Kavkom IVR anmeldelse

Kavkom IVR anmeldelse
Compare Kavkom IVR anmeldelse with other in: How Kavkom IVR anmeldelse is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
112 reviews

Kavkom er en overkommelig IVR-software, som bør overvejes. Selvom det måske ikke er den mest avancerede eller den bedst udstyrede løsning derude, er der stadig ingen tvivl om, at den klarer det arbejde, som du har brug for. Brugergrænsefladen er attraktiv, veldesignet…

Pricing
Starting from:
10   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
5
Implementering
4

Key takeaways

Pros

  • Fantastisk brugergrænseflade
  • Let at navigere
  • En meget overkommelig løsning

Cons

  • Lidt forvirrende IVR-muligheder
  • Ingen multi-level IVR muligheder

Kom godt i gang med Kavkom IVR-funktionen

Kavkom er ret nem at komme i gang med, og det er nær ubesværet for enhver enten at vælge en plan eller komme i gang med den gratis prøveperiode. I modsætning til anden software med IVR-funktioner, kræver Kavkom ingen unødvendige procedurer for at komme i gang med en prøveversion. Ingen kreditkortoplysninger, ingen verifikationer af brugerteams og bukke og springe. Alt i alt var processen meget enkel og behagelig, hvilket jeg satte stor pris på.

Kavkom IVR software interface

Når du har fået adgang til din konto, vil du blive budt velkommen af en rummelig, attraktiv og meget nem at navigere i interface. Jeg kan ikke understrege nok, hvor positivt overrasket jeg var over, hvor ligetil det var at bruge. Hoveddelen af grænsefladen viser data og generel information på de fleste skærme, mens den enkle bjælkemenu til venstre giver mulighed for nem navigation. Kavkom fungerer som en web-app, så du behøver ikke installere noget software på din computer, hvilket sparer en masse tid.

Der er ingen vanskelige opsætninger involveret, og de fleste konfigurationer fungerer lige med det samme. IVR-funktionen er synlig, så der er ingen grund til at bruge tid på at søge efter den. Du skal blot vælge Apps fra PBX-menuen til venstre, og finde menupunktet IVR i den omfattende appliste. Klik derefter på menuknappen Add IVR, og du kan gå i gang. Der er ingen IVR-forudindstillinger tilgængelige, så du skal starte fra bunden.

Kavkom IVR features

Mens brugergrænsefladen er enestående, lider IVR-funktionen af et lignende problem, som de fleste af konkurrenternes IVR gør – der er ingen nyttig visuel guide og ingen visuel repræsentation af IVR-niveauer. På trods af dette er Kavkom IVR-opsætningen på ingen måde vanskelig; det tager stort set kun et par klik at indstille niveauer og udpege handlinger til hver enkelt af dem. IVR-niveauerne er vist med et udvalg af knap- og handlingsfelter, hver af dem har et par opsætningsmuligheder.

Builder fungerer som størstedelen af relateret IVR-software. Den første del lader dig navngive din IVR, vælge hilsenen og en Afslut-handling. Bagefter kan du vælge en handling for hver knap på din IVR. Handlingsmulighederne er lidt usædvanlige, f.eks. kan du vælge Voicemail, Læg på eller Optag som det, der vil ske efter at have trykket på valget. Du har dog også som standard mulighed for at dirigere opkaldet til et lokalnummer, hvilket nok er det, du vil bruge mest.

Kavkom IVR settings options

Der synes ikke at være nogen mulighed for at oprette en multi-level IVR. Bortset fra det lader Kavkom IVR dig vælge mere avancerede muligheder i det næste trin. Du kan indstille makroer og tildele dem til taster, vælge lyde, timeouts og andre avancerede indstillinger. Dette er en god mulighed for brugere, der virkelig ønsker at specificere deres IVR og vælge præcis, hvad der skal ske. Andre brugere, der foretrækker en mindre detaljeret og praktisk opsætning, kan blot bruge de forudindstillede muligheder, der tilbydes.

Hvordan fungerer IVR?

Kavkom IVR kører ekstremt glat og fungerer godt, som forventet. Du skal kun sørge for at planlægge dine IVR-niveauer i overensstemmelse hermed, før du går i gang med builder. Selvom opsætningen er nem, vil du måske prøve et par muligheder, før du beslutter dig for, hvilke du vi have. Samlet set var oplevelsen med at bruge den færdige IVR god, uden systemfejl eller problemer forårsaget af Kavkom selv. I sidste ende bør Kavkom IVR overvejes, især på grund af dens prissætning.

Priser

Selvom Kavkom bestemt ikke er den absolut bedste løsning, du kan få pengene, er det heller ikke en, du skal overse. Med hensyn til omkostningsværdi er det uden tvivl sin pris værd. Kavkom-tjenester er meget overkommelige, og IVR-funktionen er inkluderet i hver af dens planer, så du behøver ikke at opskalere for at få adgang til den. Lad os tage et kig på, hvad der er tilgængeligt i hver plan. Bemærk, at abonnementspriser kun er tilgængelige i euro.

Basic

Denne plan starter ved blot €10 pr. måned pr. bruger, og du får IVR-funktionalitet lige fra starten. Du får også 100 % ubegrænsede indgående opkald, mobil omdirigering og et virtuelt nummer.

Comfort

Comfort-planen starter ved 20 € pr. måned pr. bruger. Du får 100 % ubegrænset indgående og udgående opkald, et virtuelt nummer samt alle funktionerne fra den tidligere plan.

Brugerdefineret pris

Hvis du ønsker at få en tilpasset Kavkom-plan, kan du bede om et brugerdefineret tilbud. Der er ingen information om minimumspriser tilgængelig på hjemmesiden.

Konklusion

Selvom Kavkom ikke er den smarteste eller mest innovative IVR-software, vil den klare jobbet usædvanligt godt, hvilket betyder, at du bør holde dig opdateret med det. Det er især godt at se applikationens flotte brugergrænseflade og en let tilgængelig IVR uden unødvendige procedurer. Kavkom er måske ikke den foretrukne app for store virksomheder, der kræver flere komplicerede IVR’er, men den vil unægteligt være god for enhver mindre virksomhed uden ulemperne ved en avanceret, kompliceret software.

Generelle problemer

Min Kavkom IVR virker ikke

Sørg for at tjekke dit IVR-design og se, om der ikke er nogen fejl, der kan få din IVR til ikke at fungere korrekt. De mest almindelige IVR-problemer er normalt forårsaget af planlægningsfejl.

Jeg kan ikke oprette en multi-level IVR med Kavkom

Kavkom understøtter ikke en multi-level IVR, men du kan simulere denne mulighed. Du skal blot bruge handlingsprogrammet i én IVR til at dirigere den, der ringer op til et andet IVR-nummer, og du vil få næsten de samme resultater.

Product reviews

Vil du at lære mere om Flowlus vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det fungerer, og hvordan det virkede i vores test.

Flowlu vidensbase anmeldelse

Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Hvordan fungerer Twilio IVR-funktionen, og hvor let er den at implementere? Du kan finde ud af det i vores Twilio-anmeldelse.

Twilio IVR anmeldelse

LiveAgent tilbyder kundesupport-software med en række funktioner og integrationer, herunder kundetilfredshed og callcentersoftware. Deres priser afhænger af valgte funktioner og de tilbyder en gratis demo. Der er også mulighed for at læse anmeldelser af andre IVR-løsninger som JustCall IVR og Kavkom IVR. LiveAgent kræver en installation, men tilbyder gratis prøveperioder og 24/7 kundeservice.

Overvejer du Zendesk vidensbase? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, om det er den rigtige vidensbasesoftware til din virksomhed.

Zendesk Suite vidensbase anmeldelse

Zendesk Suites vidensbasesoftware tilbyder grundlæggende funktioner til at skrive artikler, kategorisere og uploade medier. Men softwaren kan være forvirrende og har ekstra omkostninger for mere avancerede muligheder. Support kan også være vanskelig at få fat i. Suite Growth er den mest overkommelige prisplan, mens Suite Professional tilbyder flere funktioner som integrerede fællesskabsforum og avancerede stemmefunktioner, men begge planer har en grænse på i alt 40.000 artikler. Knowledge Capture appen kan være nyttig for many helpdesk. Totalt set har Zendesk Suite potentiale, men har brug for mere finjustering for en bedre brugeroplevelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo