Partnere
Hvad er Scalix?
Scalix fungerer som en e-mail-, gruppekalender- og samarbejdssoftware, kaldet groupware. Det kører på Linux under Scalix Public License. Det er tilgængeligt af forskellige e-mail-klienter. Den leveres med en Scalix e-mail- og kalenderserver, Scalix Web Access internetbrowser og mange andre komponenter. Scalix kommer pakket i flere produktudgaver, der er velegnede til forskellige formål og job.
Hvordan kan du bruge Scalix?
Scalix er velegnet til virksomheder, der ønsker at skære ned på meddelelsesomkostninger, og som ønsker at udnytte deres Lightweight directory access-protokol. Scalix virker med enhver af LDAP’erne. Scalix tilbyder også gnidningsløse kontaktoversigt migrering fra og til e-mail-klienter. Det er tilgængeligt til computere, der kører Linux og Mac OS, og det understøtter alle tilgængelige e-mail-klienter. Den kan også integreres med din LiveAgent helpdesk.
LiveAgent help desk kan forbedre dine kundesupportfunktioner takket være et avanceret billetsystem, der kan håndtere e-mails fra flere udbydere. Når det samler din e-mail-kommunikation, gør omdanner det til kundebilletter og organiserer dem, så de nemt kan løses af kundesupportagenter. Billetfunktioner hjælper dig med at skabe en gnidningsfri arbejdsgang, der reducerer din responstid og hjælper dig med at svare på eventuelle problemer hurtigt.
Der er masser af helpdesk-funktioner, der kan hjælpe med kundesupport. Det er nemt at organisere takket være filtrering og SPAM-beskyttelse, while agentkollisionsdetektion sørger for, at hver billet tildeles en tilgængelig person. Foruddefinerede svar and dåsesvar yder hjælp når de besvarer ofte stillede spørgsmål. Hvis du føler dig overbebyrdet, kan du opdele komplicerede billetter, eller overføre dem til forskellige afdelinger, der specialiserer sig i specifikke problemer.
Hvis du føler, at du vil håndtere mere, lader LiveAgent dig oprette forbindelse til andre e-mail-konti eller andre kommunikationskanaler. Placer en af de hurtigste live chat-widgets på dit websted for at tilbyde en hurtig kommunikationsmulighed for dine kunder. Opret et digitalt callcenter og håndter opkald fra din computer. Opret en kundeportal og en vidensbase fyldt med nyttige artikler og guider. Hvis du ønsker at være mere social, skal du oprette forbindelse til Facebook, Instagram, Twitter, and Viber og håndtere sociale medier fra LiveAgent.
Hvad er fordelene ved Scalix?
- Arbejder med LDAP-directories
- Sparer ressourcer
- Gruppekalender kapacitet
- Administration console
- Sortlistestyring
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Sådan integreres Scalix med LiveAgent
LiveAgent kan oprette forbindelse til Scalix-e-mail via IMAP/POP3. Denne mulighed er tilgængelig i Konfigurationsindstillinger i LiveAgent og tager kun et par minutter. Følg nedenstående trin-for-trin guide for at lære, hvordan du fuldfører integrationsprocessen.

- Scalix skal være installeret og skal køre for at fuldføre integrationen. Hvis du ikke har det endnu, gå over til deres hjemmeside og download den pakke, der passer til din virksomhed. Du kan også vælge den gratis community-udgave. Hvis du har brug for hjælp til installationen, kan du finde installationsvejledningen her/a>. Når du har installeret alt og fået det til at køre, skal du fortsætte med de næste trin.

- Gå til Configuration > Email > Mail Accounts siden på din LiveAgent-konto (start en gratis prøveperiode, hvis du ikke ikke har en), og klik på den orange Opret knap øverst i sektionen. Vælg Andet nederst til højre på listen over e-mail-udbydere. Vælg derefter IMAP/POP3 blandt de to muligheder for integration.

- For at kunne hente billetter skal Scalix være forbundet til LiveAgent. Du skal udfylde dette afsnit med dine Scalix-kontooplysninger. Indtast dine loginoplysninger, e-mailadresse og andre nødvendige oplysninger. Vælg hentetypen, og indtast detaljerne for serveren og porten. Gem indstillingerne, når du er færdig.

Dine kunder kan nu forvente hurtig og pålidelig kundeservice, når de har brug for det. Vores Academy-side har flere oplysninger om at yde fantastisk kundesupport, så sørg for at besøge det, hvis du vil vide mere. Du kan også udforske LiveAgent-funktioner og -egenskaber ved at se videoen nedenfor eller gennemse vores hjemmeside.
Frequently asked questions
Hvad er Scalix?
Scalix er et groupware-program, som indeholder gruppe-e-mail, gruppekalendere og samarbejdsværktøjer. Scalix Web Access browser, Scalix e-mail- og kalenderserver og mange andre komponenter. Der findes flere versioner af Scalix, der passer til forskellige behov og job. Denne løsning kører under Scalix Public License på Linux. Det kan tilgås af en række forskellige e-mail-klienter.
Hvordan kan du bruge Scalix?
Scalix kan bruges af virksomheder, der ønsker at reducere deres beskedomkostninger. Scalix fungerer med enhver af LDAP'erne. Derudover tilbyder Scalix problemfri migrering af kontaktoversigt til og fra e-mail-klienter. Alle e-mail-klienter understøttes på computere, der kører Linux eller Mac OS. Ved at forbinde det med LiveAgent helpdesk, kan det øge dine kundesupportmuligheder.
Hvad er fordelene ved Scalix-integration?
- Fungerer sammen LDAP-mapper
- Gemmer ressourcer
- Gruppekalenderfunktioner
- Administrationskonsol
- Administration af sortliste
Hvordan integrerer man Scalix med LiveAgent?
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti
- Klik på Opret > Andet > IMAP/POP3
- Indtast dine MetA1-oplysninger, og gem
Der er 6 grundlæggende typer af kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM-software til styring af kunderelationer og videnbasesoftware til udveksling af nøgleoplysninger. Kundekontakt software kan forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler og administrere kontakter og data sikkert. LiveAgent tilbyder kundetilfredsheds- og callcentersoftware uden opsætningsgebyr og 24/7 support. Kundesucces-software hjælper virksomheder med at håndtere kundeinteraktioner og øge fastholdelse, loyalitet og rentabilitet. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.
LiveAgent er en helpdesk-software til SaaS, der kan forbedre din virksomhed. Der er ingen opsætningsgebyrer, og du får 24/7 kundeservice. Med LiveAgent kan du øge din fortalervirksomhed, reducere svartider og billetvolumen. Der er også en blog og et akademi til rådighed for mere information, og en cost calculator kan hjælpe med at bestemme priser. LiveAgent tilbyder også gratis prøver og har kunder fra forskellige brancher og virksomheder. Der er social media og en nyhedsbrev tilgængelig også. Tjek vores tjekliste for SaaS-kunde onboarding og tag de nødvendige skridt.
Kontaktcenter software bruges til at sende kundekontakter gennem forskellige kanaler til kundeservicerepræsentanter for at øge effektiviteten og produktiviteten i et kontaktcenter. LiveAgent tilbyder multikanalsløsninger og bedre kundeoplevelser. En god kontaktcentersoftware skal have en automatisk call-distributør, multi-level IVR og synkronisering med CRM og andre forretningsværktøjer.
En helpdesk billetterings-system er software, der hjælper kundeservicemedarbejdere med at kommunikere med kunder gennem én grænseflade. Det automatiserer processerne og opsummerer kundedata i billetter, som kan administreres og løses af agenten. Et effektivt system inkluderer en vidensbase, automatiseringer, tags, agentrapporter, interne billetter/noter og en universel indbakke. Disse nøglefunktioner organiserer kundedata, forbedrer tilgængeligheden af kundeservice og øger kundefastholdelsen. LiveAgent tilbyder et helpdesk billetterings-system, der håndterer e-mails, chats, omtaler i sociale medier og andre kanaler ét sted.