Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder. Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger. Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris. Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 14-dages prøveperiode.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
OTRS
|
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
OTRS tilbyder billetsalg.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
OTRS tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
OTRS tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
OTRS tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
OTRS tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
OTRS tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
OTRS tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
OTRS tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder videnbase.
|
OTRS tilbyder vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
OTRS tilbyder ikke kundeforum.
|
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
OTRS tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
OTRS tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
OTRS tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
OTRS tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
OTRS tilbyder ikke ubegrænset historik.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit webstedes.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
OTRS tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
OTRS tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.
Billetadministration er det vigtigste arbejdsflowværktøj, der håndterer alle indgående e-mails, live chat, sociale medier, og call-center-kommunikation i én enkelt indbakke. Du kan også oprette en kundeportal for at samle virksomhedsviden i vidensbase-artikler fra én enkelt platform.
Spar dit teams tid og skab stærke virksomhedsprocesser med intuitive arbejdsgange. Udover billetanmodningssystemet tilbyder LiveAgent masser af digitale arbejdsgange som tags, filtrering,gamification & badges, netværksovervågning, og andre funktioner, der gør en succesrig forretning.
En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder.
Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside. Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.
Kombineret med funktioner såsom tidssporing, real- tidsindtastningsvisning, gamification og andre medarbejderbidragsfunktioner LiveAgent sørger for, at du kan gøre alt fra én kundeservicestyringssoftware.
Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed. Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal. Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.
Tjenesterapportering, medarbejderplanlægning, netværksovervågning og andre ledelsesopgaver kan nemt håndteres fra den brugervenlige grænseflade via intuitive arbejdsgange. Disse digitale arbejdsgange kan håndtere alle kundeønsker og administrere en indbygget selvbetjeningsportal.
Yderligere bekymrer vi os om at holde glade brugere glade. Det er derfor, du kan kontakte os 24/7 med alle forespørgsler, du ikke kan håndtere, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, når du har brug for det. Giv os et opkald eller en besked, når du har brug for det.
LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Begynd din 14-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software. Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over OTRS: callcenter, Instagram-integration, Viber-integration, kundeforum og ubegrænsede chatknapper.
De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for OTRS inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer