Emailadministrationssoftware kan forbedre kundetilfredsheden ved at automatisere arbejdsgange og forbedre svartiderne. Det giver også mulighed for brugerdefinerede email-skabeloner og CRM-funktioner. Oplev LiveAgents emailadministrationsplatform gratis i 14 dage og imponér dine kunder med en stærk kundeservicekultur.
Emailadministrationssoftware er et værktøj, der bruges til at administrere store mængder indgående emails. Softwaren administrerer emails via et supportsystem der skaber en unik identifikator for hver email kendt som et supportsags ID. Softwaren tildeler derefter hver email til en bestemt agent eller afdeling baseret på foruddefinerede automatiserede arbejdsflowregler.
Webmail- og email-klienter er mindre avancerede og tilbyder færre nøglefunktioner. webmail and email klienter blev oprettet til personlig brug, mens emailadministrationssoftware blev oprettet til solopreneurs, virksomheder og organisationer, der modtager tusindvis af emails om dagen og har brug for hjælp til at administrere dem.
Webmail/Email klienter
Emailadministrationssoftware
Avancerede emailadministrationsværktøjer som LiveAgent pålægger ikke nogen begrænsninger for antallet af emailadresser du kan oprette forbindelse til softwaren.
Formentlig er software til emailadministration ofte mere sikker end traditionel email. Forestil dig dette scenarie:
Naturligvis bliver du nødt til at dele dine email-loginoplysninger med flere personer, hvilket kan være en sikkerhedstrussel – især hvis de bruger offentlige computere eller deler enheder med andre.
Med et emailadministrationssystem har hver medarbejder deres unikke loginoplysninger, så det er langt mere sikkert for dig og hele dit team.
E-mailadministrationssoftware kan være en fordel for alle, der besvarer masser af kundeservicemails hver dag – uanset virksomhedens størrelse. Uanset om du er et ene mandshold eller en stor virksomhed, er en emailadministrationsløsning et must-have. Mange reporter har bekræftet, at brugen af email-supportsoftware øger produktiviteten, reducerer stressniveauet og i sidste ende sparer tid og penge.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Det at bruge et emailadministrationssoftware kan forbedre responstider hvilket igen forbedrer kundeoplevelser og kundetilfredshed. Med automatiserede regler for arbejdsgang distribuerer softwaren automatisk indgående mail blandt dine medarbejdere. Væk er dagene med manuelle opgaver og overvågning af email-aktivitet.
Emailadministrationssoftware spilder ikke tid og sikrer, at alle har en klar forståelse af deres ansvar. Som nævnt ovenfor forbedrer dette svartiderne, da det eliminerer forvirring, email-sporing, loitering og manuel opgavestyring. Med emailadministrationssoftware på plads kan alle supportagenter simpelthen logge ind på softwaren og begynde at svare kundeservice email.
Skønheden ved et email-styringssystem er, at det kan påtage sig mange opgaver og løse dem alene. F.eks. Kan softwaren bruge automatiserede workflowregler til at løse supportsager, der ikke har modtaget noget svar inden for et bestemt tidsrum. Alternativt kan softwaren sende automatisk email follow-up til kunder, der ikke har reageret på dine beskeder. Dette er bare toppen af isbjerget.
At have denne type software på plads tager ekstra ansvar fra dine skuldre. Det eliminerer gentagne og verdslige opgaver og sænker således stressniveauer og forbedrer produktiviteten. I det væsentlige skaber det den perfekte arbejdsgang.
Her er en anden grund til, at du bliver forelsket i emailadministrationssoftware. Det sparer dig penge. Når dine agenter ikke spilder tid på verdslige opgaver, og når deres eneste fokus er på at løse kundeforespørgsler, sparer du penge.
I øvrigt, ifølge Financesonline, for hver $1, du investerer i kundeoplevelse gennem helpdesk og lignende platforme [såsom emailadministrationssoftware], kan du høste et investeringsafkast på $3.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Hvis du vil tage det et skridt videre, skal du forbinde din emailadministrationssoftware med andre kommunikationskanaler som f.eks live-chat, telefon, eller sociale medier, og forbedre din produktivitet yderligere. Du kan stoppe den endeløse enhed- og kontoovervågning, der er både distraherende og uproduktiv.
At have alle beskeder ét sted – hvad enten det er emails, Instagram kommentarer eller live-chats i realtid, gør det endnu nemmere at maksimere alle de fordele, der følger med emailadministrationssystemet.
En delt universel inboks er stjernefunktionen i emailadministrationssoftware. Teamindbakken kan effektivisere alle meddelelser fra flere emailadresser, sociale mediekonti, webchats og endda telefoner.
Hvis du aldrig har arbejdet med en samarbejdsplatform som den universelle indbakke, kan det være svært at forestille sig, men ærligt talt er det den bedste funktion, der forbedrer din kundes og agentens oplevelser drastisk. Kirsebæret på toppen er, at alle dine agenter har deres unikke login til systemet, så de kan arbejde på separate problemer på samme tid.
Lær mere om den delte mailboks.
De to andre stjernefunktioner i emailadministrationssoftware er afdelinger og ansvar. Ved at oprette forskellige afdelinger til din marketing, it-support eller salgsteams kan du organisere din indbakke endnu bedre. Filtrering bliver lettere, og tildeling af ansvar via automatiseringsregler vil være nemt.
Som et eksempel kan du oprette en automatiseret arbejdsgangsregel, der automatisk dirigerer alle emails, der indeholder ordene “nulstilling” og “adgangskode” til IT-afdelingen eller endda en dedikeret IT support repræsentativ.
Lær mere om afdelinger eller ansvar.
Vi har kort berørt beføjelserne ved automatisering af emailmarkedsføring. Der er utallige ting, du kan gøre med emailadministrationssoftwaren – fra automatisk at tilføje tags til emails, tildele emails til afdelinger og agenter eller til email-planlægning, der automatisk sender formateret follow-up emails efter en vis periode er gået siden jeres sidste kontakt.
Lær mere om regler.
Med traditionel email er det svært at afgøre, hvor godt du arbejder med hensyn til ydeevne og kvalitet. Opfylder du branchens benchmarks, som for eksempel den gennemsnitlige email-svarprocent? Er din kundetilfredshed tilfredstillende?
Interessant nok, ifølge en undersøgelse af Bain & Company, 80% af administrerende direktører mener, at deres virksomhed leverer overlegen kundeservice. Imidlertid er kun 8% af deres kunder enige.
Med emailadministrationssoftwarens analyse og rapportering features, vil du kunne udpege de områder der har brug for en opgradering, takket være realdata indsigter.
Lær mere om analysers og rapporteringer.
Nogle web-mails (primært Gmail) tilbyder en indbygget chat-tjeneste. De fleste mailklienter / webmails gør det dog ikke, hvilket gør dem utilstrækkelige, når det kommer til samarbejde. Efter vores mening er brug af eksterne chatværktøjer kontraproduktivt, da det at skifte mellem værktøjer kan få dig til at miste din tankegang og spilde din dyrebare tid.
Emailadministrationssoftwarere som LiveAgents tilbyder indbyggede interne chat- og opkaldsmuligheder, hvilket gør det meget nemt, at komme i kontakt med dine kolleger, når du føler du sidder fast i en opgave.
Desuden LiveAgnet værktøjer til påvisning af agentkollision. Disse funktioner sikrer, at ingen email besvares to gange. De advarer hver agent, der ser en email der arbejdes på, og sikrer, at der ikke er dobbeltarbejde eller utilsigtet sletning af arbejde.
Lær mere om agent kollision afsløring, interne chats, eller interne opkald.
En anden funktion, der mangler i arsenalet med traditionelle email-klienter / webmail, er tilpasselige email-skabeloner, der kan bruges til at sende marketing-emails såsom nyhedsbreve, kundeservicemails som email med nulstilling af adgangskode eller transaktionsmails, der bekræfter en ordre. Selvfølgelig er brugerdefinerede email skabelonerne tilgængelige på LiveAgents emailadministrationsplatform.
Lær mere om email skabeloner.
For at gøre det endnu bedre har emailadministrationssoftwaren gode CRM-funktioner (Customer Relationship Management). Bortset fra en indbygget CRM, der altid er ved hånden, kan du registrere brugerdefinerede oplysninger om dine kunder, der kan hjælpe dig med at give mere kyndig og personlig kundeservice.
Lær mere om CRM.
Bange for at gå glip af flere email-faner? Det skal du ikke være. Emailadministrationssoftwaren tilbyder også denne funktion. Det giver dig mulighed for at besvare flere e-mails på én gang ved blot at skifte mellem email-faner. Denne funktion er især nyttig brugt i forbindelse med automatiserede svar / foruddefinerede svar.
Lær mere om adskillige supportsager faner.
En anden funktion, som traditionelle email-klienter mangler, men er fremtrædende i email-administrationssoftwaren er tags. Tags bruges til at lave filtrering, organisering og visning af en emails indhold på et øjeblik.
Lær mere om tags.
Avanceret software til emailadministration indeholder funktioner, der fungerer som joblister og underretter agenter om højt prioriterede / kritiske emails, der skal løses. Generelt har emails (supportsager), der vises i joblisten, været ubesvaret i lang tid eller er bundet til SLAs (service level agreements).
Lær mere om At Løse Knappen.
Private noter i emailadministrationssoftware giver dig mulighed for at afsløre ekstra information om en given email-, kunde- eller opløsningsproces. Dine kolleger kan til enhver tid se disse noter, når de løser en bestemt mail / forespørgsel. Hvis du vil, kan du også bruge private noter som påmindelser.
Lær mere om noter.
Automatiserede svar er en anden god funktion, der er en del af emailadministrationssoftwaren. De giver dig mulighed for at oprette foruddefinerede svar på dine kunders hyppigst stillede spørgsmål. Når du modtager en email, der kræver et generisk svar på et sådant spørgsmål, kan du spare dig tid ved blot at klikke på automatisk svar knappen og vælge det svar du vil.
Lær mere om automatiserede svar.
Emailadministrationsværktøjer som LiveAgent tilbyder opdeling og fletninger af supportsager. Funktionen er unik og kan forbedre løsningstider og agents effektivitet. For eksempel, hvis en indgående email rejser flere problemer og skal løses af flere afdelinger (såsom salg og IT), kan mailen deles i to for at sikre hurtigere problemløsning.
Alternativt, hvis en klient sender dig flere emails om det samme problem, kan emails flettes til en enkelt email-tråd.
Lær mere om opdeling af supportsager og fletning af supportsager.
De fleste emailadministrationssoftwarere tilbyder tredjepartsintegrationer for at sikre den perfekte arbejdsgang. Integrationer kan foretages med betalingsprocessorer, kundeforholdsstyringssystemer, apps til sociale medier og mere.
At have disse integrationer på plads sikrer, at agenter ikke behøver at logge på tredjepartsapps og indtaste data i to systemer.
Se alle integrationer.
Begrænset email-lagerplads er noget, som vi alle kæmper med dagligt, ikke? Ikke hvis du bruger emailadministrationssoftware! Værktøjer som LiveAgent tilbyder ubegrænset email-historik. Du behøver ikke at slette nogen emails, hvis du ikke vil, og der vil ikke være nogen pålagte begrænsninger for dokumentlagring. Du kan gemme et ubegrænset antal interne dokumenter, vejledninger og bedste praksis i selve softwaren.
Lær mere om intern vidensbase styring.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Overbevist om, at emailadministrationssoftware er den rigtige løsning for dig og din virksomhed? Fantastisk, læs videre for at finde ud af, hvordan du vælger det rigtige emailadministrationsværktøj.
Det første skridt i retning af at finde deny rigtige email-tracking software er at nedskrive dine krav og overveje dit budget, eftersom hver email-tjenesteudbyder tilbyder en række forskellige funktioner. Vil du have et værktøj, der bruges til at administrere emails? Vil du have et værktøj, der også kan dirigere andre mails ind i din inboks? Hvilke yderligere funktioner har du brug for? Er det en skalerbar email-tjeneste?
Når du først har fået en liste over dine krav, er det tid til at undersøge hvad du kan få. Vi anbefaler at se på hver tjenesteudbyder:
Når du har undersøgt hver enkelt software og ved, hvilke du vil teste, er det tid til at oprette en gratis prøveperiode/a>.
LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.
Når du har valgt dine bedste valg, er det tid til at oprette en gratis prøveperiode. Vi anbefaler, at du tester alle nøgle funktionerne og blive så fortrolig med dem som muligt. Forsøge at:
Når du tester alt, skal du notere, hvad du kan lide, og hvad du ikke kan lide. Du kan hurtigt se, hvilken email-platform der passer bedst til dine behov. Hvis din gratis prøveperiode udløber for tidligt, og du vil have mere tid til at teste alle funktionerne, tøv ikke med at kontakte kundesupport.
De fleste email-administrationssoftwareleverandører vil med glæde forlænge din prøveperiode med et par uger.
Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares
Hvis du ikke kan beslutte dig mellem to email-administrationssoftware, book en demo og snak med et salgshold. Præsenter en liste over, hvad du gerne vil opnå, stil spørgsmål og noter den service, du modtager.
Generelt er en salgsassistents opførsel en god indikator for, hvordan du bliver behandlet af sælgerens kundeserviceteam, når du er en betalende kunde. Hvis du har lyst til, at de er vidende om produktet og klar til at hjælpe til enhver tid, kan du være sikker på, at du tager en god beslutning.
Men hvis du har lyst til, at de ikke kan besvare dine spørgsmål og ikke er virkelig interesserede i din succes, skal du vælge en anden emailadministrationssoftware.
Dette er et svært spørgsmål at besvare. De fleste emailadministrationssoftware er abonnementsbaseret, så du kan forvente at betale i månedlige rater. Alle emailadministrationssoftware er dog forskellige i, hvad den tilbyder med hensyn til funktioner, integrationer og agentpladser.
Kigger man på tillidsfulde software anmeldelsessider, kan vi sige, at prisen ligger mellem $15 – $39 per agent om måneden.
Hvis denne pris er for høj til dig, kan du overveje gratis emailadministrationsværktøjer.
Selvom gratis emailadministrationsværktøjer er udbredte, er de mere begrænsede med hensyn til funktioner.
Ikke for at trutte i vores eget horn, men LiveAgent tilbyder en ret god gratis emailadministrationsplan, der stadig tilbyder et stort arsenal af gratis funktioner. For eksempel tilbyder LiveAgent gratis:
Sådan opretter du e-mail-skabeloner i LiveAgent
E-mailskabeloner kan forbedre kundeservice, tidsstyring og brandindtryk. LiveAgent tilbyder forskellige måder at skabe og tilpasse skabeloner på.
LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder priser, funktioner og integrationer for deres VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til virksomheder, der ønsker at strømline kundesupport og forbedre kommunikationen på forskellige kanaler.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer