Hvad er foruddefinerede svar?
Foruddefinerede svar er dåsebeskeder, som agenter kan implementere med en enkelt kommando eller klik. De bruges generelt til at besvare ofte stillede spørgsmål og fremskynde billethåndtering og svartider.
Hvordan adskiller foruddefinerede svar sig fra dåsebeskeder?
På trods af deres lignende formål er, dåsebeskeder og foruddefinerede svar to separate funktioner.
Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på tre måder:
- Dåsebeskeder kan kun gemme en kort sekvens af tekst, mens foruddefinerede beskeder kan være længere
- Når du opretter et foruddefineret svar, kan du definere emnet for en e-mail
- Foruddefinerede svar kan indeholde vedhæftede filer
Hvem bruger foruddefinerede svar?
Kundesupportmedarbejdere bruger primært foruddefinerede svar. De kan dog bruges af salgs-, marketing- eller IT-repræsentanter, der også håndterer kundekommunikation.
Hvilken funktion har disse foruddefinerede svar?
Foruddefinerede svar er gode til at forbedre help desk -effektiviteten og strømline arbejdsgange. Ved at have færdige skabeloner, der besvarer generelle spørgsmål, kan dine agenter spare masser af tid. I stedet for at skrive det samme svar ud igen og igen, kan de implementere foruddefinerede svar med et enkelt klik.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Eksempel på foruddefineret svar
Emne: Vores forsendelsespolitik
Besked: Alle ordrer behandles inden for 2-3 hverdage. Ordrer afsendes eller leveres ikke i weekender eller på helligdage. Hvis vi oplever en stor mængde ordrer, kan forsendelser blive forsinket med et par dage. Tillad venligst yderligere dage i transit til levering. Hvis der er en væsentlig forsinkelse i forsendelsen af din ordre, kontakter vi dig via e-mail eller telefon.
Forsendelsesomkostninger for din ordre vil blive beregnet og vist ved kassen. Dag til dag levering er kun tilgængelig for ordrer med leveringsadresser inden for det kontinentale USA.
Hvordan kan jeg implementere foruddefinerede svar?
For at udløse et foruddefineret svar skal du blot trykke på CTRL+I, mens du skriver i billetvisningen, eller klik på ikonet Foruddefineret svar og vælg dit svar fra listen.
Hvordan kan du oprette foruddefinerede svar?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
- Klik på Automation.
- Vælg Foruddefinerede svar.
- Klik på knappen Opret foruddefineret svar.
6. Angiv navnet på dit svar.
7. Opret en emnelinje. Det vil blive brugt, når du opretter en ny billet (e-mail) og bruger det foruddefinerede svar.
8. Opret din besked i enten almindelig tekst eller HTML-format. Tilføj gerne vedhæftede filer.
9. Angiv, hvilke afdelinger og agenter der vil kunne bruge det foruddefinerede svar.
10. Klik på Gem.
Sådan redigerer du foruddefinerede svar
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
- Klik på Automation.
- Klik på Foruddefinerede svar.
- Klik på en eksisterende besked.
- Rediger beskeden i overensstemmelse med din smag.
- Klik på Gem.
Sletning af foruddefinerede svar
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
- Klik på Automation.
- Klik på Foruddefinerede svar.
- Find den besked, du vil slette.
- Klik på ikonet Papirkurv i højre side af beskeden.
- Bekræft dit valg i pop op-bekræftelsesdialogen ved at klikke på Ja.
Et par foruddefinerede svar for at komme i gang
Som vi allerede har fastslået, kan vi spare enormt meget tid ved at bruge foruddefinerede svar. Så hvor og i hvilken sammenhæng kan vi bruge dem? Vi har samlet en liste over kategorier med eksempler, så du kan blive inspireret og skabe din egen.
Billet skabeloner
Hver dag modtager kundeservicemedarbejdere mange lignende henvendelser. Det kan være både tidskrævende og frustrerende at besvare de samme spørgsmål igen og igen. Gør dine agenters job lettere ved at oprette foruddefinerede billetsvar. Tjek vores her: billetskabeloner.
Virksomehedssvar
Brug af e-mail som et middel til kommunikation med potentielle kunder og partnere er en velkendt praksis. Men nogle gange kræver det en tilstrømning af inspiration for at skabe en overbevisende e-mail, der vil omdanne potentielle kundeemner til betalende kunder. Hvis du er interesseret i at skrive transaktions-, salgsfremmende eller relationelle e-mails, er du velkommen til at blive inspireret af vores virksomhedsskabeloner.
Kundeservice svar
At yde fremragende kundeservice i alle serviceinteraktioner er afgørende for at sørge for glade kunder, der er loyale over for dit brand. Se vores foruddefinerede svar, som dine agenter kan bruge i ethvert scenarie – lige fra at takke dine kunder til at svare på vrede beskeder. Klik her for at se vores kundeserviceskabeloner.
Foruddefinerede live chat-svar
Live chat er en af de mest populære kundekommunikationskanaler. Hvis du vil øge din effektivitet og løse flere samtaler, er tidspunktet perfekt til at bruge foruddefinerede svar. Se, hvordan vi sparer tid med vores live chat-skabeloner.
Kundeportal svar
Har du brug for at oprette bekræftelses-, velkomst-, bekræftelses-, nulstillings-, feedback- eller invitations-e-mails? Brug disse kundeportalskabeloner til at skabe overbevisende kundeservicekommunikation.
Helpdesk-svar
Kunne du tænke dig at hjælpe dine agenter med at håndtere vanskelige samtaler og spare tid? Inspirer dit kundeserviceteam med disse helpdesk-skabeloner.
Reklameslogan
Forsøger du at fastholde en kunde på din hjemmeside eller fremme et partnerskab med andre virksomheder, men mangler du de rigtige ord? Her er et par gode ideer – marketing-skabeloner.
Call center manuskript
Skab den ultimative kundeoplevelse med vores forudskrevne call center manuskript. Glæd dine kunder ved at sige de rigtige ord på det rigtige tidspunkt.
Vidensbase svar
Opretter du artikler til din 24/7 videnbase? Find inspiration med vores vidensbaseskabeloner, der viser ofte stillede spørgsmål, sådan gør du-artikler, fejlfindingsvejledninger, værktøjsbeskrivelser, bruger vejledninger og vejledninger.
Salgssvar
E-mail er en væsentlig del af virksomheden, der bruges til at nå ud til potentielle kundeemner, lancere nye produkter, loyalitetsprogrammer og meget mere. Skab friske e-mailkoncepter, og bliv inspireret af vores gennemprøvede og virkelige salgsskabeloner.
Social medie svar
Det kan være svært at svare kunder på sociale medier. Du vil gerne være professionel, men ikke for formel. Hvis du kæmper for at finde den rigtige balance, kan du gå over til vores skabeloner til sociale medier for inspiration.
Videnbaseressourcer
Hvis du gerne vil vide mere om foruddefinerede svar, kan du læse vores LiveAgent foruddefinerede svar-vejledning.
- Foruddefinerede svar
- Sådan opretter og bruger du foruddefinerede svar i LiveAgent
- Dåsebeskeder (Makroer)
- Kundeserviceskabeloner – bedste fremgangsmåder (+Eksempler)
- Dåsebeskeder (Forklaret)
- Kundesupport (Forklaret)
- E-mailskabeloner
- Dåsebeskeder
Klar til at skabe foruddefinerede svar?
Opret foruddefinerede svar med lethed, og begynd at strømline din arbejdsgang i dag! Se, hvor nemt det er at fremskynde billetopløsningstiden med vores free, alt inklusive 30-dages prøveperiode. Prøv det i dag!
Take your customer support to the next level
LiveAgent's predefined answers allow you to store commonly used responses and quickly access them, saving you valuable time.
Frequently Asked Questions
Hvad er foruddefinerede svar?
Foruddefinerede svar er dåsebeskeder, som agenter kan implementere med en enkelt kommando eller klik. De bruges generelt til at besvare ofte stillede spørgsmål og fremskynde billethåndtering og svartider.
Hvem bruger foruddefinerede svar?
Kundesupportmedarbejdere bruger primært foruddefinerede svar. De kan dog bruges af salgs-, marketing- eller IT-repræsentanter, der også håndterer kundekommunikation.
Hvilken funktion har disse foruddefinerede svar?
Foruddefinerede svar er gode til at forbedre helpdesk-effektiviteten og strømline arbejdsgange. Ved at have færdige skabeloner, der besvarer generelle spørgsmål, kan dine agenter spare masser af tid. I stedet for at skrive det samme svar ud igen og igen, kan de implementere foruddefinerede svar med et enkelt klik.
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Lær hvordan returmail-links kan forenkle kommunikationen og forbedre kundeoplevelsen ved at gøre det nemt for besøgende at kontakte din virksomhed via e-mail. Oplev, hvordan disse links kan styrke din markedsføringsstrategi og øge kundetilfredsheden. Prøv LiveAgent gratis og få en problemfri kontaktløsning for dine kunder.