Simpel og alligevel kraftfuld servicedesk software.

Udnyt robust automatisering og kraftfulde integrationer fra i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Brugt af

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Håndtering af kundeønsker kan være udfordrende, især hvis du taler med dine kunder på tværs af flere kommunikationskanaler. Det er her, en servicedesk-software kan komme til nytte. Det strømliner alle dine kundeinteraktioner på ét sted, hvilket gør det nemmere for dit team at levere fantastiske kundeserviceoplevelser.

LiveAgent er fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer. Ved at bruge denne software kan dit team nemt samarbejde, holde styr på kundeforespørgsler og opbygge langvarige relationer med dine kunder.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Slido green logo
analyze - illustration

Hvorfor du har brug for servicedesk-software

Den vigtigste faktor i at opbygge et positivt forhold til dine kunder er klar og effektiv kommunikation. I dag ønsker kunder at interagere med dit brand på tværs af alle kanaler: ikke kun telefon og e-mail, men også live chat, sociale medier og SMS. At administrere kundeinteraktion på tværs af alle disse kanaler kan være en udfordring, især inden for et stort kundeserviceteam. E-mails kan gå tabt, eller personalet kan blive forvirret af den samme kundeforespørgsel, der vises på tværs af flere kanaler.

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer alle disse kanaler i én. Den tilbyder en alt-i-én løsning, der kombinerer dine helpdesk, live chat, call center, and sociale medie platforme. Dette gør det meget nemmere at administrere din helpdesk og giver dig mulighed for at betjene dine kunder bedre.

Hvorfor du har brug for servicedesk-software

Servicedesk-software har til formål at løse en række almindelige problemer:

Hvorfor du har brug for servicedesk-software

Sene svar

At svare kunder rettidigt og effektivt er en anden stor udfordring for moderne virksomheder. Svar, der kommer for sent, kan nemt forringe dit omdømme hos dine kunder.

Sene svar

Sikkerhed

Som et cloudbaseret system kommer servicedesk-software med en række vigtige fordele, herunder væsentligt sikrere sikkerhedsforanstaltninger. Dette skyldes, at i stedet for at blive lagret på fysiske harddiske, lagres data på internettet.

Sikkerhed

Vanskeligheder med at samarbejde

Fordi kundeinteraktioner typisk er spredt over et stort antal kanaler, kan det være svært for kundeservicemedarbejdere at samarbejde. Servicedesk-software gør det nemt at arbejde sammen, fordi alle dine medarbejdere kan se præcis, hvad der sker med hver anmodning.

Flere grunde til at begynde at bruge en servicedesk

Uden et fælles system til styring af kundekommunikation er det ekstremt svært at vurdere hvor godt du servicerer dine kunder. Desuden giver systemet dig mulighed for hurtigt at se, hvad du gør rigtigt, og hvor du skal forbedre dig. 

live chat increases sales - icon

Performance Management

Med LiveAgent kan du overvåge alle de beskeder, der flyder mellem dit team og dine kunder. Du kan nemt spotte problemer og belønne personale, der giver dine kunder fremragende service.

Gear - icon

Industriløsninger

Servicedesk-software er ideel til virksomheder i alle størrelser og brancher. Brug det i: 

-E-handel & Tjenester

-Rejser & -Indkvartering

-Marketing & Telco

-Underholdning

Multi-kanal kommunikationsplatform

LiveAgent er en multi-kanal service desk software. Det bruger et unikt billetsystem, der sporer kundeforespørgsler, uanset hvilken kommunikationskanal de opstår på. Dette giver dine kunder mulighed for at kontakte dig på den måde, de føler sig bedst tilpas, og sikrer, at dit team aldrig vil miste overblikket over kundeønsker. Det giver også dine medarbejdere mulighed for hurtigt og nemt at skifte mellem forskellige kommunikationskanaler, så du konstant kan holde kontakt med dine kunder.

Hvis dine kunder ønsker at kontakte dig via dit call center, via live chat eller via e-mail, har LiveAgent dig dækket. Det inkluderer endda sociale medier, så dit personale løbende kan overvåge alle måder, hvorpå dine kunder interagerer med din virksomhed.

online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombiner fremragende live chat, billetteringog automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Avancerede egenskaber

Vi har bygget LiveAgent med kundetilfredshed i tankerne. Softwaren tilbyder en række værktøjer til styring af din servicedesk, integreret i én grænseflade. 

Vores servicedesk-software repræsenterer også stor værdi for pengene, især i betragtning af den dramatiske indvirkning, som forbedret kundetilfredshed kan have på dit brands rentabilitet.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Den bedste værdi for dine penge

Vi er meget stolte af de vurderinger, som anmeldere har givet vores servicedesk-software. LiveAgent er vurderet som 1. valg af servicedesks af flere anmeldere end nogen anden løsning.

Mobil help desk-applikation

Når det kommer til servicedesk-software, er konstant kommunikation nøglen. LiveAgent giver dit personale mulighed for at interagere med dine kunder via mange kanaler og gennem både desktop- og mobilapps.

Vores dedikerede, indbyggede app til både Android og iOS integreres problemfrit med din desktop-klient og giver dig mulighed for at betjene dine kunder, selv når personalet er fjernbaseret.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Fuldt ud flersproget

Den bedste servicedesk-software bør give dig mulighed for at kommunikere med dine kunder på det sprog, de føler sig bedst tilpas med. LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog.

Det betyder, at dine medarbejdere kan bruge deres modersmål, når de svarer på kundeforespørgsler og -spørgsmål, og at dine kunder kan søge hjælp på deres eget sprog.

Funktioner du har brug for

Uden servicedesk-software kan styring af kundeinteraktioner blive overvældende. LiveAgent er designet til at give din virksomhed et sæt nøgleværktøjer til at forenkle arbejdsgange, administrere flere kommunikationskanaler og i sidste ende forbedre dit forhold til dine kunder.

Gennem LiveAgent kan du øjeblikkeligt bytte mellem forskellige former for kundekommunikation uden at miste overblikket. Du kan automatisere hyppige og tidskrævende opgaver og skræddersy følelsen af ​​din servicedesk til behovene i din sektor ved at bygge unikke kontaktformularer og skræddersyede supportcentre. Dette er dog kun begyndelsen, og vi forbedrer hele tiden vores servicedesk-software. Vi har allerede bygget mere end 179+ help desk funktioner, og mere end 40 integrationer.

task done - illustration

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Vi er meget stolte over at have arbejdet med nogle af de største virksomheder og brands i verden, men vi sætter også en ære i at have hjulpet mere end 20.000 små virksomheder med at forbedre deres servicedesks.

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd for at se, hvordan LiveAgent kan hjælpe dig med at administrere din servicedesk nemmere.

feeling proud - illustration

LiveAgent tilpasser sig din virksomhed

Den bedste servicedesk-software tilpasser sig din virksomhed, så naturligvis kommer LiveAgent med avancerede tilpasningsfunktioner.

Ved hjælp af vores software kan du bygge en servicedesk-løsning, der passer til både dine kunder og din branche. Du kan også bruge vores servicedesk-software til at tilpasse, ændre og øge kapaciteten på din servicedesk, efterhånden som din virksomhed vokser.

Hvad er servicedesk-software?

Servicedesk-software sigter mod direkte at løse en af ​​de store udfordringer, som virksomheder står over for i dag. Med så mange kommunikationskanaler åbne for dine kunder, fra e-mail til sociale medier, kan det være ekstremt svært at holde styr på kundernes spørgsmål og forespørgsler.

LiveAgent bruger et billetsystem til at kombinere alle dine kundeinteraktioner på ét sted, hvilket giver dit personale mulighed for problemfrit at administrere og reagere på dine værdsatte kunder på tværs af flere kanaler.

Servicedesk-software er typisk bygget som SaaS – software as a service – fordi denne forretningsmodel giver dig den maksimale mængde fleksibilitet og skalerbarhed, når det kommer til at administrere din servicedesk. Software af denne type gør også brug af cloud storage for at sikre, at dine medarbejdere har øjeblikkelig adgang til alle de data, de har brug for for at levere fantastisk kundeservice.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Sådan vælger du den rigtige helpdesk-software

Der er masser af forskellige servicedesk-software at vælge imellem, men de er ikke alle skabt lige. Som når du træffer enhver form for investeringsbeslutning for din virksomhed, skal du nøje overveje de nøglefunktioner, du har brug for fra din servicedesk-software.

Nogle af de største faktorer at overveje, når du vælger kundeservicesoftware, er de mange forskellige kanaler, som et stykke software giver dig mulighed for at bruge, softwarens sikkerhed samt de funktioner, der tilbydes.

 

Sammenligning af kundesuccessoftware

Ultimativt, at vælge den rigtige servicedesk-software for du vil afhænge af din virksomheds sektor, størrelse og specifikke behov. 

Når det er sagt, har vi bygget LiveAgent til at være så agil som muligt, for at give virksomheder i alle størrelser og brancher mulighed for at forbedre deres kundekommunikation. Det er derfor, LiveAgent bruges af nogle af de største brands i verden, og hvorfor mere end 20.000 små virksomheder stoler på, at vores software kan administrere deres servicedesks. 

Men shaking hands - illustration

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er Service Desk-software?

Servicedesk-software er en hændelsesstyringssoftware, der registrerer og understøtter servicedesk-udbydere for at hjælpe kunder med deres forespørgsler.

Hvad er fordelene ved servicedesk-software?

Fordelene ved servicedesk-software er; glat medarbejder arbejdsgang, forbedret kundeoplevelse og effektiv responstid.

Hvad er forskellen mellem helpdesk og servicedesk?

Helpdesk og servicedesk bruges ofte i flæng. Der er dog en lille forskel. Både helpdesk og servicedesk fokuserer på IT-hændelseshåndtering. Men den største forskel er, at servicedesken leverer flere værktøjer til dine agenter, såsom Vidensbase eller Reporting-værktøjer.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo