Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Leder du efter et alternativ til OTRS?

Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder.

Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger.
Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris.

Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 14-dages prøveperiode.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Enkel platform for intuitiv task management og kundeservice

LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.

Support management er det vigtigste arbejdsflowværktøj der håndtere alle indkommende e-mails, live-chat, sociale media og callcenter kommunikation i én enkelt indboks. 
Du kan også lave din egen kundeportal til at indsamle viden til dit firma gennem vidensbase artikler fra én enkel platform.

Spar dit teams tid og opret stærke virksomhedsprocesser med intuitivt workflow. Udover supportsags-anmodningssystemet, tilbyder LiveAgent massere af muligheder for digital workflow gennem tags, filtrering, gamification & badges, internet overvågning, og andre funktioner der er med til at skabe en succesfuld forretning.

 

Kundesupport system med omni-kanal supportsag management

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Opret en personlig forbindelse via realtids-chatten.

En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder. 

Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside.
Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Live-chat for enestående service til kunderne

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funktioner og integrationer for effektiv kundeservice

Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed.

Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal.

Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.

Glade brugere håndtere kundeanmodninger med LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores agenter til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænset agenter, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

Klar til at prøve det gratis?

Begynd din 14-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud 
og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software.

Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt…
LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo