JustCall IVR anmeldelse

Læs anmeldelse af JustCall IVR, der er en alsidig udfordrer med nem opsætning, fantastisk brugergrænseflade og IVR-simuleringsfunktion. Selvom der ikke er en visuel repræsentation af IVR og multi-level IVR har dyrere planer, er det stadig let at bruge for stort set alle. Derudover er der nogle generelle problemer, som kan løses med et tjek af IVR-flowet eller aktivere IVR builderen fra indstillingerne for opkaldsnummer.

JustCall IVR anmeldelse
Compare JustCall IVR anmeldelse with other in: How JustCall IVR anmeldelse is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR fungerer perfekt i enhver situation, hvilket gør det til en ret alsidig udfordrer. Det er ret nemt at konfigurere og implementere og tilbyder en praktisk IVR-simuleringsfunktion, der lader dig teste din IVR, før du implementerer den.

Pricing
Starting from:
$ 24   pr. måned
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Brugeroplevelse
4.5
Pris
5
Implementering
5

Key takeaways

Pros

  • Nem opsætning og implementering
  • Fantastisk brugergrænseflade
  • IVR-simuleringsfunktion

Cons

  • Ingen visuel repræsentation af IVR
  • Multi-level IVR har dyrere planer

Selvom IVR builder kunne forbedres ved at tilføje en visuel repræsentation af niveauer, er den stadig nem at bruge for stort set alle, uanset deres baggrundsviden. JustCall er også ekstremt overkommelig, hvilket betyder, at du ikke vil sprænge banken med denne velafrundede IVR-løsning.

Kom godt i gang med JustCall IVR-funktionen

For det første er JustCall yderst enkel: med en hurtig og nem prøveregistrering. Du skal angive dine kreditkortoplysninger for rent faktisk at få adgang til alle de tilgængelige funktioner. Brugergrænsefladen er designet meget godt. Det er beskedent, rent og meget nemt at navigere. Det betyder også, at du nemt kan finde IVR-funktionen uden at gå igennem komplicerede menuer og valg. De er her > Incoming Calls > IVR (Call menu).

JustCall IVR settings

IVR er normalt deaktiveret, så det skal aktiveres først. Når du gør det, får du adgang til IVR-builder. IVR builder er ikke kompliceret i sig selv, men den giver ikke en visuel repræsentation af IVR-niveauer, så det er en god idé at have noget planlagt på forhånd. Du kan vælge et tal på et tastatur og vælge en handling for hver af dem. Det er ret ligetil, og du får standard IVR-tilpasningsmulighederne med hvert niveau. Dette inkluderer viderestilling til interne og eksterne numre. Du har også mulighed for at vælge, hvad der skal ske, når nummeret ikke er tilgængeligt.

JustCall IVS settings - Call Menu

JustCall IVR har både en tekst-til-tale lydindstilling, samt en mulighed for brugerdefinerede optagelser, som nemt kan uploades til systemet. Overordnet set er IVR-byggeprocessen let på trods af, at den ikke har nogen visuel repræsentation af hvert niveau. En meget interessant tilføjelse er muligheden for at simulere indstillingerne. Dette er i bund og grund en testknap, der giver dig mulighed for at prøve IVR og afgøre, om alt fungerer.

Hvordan fungerer IVR?

JustCall IVR fungerer godt, som forventet fra de fleste IVR-løsninger. Den ekstra mulighed for at simulere dine IVR-indstillinger er en stor fordel, og det kan hjælpe dig med at undgå ikke-funktionelle IVR’er, der måske er blevet dårligt planlagt eller implementeret. Hvis din IVR ikke fungerede som forventet, er muligheden for at omstrukturere den og teste den så ofte som du har brug for, for at bringe det op på det forventede niveau, en yderst nyttig funktion. Du kan forvente en fantastisk ydeevne og en velfungerende IVR med JustCall. Jeg stødte ikke på nogen problemer under mine test af IVR.

Priser

JustCall har tre prisplaner med IVR inkluderet i hver af dem. Bemærk, at den billigste Standard-plan kun tilbyder væsentlig IVR-funktionalitet, mens Premium-planen tilbyder IVR på flere niveauer. Før du vælger en plan, bør du overveje, om din IVR skal have flere niveauer, og om du har brug for et bredere funktionssæt eller ej. Vær dog opmærksom på, at selv den billigste JustCall-plan tilbyder en masse fleksibilitet. Lad os tage et kig på planerne og se, hvad hver af dem tilbyder.

Standard

Den billigste JustCall-plan starter ved $24 pr. måned pr. bruger, med minimum to brugere. Det tilbyder IVR og andre væsentlige funktioner, herunder et lokalt nummer, ubegrænsede ubundne minutter, viderestilling, SMS & MMS, tilbagekaldsautomatisering, åbningstider, noter og vurderinger og mere.

Premium

Premium-planen tilbyder et avanceret funktionssæt, der starter ved $48 pr. måned pr. bruger, med minimum to brugere. Ud over funktioner fra standardplanen tilføjer Premium-planen live overvågning af opkald, SMS-automatisering og masse-SMS, multi-level IVR, brugerdefinerede arbejdsgange, prioriteret support og mere.

Custom

Custom plan kommer med et tilpasset tilbud skræddersyet til din virksomhed. Du får alt fra de to tidligere planer, samt en tilføjelse af SLA, brugerdefinerede analyser & rapporter, dedikeret account manager og teknisk support, og stemningsanalyse, blandt andet.

Konklusion

JustCall IVR-funktionen er en meget god konkurrent, der tilbyder en samlet fantastisk funktionalitet med minimale kompromiser. Det er bestemt en af de bedste og nemmeste IVR-funktioner. Det, der gør det endnu bedre, er den rimelige pris og et godt udvalg af andre tilgængelige callcenter-funktioner. JustCall IVR-funktionen er velegnet til enhver form for virksomhed og vil helt sikkert fungere godt for dig, ligesom den gjorde under mine tests.

Generelle problemer

Min Justcall IVR virker ikke

Tjek dit IVR-flow for eventuelle fejl, og brug simuleringsfunktionen til at teste det. De fleste problemer med IVR’er skyldes normalt designfejl.

Jeg kan ikke finde IVR-funktionen i Justcall

Justcall IVR builder skal være aktiveret fra indstillingerne for opkaldsnummer. Når du trykker på aktiveringsknappen, bør du være i stand til at få adgang til IVR-funktionen.

Product reviews

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Customer preferences

Kunder forventer, at virksomheder svarer på deres e-mails inden for en time, og proaktiv kundeservice fører til bedre brandopfattelse. 70% af kunder er mere positivt indstillede på brands, der tilbyder proaktiv kundeservice. Der er også en række statistikker for forskellige kundeservicemetoder og en introduktion til en virksomhed ved navn LiveAgent.

Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter på. Det er kun kunder, der kan give vurderingen. Med LiveAgent er kunderne glade.

Kundetilfredshedsbedømmelse

Teksten omhandler forskellige emner inden for kundeservice, herunder undersøgelser, værktøjer, virksomheder og evner. LiveAgent tilbyder en platform til at hjælpe med opbygning af loyale relationer og yde højkvalitets service til kunder. Kundeserviceoplevelsen involverer fokus på kundens oplevelse med brandet, hurtige svar, nem kontakt og opbygning af følelsesmæssige bånd. Undersøgelser som Customer Satisfaction Index og Net promoter Score kan distribueres via e-mail, nyhedsbreve og sociale medier. Derudover er der statistikker og benchmarks tilgængelige. 29% af forbrugerne finder scriptede svar frustrerende, og 80% af forbrugerne mener, at hastighed, bekvemmelighed, venlig service og kyndig hjælp er vigtige for en positiv kundeoplevelse.

Hvordan fungerer Twilio IVR-funktionen, og hvor let er den at implementere? Du kan finde ud af det i vores Twilio-anmeldelse.

Twilio IVR anmeldelse

LiveAgent tilbyder kundesupport-software med en række funktioner og integrationer, herunder kundetilfredshed og callcentersoftware. Deres priser afhænger af valgte funktioner og de tilbyder en gratis demo. Der er også mulighed for at læse anmeldelser af andre IVR-løsninger som JustCall IVR og Kavkom IVR. LiveAgent kræver en installation, men tilbyder gratis prøveperioder og 24/7 kundeservice.

Vi har udarbejdet en gratis-at-download-guide for at hjælpe dig i gang med fjernarbejde. Få tips, råd og vores bedste ressourcer til fjernadministrering af dit team.

Fjernarbejde Tjekliste

Det er vigtigt at strømline kommunikation og have en orden på virksomhedskulturen for at øge kundetilfredshed og fastholde medarbejdere. Tjek dine medarbejderes eksterne arbejdsmiljø og planlæg fjernonboarding for nye medarbejdere. Sørg for, at fjernmedarbejdere har de nødvendige enheder og adgang til internettet, og yd teknisk support. Brug værktøjer som Asana eller Basecamp til holdkommunikation, LiveAgent til helpdesk, og Google Docs eller Sheets til oprette lister over krav og håndbøger. Overvåg internetforbindelsen med Pingdom.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo