Hvad er en intern chat?
LiveAgents interne chat giver dig mulighed for at oprette forbindelse til dine kolleger uden at skulle bruge nogen tredjepartsapplikation. Teamchatten giver dig mulighed for at sende øjeblikkelige tekstbeskeder og vedhæftede filer (alle almindelige filtyper understøttes). Desuden er kommunikationen kun synlig for dig og modtageren af dit budskab.
Hvordan starter man en intern chat?
For at starte skal du finde den agent, du vil kontakte, i sektionen “Onlineagenter” på betjeningspanelet. Klik på den grønne (online) eller grå (offline) prik, og vælg “Send instant message”. Husk, at du kan sende beskeder, selv mens dine kolleger er offline (de kan læse dem på et senere tidspunkt).
Alternativt kan du starte en intern kommunikation direkte fra en billet eller fra en igangværende chat. Processen er den samme. Du skal blot klikke på den grønne prik og vælge “Send en onlinemeddelelse”. Når du starter kommunikationen på denne måde, vil chatten indeholde det billetnummer, som du startede samtalen fra.

Hvilke andre funktioner understøtter den interne chat?
Hvis du vil bede om hjælp, har du mulighed for at kopiere og indsætte en billets unikke billet-nummer i den interne teamchat, som øjeblikkeligt opretter et klikbart link. Modtageren af din besked kan klikke på linket og øjeblikkeligt blive omdirigeret til billetten.

Hvor mange chatvinduer understøtter intern chat?
Det interne chatvindue understøtter flere samtaler på samme tid. Størrelsen på vinduet kan ændres i henhold til dine præferencer og placeres hvor som helst i LiveAgents brugergrænseflade.
Hvorfor skal du bruge intern chat?
Fordele
- Sparer tid – ingen skift mellem platforme
- Opbygger en positiv organisationskultur
- Forbedrer teamwork
- Bedre kundeserviceoplevelse
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Andre Live Chat funktioner:
Indtastningsvisning i realtid
Indtastningsvisning i realtid er dybest set en forhåndsvisning af den besøgendes livechatbesked. Det blev skabt for at hjælpe dine agenter med at løse problemet hurtigere og gøre kundens oplevelse bedre.

Chat indlejret sporing
LiveAgent leverer et gratis plugin, der giver dig mulighed for at forbinde vigtige data fra din livechat med Google Analytics. Således kan du hurtigt analysere den overordnede effekt af live chat kundeservice på dine konverteringer.

Chats oversigt
Få et overblik og analyser hurtigt den aktuelle livechatsituation med Chatoversigtsfunktionen. For eksempel kan du se; besøgendes land, besøgende i en kø, chatbesøgende, tilgængelige agenter og mere.
Vil du vide mere?
Oplev alle Live Chat-funktionerne – LiveAgent.
Vidensbaseressourcer:
Har du endnu ikke tilpasset en chatknap?
Her er en trin-for-trin guide til, hvordan du opretter en chatknap i LiveAgent.
Teksten giver råd om, hvordan man bedst hjælper kunder i en online-chat ved at kontrollere stavning og grammatik, tilpasse svaret og tiltale kunden ved navn. Der gives også anmeldelse af Dialogflow chatbot, som tilbyder en række funktioner med avanceret AI og omnichannel-implementering. LiveAgent tilbyder forskellige prisstrukturer og mulighed for gratis demo med personalisering af svar for bedre kunderelationer. Online support via chat, e-mail og sociale medier kan også forbedre kundetilfredsheden og reducere omkostninger.
LiveAgent tilbyder en realtids chatløsning, der fremskynder arbejdet i kundeserviceteamet og tillader kundeinteraktion via emotikoner, videodeling og telefonbeskeder. Ved at implementere en live chat-løsning kan du reducere mængden af indsats, som kunderne skal bruge for at kontakte dig, og samtidig øge engagementet og salget. LiveAgent tilbyder 15 forskellige chatfunktioner, herunder en chat-knap og proaktive chatinvitationer. Live chat er vigtig, og LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode for at prøve deres produkt.
LiveAgent er en chatløsning, der giver virksomheder mulighed for at optimere kundeservice ved at implementere real-time chat på deres website. Programmet tilbyder også en række andre funktioner og integreringer og kan tilpasses med en chatknap på dit website. LiveAgent tilbyder også en gratis demo og support til både kunder og virksomheder.
LiveAgent is a company that offers support solutions and communication tools for businesses with customizable chat options. They offer various features and integrations, and their prices and certifications can be found on their website. They also provide a demo and a free trial period, with setup and installation through their dashboard. Additionally, the website uses cookies. LiveAgent offers real-time chat for better customer service and conversions, and their chat tool allows for personalized responses for improved customer relations. They also have customer reviews, a blog, and a cost calculator on their website. Plan a one-on-one conversation to discover how LiveAgent can help your business.