Twilio IVR anmeldelse

Twilio IVR anmeldelse
Compare Twilio IVR anmeldelse with other in: How Twilio IVR anmeldelse is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1024 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funktion, der findes i callcentersoftware, der giver kundesupportagenter mulighed for at organisere opkald efter forskellige forhold. IVR kan bruges til at oprette "træer", der dirigerer opkald til den relevante afdeling baseret på det nummer, de…

Pricing
Starting from:
$ Udfyldes ikke   pr. måned
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brugeroplevelse
5
Pris
4
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Fleksibel IVR-oprettelse
  • Let at implementere
  • Pålidelig og kan skræddersys

Cons

  • Det er måske ikke nemt at navigere i menuerne for nogle brugere
  • Priser kan blive dyre med volumen

Selvom Twilio er en omfattende kommunikationsløsning, som måske ikke foretrækkes af brugere med enkelhed i tankerne, fungerer IVR-funktionen utrolig godt. Det er nemt at bygge og implementere, og det fungerer uden problemer. Hvis du ikke har noget imod at lære at finde rundt i de mange funktionssæt, vil Twilios IVR tjene dig godt hele vejen igennem.

Kom godt i gang med Twilio IVR-funktionen

Interactive Voice Response er blot én af mange funktioner, der er tilgængelige i Twilio-applikationer. Det er tilgængeligt fra dashboard-indstillingerne, der befinder sig under Studio. Studio er en del af Twilio, der giver dig mulighed for at bygge forskellige arbejdsgange, ikke kun IVR. Lige efter du er startet, vil du blive præsenteret for et par muligheder, der giver dig mulighed for enten at starte helt fra bunden, eller du kan vælge en specifik arbejdsgangs-builder. For mit vedkommende har jeg besluttet at bruge IVR-forudindstillingen. Det gode er, at Twilio også har en praktisk vejledning til hver af arbejdsgangs-builds.

Twilio IVR software dashboard

Selvom guiden viser sig at være nyttig, er Studio-arbejdsgang ret enkel i sig selv. Hvert IVR-niveau er visualiseret, og du kan planlægge og kortlægge handlinger ligesom en brugergrænsefladedesigner ville gøre, når du bygger et websted. Du skal bare vælge, hvilken handling hvert af de separate niveauer skal udføre. Du kan gøre dette ved at klikke på et af arbejdsgangs-elementerne og vælge en handling. De første niveauer har to muligheder – at sige en besked eller afspille en besked.

Twilio IVR settings

At sige en besked henviser til en AI-stemme, der læser din besked til en kunde, mens afspilning af en besked giver dig mulighed for at uploade en tilpasset stemmeoptagelse. Sidstnævnte niveauer inkluderer muligheder for at dirigere et opkald til et bestemt nummer og mere. Du kan kortlægge og planlægge interaktionen ved at flytte forbindelserne for at skabe den arbejdsgang, som du vil have det. Når du er færdig med at oprette din arbejdsgang, kan du vedhæfte den til ethvert af dine Twilio-numre og ændre den til enhver tid.

Selvom det er en nem proces at skabe arbejdsgange med Twilio Studio, kan det være svært at finde muligheden, når du er uvant med denne løsning. Da Twilio har en stor mængde funktioner, var jeg nødt til at slå op, hvor jeg kunne finde muligheden for at bygge en IVR. Der er dog masser af guider og vejledningsvideoer tilgængelige online, så det var slet ikke svært at komme i gang.

Hvordan fungerer IVR?

Brugeroplevelsesdelen af denne anmeldelse fokuserer på kundernes synspunkt og kundeoplevelsen under brugen af Interactive Voice Response. Kort sagt fungerer IVR-funktionen i Twilio fantastisk, og der er intet at klage over. Jeg oplevede ingen fejl, mens jeg testede IVR, og forbindelsen fungerede uden problemer.

Systemet havde heller ingen problemer med at forstå stemmekommandoer, og det samme gælder knapkommandoer. Den forudindstillede robotstemme er langt fra perfekt, men den klarer det meget godt. Jeg anbefaler dog alle at bruge deres egne optagelser for at få oplevelsen til at virke en smule mere naturlig for alle fremtidige opkaldere.

Priser

Twilio Voice-priser afhænger af det land, du vil foretage og modtage opkald i, så ændringerne i prissætningen kan være minimale eller betydelige. Uanset hvor du driver din forretning fra, er prisen for Twilio Voice pay-as-you-go, hvilket betyder, at du kun betaler for det, du bruger. Der er ingen forudbetalte planer, kun pris pr. minuts indgående eller udgående opkald.

Prisen starter ved omkring $0,0270 pr. minut for udgående opkald, og 0,0100 pr. minut for indgående opkald. Twilio kan være både dyr og billig, alt efter hvor mange telefonminutter du bruger. Du skal dog ikke betale ekstra for IVR-funktionaliteten, da den er en integreret del af Voice-løsningen.

Konklusion

Hvis du leder efter en pålidelig løsning til IVR, kan du ikke gå galt med Twilio. Twilio klarer alt godt uden større problemer eller fejl for at standse din arbejdsdag. IVR-funktionen fungerer uden problemer. Men da Twilio ikke kun er IVR-software, skal du beslutte dig for, om du vil investere tid og penge i denne yderst professionelle software. Det kan nogle gange overraske dig med en stejl indlæringskurve i forskellige funktionaliteter.

Generelle problemer

Mit IVR flow virker ikke

Dobbelttjek dit IVR-flow for designfejl. Sørg for, at du ikke har skabt et umuligt IVR-flow, dobbelttjek om der ikke er nogen blindgyder, og bekræft, om du brugte korrekte widgets og elementer. Hvis du ikke kan finde nogen fejl i dit IVR-flow, skal du sørge for, at det er offentliggjort og aktivt på dit nummer.

Jeg har problemer med at designe mit IVR-flow

Tag et kig på nogle online-artikler, der forklarer bedste praksis for opbygning af IVR, eller brug et forudindstillet flow, der findes i Twilio Studios IVR-builder. Husk, at simpel IVR vil være mindre frustrerende at bruge, så tilføj ikke ekstra niveauer, medmindre du absolut har brug for dem til korrekt opkaldsdirigering.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter på. Det er kun kunder, der kan give vurderingen. Med LiveAgent er kunderne glade.

Kundetilfredshedsbedømmelse

Teksten omhandler forskellige emner inden for kundeservice, herunder undersøgelser, værktøjer, virksomheder og evner. LiveAgent tilbyder en platform til at hjælpe med opbygning af loyale relationer og yde højkvalitets service til kunder. Kundeserviceoplevelsen involverer fokus på kundens oplevelse med brandet, hurtige svar, nem kontakt og opbygning af følelsesmæssige bånd. Undersøgelser som Customer Satisfaction Index og Net promoter Score kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve og sociale medier. Derudover er der statistikker og benchmarks tilgængelige. 29% af forbrugerne finder scriptede svar frustrerende, og 80% af forbrugerne mener, at hastighed, bekvemmelighed, venlig service og kyndig hjælp er vigtige for en positiv kundeoplevelse.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Vi har udarbejdet en gratis-at-download-guide for at hjælpe dig i gang med fjernarbejde. Få tips, råd og vores bedste ressourcer til fjernadministrering af dit team.

Fjernarbejde Tjekliste

Det er vigtigt at strømline kommunikation og have en orden på virksomhedskulturen for at øge kundetilfredshed og fastholde medarbejdere. Tjek dine medarbejderes eksterne arbejdsmiljø og planlæg fjernonboarding for nye medarbejdere. Sørg for, at fjernmedarbejdere har de nødvendige enheder og adgang til internettet, og yd teknisk support. Brug værktøjer som Asana eller Basecamp til holdkommunikation, LiveAgent til helpdesk, og Google Docs eller Sheets til oprette lister over krav og håndbøger. Overvåg internetforbindelsen med Pingdom.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo