Leder du efter et alternativ til OTRS?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste OTRS-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder. Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger. Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris. Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 14-dages prøveperiode.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

OTRS vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent OTRS
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
OTRS tilbyder billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
OTRS tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
OTRS tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
OTRS tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
OTRS tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
OTRS tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
OTRS tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
OTRS tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder videnbase.
OTRS tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
OTRS tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
OTRS tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
OTRS tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
OTRS tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
OTRS tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
OTRS tilbyder ikke ubegrænset historik.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit webstedes.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
OTRS tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
OTRS tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
OTRS tilbyder ubegrænset 24/7 support.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Enkel platform for intuitiv task management og kundeservice

LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.

Få arbejdet gjort fra én indbakke

Billetadministration er det vigtigste arbejdsflowværktøj, der håndterer alle indgående e-mails, live chat, sociale medier, og call-center-kommunikation i én enkelt indbakke. Du kan også oprette en kundeportal for at samle virksomhedsviden i vidensbase-artikler fra én enkelt platform.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Nemmere arbejdsgange, der sparer din tid

Spar dit teams tid og skab stærke virksomhedsprocesser med intuitive arbejdsgange. Udover billetanmodningssystemet tilbyder LiveAgent masser af digitale arbejdsgange som tags, filtrering,gamification & badges, netværksovervågning, og andre funktioner, der gør en succesrig forretning.

Kundesupport system med omni-kanal supportsag management

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Opret en personlig forbindelse via realtids-chatten.

En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Gør dig klar til glade kunder

Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside. Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.

Gør dit job sjovt med de rigtige funktioner

Kombineret med funktioner såsom tidssporing, real- tidsindtastningsvisning, gamification og andre medarbejderbidragsfunktioner LiveAgent sørger for, at du kan gøre alt fra én kundeservicestyringssoftware.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live-chat for enestående service til kunderne

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funktioner og integrationer for effektiv kundeservice

Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed. Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal. Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.

Fantastisk workflow management

Tjenesterapportering, medarbejderplanlægning, netværksovervågning og andre ledelsesopgaver kan nemt håndteres fra den brugervenlige grænseflade via intuitive arbejdsgange. Disse digitale arbejdsgange kan håndtere alle kundeønsker og administrere en indbygget selvbetjeningsportal.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Vi er her for at hjælpe dig når som helst

Yderligere bekymrer vi os om at holde glade brugere glade. Det er derfor, du kan kontakte os 24/7 med alle forespørgsler, du ikke kan håndtere, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, når du har brug for det. Giv os et opkald eller en besked, når du har brug for det.

Gem mere med LiveAgent

Glade brugere håndtere kundeanmodninger med LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Klar til at prøve det gratis?

Begynd din 14-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud  og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software. Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med OTRS?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over OTRS: callcenter, Instagram-integration, Viber-integration, kundeforum og ubegrænsede chatknapper.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over OTRS?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for OTRS inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Related Articles to OTRS alternativ
Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

Leder du efter et Hesk -alternativ?

LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo