Intern chat

Hvad er en intern chat?

LiveAgents interne chat giver dig mulighed for at oprette forbindelse til dine kolleger uden at skulle bruge nogen tredjepartsapplikation. Teamchatten giver dig mulighed for at sende øjeblikkelige tekstbeskeder og vedhæftede filer (alle almindelige filtyper understøttes). Desuden er kommunikationen kun synlig for dig og modtageren af dit budskab.

Hvordan starter man en intern chat?

For at starte skal du finde den agent, du vil kontakte, i sektionen “Onlineagenter” på betjeningspanelet. Klik på den grønne (online) eller grå (offline) prik, og vælg “Send instant message”. Husk, at du kan sende beskeder, selv mens dine kolleger er offline (de kan læse dem på et senere tidspunkt).

Alternativt kan du starte en intern kommunikation direkte fra en billet eller fra en igangværende chat. Processen er den samme. Du skal blot klikke på den grønne prik og vælge “Send en onlinemeddelelse”. Når du starter kommunikationen på denne måde, vil chatten indeholde det billetnummer, som du startede samtalen fra.

Intern chatfunktion på arbejdspladsen i LiveAgent - eksempel
Sådan starter du en intern chat

Hvilke andre funktioner understøtter den interne chat?

Hvis du vil bede om hjælp, har du mulighed for at kopiere og indsætte en billets unikke billet-nummer i den interne teamchat, som øjeblikkeligt opretter et klikbart link. Modtageren af din besked kan klikke på linket og øjeblikkeligt blive omdirigeret til billetten.

Intern-chat-LiveAgent

Hvor mange chatvinduer understøtter intern chat?

Det interne chatvindue understøtter flere samtaler på samme tid. Størrelsen på vinduet kan ændres i henhold til dine præferencer og placeres hvor som helst i LiveAgents brugergrænseflade.

Hvorfor skal du bruge intern chat?

Fordele

  • Sparer tid – ingen skift mellem platforme
  • Opbygger en positiv organisationskultur
  • Forbedrer teamwork
  • Bedre kundeserviceoplevelse

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>

Andre Live Chat funktioner:

Indtastningsvisning i realtid

Indtastningsvisning i realtid er dybest set en forhåndsvisning af den besøgendes livechatbesked. Det blev skabt for at hjælpe dine agenter med at løse problemet hurtigere og gøre kundens oplevelse bedre.

Realtidsskrivning

Chat indlejret sporing

LiveAgent leverer et gratis plugin, der giver dig mulighed for at forbinde vigtige data fra din livechat med Google Analytics. Således kan du hurtigt analysere den overordnede effekt af live chat kundeservice på dine konverteringer.

Chat indlejret sporing

Chats oversigt

Få et overblik og analyser hurtigt den aktuelle livechatsituation med Chatoversigtsfunktionen. For eksempel kan du se; besøgendes land, besøgende i en kø, chatbesøgende, tilgængelige agenter og mere.

Vil du vide mere?

Oplev alle Live Chat-funktionerne – LiveAgent.

Vidensbaseressourcer:

Har du endnu ikke tilpasset en chatknap?

Her er en trin-for-trin guide til, hvordan du opretter en chatknap i LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Vidensbaseressourcer:
Slido green logo

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo