CloudTalk IVR anmeldelse

Anmeldelse af CloudTalks IVR-funktionalitet, der tilbyder pålidelig og robust software til en overkommelig pris. Brugergrænsefladen er nem at bruge, men en hurtig vejledning kan hjælpe mindre erfarne brugere. Der er også tips til at løse almindelige problemer med IVR og andre anbefalede IVR-software med positive anmeldelser.

CloudTalk IVR anmeldelse
Compare CloudTalk IVR anmeldelse with other in: How CloudTalk IVR anmeldelse is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

CloudTalk er en relativt ungt program, der tager højde for behovene fra dynamiske og fleksible kontaktcentre. Til en overkommelig pris tilbyder denne software pålidelig og overraskende robust IVR-funktionalitet. Du kan gøre din IVR-menu så enkel eller så omfattende, som du ønsker, mens…

Pricing
Starting from:
$ 30   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
4.5
Pris
5
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Nem at installere og bruge
  • Overkommelig pris
  • Kan tilpasses

Cons

  • Mangler vejledning
  • Kan somme tider have fejl

Den brugervenlige grænseflade giver dig en bred vifte af muligheder for, hvordan du konfigurerer opkaldsafdelinger uden at være overvældende for nye brugere. Du kan viderestille opkald, afspille forudindspillede beskeder eller endda konfigurere HTTP-anmodninger. Udover det lille besvær ved at gå glip af en vejledning i begyndelsen, efterlader CloudTalks IVR-software lidt at ønske. Og hvis du leder efter pålidelig software, der lader dig lege med din IVR-menu, er dette en fantastisk mulighed for dig.

Kom godt i gang med CloudTalk IVR-funktionen

At oprette en prøvekonto med CloudTalk er pærelet. Når du har udfyldt dine oplysninger, modtager du automatisk et telefonnummer og en kredit på 5€. Når du logger ind på din konto, vil du se en ren og brugervenlig grænseflade med et dashboard og en menu i venstre side. På dashboardet kan du se en enkel oversigt over dine opkald og aktiviteten i dit kontaktcenter. Dette kan være meget nyttigt for mindre teams, der straks kan analysere deres opkaldsaktivitet.

CloudTalk IVR software - Dashboard

For at begynde at konfigurere IVR-funktionen skal du gå til fanen Numbers i menuen. Fortsæt derefter ved at klikke på knappen Edit ved siden af det telefonnummer, du ønsker at arbejde med.

CloudTalk - Numbers settings

Derefter kan du begynde at oprette og tilpasse opkaldsgrene.

CloudTalk - Call branches customizing

Det, jeg kunne lide ved IVR-softwaren CloudTalk er, hvor indstilleligt den er, mens den forbliver brugervenlig. Du kan konfigurere hver del af grenen og endda oprette mere omfattende IVR-menuer på flere niveauer.

CloudTalk IVR menu options

Du kan meget nemt viderestille opkald og tildele ubesvarede opkald til andre agenter, grupper eller afdelinger. Der er mange muligheder at vælge imellem og endnu mere avancerede handlinger, du kan konfigurere. Det forbliver dog stadig formfuldendt og nemt at navigere, så selv de mindre teknologikyndige brugere kan få alt, hvad de har brug for og ikke blive overvældet.

Du kan tilføje en besked til din opkaldsafdeling ved at klikke på IVR-flisen i menuen. Der kan du oprette en tekst-til-tale-besked eller en lydoptagelse. Du kan enten uploade en lydfil fra din computer, eller du kan optage den direkte i CloudTalk.

CloudTalk IVR menu - Add new sound

Noget jeg sætter pris på ved denne software er muligheden for at sende en voicemail til agentens e-mail. Du kan konfigurere din IVR til at optage en kundes talebesked og ikke kun give din agent besked om det, men sende den som en vedhæftet fil i e-mail. Dette er en fantastisk måde at strømline kommunikationen i dit kontaktcenter og sikre, at alle kundehenvendelser modtages.

CloudTalk - Voicemail actions settings

Tilføjelse af en hurtig tutorial ville være et af mine forslag til at forbedre CloudTalks IVR-funktionalitet. Selvom softwaren er nem at bruge, kan den stadig være skræmmende for nogle mindre erfarne brugere. En hurtig vejledning, der gennemgår de grundlæggende muligheder og opsætning, kan hjælpe travle agenter og ledere med at spare tid på at gennemse supportcenteret. Når det er sagt, tilbyder CloudTalk en videovejledning på hjemmesiden, så du stadig kan finde en tilgængelig guide, hvis du har brug for det.

Hvordan fungerer IVR?

CloudTalks IVR-funktion er pålidelig og fungerer nøjagtigt efter hensigten. Det kan imødekomme behovene hos små kontaktcentre med basale opkaldsfilialer, såvel som større virksomheder med dens forskellige konfigurationer og multikanalmuligheder. Dens brugergrænseflade er klar og kortfattet, hvilket gør den nem at bruge for alle, uanset deres tekniske færdighedsniveau. Selvom det mangler en opsætningsvejledning, er funktionaliteten ikke svær at finde ud af.

Priser

CloudTalk leverer IVR-funktionen i deres andet prisniveau – Essential-planen. Ledsaget af andre funktioner kan du købe denne plan for $30 pr. bruger pr. måned.

Konklusion

For mange mennesker er der noget der bare er skræmmende, når det kommer til at opsætte enhver form for automatisering. Den gode nyhed er, at CloudTalk gør det utrolig nemt og tilgængeligt at konfigurere din IVR-menu og begynde at automatisere dine opkalds-flows. Med en brugervenlig grænseflade, behøver du ikke bekymre dig om at blive overvældet med enorme blokke af kode og variabler, du ikke forstår. CloudTalks IVR-software gør det meget nemt at finde ud af, hvilke trin en bruger skal tage for at konfigurere deres eget automatiserede opkalds-flow. CloudTalks IVR-funktionalitet kan hjælpe mange virksomheder med deres daglige kontaktcenterdrift til en rimelig pris og tilbyder en bred vifte af muligheder.

Generelle problemer

Jeg ved ikke, om mit opkald blev afbrudt i køen eller i IVR

Hvis du ikke er sikker på, om et opkald blev afbrudt i din IVR, er det første du skal gøre, at tjekke dit flowdesign. Ved at bruge Call Flow-ruten kan du se, hvornår et afbrudt opkald > filtrer(et) efter gruppe ville være afbrudt. Du kan også tjekke opkaldshistorik i sektionen Statistik for at se statistik over afbrudte opkald.

Min IVR virker ikke

Sørg for at dobbelttjekke for eventuelle fejl i dit IVR-flowdesign, og fjern dem. Hvis du stadig har problemer med din IVR, kan du se CloudTalk hjælpeafsnittet for at se, om der er tilgængelige løsninger på dit problem, eller kontakt deres kundeservice.

Product reviews

Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter på. Det er kun kunder, der kan give vurderingen. Med LiveAgent er kunderne glade.

Kundetilfredshedsbedømmelse

Teksten omhandler forskellige emner inden for kundeservice, herunder undersøgelser, værktøjer, virksomheder og evner. LiveAgent tilbyder en platform til at hjælpe med opbygning af loyale relationer og yde højkvalitets service til kunder. Kundeserviceoplevelsen involverer fokus på kundens oplevelse med brandet, hurtige svar, nem kontakt og opbygning af følelsesmæssige bånd. Undersøgelser som Customer Satisfaction Index og Net promoter Score kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve og sociale medier. Derudover er der statistikker og benchmarks tilgængelige. 29% af forbrugerne finder scriptede svar frustrerende, og 80% af forbrugerne mener, at hastighed, bekvemmelighed, venlig service og kyndig hjælp er vigtige for en positiv kundeoplevelse.

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Vidensbaseret software anmeldelser

Guru er en alsidig vidensbaseapplikation med en intuitiv brugergrænseflade og nem navigation. Den tilbyder en fantastisk artikel editor med masser af tekstformateringsmuligheder og yderligere funktioner. Prisen er også mere end fair i forhold til, hvad man får, og applikationen tilbyder en gratis prøveperiode. Konklusionen er, at Guru er en fantastisk vidensbasesoftware, der ikke svigter. Der er dog nogle problemer med billeder og invitationer, men de kan løses med hjælp fra Guru's supportteam. Det er nemt at komme i gang med Guru og skrive artikler, og applikationen tilbyder også mulighed for at oprette skabeloner og finde inspiration fra fællesskabet. Tekstformateringsmulighederne er gode og tilpasses let. Samlet set tilbyder Guru en god brugeroplevelse og funktioner til at skabe en dedikeret vidensbaseapplikation.

Leder du efter et chatbot-værktøj til din virksomhed? Læs videre her for at se en detaljeret Tidio chatbot- anmeldelse for at se, om det er et værktøj til dine behov.

Tidio chatbot anmeldelse

Tidio chatbot er en effektiv måde at spare tid på, især hvis du kører en flersproget hjemmeside eller har begrænset menneskelig kundesupport. Chatbottens ydeevne og anvendelighed er afhængig af konfigurationen, mens dens prisplaner varierer fra gratis til omfattende. Tidio chatbot er nem at integrere og bruge, men hvis du har problemer, kan det skyldes browserens cache eller fejl i chat-widgets kode. Der er flere måder at teste og overføre chats fra chatbot til operatør.

Vil du lære mere om Apptivos vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Apptivo vidensbase anmeldelse

This text discusses various software options for improving customer service, including Flowlu and Tidio chatbot. It also mentions the importance of quality assurance and involving agents in the process, as well as the potential for support issues with some software options. Finally, the text discusses the functionality of Zendesk Suite, but notes that its user experience could be improved and there is a limit on the number of articles allowed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo