MessageBird IVR anmeldelse

Vurdering af MessageBird IVR-software, der giver mulighed for opkaldsdirektivering efter forskellige kriterier i call centers. Anmeldelsen dækker pris, funktionalitet og support.

MessageBird IVR anmeldelse
Compare MessageBird IVR anmeldelse with other in: How MessageBird IVR anmeldelse is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funktion, der findes i call centersoftware, der giver kundesupportagenter mulighed for at organisere opkald efter forskellige forhold. IVR kan bruges til at oprette "træer", der dirigerer opkald til den relevante afdeling baseret på det nummer,…

Pricing
Starting from:
$ 30   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Brugeroplevelse
4
Pris
5
Implementering
4.5

Key takeaways

Pros

  • Nem at sætte op og brugervenlig
  • Overkommelig
  • Understøtter komplicerede IVR-opsætninger

Cons

  • Begrænset tilpasning
  • Kundesupport kan til tider være svær at kontakte

MessageBird’s Flow Builder er en fantastisk mulighed for dem, der ønsker at opsætte en simpel IVR-menu. Brugergrænsefladen er intuitiv og nem at navigere, så du behøver ikke at bekymre dig om at blive overvældet eller tabt i masser af kode. MessageBird giver dig en hurtig vejledning om den første interaktion med dens Flow Building-funktion. Det er en fantastisk måde for selv ikke-så-teknologisk kyndige brugere nemt at kunne opsætte deres egne flows. Det eneste problem, jeg har fundet, er manglen på tilpasning, når det kommer til IVR-meddelelser. Jeg tror dog ikke, at dette er noget, der bør afskrække brugere fra at vælge MessageBirds IVR-software.

Kom godt i gang med MessageBird IVR-funktionen

Det er ret enkelt at tilmelde sig en prøveversion af MessageBird. Når du har udfyldt dine oplysninger og tilføjet antallet af dine agenter, bliver du mødt med et rent dashboard, der ikke virker overvældende for en førstegangsbruger.

MessageBird welcome dashboard

Selvom du ikke finder IVR-funktionaliteten med det samme, gør denne opsætning det stadig nemt at finde vej gennem dashboardet. For at konfigurere IVR-funktionen kan du få adgang til den enten direkte fra dashboardet eller menuen i venstre side under Flow Builder.

MessageBird IVR functionalities

Klik derefter på Templates. Der finder du et ganske stort udvalg af flow-building og automatiseringsmuligheder. For at fortsætte med opsætningen skal du klikke på Easy phone menu (IVR).

Hvad jeg fandt meget nyttigt, er en vejledning, som MessageBird tilbyder dig, når du har adgang til IVR-konfigurationen. Denne vejledning guider dig gennem fire enkle trin til, hvordan du opretter flows i et omnichannel-miljø, telefonopkald osv. Du kan vælge enten at gennemføre denne vejledning eller springe den over, hvis du vil.

MessageBird IVR building tutorial

Det første du skal bruge er at købe et telefonnummer. Du kan gøre dette direkte fra Flow Builder ved at klikke på et pop op-vindue.

Når du har telefonnummeret klar, kan du begynde at konfigurere dine opkaldstræer. Fortsæt ved at klikke på knappen Say, kan du oprette din besked og konfigurere variabler som sprog, stemme og andet.

Desværre er du ikke i stand til at tilføje en lydfil med din besked, så du er begrænset til tekst-til-tale-indstillingen. Du har flere sprogmuligheder at vælge imellem, inklusive forskellige engelske accenter. Du får heller ikke mange stemmemuligheder, så du kan vælge mellem en mandlig og en kvindelig stemme.

MessageBird IVR configuration options

Når du har konfigureret beskeden, kan du gå videre til at oprette viderestilling. Du kan oprette flere viderestillingsmuligheder med separate beskeder og udløsere. Selvom du hurtigt kan konfigurere en meget enkel IVR-menu, giver MessageBird dig mulighed for at lave en ganske omfattende IVR-opsætning. Når du har tilføjet dine primære IVR-indstillinger, kan du oprette yderligere viderestillinger og konfigurere andre handlinger, eller du kan lukke den.

Denne menu giver dig mulighed for at konfigurere en simpel IVR-opsætning, der lader dine kunder kontakte din virksomhed hurtigt og uden besvær. Men hvis du har brug for en mere omfattende opsætning, kan du også opnå det med mange viderestillingsmuligheder og yderligere indstillinger.

Hvordan fungerer IVR?

Hele Flow Builder-funktionen fungerer godt og uden problemer. Opsætningen er ret intuitiv takket være GUI og vejledningen i begyndelsen. IVR tillader desværre ikke brugerdefinerede lydmediefiler, men hvis det ikke er et problem for dig, fungerer tekst-til-tale-funktionaliteten uden problemer. Selve IVR-ydelsen er fantastisk, og hvis du leder efter noget, der er enkelt og nemt at bruge, bør det opfylde alle dine forventninger. Men hvis du kæmper for at forstå viderestillinger, variabler eller noget andet vedrørende IVR-konfigurationen, giver MessageBird en nem at følge vejledning i deres supportcenter.

Priser

Du kan bruge MessageBirds flow-building-funktioner gratis, hvis du ikke har brug for mere end 2 pladser og er villig til at købe et telefonnummer. Hvis du ønsker at udvide dine aktiviteter, kan du opgradere til muligheden for 30$ pr. måned, der tillader 3-10 pladser.

Konklusion

Dette er en god mulighed mest til mindre kontaktcentre. MessageBird giver dig mange muligheder, en enkel IVR-opsætning og IVR-muligheder på flere niveauer til en rimelig pris. Hele brugergrænsefladen er intuitiv og nem at navigere. Selvom det ikke er så tilpasseligt, som man kunne ønske sig, vil MessageBird ikke skuffe dig, hvis du leder efter en enkel og overkommelig løsning.

Generelle problemer

Jeg ved ikke, hvordan jeg køber et telefonnummer

For at bruge MessageBirds IVR-funktionalitet skal du købe et telefonnummer. For at gøre det skal du logge ind på din konto og klikke på ikonet Numbers på dashboard. På næste side skal du udfylde de nødvendige oplysninger og klikke på knappen Buy. Derefter skal du tjekke ordreoversigten og bekræfte dit køb. Når du har betalt for nummeret, kan du tilføje det til din konto.

Min IVR virker ikke

Du bør dobbelttjekke flowdesignet på din IVR og rette eventuelle fejl, du finder. For mere hjælp til din IVR kan du kontakte Messagebirds’s help section eller kontakte kundeservice.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Bitrix24 er en populær IVR-software med flere brugstilfælde. Find ud af, hvordan dets IVR klarede sig i vores Bitrix24 IVR-anmeldelse.

Bitrix24 IVR anmeldelse

Bitrix24 tilbyder en avanceret og brugervenlig måde at opbygge en vidensbase med tekstformateringssæt af muligheder, mens deres call center-software har gode ydeevner og tilbyder forskellige funktioner. LiveAgent tilbyder også software til kundeportaler og teknisk support, mens JustCall IVR er en let at bruge og pålidelig IVR-løsning med tre forskellige priser. Brugergrænsefladen for Bitrix24 kan være udfordrende, men den tilbyder også en gratis plan og tre andre planer med flere funktioner til administration af kunderelationer.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Hvordan fungerer Twilio IVR-funktionen, og hvor let er den at implementere? Du kan finde ud af det i vores Twilio-anmeldelse.

Twilio IVR anmeldelse

LiveAgent tilbyder kundesupport-software med en række funktioner og integrationer, herunder kundetilfredshed og callcentersoftware. Deres priser afhænger af valgte funktioner og de tilbyder en gratis demo. Der er også mulighed for at læse anmeldelser af andre IVR-løsninger som JustCall IVR og Kavkom IVR. LiveAgent kræver en installation, men tilbyder gratis prøveperioder og 24/7 kundeservice.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo