Aircall IVR anmeldelse

Denne anmeldelse fokuserer på IVR-software, som gør det muligt for opkalderne at navigere i et telefonsystem, før de taler med en kundesupportrepræsentant gennem talekommandoer og DTMF. LiveAgent og Zendesk er begge IVR-softwaremuligheder med priser, funktioner og integrationer. Quality Unit LLC tilbyder LiveAgent, og de er i færd med at sætte din konto op efter din seneste tilmelding.
Aircall IVR anmeldelse
Compare Aircall IVR anmeldelse with other in: How Aircall IVR anmeldelse is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1309 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funktion, der findes i call centersoftware, der giver kundesupportagenter mulighed for at organisere opkald efter forskellige forhold. IVR kan bruges til at oprette "træer", der dirigerer opkald til den relevante afdeling baseret på det nummer,…

Pricing
Starting from:
$ 30   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Brugeroplevelse
4.5
Pris
5
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • En af de nemmeste IVR-funktioner at konfigurere
  • Fantastisk grænseflade, der er nem at navigere
  • Det er billigt, og IVR er inkluderet i grundplanen

Cons

  • Det kan være svært at skabe uddybende IVR-træer

Aircalls IVR er unægtelig en stærk udfordrer med meget få svagheder. Det er utrolig nemt at planlægge, oprette og implementere dine IVR’er, og det er relativt billigere end de fleste andre IVR-software. Aircall overrasker også sine brugere med sine tekst-til-tale tilpasningsmuligheder. Et lille problem opstår, når man bygger mere omfattende IVR’er, og peger derfor på en svaghed i Aircalls fleksibilitet. Dette bør dog ikke forhindre de fleste brugere i at bruge Aircall effektivt, da det er et mindre problem i en ellers fantastisk IVR-software.

Kom godt i gang med Aircall IVR-funktionen

Det er hurtigt og nemt at starte med Aircall. Når du tilmelder dig en prøveperiode, kan du vælge den plan, du vil prøve. Hele registreringsprocessen er, som forventet, ret hurtig. Når du kommer til dit dashboard, vil du blive budt velkommen af ​​en tiltalende grænseflade, der er meget let at navigere. Det bedste er, at IVR-opsætningen er tilgængelig lige på velkomstskærmen, så du ikke behøver at søge i Aircall-konfigurationen.

Aircall IVR review

Oprettelse af en IVR er knyttet til oprettelse af et nyt nummer. Når du klikker på Create a new number, kan du vælge, om du vil have et klassisk nummer eller et IVR-nummer. Aircall har en utrolig nem og intuitiv opsætning, der er let at forstå lige fra starten. Planlægningen er visuelt repræsenteret af en UI-designlignende grænseflade, hvor du tydeligt kan se hvert niveau og dets respektive handling.

Tingene bliver dog lidt komplicerede, når du vil skabe en mere omfattende multi-level IVR, da der ikke er nogen måde at dirigere opkald videre på, efter at have valgt den første routing. Mens de fleste virksomheder sandsynligvis vil holde deres IVR’er enkle for at sikre en hurtig forbindelse mellem kunder og repræsentanter, er der i nogle tilfælde ingen anden mulighed end at skabe en omfattende IVR.

Aircall IVR review

IVR-tilpasningsmulighederne er simpelthen fantastiske. Du har mulighed for at tilføje en brugerdefineret fil, samt valget mellem et stort antal tekst-til-tale stemmer. Der er endda flere sprogmuligheder med passende accenter, herunder flere engelske accenter at vælge imellem. Du kan skrive dine egne beskeder og lytte til dem, før du vælger, hvilken der passer bedst.

Aircall IVR review

Hvordan fungerer IVR?

Aircall IVR fungerer efter hensigten og problemfrit. Tilføjelsen af ​​en brugerdefineret tekst-til-tale stemmeoptagelse får IVR til at virke mere professionel, mens tekst-til-tale mulighederne hjælper med at skabe følelsen af ​​et internationalt call center. Hele opsætningen fungerede uden fejl eller problemer, ligesom med de fleste moderne IVR’er. Aircalls ydeevne er simpelthen fantastisk, og hvis din oplevelse ligner min, bør du ikke løbe ind i nogen større problemer.

Priser

Aircall har meget overkommelige priser, og heldigvis er IVR tilgængelig selv i dens mest grundlæggende plan. Der er også en gratis prøveversion tilgængelig for hver af disse planer, så du kan prøve dem, før du køber. Lad os tage et kig på, hvad du får med Aircall.

Essentials

Essentials-planen starter ved $30 pr. måned pr. bruger, med minimum tre brugere. Udover IVR får du adgang til 50+ integrationer og API, SMS-funktionalitet, væsentlige telefonifunktioner som opkaldsoptagelse og click-to-dial, ubegrænset samtidige udgående opkald og mere.

Professional

Den professionelle plan starter ved $50 pr. måned pr. bruger, med minimum tre brugere. Du får alt fra den tidligere plan plus obligatorisk opkalds-tagging, avanceret analyse og overvågning, avancerede supportfunktioner, avancerede salgsfunktioner og meget mere.

Custom

Du kan tilpasse din plan og pris for Aircall med deres brugerdefinerede plan. Den har minimum 10 brugere. Du får alt fra de to foregående planer, såvel som nye funktioner som tilpasset analyse, tilpasset onboarding, adgang til API-udviklersupport, SLA’er og mere.

Konklusion

Aircall tilbyder sandsynligvis en af ​​de bedste IVR’er til en rimelig pris. Opsætningen er utrolig nem; det tilbyder nogle fantastiske tilpasningsmuligheder og kan færdigbygges på et par minutter. Der er meget få ting, som Aircall gør forkert, og dens IVR-funktion er meget tæt på at være perfekt. Selvom brugere, der forsøger at bygge omfattende IVR-træer, kan blive lidt skuffede, vil enhver, der ikke har brug for denne funktionalitet, være mere end tilfreds med, hvad Aircall har at byde på.

Generelle problemer

Min IVR virker ikke

Sørg for at dobbelttjekke dit IVR-flow. Det er altid en god ide at planlægge dit IVR-flow på forhånd for at slippe af med enhver forvirring, mens du bygger det i Aircall. Hvis du oplever forskellige problemer med din IVR, skal du se Aircall-fejlfindingsvejledningen eller kontakte deres supportteam.

Jeg kan ikke oprette en multi-level IVR

Aircall understøtter ikke direkte multi-level IVR, men du kan prøve at oprette et lignende system ved at konfigurere flere mindre IVR’er for hvert af dine tilgængelige numre. Ved at forbinde disse IVR’er med handlingsprogrammet, kan du simulere oplevelsen af ​​en multi-level IVR.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Hvordan fungerer Twilio IVR-funktionen, og hvor let er den at implementere? Du kan finde ud af det i vores Twilio-anmeldelse.

Twilio IVR anmeldelse

Twilio kan bruges til at oprette en IVR-arbejdsgang med forskellige valgmuligheder, herunder at sige eller afspille beskeder og dirigere opkald til et bestemt nummer. IVR-funktionen fungerer uden fejl, men der kan være en stejl indlæringskurve med Twilios mange funktioner. Priserne på Twilio Voice afhænger af det land, du bruger, men du betaler kun for, hvad du bruger. Der kan være problemer med at designe IVR-flowet, men der findes vejledninger online til bedste praksis. LiveAgent er en anden mulig løsning.

Stræber du efter at holde kvaliteten af din kundeservice på højeste niveau? Hvis du gør, kan vores kundeservicekvalitetssikring tjekliste hjælpe dig med det!

Kundeservicekvalitetssikring tjekliste

En god kundeservice er afgørende for at opnå succes. Du kan opnå dette ved at bruge værktøjer som et kvalitetssikringsdashboard og involvere dine agenter i processen. Feedback fra dine kunder er også vigtigt, og du bør bruge kunstig intelligens til at spore tendenser og mønstre. Oprettelse af en kvalitetssikringspolitik og planlægning af gennemførelsessessioner kan også hjælpe dig med at forbedre den samlede kvalitet. Brug vores kundeservice kvalitetssikrings tjekliste for at komme i gang og tilpasse den til dine specifikke behov.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo