Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Office Maker ?
Office Maker er en lokal operatør af digitale tjenester til tale/internet/cloud.
Gennem de løsninger og innovative teknologier, vi leverer, opfylder vi en af de vigtigste forventninger hos organisationer, der ønsker at have et enkelt kontaktpunkt til at håndtere telefoni, internet, cloud og computersikkerhed.
Foretag og modtag dine opkald i LiveAgent med vores enkle og økonomiske SIP Trunk-tilbud, fuldt kontrollerbart online fra din kundegrænseflade.
Aktiver dine telefonlinjer og vælg dine numre med få klik gennem vores onlineværktøj og bevar kontrollen over din telefoni.
ADMINISTRATION AF DINE TELEFONNUMRE
- Tildeling af geografiske eller ikke-geografiske numre (08 og 09)
- Overførbarheden af dine telefonnumre til alle operatører
- Tildeling af internationale numre
- Registrering i fagtelefonbogen
- Håndtering af alarmnumre (15, 17, 18, 112 osv.)
FINGERTIP KONTROL
- Personalisering af nummerpræsentation
- Ubetingede og nødopkaldsviderestillingsindstillinger
- Filtering of unwanted callers
- Begrænsning af udgående opkald af bruger
Enkel, lave omkostninger og ingen forpligtelsessatser:
SIP-trunken tegnes efter det ønskede antal udgående opkald. For hvert udgående opkald, du abonnerer på, tilbyder Office Maker dig et indgående opkald.
Eksempel: Hvis du tager 15 SIP Trunks, kan du foretage op til 15 samtidige udgående opkald (hvis der ikke er mere end 15 indgående opkald på samme tid), og modtage op til 30 samtidige indgående opkald (hvis der ikke er udgående opkald på samme id).
- A la carte SIP Trunk: 3 € ekskl. moms/måned/kanal
- Trunk SIP Ubegrænset fast: 13€ HT/Måned/Kanal
- Trunk SIP Ubegrænset fast og mobil: 19,99€ HT/måned/kanal
Bestil din linje lige her: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Hvordan kan du bruge det?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Office Maker et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens Office Maker sørger for resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et start- callcenter. Du får muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere.
Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?
Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, søger andre efter en a dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.
Da traditionelle callcentre ikke er så populære mere og med udbredelsen af callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.
Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?
LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response)-træer, som automatisk dirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.
Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. Du skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rigtige person til opgaven.
Blev din kunde ved et uheld forbundet med den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at dirigere kunden til en af dine kollegaer og spar deres tid.
Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.
Vi du have flere oplysninger om vores callcenters funktioner? Check out our Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.
Hvordan integrerer man Office Maker med LiveAgent?
Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med Office Maker som din VoIP-udbyder, skal du følge denne enkle vejledning.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ringe til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
- Vælg Office Maker fra listen over VoIP-udbydere.
- Opgiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fjerne markeringen af muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du vil afslutte, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du foretrækker det, kan du tilføje flere Office Maker-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.
Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software
Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent academy for at få flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportens verden.
Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for få oplysninger om vores kundesupportsoftware.