Bitrix24 IVR anmeldelse

Bitrix24 IVR anmeldelse
Compare Bitrix24 IVR anmeldelse with other in: How Bitrix24 IVR anmeldelse is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funktion, der findes i callcentersoftware, der giver kundesupportagenter mulighed for at organisere opkald efter forskellige forhold. IVR kan bruges til at oprette "træer", der dirigerer opkald til den relevante afdeling baseret på det nummer, de…

Pricing
Starting from:
$ 49   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Brugeroplevelse
4.5
Pris
4.5
Implementering
3

Key takeaways

Pros

  • Nemt at oprette IVR-niveauer
  • Avancerede indstillinger
  • Nem at bruge, når du først har fået styr på det
  • Priser og en gratis plan

Cons

  • Brugergrænsefladen er svær at navigere
  • Forældede guider

Bitrix24 IVR har en fantastisk funktion, selvom det kan tage dig et stykke tid at vænne dig til at navigere i denne funktionsrige løsning. At finde IVR-indstillingerne kan tage et minut, men du kan være sikker på, at når du først har fundet det, vil opsætningen være brugervenlig, og funktionerne vil fungere efter hensigten. Bitrix24 er fantastisk, især når man tænker på, at det er mere end rimeligt prissat og har en gratis plan tilgængelig uden behov for betalingsoplysninger.

Kom godt i gang med Bitrix24 IVR-funktionen

At komme i gang med Bitrix24 er generelt set en nem opgave, der kræver, at du gennemfører din gratis registrering. Når du har bekræftet e-mailen, får du adgang til dit arbejdsområde med det samme. Hele processen gik hurtigt og indebar ingen lange ventetider. Når du får adgang til Bitrix24-appen, kan du begynde at browse i den omfattende menu. Bitrix24 leveres med en webapplikation, samt en applikation, der kan downloades til din computer. Jeg brugte webapplikationen til denne test.

Menuen kan være forvirrende for nye brugere, da der er mange ikoner uden synlige beskrivelser, før man holder musen over dem. Webapplikationen har også en søgewidget og mulighed for at omarrangere eller skjule menuikoner, hvilket gør arbejdsgangen lidt lettere. Det tog mig et stykke tid at lære, hvor jeg kunne finde muligheden for at oprette IVR i Bitrix24. Applikationen har en integreret hjælpevejledning, men den var forældet og derfor ikke nyttig.

Menuen i guiden så meget anderledes ud end den applikation, jeg brugte, da jeg skrev denne anmeldelse. For dem, der er interesserede i, hvor man kan finde IVR-indstillingerne i Bitrix24, skal du gå til CRM i venstre menu, vælg Add-ons fra topmenuen, klik på Telefoni, fortsæt med at klikke på Konfigurer telefoni, og vælgt så Talemenu and Tilføj menu.

Bitrix24 Action buttons settings - Add new action button

Oprettelsesprocessen af Interactive Voice Response er ikke vanskelig og er ret ligetil. Bitrix24 tilbyder mange tilpasningsmuligheder, hvilket altid er en god ting for brugere, der ønsker at være specifikke med, hvordan de vil have deres IVR til at præstere. Øverst har du mulighed for at skrive en tekst til tekst-til-tale mulighed, eller du kan uploade din egen lydfil. Denne optagelse afspilles, når en opkalder får forbindelse til IVR.

Oprettelsen involverer ikke en UI-designlignende proces, men snarere muligheden for at vælge, hvilken handling hvert af numrene på den opkaldendes tastatur skal udføre. Du har standardudvalg af viderestillingsnumre, dirigerer dem til andre brugere og meget mere. Samlet set er processen meget enkel og tager kort tid at færdiggøre, hvis du er fortrolig med IVR-systemer.

Bitrix24 IVR Action buttons - Save finished settings

Når du er færdig med din IVR-opsætning, skal du blot klikke på Gem. For at bruge din IVR, skal du forbinde den til et nummer. Gå til Telefoni > Forbindelse > Konfigurer tal > vælg et nummer/PBX, og aktiver Voice-menuen i afsnittet om omdirigering af indgående opkald. Det var det, nu er din IVR tilsluttet efter disse trin.

Hvordan fungerer IVR?

Heldigvis er det nemt at ringe med Bitrix24s IVR, og alt fungerer lige efter hensigten, når du opretter din IVR. Jeg lavede et par testopkald og stødte ikke på nogen problemer med IVR-ydelsen. IVR i sig selv er så god, som du gør den til at være, Bitrix24 vil ikke stå i vejen for dig. Der var ingen fejl eller andre problemer under nogen af mine testopkald.

Samlet set kan dine opkaldere forvente og opleve den sædvanlige IVR-oplevelse, der glat forbinder dem til de rigtige afdelinger. Uanset om du foretrækker en tekst-til-tale stemme eller dine egne optagelser, er den samlede oplevelse solid, og jeg har ingen større klager.

Priser

Altså prisen på Bitrix24 er bestemt et af dets højdepunkter. I stedet for løbende at betale, kan du vælge en af prisplanerne. Denne pris er kun begrænset af antallet af funktioner og lager. Det bedste er, at Bitrix24 også kommer med en gratis plan, hvilket betyder, at du ikke behøver at betale enorme mængder penge for at få en IVR-funktion.

Free plan

Free plan tilbyder 5 GB lager samt adgang til samarbejdsfunktioner, opgaver og projekter, CRM, drive, kontaktcenter og en hjemmesidebygger. Det giver stor værdi og funktionalitet for en gratis løsning.

Basic plan

Basic plan inkluderer 24 GB lager, består af alle funktioner fra den gratis plan og tilføjer muligheden for at oprette og administrere en onlinebutik. Det koster $49 per måned for 5 brugere.

Standard plan

Standardplanen tilbyder 100 GB lager, hver funktion fra tidligere to planer, og tilføjer marketing- og onlinedokumentfunktioner. Det koster $99 per måned for 50 brugere.

Professional plan

Den professionelle plan tilbyder 1024 GB lagerplads, hver funktion fra de tidligere planer, og tilføjer nye funktioner såsom salgsintelligens, automatisering og HR. Det koster $199 per måned for 100 brugere.

Konklusion

Bitrix24s IVR fungerer glimrende, men overordnet kan løsningen være svær at bruge for helt nye brugere. Dette bør dog ikke forhindre dig i at betragte det som din dedikerede IVR-software. Bitrix24 har rimelige priser, fantastiske funktioner og fungerer som en drøm, når du giver dig tid til at lære at bruge det. Det er en stærk konkurrent til ethvert callcenter.

Generelle problemer

Jeg kan ikke finde IVR-indstillingen i Bitrix24

Bitrix24 er en kompleks løsning med mange værktøjer og funktioner, så du skal ikke bekymre dig, hvis det virker svært at finde IVR. Gå til CRM i venstre navigationsmenu, og vælg derefter Add-ons fra topmenuen. Klik på Telefoni og derefter Konfigurer telefoni. Vælg Voice menu og til sidst Tilføj menu. Det er her, du kan begynde at bygge din IVR. Hvis du stadig ikke kan finde IVR-muligheden, skal du sørge for at dobbelttjekke, om du har den rigtige plan, der tillader IVR.

Jeg ved ikke, hvordan jeg forbinder IVR til et bestemt nummer i Bitrix24

Du skal aktivere talemenuen for hvert nummer separat, hvis du vil bruge et af dine IVR-flows. Gå til Telefoni > Forbindelse > Konfigurer numre. Vælg derefter et nummer/PBX, og i afsnittet om omdirigering af indgående opkald klik på aktiver talemenuen.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Vil du høre mere om Bitrix24's vidensbase? Tag et kig på vores artikel for at finde ud af, hvordan det virker, og hvordan det fungerede i vores test.

Bitrix24 vidensbase anmeldelse

Bitrix24 er en CMS-, CRM-, produktivitets-, opgavestyrings- og samarbejdssoftware, der tilbyder en avanceret måde at opbygge en vidensbase på. Bitrix24 vidensbase-funktionen er i det væsentlige en fuldt udbygget webstedseditor, som giver brugerne mulighed for fuldstændigt at tilpasse hele vidensbaseoplevelsen for hver bruger. Bitrix24 tilbyder fire prisplaner, hvoraf den gratis plan inkluderer én virksomheds vidensbase samt andre funktioner. Vidensbasen kan findes under menupunktet Company i venstre menupanel, og du kan oprette en tom side eller arbejde med en skabelon. Bitrix24 er nemt at bruge, når du først har vænnet dig til det, men det kan være unødigt kompliceret for nogle brugere og kræver tidskrævende opbygning.

Hvordan fungerer Twilio IVR-funktionen, og hvor let er den at implementere? Du kan finde ud af det i vores Twilio-anmeldelse.

Twilio IVR anmeldelse

LiveAgent tilbyder kundesupport-software med en række funktioner og integrationer, herunder kundetilfredshed og callcentersoftware. Deres priser afhænger af valgte funktioner og de tilbyder en gratis demo. Der er også mulighed for at læse anmeldelser af andre IVR-løsninger som JustCall IVR og Kavkom IVR. LiveAgent kræver en installation, men tilbyder gratis prøveperioder og 24/7 kundeservice.

Overvejer du JustCall for dets IVR-funktioner? Tag et kig på vores anmeldelse af JustCall IVR og find ud af, om det er det rigtige valg.

JustCall IVR anmeldelse

Artiklen præsenterer LiveAgent softwaren, der tilbyder kundeserviceløsninger med en liste over funktioner, integrationer, alternativer, priser og brancheløsninger. Der er også oplysninger om virksomheden, dens samarbejdspartnere, blog, akademi, ordliste og skabeloner. Teksten beskriver desuden, hvordan man kan have en veldefineret arbejdsgang for hændelser og bruge helpdesk-automatiseringsfunktioner og helpdesk-billetværktøjer til at håndtere dem. Der er også information om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies, samt en mulighed for at booke en én-til-én-demo med LiveAgent.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo