Prøveperiode

Masseaktioner

Hvad er help desk masseaktioner?

Masseaktioner, også kendt som massehandlinger eller masseredigering, er en help desk software funktion, der giver dig mulighed for at udføre systemhandlinger i større omfang. At foretage en masseaktion, såsom at slette flere billetter på én gang i stedet for manuelt at slette individuelle billetter, ville illustrere dette koncept.

Masseaktioner

Massehandlinger er generelt til stede i alle helpdesk-systemer, da de fremskynder agentens arbejdsgang og kan spare virksomheder for en masse tid på lang sigt. Desuden forhindrer de også agentudbrændthed.

Hvad kan du gøre med masseaktioner?

Generelt bruges massehandlinger til at løse, overføre eller slette flere billetter på én gang. LiveAgent-funktionen er dog ikke begrænset til disse handlinger.

LiveAgents masseaktioner

  • Overførselsbillet (Overfør de valgte billetter til en specifik agent og/eller afdeling)
  • Løs billet (Løs de valgte billetter)
  • Tilføj note (Tilføj en specifik privat note til de valgte billetter)
  • Slet billet (Flyt de valgte billetter til papirkurven*)
  • Ændre billetprioritet (Opdater prioriteten for de valgte billetter)
  • Ændre SLA-niveau (Opdater SLA-niveauet for de valgte billetter)
  • Markér som spam (Markér de valgte billetter som spam)
  • Markér som ikke spam (fjern markeringen af ​​de valgte billetter som spam)
  • Fjern billetten (Fjern de valgte billetter fuldstændigt fra systemet**)
  • Send svar (Send et svar til de valgte billetter)
  • Ændre billetemne (opdater emnet for specifikke billetter)
  • Call-URL (ring til en tilbagekalds-URL eller API)
  • Udskyd billet (Udskyd de valgte billetter)
  • Tilføj tag (Tilføj specifikke tags til valgte billetter)
  • Fjern tag (Fjern specifikke tags fra valgte billetter)
  • Send e-mail til (Send e-mails til udvalgte billetter)

*Slettede billetter kan gendannes

**Fjernede billetter kan ikke gendannes

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Hvordan man udfører masseaktioner

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
Masseaktioner

Valgfrit: Klik på Brugerdefineret filter, og vælg billetstatus, kilde, tags og eventuelle andre yderligere filtre for at udskille de billetter, du vil udføre massehandlingerne på. Klik på Anvend.

Masseaktioner
  1. Vælg alle de filtrerede billetter ved at klikke på afkrydsningsfeltet i dit dashboards øverste venstre hjørne. Alternativt kan du vælge de billetter, du ønsker, én efter én.
Masseaktioner

4. Klik på Masseaktion.

Masseaktioner
  1. Vælg den ønskede masseaktion fra listeboksen. I dette eksempel markerer vi alle billetter som besvaret.
  2. Klik på Kør nu.
Masseaktioner

7. Bekræft handlingen i bekræftelsesdialogboksen ved at klikke på Ja.

Masseaktioner

Hvordan ved jeg, om systemet udførte masseaktionen med succes?

Når masseaktionen er udført, vil systemet gøre dig opmærksom på det med en grøn pop op-meddelelse nederst på din skærm. Alternativt, hvis der er en fejl ved at køre masseaktionen, vil systemet kun advare dig med en rød fejlmeddelelse i dit LiveAgent-dashboard.

Masseaktioner
Underretning om en vellykket masseaktion

Hvor mange billetter kan du anvende masseaktion på, på én gang?

LiveAgent kan behandle 50.000 rækker af masseaktioner på én gang. Vær dog opmærksom på, at dette kan tage noget tid. Efterhånden som ændringer sker, vil de gradvist blive vist i dit grid.

Hvis du skal behandle mere end 50.000 billetter på én gang, bedes du kontakte vores support via e-mail, live chat eller telefon.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Masseaktionsbrugstilfælde

Markering af billetter som spam

Lad os sige, at du har modtaget adskillige spam-e-mails. I stedet for at markere hver enkelt billet som spam separat, kan du gøre det i bulk via masseaktioner.

Tilføjelse af tags

Et andet glimrende eksempel på masseaktion kunne være at tilføje tags til billetter. Lad os sige, at du ikke var så rettidig med at tagge dine billetters kilder, men nu ønsker at gå tilbage og tagge alle billetter fra specifikke kanaler, så du kan filtrere dem bedre i fremtiden. Manuel tilføjelse af tags til hver billet i din helpdesk ville være meget tidskrævende. Masseaktioner kan klare det i løbet af få sekunder (eller minutter afhængigt af mængden af ​​billetter, du behandler).

Udskyde billetter

At udskyde billetter med masseaktioner er fantastisk, når du skal kontakte et bestemt sæt kunder, efter at der er gået en vis tid. Grunden til at udskyde billetten kan være, at du skal sende en opfølgende mail eller minde dem om et kommende arrangement, udsalg, deadline eller hvad du nu ellers kan finde på. Det kan være et glimrende værktøj for både kundeserviceafdelinger og sælgere.

Løsning af efterladte billetter

I vores sidste eksempel vil vi diskutere løsning af billetter, som dine kunder er holdt op med at svare på. Hvis kunden ikke har svaret på dine beskeder efter noget tid, kan du sikkert løse billetten. Denne hurtige månedlige helpdesk-vedligeholdelse kan reducere antallet af åbne billetter og antallet af forespørgsler, som dine agenter skal tænke på løbende.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Hvordan kan du drage fordel af masseaktionsfunktionen?

Masseaktioner handler om at hjælpe dig og dit supportteam. Funktionen kan hjælpe dig med at forbedre din arbejdsgang enormt. Du kan sige farvel til manuelle, gentagne opgaver, der tager meget tid og kræver mange klik. I stedet vil massehandlinger automatisere hele processen og frigøre din agents tid, så de kan fokusere på vigtigere ting, som at opbygge og pleje kunderelationer. Som et resultat vil du bruge mere tid på at løse kundeproblemer og mindre tid på administrative opgaver, hvilket vil føre til stigning i kundetilfredshed, , loyalitet og værdi.

Frigørelse af dine agenter fra manuelle og gentagne opgaver forhindrer udbrændthed og ineffektivitet. Ingen kan lide at være en robot og lave meningsløse opgaver. I stedet ønsker de fleste supportmedarbejdere at føle, at de gør en forskel ved at hjælpe kunder med at løse problemer. Masseaktioner kan derfor hjælpe dig med at holde dine agenter glade, engagerede og dedikerede til deres job. Derudover vil dette øge din virksomheds rentabilitet. IES anslår, at organisationer kan øge overskuddet med 2.400 USD pr. medarbejder ved at øge medarbejdernes engagement med kun 10 %.

Videnbaseressourcer

Klar til at fremskynde din arbejdsgang?

Brug vores masseaktionsfunktion til at løse flere billetter på én gang, tilføje tags, anmode om opfølgning og mere. Prøv det i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start en gratis 14-dages prøveperiode.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er Help Desk-masseaktioner?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Masseaktioner, også kendt som massehandlinger eller masseredigering, er en help desk software funktion, der giver dig mulighed for at udføre systemhandlinger i større omfang. At foretage en masseaktion, såsom at slette flere billetter på én gang i stedet for manuelt at slette individuelle billetter, ville illustrere dette koncept.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Har alle helpdesk masseaktioner?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Massehandlinger er generelt til stede i alle helpdesk-systemer, da de fremskynder agentens arbejdsgang og kan spare virksomheder for en masse tid på lang sigt. Desuden forhindrer de også agentudbrændthed.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad kan du gøre med masseaktioner?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Generelt bruges massehandlinger til at løse, overføre eller slette flere billetter på én gang. LiveAgent-funktionen er dog ikke begrænset til disse handlinger.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo