Prøveperiode

Scalix

Hvad er Scalix?

Scalix fungerer som en e-mail-, gruppekalender- og samarbejdssoftware, kaldet groupware. Det kører på Linux under Scalix Public License. Det er tilgængeligt af forskellige e-mail-klienter. Den leveres med en Scalix e-mail- og kalenderserver, Scalix Web Access internetbrowser og mange andre komponenter. Scalix kommer pakket i flere produktudgaver, der er velegnede til forskellige formål og job.

Hvordan kan du bruge Scalix?

Scalix er velegnet til virksomheder, der ønsker at skære ned på meddelelsesomkostninger, og som ønsker at udnytte deres Lightweight directory access-protokol. Scalix virker med enhver af LDAP’erne. Scalix tilbyder også gnidningsløse kontaktoversigt migrering fra og til e-mail-klienter. Det er tilgængeligt til computere, der kører Linux og Mac OS, og det understøtter alle tilgængelige e-mail-klienter. Den kan også integreres med din LiveAgent helpdesk.

LiveAgent help desk kan forbedre dine kundesupportfunktioner takket være et avanceret billetsystem, der kan håndtere e-mails fra flere udbydere. Når det samler din e-mail-kommunikation, gør omdanner det til kundebilletter og organiserer dem, så de nemt kan løses af kundesupportagenter. Billetfunktioner hjælper dig med at skabe en gnidningsfri arbejdsgang, der reducerer din responstid og hjælper dig med at svare på eventuelle problemer hurtigt.

Der er masser af helpdesk-funktioner, der kan hjælpe med kundesupport. Det er nemt at organisere takket være filtrering og SPAM-beskyttelse, while agentkollisionsdetektion sørger for, at hver billet tildeles en tilgængelig person. Foruddefinerede svar and dåsesvar yder hjælp når de besvarer ofte stillede spørgsmål. Hvis du føler dig overbebyrdet, kan du opdele komplicerede billetter, eller overføre dem til forskellige afdelinger, der specialiserer sig i specifikke problemer.

Hvis du føler, at du vil håndtere mere, lader LiveAgent dig oprette forbindelse til andre e-mail-konti eller andre kommunikationskanaler. Placer en af ​​de hurtigste live chat-widgets på dit websted for at tilbyde en hurtig kommunikationsmulighed for dine kunder. Opret et digitalt callcenter og håndter opkald fra din computer. Opret en kundeportal og en vidensbase fyldt med nyttige artikler og guider. Hvis du ønsker at være mere social, skal du oprette forbindelse til Facebook, Instagram, Twitter, and Viber og håndtere sociale medier fra LiveAgent. 

Hvad er fordelene ved Scalix?

LiveAgent: Ticketing Software Demo
  • Arbejder med LDAP-directories
  • Sparer ressourcer
  • Gruppekalender kapacitet
  • Administration console
  • Sortlistestyring

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

Sådan integreres Scalix med LiveAgent

LiveAgent kan oprette forbindelse til Scalix-e-mail via IMAP/POP3. Denne mulighed er tilgængelig i Konfigurationsindstillinger i LiveAgent og tager kun et par minutter. Følg nedenstående trin-for-trin guide for at lære, hvordan du fuldfører integrationsprocessen.

Scalix hjemmeside med listen over funktioner og information
Scalix hjemmeside
Scalix-websted med tilgængelige downloads og redigering af information
Scalix downloads
  • Gå til Configuration > Email > Mail Accounts siden på din LiveAgent-konto (start en gratis prøveperiode, hvis du ikke ikke har en), og klik på den orange Opret knap øverst i sektionen. Vælg Andet nederst til højre på listen over e-mail-udbydere. Vælg derefter IMAP/POP3 blandt de to muligheder for integration.
Videresendelse eller IMAP/POP3-valg i LiveAgent-konfiguration under Scalix-integrationsprocessen
Scalix IMAP/POP3 option
  • For at kunne hente billetter skal Scalix være forbundet til LiveAgent. Du skal udfylde dette afsnit med dine Scalix-kontooplysninger. Indtast dine loginoplysninger, e-mailadresse og andre nødvendige oplysninger. Vælg hentetypen, og indtast detaljerne for serveren og porten. Gem indstillingerne, når du er færdig.
Scalix-konfiguration i LiveAgent
Scalix-konfiguration i LiveAgent

Dine kunder kan nu forvente hurtig og pålidelig kundeservice, når de har brug for det. Vores Academy-side har flere oplysninger om at yde fantastisk kundesupport, så sørg for at besøge det, hvis du vil vide mere. Du kan også udforske LiveAgent-funktioner og -egenskaber ved at se videoen nedenfor eller gennemse vores hjemmeside.

LiveAgent Product Tour

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Hvad er Scalix?

Scalix er et groupware-program, som indeholder gruppe-e-mail, gruppekalendere og samarbejdsværktøjer. Scalix Web Access browser, Scalix e-mail- og kalenderserver og mange andre komponenter. Der findes flere versioner af Scalix, der passer til forskellige behov og job. Denne løsning kører under Scalix Public License på Linux. Det kan tilgås af en række forskellige e-mail-klienter. 

Hvordan kan du bruge Scalix?

Scalix kan bruges af virksomheder, der ønsker at reducere deres beskedomkostninger. Scalix fungerer med enhver af LDAP'erne. Derudover tilbyder Scalix problemfri migrering af kontaktoversigt til og fra e-mail-klienter. Alle e-mail-klienter understøttes på computere, der kører Linux eller Mac OS. Ved at forbinde det med LiveAgent helpdesk, kan det øge dine kundesupportmuligheder.

Hvad er fordelene ved Scalix-integration?

  • Fungerer sammen LDAP-mapper
  • Gemmer ressourcer
  • Gruppekalenderfunktioner
  • Administrationskonsol
  • Administration af sortliste

Hvordan integrerer man Scalix med LiveAgent?

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti
  • Klik på Opret > Andet > IMAP/POP3
  • Indtast dine MetA1-oplysninger, og gem

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo