medier-netværk en integreret del af kundetilfredsheden. Ifølge en Social Habit-undersøgelse “forventer 42% af forbrugerne et svar på sociale medier inden for 60 minutter. Hvad angår udvalgte kanaler som Facebook, forventer 85% af forbrugerne svar på deres spørgsmål inden for seks timer, mens 64% af Twitter brugere forventer et svar inden for en time.”

Dette er grunden til, at udbydere af helpdesk-billetsystemer, som LiveAgent, tilbyder integration med de store sociale medieplatforme for at hjælpe med at udvide mulighederne for dine kundeserviceevner. For at forstå betydningen af ​​SoMe i kundeservice skal du vide, at omkring en milliard beskeder udveksles gennem Facebook messenger hver måned mellem brugere og virksomheder.

Forbind Facebook med Help desk-software - LiveAgent

Kundeportal

Kundeportaler er en måde for kunder at få adgang til ressourcer 24/7. Kunder kan logge ind for at se detaljer om deres ordrer, chatte med supportteammedlemmer og få adgang til selvbetjeningshjælpemuligheder for hurtigt at finde information. Dette er en fantastisk mulighed man kan give kunderne, da det giver dem mulighed for at løse deres problemer uafhængigt uden at skulle kontakte kundeservice.

Standardfunktioner omfatter vidensbaser, forum, feedback og forslag, billetindsendelse og søgewidgets. Disse funktioner sikrer, at kundeportalen har al den information, en kunde har brug for, og gør det nemt at finde det, de leder efter. Dette reducerer antallet af forespørgsler, som dine kundeservicemedarbejdere skal håndtere dagligt, og forbedrer den overordnede tilfredshed, som en kunde vil føle i slutningen af ​​deres interaktion med din virksomhed. Det er et win-win scenario for dig, dine medarbejdere og dine kunder.

Tilpasning af videnbase i kundeportalsoftware - LiveAgent

Videnbase

Vidensbaser er en af ​​nøglefunktionerne i en kundeportal. De leverer ressourcer og artikler, så kunderne kan gennemse løsninger på almindelige spørgsmål. At tilbyde denne service har fordelene ved at hjælpe kunder efter åbningstid, samtidig med at det reducerer forespørgsler og øger trafikken til dit websted.

En intern vidensbase giver supportteams hurtig adgang til information for at fremskynde kundeinteraktioner og strømline kommunikation. Agenterne vil have et lager af information til at håndtere et problem uden at have brug for en anden agent, hvilket forkorter deres tid til at hjælpe en kunde. Da videnbasen er gjort utroligt tilgængelig ved hjælp af en søgefunktion, kan agenter hurtigt finde de oplysninger, de har brug for for at løse en kundes problem, mens de på telefonen eller i en chat. Når du opretter en vidensbase, bør medlemmer fra alle afdelinger samarbejde om at skabe en ressource, der opfylder de komplekse behov for kundeserviceanmodninger.

Kundeloyalitet og fastholdelse - Vidensbase - LiveAgent

Nøglefunktioner i et effektivt helpdesk-billetsystem

Komponenter fortæller en del af historien for et effektivt helpdesk-billetsystem. Den anden del af den historie er de væsentlige funktioner, der er nødvendige for at være et effektivt system, selvom der er bundet til at være en crossover mellem de to.

Det er også afgørende, at et kundeserviceløsningsværktøj, som et effektivt helpdesk-billetsystem, kan skalere med din virksomhed, mens du vokser. Intet bremser væksten som at implementere en ny proces, da det vil tage tid, penge og kræfter at omskole medarbejderne til at bruge et nyt system. Skalerbarhed er således et fællestræk i disse systemer. De mere avancerede funktioner, du bør kigge på, når du prøver at finde denne type løsning, er automatisering, rapportering, og /features/help-desk-integrations/”>integration.

En væsentlig fordel ved automatisering er, at den tager ansvaret for alle gentagne eller ligetil opgaver og fuldfører dem. Automatisering bliver implementeret i LiveAgents automatiserede billetdistribution, som mærker og tildeler billetter uden menneskelig interaktion. Dåsesvar er også en del af dette koncept.

Dåsesvar er som en forudindspillet besked, du ville høre i en telefonnummertjeneste; kun agenten vælger hurtigt den forudlavede besked for øget svartid. Afhængigt af kundens besked kan dåsesvar være så enkle som at fortælle dem, at du har brug for et par minutter til at se på deres kontooplysninger. Derfor ved de, at du arbejder på deres anmodning, men vil ikke nødvendigvis få svar med det samme. En hurtigere respons er altid bedre, selvom det bare er for at sige, at du forstår kundens frustration, og du arbejder på en løsning.

Dåsesvar i Live chat-software - LiveAgent

Rapportering spiller også en væsentlig rolle i enhver organisation og kan validere effektiviteten af ​​kundeserviceinteraktioner. Fremragende kundeservicerapportering kan give din organisation vigtige analyser, der kan hjælpe med at definere den SLA, du kan bruge til at markedsføre dit brand.

Ved at bruge den rigtige software kan du også integrere andre apps for at strømline medarbejdernes arbejdsgange og forbedre effektiviteten yderligere. For eksempel tillader LiveAgent integration med anden produktivitetssoftware som Slack, så der bliver brugt mindre tid på at skifte mellem interne kommunikationsapps og produktivitetssoftware for at udføre daglige opgaver. Som et omnichannel helpdesk-billetsystem fungerer LiveAgent som en organisations centrale sted for kundeservice med kraftfulde funktioner til at forbedre effektiviteten og kundeservicen.

Find the best solution for you

LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?

Sådan vælger du det bedste helpdesk-billetsystem

At vælge det bedste helpdesk-billetsystem kan være udfordrende, da hvert af dem har styrker og svagheder. Kriterierne nedenfor kan hjælpe dig med at beslutte, hvad der er bedst for dig. Ikke desto mindre er det vigtigt at huske på, at selvom nogle systemer generelt ser ud til at være de bedste, er de måske ikke de mest passende til netop din situation.

Forpligtelser

Når man ser på en bestemt kundeserviceløsning, er det afgørende at se på det tidspunkt, hvor man kontraktmæssigt er forpligtet til at betale for deres system. Nogle løsningsudbydere, som LiveAgent, fakturerer måned til måned uden kontrakt, så du kan annullere når som helst. Andre kan derimod have kontrakter, der kræver, at du fortsætter med at bruge tjenesten. Denne faktor er afgørende at overveje, før du beslutter dig og sidder fast med noget, der ikke passer et par uger inde i en kontrakt.

Priser

På overfladen er prissætningen ligetil, da du kan bestemme prisen pr. måned hos enhver udbyder, der tilbyder disse tjenester. Men du bør overveje alle omkostningerne forbundet med et helpdesk-billetsystem, fordi de er mere vidtgående end blot prisen på softwaren. Du skal overveje omkostningerne ved uddannelse, opdateringer og løbende support.

Virksomheder bør også afveje denne omkostning mod den nuværende pris pr. billet i forhold til den anslåede pris pr. billet med den nye løsning. Ifølge BMCblogs, “var den gennemsnitlige billetpris (i USA) $15,56, med det laveste på $2,93 og et maksimum på $46,69.” Jo mere effektivt dit system er, vil det tillade dine agenter at være med en bestemt billet, jo mere omkostningseffektivt er systemet. Hvis der er omkostningsbesparelser pr. billet, kan amortiseringen af ​​dit løsningskøb være med til at træffe en kvalificeret beslutning

Giver kontaktmuligheder

Det er også vigtigt at overveje udbyderens kundeservice, og hvordan du kan komme i kontakt med dem. Virksomheder kan kontakte LiveAgents supportteam gennem a en vidensbase, live chat, e-mail eller telefon. Fejlen i dit system kan få dig til at miste tid når du besvarer dine kunder, hvilket er mistede penge. Derfor er muligheden for at kontakte din helpdesk-billetsystemudbyder bydende nødvendigt.

Nemt at skalere op eller ned

Forskellige organisationer har forskellige prioriteter afhængigt af, hvor deres virksomhed er. At arbejde med en udbyder af kundeserviceløsninger, der giver dig fleksibiliteten til at skalere op og ned, er et must. Efterhånden som du vokser, er evnen til at tilføje flere agenter over tid eller opskalere antallet af muligheder, du har, en helt afgørende faktor mellem helpdesk-billetsystemer. Det er altid vigtigt at tjekke, hvor meget du kan arbejde med et system, inden du forpligter dig. At opretholde det samme system så længe som muligt er den mest omkostningseffektive vej frem.

Software begrænsninger

Nogle softwareløsninger kan have alt, hvad du har brug for, mens du ikke har alle funktioner i et helpdesk-billetsystem. Det er fint, men du bør overveje softwarens begrænsninger med hensyn til fremtidssikring i stedet for en hurtig beslutning. Selvfølgelig har du muligvis ikke brug for alle funktioner og softwaretilbud, men du bør overveje dine fremtidsbehov.

Integration er en væsentlig del af enhver software, da den giver dig mulighed for at kombinere processer i én intuitiv grænseflade og spare tid. Hvis den alt-i-en-løsning, du kigger på, ikke har alle de muligheder, du leder efter, så tjek for at se, hvilke programmer de kan integreres med, da de kan samle op på det på en omkostningseffektiv måde. Samtidig bør cloud-baseret software være i stand til at håndtere uventede internetafbrydelser. Endelig kan mangel på en gratis prøveversion eller gratis version også gøre det udfordrende at afgøre, om softwaren vil fungere for at opfylde dine behov.

Software begrænsninger - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Samarbejdsmuligheder

Supportmedarbejderne har hidtil været diskuteret som en enkel agent, men hos mange erhvervsdrivende er det ikke tilfældet. Helpdesk-systemer bør understøtte teams og give dem mulighed for at samarbejde om problemer. En organisations succes og nedbrud skal ikke kun baseres på ryggen ​​én person. Ingen virksomhed kan trive på den måde. At give dit team mulighed for at arbejde sammen gennem intern chat, intern videnbase, vedhæftede filer eller noter i billetten tilføjer værdi og effektivitet.

Live chat software noter i chat - LiveAgent

Demoversion af et enkelt billetsystem

At kunne se det med egne øjne er altid den bedste måde at vurdere noget på. Tænk for eksempel på forskellen mellem en person, der beskriver et maleri for dig, og hvis du selv kan se det.

De to scenarier vil have meget forskellige resultater for din forståelse af maleriet. På samme må virker demoversionen af ​​enhver software. Du kan forstå ideen med dets applikationer, mens du ser en demonstration af, hvordan det fungerer, i modsætning til bare at læse om det. Demoversionen giver dig mulighed for at sætte dig ind i layoutet og se, om produktet fungerer for dig.

Demoversion af et enkelt billetsystem - App - Uploads - 2021 - 12 - LiveAgent Demo.png
Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Hvad er det bedste helpdesk-billetsystem?

Det bedste helpdesk-billetsystem er et, der gør din drift mere effektiv og giver kunderne mulighed for selvbetjening til at reducere din medarbejders arbejdsbyrde. Løsninger som LiveAgent har robuste tilpasningsmuligheder for at skabe arbejdsgange, der er specifikke for din virksomhed. Det bedste system er det, der passer bedst til dine unikke krav.

Hvad er det bedste helpdesk-billetsystem for små virksomheder?

Når du er en lille virksomhed, bør målet med dit valg være ROI, værdi og skalerbarhed. Derfor er det ideelle scenarie at finde et system, der opfylder dine behov til en rimelig pris.

Udbydere af simple billetsystemer tilbyder en gratis version af deres software med begrænsede muligheder. LiveAgent tilbyder en gratis plan, som giver dig det grundlæggende for alt, hvad du skal bruge for at komme i gang, såsom en chatknap, grundlæggende rapportering og kundeportalen. En anden rimeligt prissat mulighed er Zoho Desk, som også tilbyder en gratis version. Derfra kan du vælge at opgradere til en betalt plan.

Hvad er det bedste helpdesk-billetsystem til mellemstore virksomheder?

Efterhånden som din virksomhed fortsætter med at vokse, er der flere muligheder på mellemniveau-markedet for helpdesk-billetsystemer, da flere penge betyder flere funktioner. På dette tidspunkt har du sandsynligvis et voksende team af agenter, og du bør fokusere på at forbinde dem med systemer, der fremmer samarbejde og kan integreres med de forskellige applikationer, du allerede har, og dem, som du gerne vil have skal vokse. Der bør dog stadig være fokus på værdi, da du nok ikke ønsker at tømme bankkontoen for for mange funktioner.

LiveAgent kan integrere over 190 programmer på dette niveau, inklusive sociale medier. Sociale medier er værdifulde for dine marketingkampagner, især hvis du er et kommende brand. At besvare spørgsmål og bekymringer på sociale medier vil hjælpe med at udvide dit brand og skabe mindeværdige kundeinteraktioner. Ligesom andre helpdesk-billetsystemer integreres det også med Slack for at hjælpe med at forbinde teammedlemmer. En anden god mulighed er Jira Service Desk, fordi den også kan prale af et massivt udvalg af integrationsmuligheder.

Hvad er det bedste helpdesk-billetsystem til store virksomheder?

Store virksomheder kan satse alt. Nu hvor du har råd til alle ekstra funktionerne, er det tid til at se på alle de funktioner, du ønsker og har brug for. Men at finde værdien er stadig den bedste fremgangsmåde, uanset hvor mange penge du har at rutte med.

De store navne Zendesk og Jira Service Desk, tilbyder noget, andre ikke har, som f.eks. single sign-on. Single sign-on giver brugerne adgang til softwaren ved hjælp af eksisterende legitimationsoplysninger, som at logge ind med en Google-konto.

Dette betyder ikke, at de er de eneste muligheder. Afhængigt af hvad du har brug for som en stor virksomhed i form af kundesupport, kan du måske bedre bruge en mere omkostningseffektiv løsning, der har det, du har brug for. For eksempel har LiveAgent et væld af funktioner, mens dets højeste serviceniveau er rimeligt prissat, med en værdi der svarer til nogle helpdesk-systemer, der koster meget mere.

Looking for great ticketing system?

LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?

Fordele ved at bruge et helpdesk-billetsystem

Selvom du kan administrere kundesupport uden en helpdesk, vil den nødvendige tid og indsats koste mere i personaleudgifter end at bruge et helpdesk-billetsystem. Effektivitet er en af ​​fordelene ved et sådant system.

Ikke alene vil denne type service skabe et effektivt arbejdsmiljø for at holde medarbejderne fra at skulle sortere gennem flere platforme for at løse forskellige problemer manuelt, men den vil også trække dem sammen ved at give dem mulighed for at samarbejde om problemer. Derudover vil det reducere deres arbejdsbyrde ved at skabe selvbetjeningsmuligheder for at forbedre brugeroplevelsen. Du kan oprette arbejdsgange for at optimere den tid, det tager at løse et problem, hvilket vil øge den billetmængde, du kan løse, så du kan holde dine kunder tilfredse.

De giver også mulighed for konsolidering af flere muligheder for kundeinteraktion på ét sted og katalogiserer det i et brugervenligt, funktionelt rum. Evnen til at få e-mails, live chat, telefonopkald og forespørgsler på sociale medier samlet på ét sted er ikke noget man skal gøre nar ad. Dette er en effektiv udnyttelse af driftsomkostningerne. Alle disse data, logget og klar med indsigt i de problemer, kunderne står over for, bruges til at hjælpe med at tage andre beslutninger uden for kundeservice.

Billetsystem eksempel - LiveAgent

For omkostningerne ved et helpdesk-billetsystem kan du øge kundetilfredsheden, øge medarbejdernes effektivitet og tilføje værdien af ​​dit brand ved at skabe en positiv kundeserviceoplevelse, der vil opbygge kundeloyalitet. Kundefastholdelse er billigere end kundeerhvervelse, og folk er villige til at betale mere for bedre kundeservice. Ifølge Hubspot, “er 68 procent af forbrugerne villige til at betale mere for produkter og tjenester fra et brand, de tillid til at yde fremragende service.”

En god kundeserviceoplevelse er alt i vor tids verden, og et helpdesk-billetsystem hjælper dig med at levere det.

Implementering af helpdesk billetsystem

Implementering af et helpdesk-billetsystem er simpelt, da mange er webbaserede. Generelt vælger du en af ​​de tilgængelige planer fra softwareudbyderen, opretter en konto, installerer softwaren, tilpasser dit dashboard og kundeportal, tilføjer plugins og mere. I tilfælde af LiveAgent er ting som livechatfunktionen så enkel som at kopiere og indsætte kode på dit websted.

Kostprisen for helpdesk billetsystem

Omkostningerne ved et helpdesk-billetsystem afhænger af udbyderen, men det falder generelt under en månedlig fakturering per antallet af agenter, du har adgang til systemet. Samlet set får du systemfunktionerne, men du betaler for mere adgang. Nogle har et månedligt gebyr, der tillader et vist antal agenter eller muligheden for at have flere, mens andre tilbyder et årligt gebyr for at sænke omkostningerne.

Det vigtige at huske, når du overvejer omkostningerne ved et helpdesk-billetsystem, er hvad, du får ud af det månedlige gebyr. Et systems pris skal afvejes i forhold til de besparelser, du får ved at implementere det, hvilket hurtigt burde betale for sig selv. Dette sker, fordi prisen pr. billet falder baseret på lønomkostninger, da et helpdesk-billetsystem burde gøre din drift mere effektiv.

Prismodeller for helpdesk-billetsystem

Når du ser på prisstrukturerne hos udbydere af helpdesk-billetsystemer, vil du ofte opdage, at månedlige gebyrer beregnes pr. agent.Hver person på det team, der er logget ind på systemet, vil føje til den månedlige betaling. LiveAgent følger denne prismodel. SolarWinds tilføjer også ekstra omkostninger pr. enhed pr. måned.

Den anden udbredte prismodel, du vil se på markedet for helpdesk-billetsystemer, er en per licensplan, som tillader et vist antal agenter. JitBit er en af ​​disse typer udbydere, og de giver også mulighed for en årlig betaling for at reducere omkostningerne.

Our employees have easily gotten used to LiveAgent. Working with LiveAgent is easy and intuitive.

Atomer

Hvad synes kunderne om LiveAgent alt-i-én IT helpdesk billetsystem?

Sli.do er en webbaseret applikation, der giver oplægsholdere mulighed for at engagere publikum med afstemninger og tale direkte med dem, mens de stiller spørgsmål. Her er det, de siger om LiveAgent:

“Begivenheder og møder er et meget dynamisk miljø. Alt ændrer sig hele tiden, det er derfor live chat og telefonopkald hjælper os med at forblive tæt på vores kunder, og e-mails på den anden side hjælper os med at prioritere de vigtige samtaler, vi har med dem. Så vi markerer e-mails, opretter tags til specifikke e-mails og tildeler forskellige prioriteter. Det bedste ved LiveAgent er, at det kan administrere alt fra ét sted, uanset om det er et telefonopkald, chat eller e-mail. Som et resultat er det meget nemt at tale med vores kunder, selv i den travleste periode. LiveAgent giver os derfor mulighed for at kontakte dem hurtigere og sikre en smidig og vellykket begivenhed for vores klient.”

En anden anmeldelse er fra Atomer, en virksomhed, der giver kunderne mulighed for at lease et helt webbaseret system for nemt at oprette online butikker eller hjemmesider. Dette projekt krævede et robust helpdesk-billetsystem, og efter at have testet flere, valgte de LiveAgent, fordi det passer dem bedst. De sagde:

“Vores medarbejdere har hurtigt vænnet sig til LiveAgent. LiveAgent er nemt og intuitivt. LiveAgent er det værktøj, vi bruger til at assistere kunder hver dag, og det er vi meget glade for. Det giver den perfekte grad af gennemsigtighed mellem os og kunden.”

Top 20 udbydere af helpdesk billetsystem liste

1. LiveAgent

LiveAgent's hjemmeside

I 2006 blev, LiveAgent etableret, da grundlæggerne ikke kunne finde et fantastisk kundesupportværktøj, der tillod live chat, så de lavede et. I 2011 udvidede de softwarens funktioner til at omfatte et helpdesk-billetsystem. Nu har LiveAgent mere end 45 billetfunktioner og over 190 integrationer samt understøttelse af tredjeparts integrationer, og det er nemt at bruge og installere. Dens helpdesk-billetfunktioner forbedrer produktiviteten og øger samtidig kundefastholdelse og konverteringer. En valgfri mobilapp er inkluderet i enhver plan.

LiveAgent er en meget skalerbar mulighed med et robust niveau af tilpasning og muligheder for integration i en enkelt platform. Med sine mange funktioner og integrationer kan den tilpasses til behovene hos både små og store virksomheder, der spænder over alle brancher.

Nøglefunktioner

  • Dåsesvar
  • Automatiseret billetdistribution
  • Hundredvis af integrationer
  • Selvbetjeningsportal og forum

Fordele og ulemper

LiveAgent er et stærkt valg for dem med et budget, da det er rimeligt prissat, selv på det højeste niveau. Det understøtter dog ikke SAML single sign-on for virksomheder med hundredvis af ansatte, ligesom andre virksomhedsbaserede systemer.

Pris

Gratis
Billet – $15/agent/måned
Billet + Chat – $29/agent/måned
Alt inklusive – $49/agent/måned

2. Zoho Desk

2. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 12 - Zoho Desk Homepage.png

De lancerede et helpdesk-billetsystem i 2016, der integrerer fejlfrit med mange apps udviklet af Zoho. Tilsammen, mellem dens mangfoldighed af apps til alle niveauer af forretning, som kommer til med få måneders mellemrum, har de nået over 60 millioner brugere. Desuden har de en omfattende og rimeligt prissat cloud-baseret software.

Zoho Desk er et skalerbart system fra én medarbejder til hundredvis. Brugere af Zoho har også det tilføjede bibliotek af Zoho-produkter, der integreres med Zoho Desk.

Nøglefunktioner

  • Omnichannel
  • Arbejdsgangs automatisering
  • Platform integration
  • Selvbetjenings-videnbase
  • Kunstig intelligens

Fordele og ulemper

Selvom det er rimeligt prissat, med muligheden for at tilføje en agent med en begrænset rolle for yderligere $6 pr. måned (og 50 gratis agenter med en begrænset rolle på det højeste niveau). Disse agenter har begrænsede helpdesk-privilegier, da de ikke er en del af kundesupportteamet, men kan supportere kunden serviceinteraktioner. Den mangler også et SAML-single sign-on, og dets CRM-integration er med et andet produkt end Zoho. En af hovedfunktionerne, der adskiller den, er dens AI Zia, som er en kraftfuld tilføjelse til supportpersonalet, men som kun er tilgængelig for det højeste niveau. Desuden har de den ekstra fordel af en reduceret pris, hvis de faktureres årligt.

Pris

Gratis
Standard – $20/agent/måned ($14/agent/årligt)
Professionel – $35/agent/måned ($23/agent/årligt)
Enterprise – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)

3. HappyFox

HappyFox hjemmeside

HappyFox er en webbaseret helpdesk, der er hurtig at konfigurere, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, der vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundens selvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.

Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres priser starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke nemt at sælge, især ikke for dem, der er på et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende aktiviteter. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.

Nøglefunktioner

  • Omnichannel
  • Brugervenlighed
  • Intern og ekstern videnbase
  • Tilpasning
  • Administration og sikkerhedsfunktioner

Fordele og ulemper

Der er krav på 5 agenter til alle planer, men det er svært at vurdere, om dette er en god eller dårlig ting uden at kende prisstrukturen.

Pris

Priserne er ikke let tilgængelige, men de tilbyder fire niveauer af agent-baserede priser, der starter ved $29/agent/måned. Der er også fire niveauer af ubegrænsede agenter med billet- og brugerdefinerede feltgrænser. Grænserne begynder ved 10.000 billetter om året og ti brugerdefinerede felter, og det højeste niveau har 250.000 billetter om året og 200 brugerdefinerede felter.

4. Help Scout

4. Help Scout - App - Uploads - 2021 - 12 - Help Scout Homepage.png

Help Scout, som er betroet af mere end 12.000 virksomheder i 140 lande, er en kundesupportplatform bygget med vækstvirksomheder i tankerne. Som følge af Help Scouts fokus på kunderne, letter det også samarbejdet mellem teammedlemmer, noget der er etableret gennem ti års erfaring.

Help Scout er designet til at vokse med din virksomhed og understøtter alle størrelser af virksomheder. De laveste niveauer starter med en bred vifte af funktioner. Tjenesten inkluderer mere avanceret sikkerhed som HIPAA-kompatible funktioner og single sign-on-funktioner med den mellemste og højeste plan

Nøglefunktioner

  • Delt indbakke
  • Videnbase
  • Kundestyring
  • Regler
  • SSO/SAML
  • Sikkerhed

Fordele og ulemper

De tilbyder en 15-dages prøveversion af deres to lavere niveauer, men det højeste niveau, mens det viser robuste funktioner, som enhver virksomhed ville være på udkig efter, ikke viser en pris. Help Scout er en mulighed, der giver virksomheder mulighed for at opgradere deres plan, efterhånden som deres virksomhed skalerer. Det tilbyder ikke en gratis version.

Pris

Standard – $25/agent/måned ($20/agent/årligt)
Plus – $40/agent/måned ($35/agent/årligt)
Enterprise – Skal kontakte

5. KB Support

KB Support hjemmeside

Selvom det ikke er så almindeligt som andre helpdesk-billetsystemer på denne liste, fokuserer KB Support på at være det bedste supportværktøj-plugin til WordPress og e-handelswebsteder.

Dette produkt er gearet til at starte virksomheder på nettet med plugins specifikt til WordPress og eCommerce integration.

Nøglefunktioner

  • Indsendelsesformularer
  • Gæstebilletter
  • Videnbase med mulighed for at begrænse artikler
  • Agent tilladelser
  • Auto-tildel
  • SLA tracker

Fordele og ulemper

Selvom KB-support har lave årlige faktureringsomkostninger, kræver det et års forpligtelse efter at have betalt for det. De har mulighed for at købe specifikke plugins inkluderet i hvert niveau af planen, så du kan bestemme, hvad du har brug for og ikke har brug for, selvom pakkerne har en betydelig rabat. Ud over omkostningerne er ulempen, at der ikke er nogen smart tildelingsteknologi her; den tildeler bare tilfældigt eller baseret på aktive billetter pr. bruger.

Pris

For et enkelt websted, faktureret årligt (prisstigninger pr. websted til et ubegrænset abonnement):
Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150

6. Zendesk

Zendesk hjemmeside

Et af de mest kendte helpdesk-billetsystemer, Zendesk har mange muligheder, der starter ved $19 pr. agent pr. måned med de fornødne grundteknologier og deres virksomhedsklare plan, der starter ved $215 pr. agent pr. måned. Denne avancerede service er betroet af virksomheder som Uber og Netflix, plus over 160.000 globale virksomheder.

Zendesk tilbyder planer for enhver virksomhedsstørrelse og en gratis prøveperiode for alle niveauer.

Nøglefunktioner

  • Live chat
  • Fællesskabsforum
  • Svar bot
  • Videnbase
  • Integration af sociale medier
  • Sandbox test
  • Begrænsede adgangslicenser

Fordele og ulemper

Funktionerne i Zendesk er omfattende med planer, der spænder fra små virksomheder til virksomhedsniveauer. Faktureres årligt eller måned til måned. Der er ingen forpligtelse til Zendesk uden for disse vilkår (der er ingen refusion for annullering eller nedgradering).

Pris

Support Team – $19 pr. agent/måned, der faktureres årligt
Support Professional – $49 pr. agent/måned, der faktureres årligt
Support enterprise – $99 pr. agent/måned, der faktureres årligt
Suiteteam – $49 pr. agent/måned, der faktureres årligt
Suite growth – $79 pr. agent/faktureret måned årligt
Suite Professional– $99 pr. agent/måned faktureret årligt
Suite Enterprise – $150 pr. agent/måned, der faktureres årligt
Højeste niveau – $215 pr. agent/måned, der faktureres årligt

7. Vision Helpdesk

Vision Helpdesk hjemmeside

Vision Helpdesk tilbyder mange helpdesk-muligheder, lige fra kundeservice til IT-support, men er et helpdesk-billetsystem, der fokuserer på dine medarbejdere med gamification-muligheder og samarbejdsfunktioner, der tilskynder til et positivt arbejdsmiljø. Det betyder dog ikke, at de glemmer kunden, da de tilbyder en multi-kanal tilgang til kunderne til at interagere med support.

Dette system vil skabe en centraliseret helpdesk for din virksomhed med tilpassede arbejdsgange. Selvom det er rimeligt prissat, har det ikke den dybde af funktioner, som nogle større virksomheder har brug for.

Nøglefunktioner

  • Automatisering
  • Gamification
  • Fakturering
  • Multi-kanal

Fordele og ulemper

Selvom den er tilgængelig i både SaaS-cloudlicenser og licenser, der kan downloades, er SaaS-cloudlicensen kun tilgængelig i USA, Storbritannien, EU og Indien. De har dog en 30 dages, uforpligtende software gratis prøveperiode.

Dette system er mere rettet mod fakturerbare kundeservicetimer end almindelig kundeservice, og live chat-funktionen er et separat køb.

Pris

Starter – $ 12 pr. agent pr. måned, faktureret årligt / $ 15 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Pro – $ 20 pr. agent pr. måned, faktureres årligt / $ 25 pr. agent, faktureret måned-til-måned

8. HubSpot

8. HubSpot - App - Uploads - 2021 - 12 - Hubspot Homepage.png

Ligesom andre på denne liste er HubSpot oprettet for at vokse med dig og er et genkendeligt navn, da de har mange andre produkter som bruges ofte. Du kan komme i gang med et gratis abonnement fra et betroet navn på internettet, og du kan bruge den fleksible support og nemme onboarding til at forstå dine kunder bedre.

HubSpot-systemet er en mulighed, der vil skalere med din virksomhed med både gratis og betalte versioner afhængigt af din virksomheds behov. De højere niveauer tilbyder væsentlige funktioner for en stor virksomhed, mens den vokser.

Nøglefunktioner

  • Billet routing
  • NPS undersøgelser
  • Enkeltlogon
  • Slack integration
  • Tilladelser på lokalt plan

Fordele og ulemper

De tilbyder en gratis version med mange af de væsentlige funktioner, du skal bruge for at komme i gang. Alligevel begynder billetautomatisering først på $50 pr. måned planen, som inkluderer to agenter og muligheden for at tilføje mere for $25 hver på startniveauet. På højeste niveau er det en årlig forpligtelse.

Pris

Starter – Starter ved $50/md. faktureret månedligt (starter ved to betalte brugere)
Professionel – Starter ved $400/md. faktureret månedligt (starter ved fem betalte brugere)
Enterprise – starter ved 1.200 USD/md. faktureret ved 14.400 USD/år (starter ved 10 betalte brugere)

9. Front

9. Front - App - Uploads - 2021 - 12 - Front Homepage.png

Markedsført som en helpdesk-løsning, der skaber en mere personlig oplevelse for kunderne, fjerner Front billetnumre for at give kunden et personligt svar. Det er nemt og intuitivt, og automatisering holder styr på at tildele forespørgsler til det rigtige supportteammedlem.

Front er et meget skalerbart system med op til ti team medlemmer på bund-niveauerne, 50 på den anden og ubegrænset på øverste niveau

Nøglefunktioner

  • Team indbakker
  • Analytics
  • Brevskabeloner
  • Regler
  • Tildeling

Fordele og ulemper

Der er ikke noget billetsystem, men det fungerer ved at organisere support gennem delte indbakker og tildele dem gennem automatisk belastningsbalancering. Selvom billetsystemet ikke automatiserer tildelingerne, kan du lave regler, der gør det (brugerdefinerede regler er kun tilgængelige på niveau $49).

Der er også en årelang forpligtelse.

Pris

Starter – 19 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt
Prime – 49 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt

10. AzureDesk

AzureDesk hjemmeside

Dette system er en overkommelig mulighed for små og mellemstore virksomheder, som vil forenkle oplevelsen af ​​at bruge et helpdesk-system. Det tilbyder tilpasningsmuligheder og tredjeparts app-integration.

Selvom størrelsen af dens værdi er høj med Azure-desk, gør den kendsgerning, at de kun har én plan, der mangler funktioner på virksomhedsniveau, begrænser det dets anvendelighed til små og mellemstore virksomheder.

Nøglefunktioner

  • Billetadministration
  • Ubegrænset postkasse
  • App integrationer
  • Indberetning
  • Samarbejde
  • Videnbase

Fordele og ulemper

En 14-dages gratis prøveperiode er tilgængelig; dog er kun én plan. Planen har mange funktioner, men omfanget af skalerbarhed er begrænset. Der er ingen avancerede funktioner til virksomheder, såsom sikkerhed eller styring.

Pris

Én plan – $33 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt og $50 pr. bruger pr. måned, der faktureres månedligt.

11. SupportBee

SupportBee hjemmeside

SupportBee er et helpdesk-billetsystem, der har til formål at opbygge et samarbejdende arbejdsmiljø, så medlemmer af kundesupportteamet kan hjælpe hinanden med at løse kundeproblemer. Gennem en delt indbakke, der er nem at sætte op og er mobiloptimeret, er SupportBee et fleksibelt teambaseret system.

Dette system tilbyder alt det grundlæggende, du skal bruge for at starte et kundeserviceteam. Det giver dog ikke den støtte, som større virksomheder kan have brug for.

Nøglefunktioner

  • Delt indbakke
  • Vidensbase
  • Kundeportal
  • App integration

Fordele og ulemper

Selvom det er meget overkommeligt, er funktionerne hos ​​SupportBee ikke så omfattende som dem, der tilbydes af andre virksomheder til samme prispunkt. Desuden er kundeportalsoftwaren kun tilgængelig på det højere niveau. Men overordnet set er det et forenklet billetsystem, der vil fungere godt for mindre virksomheder.

Pris

Start – 15 USD/bruger/måned eller 13 USD/bruger/måned faktureret årligt
Enterprise – 20 USD/bruger/måned eller 17 USD/bruger/måned faktureret årligt

12. Freshdesk

Freshdesk hjemmeside

Freshdesk, som er betroet af mere end 40.000 virksomheder, inklusive HP, Pearson og American Express, er en alt-i-én kundeserviceplatform. Med Freshdesks skalerbare platform, native omnichannel-support og samarbejdsfunktioner kan din virksomhed strømline arbejdet og tilfredsstille dine kunder.

Dette system er bygget til at skalere med overkommelige muligheder på tværs af forskellige forretningsforhold.

Nøglefunktioner

  • Integration af beskedtjenester
  • Selvbetjening med bots og AI
  • Automatisering
  • Samarbejdende
  • Administration og sikkerhedsfunktioner
  • Identitets- og adgangsstyring

Fordele og ulemper

Der er en gratis version med det grundlæggende, en virksomhed har brug for for at komme i gang, plus ubegrænset antal agenter. Derefter går det gradvist op for hvert niveau for at inkludere de funktioner, du skal bruge, efterhånden som du vokser. Men færdighedsbaseret routing begynder ikke før det højeste niveau.

Pris

Blossom– $15 /agent/måned, faktureret årligt – $19/agent/måned, faktureret månedligt
Garden – $35/agent/måned, faktureret årligt – $45/ agent/måned, faktureret månedligt
Estate – $49/agent/måned, faktureret årligt – $69/agent/måned, faktureret månedligt
Forest – $99 /agent/måned, faktureret årligt – $125/agent/måned, faktureret månedligt

13. Awesome Support

Awesome Support hjemmeside

Som et supportplugin til WordPress er Awesome Support enkel og nem at konfigurere og har mange tilføjelser inkluderet i hvert bundle-niveau. De tilbyder den “most awesome” helpdesk og supportplugin til WordPress med over 10.000 aktive installationer.

Selvom der er store WordPress-baserede websteder, som Microsoft News og BBC America, er dette bedst for en mindre virksomhed, da det skal inkludere flere sikkerheds- og administrationsfunktioner for at være mere nyttige højere oppe. Men selvom disse er unødvendige for en større virksomhed, er ubegrænsede agenter et stort salgsargument.

Nøglefunktioner

  • Ingen gebyrer pr. agent
  • Personaliserbar
  • Billethistorik
  • Tidsregistrering
  • Automatiske billettildelinger

Fordele og ulemper

Selvom de tilbyder ubegrænsede agenter og ubegrænsede billetter, bliver du nødt til at forpligte dig til at bruge produktet i et år. Fordelen er, at hvert niveau er meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, men de har ikke de muligheder, en stor virksomhed ville have brug for.

Pris

Standard – $149 pr. år
Pro – $229 pr. år
Enterprise – $289 pr. år
Bureau – $409 pr. år

14. TeamSupport

TeamSupport hjemmeside

TeamSupport, som Fujifilm, Comcast og NBA har tillid til, er et webbaseret business-to-business kundesupportsystem med omnichannel-support, der letter samarbejde og strømliner kundesupportproblemer ved at integrere med software, der allerede er i dit tech deck.

Supportservicen til dette system har meget at byde på, men startomkostningerne per agent per måned er høje, hvilket betyder, at det kan være umuligt for nogle mindre virksomheder.

Nøglefunktioner

  • Specialbygget til B2B
  • Billethåndtering
  • Kundestyring
  • Integrationer
  • Selvbetjeningsportal for kunder

Fordele og ulemper

Mange funktioner fokuserer på B2B kundeservice og IT-support. Ulempen er, at det laveste niveau koster $50 per agent per måned, relativt dyrt sammenlignet med nogle andre helpdesk-billetsystemer med lignende funktioner og et lavere prispunkt.

Pris

Priserne afspejler rabatter for årlig fakturering.
Support Desk – $50 pr. agent pr. måned
Enterprise– $69 pr. agent pr. måned

15. Freshservice

Freshservice hjemmeside

Freshservice er en cloud-baseret IT-servicestyringsløsning. Ligesom sit helpdesk-modstykke er det et letanvendeligt, altomfattende system med en række seriøse funktioner.

Skalerbarheden af ​​denne platform giver den mulighed for at arbejde for enhver størrelse virksomhed, efterhånden som de vokser.

Nøglefunktioner

  • Automatisering
  • AI chatbots
  • Integrationer
  • Hurtig implementering
  • Ingen kode platform

Fordele og ulemper

De tilbyder en 21-dages gratis prøveperiode med alle funktionerne aktiveret. De tilskynder til samarbejde inden for deres funktioner. De leverer sikkerhedsfunktioner, der beskytter data i cloud med adgangsstyring og kryptering af data i transit. Desværre er der ingen gratis version.

Pris

Hvert niveau har en måned-til-måned mulighed, som er $10 mere for Starter og Growth og $20 mere for Pro og Enterprise.

Starter: 19 USD pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Growth: 49 USD pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Pro : $89 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.‍
Enterprise: $109 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.

16. ManageEngine Service Desk Plus

ManageEngine Service Desk Plus hjemmeside

Over 100.000 organisationer, som Disney og Honda, har tillid til ManageEngine til at administrere deres IT. Deres Service desk Plus-system er en cloud-baseret IT-løsning, der har glædede kunder og IT-professionelle i over ti år.

Selvom ManageEngine Service Desk Plus har et væld af funktioner, er det svært at anbefale det til virksomheder i en bestemt størrelse uden at kende omkostningsdetaljerne. Prisplaner ser ud til at skalere godt med hvert forretningsniveau. De arbejder også sammen med Zoho om at bruge deres Zia AI-assistent som et potentielt første kontaktpunkt for kunder.

Nøglefunktioner

  • Bedste praksis ITSM arbejdsgange
  • Smart automatisering
  • Integration
  • Kodeløs tilpasning
  • Indberetning

Fordele og ulemper

Der er ingen gratis version. Der er en prøveperiode, men længden er ukendt. Der er også en demo tilgængelig. Priserne er ikke fastsat, men der er mulighed for at få et tilbud.

Dette er en altomfattende IT-service med kraftfulde funktioner til at forbedre din organisations service, herunder aktiv- og problemstyring.

Pris

De har tre prisplaner, Standard, Professional og Enterprise, men disse omkostninger oplyses ikke på hjemmesiden. Du skal kontakte dem for prisoplysninger.

17. Kayako

Kayako hjemmeside

Over 131.000 agenter yder support ved hjælp af Kayako, fra Sega til MTV til Acer. Systemet er bygget til at være personligt og ligetil. Det er hurtigt at implementere og nemt at bruge og har unikke funktioner som SingleView, som de implementerer for at personliggøre en kunderejse.

Dette er et system, der kan bruges af alle niveauer i virksomheden, da dets funktioner giver dig mulighed for at få en bedre forståelse af dine kunder, hvilket er unikt for Kayako. Det er også meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, startende ved $15 pr. agent pr. måned.

Nøglefunktioner

  • SingleView
  • Live chat
  • Selvbetjening
  • Samarbejde
  • Integrationer

Fordele og ulemper

SingleView-systemet, som sporer en kundes rejse gennem dit websted, giver din agent mulighed for at levere kundeservice i forhold til din kundeoplevelse. Omnichannel-indbakken og SingleView er tilgængelige i det laveste niveau af prisplaner.

Der er ingen gratis version, men der er en 14-dages gratis prøveperiode og en demo. Desværre mangler den en enkeltlogon-funktion.

Pris

Inbox – $15 pr. agent pr. måned
Growth – $30 pr. agent pr. måned
Scale – $60 pr. agent pr. måned

18. SolarWinds

SolarWinds hjemmeside

SolarWinds er en moderne IT-servicestyringsløsning (ITSM), der inkluderer alle funktionerne i en helpdesk-billettjeneste, som er unik for dette system.

Dette system har prisstrukturer for hvert forretningsniveau og er let at skalere, efterhånden som du vokser.

Nøglefunktioner

  • Hændelsesstyring
  • IT aktivstyring
  • Medarbejderserviceportal
  • Videnbase
  • Forandringsledelse
  • Multifaktorautentificering

Fordele og ulemper

30 dages fuld gratis prøveperiode. Demoer på forespørgsel. Rimelig prissætning. Dette system har automatiseringsværktøjer, der hjælper med at give den rigtige billet til det rigtige teammedlem. Der er dog ingen gratis version.

Pris

Ved årlig fakturering:

Team – $19 pr. agent pr. måned, yderligere $0,10 pr. enhed pr. måned
Business – $39 pr. agent pr. måned, yderligere $0,30 pr. enhed pr. måned
Professional – $69 pr. agent pr. måned, yderligere $0,50 pr. enhed pr. måned
Enterprise – $89 pr. agent pr. måned, yderligere $0,70 pr. enhed pr. måned.

19. JitBit

JitBit hjemmeside

Deres software bruges hos Adobe og Microsoft, og JitBit er en SaaS cloud-baseret tjeneste med en enkelt login og GDPR og HIPAA compliance. Med automatiseringsregler hjælper JitBit med at organisere dine billetter og spare tid for dit team.

Med dette systems skalerbarhed og sikkerhed kan du udvide og få de tjenester, du har brug for, efterhånden som din virksomhed vokser.

Nøglefunktioner

  • Enkeltlogon
  • HIPAA overholdelse
  • Ticket Grid
  • Videnbase
  • Dåsesvar

Fordele og ulemper

Den 21-dages gratis prøveperiode kan forlænges, hvis det er nødvendigt. Det tager sekunder at oprette et websted, som du kan arbejde med og teste. Det har en ensartet pris pr. måned, men begrænser antallet af agenter på hvert niveau, med undtagelse af det højeste.

“Powered by Jitbit” er ikke skjult før det højeste niveau. Ingen gratis version.

Pris

Freelancer: koster 29 USD og kun 1 agent.
Startup: koster 69 USD for op til 4 agenter.
Company: koster $129 for op til 7 agenter.
Enterprise: koster $249 for op til 9 agenter, med $29 pr. ekstra agent.

20. Jira Service Desk

JIRA Service Management hjemmeside

Ligesom Zoho er Jira en del af et netværk af applikationer, hvilket betyder, at den kan integreres med alle applikationer under den kategori. Jira-produktet i denne branche er bygget til hurtighed for at hjælpe dig med at besvare spørgsmål hurtigere og øge kundetilfredsheden. Deres service bruges af Domino, Square og Twitter, for at nævne nogle få.

Dette system fungerer godt til alle niveauer af en virksomhed, og tilbyder en gratis mulighed og overkommelige niveauer, der skaleres op til enterprise. Hvert niveau giver kryptering i transit og hvile.

Nøglefunktioner

  • Forandringsledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Problemstyring
  • Kapitalforvaltning
  • Videnstyring
  • Sikkerhed og overholdelse

Fordele og ulemper

Der er en gratis version med mange funktioner, og interesserede virksomheder kan booke en live demo.

Virksomhedsomkostningerne er dog låst bag en kontaktformular.

Pris

Standard – 20 USD pr. agent (gennemsnit) 60 USD om måneden
Premium – 40 USD pr. agent (gennemsnit) 120 USD om måneden

Billetværktøjer sammenlignet

Når du sammenligner helpdesk-billetsystemer, er det vigtigt at se på de platformspecifikke funktioner og deres anmeldelser. Ved at sammenligne de fem bedste løsninger, LiveAgent, Zendesk, Freshdesk, Front og Zoho Desk, kan du se, hvordan de er i forhold til hinanden.

LiveAgent

LiveAgent er overkommelig og tilbyder en gratis version af softwaren samt robuste funktioner. Der er hundredvis af funktioner og integrationer, der kan tilpasses, så de passer til enhver virksomheds behov. Nøglefunktioner omfatter dåsesvar, automatiseret billetdistribution, kundeportal og forum. LiveAgent rangerer konsekvent i toppen af ​​højt vurderede helpdesk-løsninger med en gennemsnitlig brugervurdering på 4,7 ud af 5.

Zendesk

Mange store virksomheder bruger denne software. Det tilbyder mange funktioner, som virksomheder vil finde nyttige som live chat, sikkerhed, fællesskabsforum svarbot, vidensbase, integrationer til sociale medier, sandbox test og adgangslicenser med begrænset adgang. I gennemsnit vurderer brugerne softwaren med 4,3 ud af 5 stjerner.

Freshdesk

Tusindvis af virksomheder har tillid til Freshdesk til at administrere kundeinteraktioner. De tilbyder mange funktioner som integration af meddelelsestjenester, selvbetjening med bots og AI, administration og sikkerhed og identitets- og adgangsstyring. Freshdesk har en gennemsnitlig vurdering på 4,4 stjerner.

Front

Front tilbyder et unikt bud på helpdesk-software ved at eliminere den traditionelle billet. I stedet har de designet deres software, så kundeservicemedarbejdere kan give mere personlige svar til deres kunder. Dens topfunktioner inkluderer teamindbakker, analyser, beskedskabeloner, regler og opgaver. Front modtog 4,6 stjerner i gennemsnit fra sine brugere.

Zoho Desk

Zoho Desk er en rimeligt prissat, omnichannel helpdesk-software, der kan skaleres med virksomheder, efterhånden som de vokser. Den har mange funktioner som workflowautomatisering, platformintegration, en selvbetjeningsvidensbase og kunstig intelligens. Softwaren har i gennemsnit 4,4 stjerner fra kunder.

Help Desk softwareCapterra RatingWebbaseretGratis versionGratis prøveversionStartpris
LiveAgent4.7/5 (ca. 1.000 anmeldelser)YESYESYES$15 per agent/md
Zendesk4.3/5 (ca. 2,7000 anmeldelser)YESNOYES$19 per agent/md
Freshdesk4.4/5 (ca. 2,300 anmeldelser)YESYESYES$18 per agent/md
Front4.6/5 (ca. 210 anmeldelser)YESNOYES$19 per agent/md
Zoho Desk4.4/5 (approx. 1,6000 anmeldelser)YESYESYES$14 per agent/md

Er en prøveversion af helpdesk-billetsystemet nyttig?

En prøveversion er altid nyttig, når du skal vælge mellem helpdesk-billetsystemer. Før du forpligter dig til en tjeneste, bør du opleve, hvordan det vil være at bruge den hver dag. Tjenesten kan have alle de funktioner, du leder efter, og stadig ikke være egnet til dig. Nogle gange er følelsen af ​​et system ikke rigtig, og du skal prøve det for at se. Det er som en skjorte; den kan se godt ud på mannequinen, men den passer ikke til dig.

Det samme gælder for enhver af dine kunder. De valgte dit brand, fordi det fungerede for dem. Derfor bør du prøve det, før du køber det.

Still not decided which software is best for you?

Get a trial version of the help desk ticketing system

Lige nu er LiveAgent tilgængelig for en 14-dages prøveversion af deres altomfattende abonnement uden behov for kreditkort. Det vil tage mindre end et minut at tilmelde sig og starte din prøve. Få mere at vide her.

Konklusion

Vi har diskuteret de mange fordele ved et helpdesk-billetsystem, og hvordan det gælder for din virksomhed. Et stigende antal onlinebrugere forventer kundeservice og support af høj kvalitet. Dette aspekt er forskellen mellem at beholde og miste en kunde. Et helpdesk-billetsystem hjælper dig og din virksomhed med at skabe den bedste kundeserviceoplevelse ved at forbedre dine arbejdsgange med automatisering. Det skaber også handlingsrettede data fra hver logget kundetransaktion og reducerer din tid pr. billet ved at give den rigtige billet til det rigtige teammedlem.

Der er flere måder, hvorpå et helpdesk-billetsystem kan gavne dine kundeserviceteams ved at lægge alt, hvad de har brug for, på ét brugervenligt sted. Der er mange muligheder at vælge imellem, men kun du ved, hvilken en der er bedst for dig.

FAQ

What is a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of helpdesk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.

How does the help desk ticketing system work?

This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.

What are the key features of an effective help desk ticketing system?

Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.

How to choose a help desk ticketing system?

Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.

What are the top providers of ticketing tools?

These options have been chosen as the top ticketing tools options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk

What is the best help desk ticketing system?

The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.

What are the benefits of using a help desk ticketing system?

This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.

How to implement a help desk ticketing system?

Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.

What is the cost of the help desk ticketing system?

The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.

Is a trial version of the help desk ticketing system useful?

A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo