Hvad er vedhæftede filer?
Vedhæftede filer er filer, der typisk er vedhæftet e-mails. De er normalt billeder, dokumenter, excel-ark, PDF’er, videoer eller andre typer filer. Typisk kan en enkelt e-mail indeholde flere vedhæftede filer.

Hvorfor er vedhæftede filer nyttige?
Vedhæftede filer er nyttige, fordi de gør det muligt for brugere at dele dokumenter og billeder hurtigt og bekvemt. Desuden er de fantastiske til at forbedre arbejdsgangen og kommunikationen, da de lader brugere vedhæfte skærmbilleder af fejlmeddelelser, vejledninger og anden dokumentation til kommunikationstråde, hvilket gør det, de forsøger at formidle, lettere at forstå.
Hvordan og hvor kan du tilføje vedhæftede filer i LiveAgent?
LiveAgent giver brugerne mulighed for at trække og slippe filer (billeder, stemmeoptagelser, videoer, dokumenter osv.) inde i:
- Billetfelter (e-mails)
- Chats
- Kontaktformularer
- Vidensbase artikler
Alternativt kan brugere blot klikke på ikonet Vedhæft for at dele filer.
Hvilke typer filer kan jeg vedhæfte LiveAgent-billetter?
I øjeblikket understøttes alle filtyper, inklusive:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Sådan begrænser du filtyper
Hvis du vil forhindre brugere i at uploade bestemte filtyper til kontaktformularer og chats, kan du gøre det i LiveAgents indstillinger.
Sådan kan du gøre det:
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje).
- Klik på Beskyttelse.
- Klik på Indstillinger.
- Find sektionen “Tilladte filtyper (Det burde være det første tekstfelt).
- Angiv de filtyper, som du ønsker skal understøttes adskilt af et komma(de filtyper, der ikke er angivet, vil ikke blive understøttet, og dine kunder vil derfor ikke være i stand til at dele dem med dig).
- Rul ned til bunden af siden, og klik på Gem.
Hvor store kan de vedhæftede filer være?
Billet- og chatvedhæftede filer er begrænset til 128 MB hver. Bemærk dog, at det er meget sandsynligt, at enten din eller din kundes e-mail-klient ikke vil være i stand til at acceptere vedhæftede filer af denne størrelse, da de fleste e-mail-klienter er begrænset til at modtage 20 MB (hvilket er den anbefalede størrelse på vedhæftede filer).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Vedhæftede filer i billetfelter (e-mails)
Hvis du vil formatere dine e-mails, kan det være ret vanskeligt – især hvis du vil tilføje billeder til bestemte tekstområder. Men med LiveAgent kan du tilføje billeder inline ved at bruge knappen indsæt billede eller funktionen til at kopiere og indsætte. Bemærk venligst, at der ikke er nogen begrænsninger for hvilke filtyper der kan sendes via e-mail.

Vedhæftede filer i live chatsamtaler
LiveAgents live chat-widget understøtter vedhæftede filer af alle typer som standard, men hvis du gerne vil begrænse dem til bestemte filtyper, kan du gøre det ved at følge vejledningen ovenfor. Bemærk venligst, at fildeling også understøttes i interne chats, hvilket gør det super nemt at samarbejde og dele filer med dine kollegaer. Du kan også bruge træk og slip-funktionen i både interne og eksterne samtaler.


Vedhæftede filer i kontaktformularer
Vores kontaktformularer understøtter vedhæftede filer af alle typer som standard, men hvis du gerne vil begrænse dem til bestemte filtyper, kan du gøre det ved at følge vejledningen ovenfor. Bemærk venligst, at du kan bruge træk og slip-funktionen med kontaktformularer.
Vedhæftede filer i videnbaseartikler
Ved at berige din videnbase-artikler med vedhæftede filer sikrer du, at dine vejledninger og sådan gør du artikler er en værdsat støtte for dine kunder, hvilket igen reducerer billetmængden og forbedrer kundetilfredsheden. Bemærk venligst, at du kan bruge træk og slip-funktionen med vidensbaseartikler.

Videnbaseressourcer
Vil du vide mere om LiveAgents banebrydende help desk-funktioner? Tjek vores vidensbase-artikler, feature-sider, blogs, webinarer eller vores officielle YouTube-kanal for at få flere oplysninger.
- Gratis Live Chat (Forklaret)
- Gratis live chat software
- Webinarer
- Gratis Live Chat-software til dit websted (+video)
- Oplev den hurtigste livechat på markedet (forklaret)
- Bedste Live Chat Software For 2021 (+Gratis prøveversion)
- Helpchat (Forklaret)
- Chat Software (Forklaret)
Klar til at forbedre din kommunikation med vedhæftede filer?
Gør din kommunikation mere effektiv med vedhæftede filer ved hjælp af vores gratis, alt inklusive 14-dages prøveperiode. Start din gratis prøveperiode i dag. Ingen betingelser, intet kreditkort påkrævet.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er vedhæftede filer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Vedhæftede filer er filer, der typisk er vedhæftet e-mails. De er normalt billeder, dokumenter, excel-ark, PDF’er, videoer eller andre typer filer. Typisk kan en enkelt e-mail indeholde flere vedhæftede filer.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er vedhæftede filer nyttige?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Vedhæftede filer er nyttige, fordi de gør det muligt for brugere at dele dokumenter og billeder hurtigt og bekvemt. Desuden er de fantastiske til at forbedre arbejdsgangen og kommunikationen, da de lader brugere vedhæfte skærmbilleder af fejlmeddelelser, vejledninger og anden dokumentation til kommunikationstråde, hvilket gør det, de forsøger at formidle, lettere at forstå.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvor store kan de vedhæftede filer være?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Billet- og chatvedhæftede filer er begrænset til 128 MB hver. Bemærk dog, at det er meget sandsynligt, at enten din eller din kundes e-mail-klient ikke vil være i stand til at acceptere vedhæftede filer af denne størrelse, da de fleste e-mail-klienter er begrænset til at modtage 20 MB (hvilket er den anbefalede størrelse på vedhæftede filer).” } }] }Der er 6 grundlæggende typer af kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM-software til styring af kunderelationer og videnbasesoftware til udveksling af nøgleoplysninger. Kundekontakt software kan forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler og administrere kontakter og data sikkert. LiveAgent tilbyder kundetilfredsheds- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Kundesucces-software hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse, loyalitet og rentabilitet. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.
Help desk software er en software, der understøtter driften af kundeserviceteamet ved at integrere alle agenter i ét rum og give adgang til e-mail, live chat, opkald, kontaktformularer og kundedata samt muligheden for samarbejde og rapportering. Nødvendige funktioner i teknisk supportsoftware inkluderer adgang til flere kommunikationskanaler, en intuitiv brugerflade og integration med andre værktøjer. LiveAgent tilbyder avanceret teknisk supportsoftware med multi-kanal funktionalitet, adgang til rapporter og aktivitetshistorik samt yderligere funktioner til teamets forbedring.
LiveAgent er en kundeserviceløsning, der tilbyder funktioner som brugerdefinerede agentroller og svarskabeloner. Platformen har også en agentgrænseflade og understøtter datatransfer og systemstatusovervågning. LiveAgent har forskellige prispakker og præsenterer sig som en alternativ løsning til andre kundeservicetjenester. Kunder kan også få adgang til en supportportal og webinars. LiveAgent teamet arbejder på at opsætte brugerens dashboard og sender loginoplysninger via e-mail efter processen er fuldført.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.