Infobip IVR anmeldelse

Infobip IVR anmeldelse
Compare Infobip IVR anmeldelse with other in: How Infobip IVR anmeldelse is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Infobip er en velkendt platform inden for marketing, salg og kundeservice. Det har en lang række funktioner, som kunder over hele kloden er begyndt at elske. Infobips IVR-funktionalitet er intet mindre end robust, mens den forbliver tilgængelig.

Pricing
Starting from:
$ 499   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Brugeroplevelse
4
Pris
4.5
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Meget tilpasselig
  • Let at bruge
  • Robust

Cons

  • Det benyttede sprog kan være forvirrende
  • Sproggenkendelse kan være en anelse kluntet

Med sine mange konfigurerbare muligheder er denne IVR-funktion fantastisk til større virksomheder, der ønsker at automatisere deres kontaktcenterdrift. Små virksomheder kan dog finde Infobips software lige så nyttig. På trods af det store antal funktioner og muligheder, kan du konfigurere uden at skulle bekymre dig om at blive overvældet eller forvirret.

Kom godt i gang med Infobip IVR-funktionen

Jeg testede Infobips software på Windows 10, men den kan også køre på Linux. Det var overraskende trættende at oprette en gratis prøveperiode med Infobip. Efter at have klikket på “tilmeld”-knappen, blev jeg videresendt til deres kundetilfredshedsundersøgelse. Efter at have kigget på hjemmesiden prøvede jeg at få min gratis konto ved hjælp af dokumentsiderne. Efter at have klikket gennem artikler, lykkedes det mig endelig at tilmelde mig en gratis prøvekonto.

Efter at have modtaget en bekræftelses-e-mail og en aktiveringskode sendt til min telefon, var jeg i stand til at starte opsætningen af IVR-funktionen.

Dette gav dog lidt af en udfordring. Hvis du er lidt som mig, vil du føle dig fortabt, hvis du leder efter velkendte udtryk som “flow” eller “opkaldsautomatisering”. Mit bedste bud var at gå tilbage til supportportalen. Det er ret nemt at finde information om, hvordan man opsætter IVR-funktionen. Supportdokumentationen nævner dog ikke opsætning af ting som en personlig profil, tags, kanalbegivenheder osv. Når du har gjort det, kan du gå tilbage til how-to.

Selvom de første skridt var lidt frustrerende, gik det fint derfra.

For at konfigurere IVR-funktionen skal du klikke på Moments i menuen til venstre. Hvis du gør dette for første gang, tilbyder Infobip en kort vejledning, der guider dig gennem de grundlæggende trin.

Infobip IVR setup tutorial

Fortsæt ved at klikke på knappen Create flow og derefter på Start from scratch.

Infobip creating a new flow

Derefter har du et par triggermuligheder at vælge imellem. For at oprette et telefontræ skal du klikke på feltet Inbound Call.

Infobip IVR triggers options

Nu kan du begynde at lege med IVR-funktionen. Infobip-brugergrænsefladen er meget ren og intuitiv, så selv en ny bruger vil ikke føle sig overvældet.

Du kan bruge tekst-til-tale eller forudindspillede lydfiler til at besvare et indgående opkald automatisk med en besked. Du kan bare uploade en lydfil til softwaren direkte fra din computer. For at tilpasse tekst-til-tale-beskeden kan du vælge mellem flere stemmeindstillinger. Bortset fra det kan du konfigurere talehastighed, pausevarighed og mere.

Infobip IVR configuration

Infobip lader dig opsætte meget simple opkaldstræer samt mere komplekse flows. Du kan tilføje andre kommunikationskanaler til dine filialer som SMS, e-mail og Whatsapp messenger. På denne måde skaber Infobip en multichannel oplevelse for dig og dine kunder.

Infobip finished IVR tree

Det, jeg kan lide ved denne software, er den store mængde af muligheder, den tilbyder. Du kan opsætte sporbare mål for dit IVR-system eller konfigurere det til at indsamle og gemme data om de numre, som brugerne indtaster.

Infobip user input collector options

Der er mange avancerede muligheder, du kan konfigurere for at skabe et indviklet og meget tilpasset flow. Afhængigt af dine forretningsbehov kan din IVR have de mest nødvendige eller være så kompleks, som du ønsker.

Hvordan fungerer IVR?

Selvom de første trin til opsætning af opkaldstræer er lidt frustrerende, fungerer funktionaliteten godt. Infobip er kendt for sin pålidelighed, så jeg var ikke overrasket over, at alt fungerede glat og uden problemer. Denne software lader dig lege med konfigurationen, så du kan få alt, hvad du har brug for. Selv de mere avancerede muligheder er tilgængelige for brugere uden megen teknisk viden. Og selvom du farer vild eller bliver forvirret, er Infobip-dokumentationssiden nem at navigere og byder på mange artikler og how-to’s, der kan hjælpe dig.

Priser

Infobips priser er for det meste brugerdefinerede. Det er kun muligt at finde priserne på deres basisabonnementspakker, når du har en gratis konto. Infobip har tre prismuligheder – Moments, Conversations og Answers. For at bruge IVR-funktionen skal du bruge Moments-pakken, som starter ved 499 € om måneden. For at få en tilpasset plan kan du kontakte deres kundesupport eller salgsteam.

Konklusion

For at opsummere Infobips IVR-funktion er ordet “funktionel” noget der falder én ind. Det er meget konfigurerbart, mens det forbliver tilgængeligt for alle slags brugere. Med den brugervenlige grænseflade og enkle rullemenuer vil du ikke føle dig skræmt, selvom det er første gang, du opretter et opkaldstræ. Valget af flere kommunikationskanaler gør dig i stand til at skabe en ægte multikanaloplevelse for dine kunder. Desuden kan du opsætte sporing direkte i IVR, så dit callcenter altid vil være på toppen af dets KPI’er. På trods af mindre gener er Infobip en fantastisk software til både små virksomheder, der ønsker at oprette et kontaktcenter, og store industriledere, der har brug for at automatisere og strømline deres processer.

Generelle problemer

Jeg kan ikke integrere Infobips IVR med mit CRM

For at hente oplysninger fra en tredjepartsdatabase eller CRM kan du bruge Call API-funktionen. Tilføj en URL på det system, du vil integrere med flow. Sørg for, at URL’en er korrekt, så flow kan kommunikere med det. Derefter skal du angive en metode, som flow vil bruge til at sende anmodninger til URL’en. Når du har gjort det, burde du være klar. Hvis du oplever problemer undervejs, kan du kontakte Infobips kundesupport.

Min IVR virker ikke

Dobbelttjek dit IVR-flowdesign for fejl, og ret dem. Hvis du stadig har problemer med din IVR, kan du prøve at tjekke Infobips hjælpesektion eller kontakte kundeservice for hjælp.

Product reviews

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Customer preferences

Kunder forventer, at virksomheder svarer på deres e-mails inden for en time, og proaktiv kundeservice fører til bedre brandopfattelse. 70% af kunder er mere positivt indstillede på brands, der tilbyder proaktiv kundeservice. Der er også en række statistikker for forskellige kundeservicemetoder og en introduktion til en virksomhed ved navn LiveAgent.

Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter på. Det er kun kunder, der kan give vurderingen. Med LiveAgent er kunderne glade.

Kundetilfredshedsbedømmelse

Teksten omhandler forskellige emner inden for kundeservice, herunder undersøgelser, værktøjer, virksomheder og evner. LiveAgent tilbyder en platform til at hjælpe med opbygning af loyale relationer og yde højkvalitets service til kunder. Kundeserviceoplevelsen involverer fokus på kundens oplevelse med brandet, hurtige svar, nem kontakt og opbygning af følelsesmæssige bånd. Undersøgelser som Customer Satisfaction Index og Net promoter Score kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve og sociale medier. Derudover er der statistikker og benchmarks tilgængelige. 29% af forbrugerne finder scriptede svar frustrerende, og 80% af forbrugerne mener, at hastighed, bekvemmelighed, venlig service og kyndig hjælp er vigtige for en positiv kundeoplevelse.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo