LiveAgent tilbyder muligheden for at have flere billetter åbnet samtidigt. Skift nemt fra én billet til en anden og løs dem alle samtidigt.
Hvis du vil begrænse dine agenter til kun at arbejde på én billet ad gangen, kan du gøre det ved at aktivere algoritmen “Til løsning”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
At løse knap
By clicking on the “To solve” button, agents can open tickets that are assigned to them and need to be solved.
Der er også mulighed for at konfigurere en funktion, hvor dine agenter vil være i stand til at besvare billetter åbnet fra knappen “Skal løses” kun. I dette tilfælde vil agenter ikke være i stand til at besvare billetter åbnet fra billetlisten. De vil kun kunne åbne én billet på én gang, så flere billetfaner ikke vil være aktiveret, og agenter bliver nødt til at løse hver billet i rækkefølge.

- Helpdesk-software til HR-branchen | LiveAgent
- Agent svar skabelon (Forklaret)
- Hvad er billetfelter? (+ Gratis prøveversion) | LiveAgent
- Rettighedserhverver (Forklaret)
- Hvad er en agentrapport? (+Gratis prøveversion) | LiveAgent
- Hvad er en agenttilgængelighedsfunktion? (+Gratis prøveversion) | LiveAgent
- Agent billet kompetenceområde (Forklaret)
- Den bedste Software til kundeinteraktion -