LiveAgent tilbyder muligheden for at have flere billetter åbnet samtidigt. Skift nemt fra én billet til en anden og løs dem alle samtidigt.

Hvis du vil begrænse dine agenter til kun at arbejde på én billet ad gangen, kan du gøre det ved at aktivere algoritmen “Til løsning”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
At løse knap
Ved at klikke på knappen “Løs” kan agenter åbne billetter, der er tildelt dem og skal løses.
Der er også mulighed for at konfigurere en funktion, hvor dine agenter vil være i stand til at besvare billetter åbnet fra knappen “Skal løses” kun. I dette tilfælde vil agenter ikke være i stand til at besvare billetter åbnet fra billetlisten. De vil kun kunne åbne én billet på én gang, så flere billetfaner ikke vil være aktiveret, og agenter bliver nødt til at løse hver billet i rækkefølge.

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Hos LiveAgent kan du oprette regler for automatisering af billethåndtering, hvilket forbedrer effektiviteten og nøjagtigheden af din support.
Sådan udskriver du billetter i LiveAgent
Få helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er et godt alternativ til Front, Helpshift og Intercom med avancerede funktioner og overkommelige priser.
LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er et pålideligt billetværktøj, der forbedrer kommunikationen med kunder og øger produktiviteten. Priser og integrationer kan findes på deres hjemmeside.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
Brug af tags som 'Haster' og 'Kontostyring' kan forbedre produktiviteten ved at kategorisere billetter og prioritere opgaver.