LiveAgent er en kundeservicesoftware, der giver dit personale mulighed for at håndtere alle dine kundeforespørgsler fra én grænseflade sikkert. Billetterne er alle i én Universal-indbakke. Billetterne kan f.eks. være fra; E-mail, Live Chat, Sociale medier, Opkald og mange flere!
LiveAgent har tusindvis af kunder og vokser hver dag. Quality Unit, som er virksomheden bag LiveAgent, sørger altid for at beskytte sine kunder. Her er nogle helpdesk-sikkerhedsfunktioner, der forhindrer og beskytter vores kunder.
Help Desk Sikkerhedsfunktioner:
- Spærrede IP’er
- Totrinsbekræftelse
- HTTPS-kryptering
- Flere datacentre
- GDPR
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse LiveAgents privatlivspolitik for sikkerhed.
Help desk sikkerhedsoversigt
BAN IPs:
IP (Internet Protocol) er et unikt nummer, der er knyttet til en bestemt computer eller et netværk. LiveAgent tilbyder en funktion, hvor din virksomhed/kundepersonale kan forbyde bestemte IP-adresser. Hvorfor vil dine kundeagenter forbyde en bestemt IP? Dit kundepersonale kan støde på bestemte kunder/personer, som måske spilder dine agenters tid ved at gentage henvendelser, eller som blot har irrelevante/upassende henvendelser. Få dine kunderepræsentanter til at arbejde effektivt og forbyd visse IP’er i LiveAgent.
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse LiveAgent – Ban IPs.
Totrinsbekræftelse
LiveAgent ønsker at give vores kunder den bedst mulige sikkerhed, når det kommer til at indtaste deres LiveAgent-konto. 2-trinsbekræftelse er en valgfri måde at forhindre enhver uønsket adgang. Så hvordan virker det? Hver gang du eller dine kundeagenter logger ind, vil der være en 2-trins verifikationsproces. Som udgangspunkt skal du indtaste en genereret kode fra din smartphone. Dette sikrer et sikkert login. Du skal bruge en Google Authenticator-app til at generere denne 6-cifrede kode. Aktiver totrinsbekræftelsen, og sørg for, at din LiveAgent-konto er sikker!
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse LiveAgent – totrinsbekræftelse.
HTTPS-kryptering
HTTPS er Hypertext Transfer Protocol Secure, som er en udvidelse af HTTP. LiveAgent leverer HTTPS-kryptering, som hjælper dig med at beskytte enhver kommunikation/data, der overføres mellem din browser og LiveAgent. Selv hvis det lykkedes nogen at komme ind på din konto, er de ikke i stand til at kryptere disse oplysninger på grund af det høje niveau af helpdesk-sikkerhed.
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse LiveAgent – HTTPS-kryptering.
Flere datacentre
“Datacenteret er en bygning, der indeholder mange kraftfulde computere og de systemer, der skal til for at holde dem kørende, så store mængder data (=computerinformation) kan håndteres effektivt og uden afbrydelser”. – Cambridge dictionary
Da vi værdsætter vores kunders feedback, forsøger vi at imødekomme kundernes præferencer. Derfor har vi flere datacentre, så vi kan installere LiveAgent-konti på de serverpunkter, der passer bedst til kundernes beliggenhed.
Hvis du gerne vil se mere om alle LiveAgent-datacentre, kan du læse LiveAgent – Flere datacentre.
GDPR
GDPR (General Data Protection Regulation) er en EU-lovforordning for datasikkerhed og databeskyttelse. Derudover omfatter det også begrænsninger vedrørende eventuelle personlige data, der overføres uden for EU/EØS-områderne. LiveAgent har overholdt denne lov siden maj 2018.
Hvis du gerne vil vide mere om LiveAgents GDPR-foranstaltninger, sikkerhed, ofte stillede spørgsmål, kan du læse LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Teksten er en markedsføring af LiveAgent, en software til kundesupport. Den indeholder oplysninger om abonnementer og nyhedsbreve, samt en invitation til en demonstration og kontaktmuligheder. Derudover beskrives opsætning af LiveAgent-dashboard. Teksten slutter med information om brug af cookies på websitet.