Leder du efter et alternativ til OTRS?

Hvis du leder efter et alternativ til OTRS, prøv LiveAgent. LiveAgent er en kundesupport software med intelligent service management og mange andre samarbejdende funktioner passende for virksomheds service management og service til kunder.

Udnyt dine arbejdstimer bedst muligt og sørg for enestående service for dine kunder og service teams med fleksible løsninger.
Support management, tidssporing, support historie, realtids chat på mobilehnheder, og mange flere nødvendige virksomhedsværktøjer kan blive dine til en fair pris.

Fortsæt med at læse for at finde mere omkring task management kapabiliteter og andre nøglefunktioner hos LiveAgent . Eller giv det et forsøg og prøv vores 14-dages prøveperiode.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leder du efter et alternativ til OTRS?
Slido green logo
Youtube video:

Enkel platform for intuitiv task management og kundeservice

LiveAgent gør det bedste for at opfylde dine virksomhedskrav med et hav af funktioner. Dette er inklusiv medarbejder management, tid & fremmøde, og andre ledelsesmæssige opgaver samtidig med du får de bedste værktøjer til kundeservice.

Support management er det vigtigste arbejdsflowværktøj der håndtere alle indkommende e-mails, live-chat, sociale media og callcenter kommunikation i én enkelt indboks. 
Du kan også lave din egen kundeportal til at indsamle viden til dit firma gennem vidensbase artikler fra én enkel platform.

Spar dit teams tid og opret stærke virksomhedsprocesser med intuitivt workflow. Udover supportsags-anmodningssystemet, tilbyder LiveAgent massere af muligheder for digital workflow gennem tags, filtrering, gamification & badges, internet overvågning, og andre funktioner der er med til at skabe en succesfuld forretning.

 

Kundesupport system med omni-kanal supportsag management

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Opret en personlig forbindelse via realtids-chatten.

En variation af alternativer gør et godt arbejde med deres kundeservicer software, men dog ikke alle kan give dig en realtids-chat funktion. LiveAgent har den hurtigste på markedet, med en chatvisningshastighed på 2.5 sekunder. 

Kunde tilfredshedsbedømmelse og kundeservice management kan nemt blive forbedret ved at placere en simpel realtids-chat knap på din hjemmeside.
Kundesøgning på din hjemmeside kan blive et simpelt klik og chat med dine agents på ethvert givent tidspunkt.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Live-chat for enestående service til kunderne

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funktioner og integrationer for effektiv kundeservice

Tag fordel af vigtige virksomhedsværktøjer og udnyt dine arbejdstimer bedre. Ethvert redskab på LiveAgent er bakket op med effektiv samarbejdslige funktioner der fungerer på en række af platformer og hjælper trivende virksomheder med at øge deres kundetilfredshed.

Service rapportering, medarbejder skemalægning, netværks sporing og mange andre ledelsesmæssigeopgaver kan nemt blive styret fra vores brugervenlige interface gennem intuitiv workflow. Disse workflows kan klare alt fra en bidragsplan til kundeanmodninger og adminstration af en indbygget selv-service portal.

Derudover, holder vi meget af at holde vores glade brugere glade. Det er derfor du kan kontakte os 24/7 med enhver forespørgsel du ikke selv kan klare og vi vil gøre vores bedste med at hjælpe dig, med hvad du har brug for.

Glade brugere håndtere kundeanmodninger med LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Klar til at prøve det gratis?

Begynd din 14-dages prøveperiode idag eller tag et kig på vores prissætninger for at se hvilket der virker bedst for din virksomhed proces. Du er også velkommen til at tjekke vores yderligere ressourcer ud 
og brugbarheden af LiveAgent, som en intelligent service management software.

Opfyldte vi dine virksomhedskrav? Klik på knappen nedenunder og benyt dig af LiveAgent allerede idag.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt…
LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Du Vil Være I Gode Hænder!
Slido green logo
Tilhørende ressourcer tilOTRS alternativ

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo