Prøveperiode

Microsoft Exchange Server

Hvad er Microsoft Exchange Server?

Microsoft Exchange Server leverer e-mail, kalender, kontakter, planlægning og samarbejdsmuligheder. Denne applikation kører på Windows Server-operativsystemer til forretningsformål. Mobile enheder, desktop computere og webbaserede systemer er alle i stand til at få adgang til meddelelsesplatformen med Exchange Server fra Microsoft.

Hvordan kan du bruge Microsoft Exchange Server?

Håndter dine virksomheds-e-mails med Microsoft Exchange Server. Det er fantastisk til at håndtere al virksomheds e-mail-kommunikation og personlig kommunikation. Du kan også bruge det på flere enheder. Microsoft Exchange Server kan blive en fantastisk løsning til kundesupport og håndtere kunde-e-mail-kommunikation. Men at håndtere et stort antal kunde-e-mails dagligt kan blive en kedelig hverdagsproces, der ikke bliver nemmere uden hjælp.

Derfor kan Microsoft Exchange Server-integration til LiveAgent blive den ideele løsning til dette problem. Når du kombinerer Microsoft Exchange Server med LiveAgent-billetsystemet, kan du forbedre din kundesupport, forbedre din arbejdsgang med nye funktioner og løse kundeproblemer med enestående hastighed.

Det bedste er, at det er fuldt udstyret for at gøre hjælpe dit arbejdsflow. Tjek funktioner såsom en universal indbakke, der kan håndtere mere end blot e-mail, men også live chat, call center, kundeportal, og sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram, og Viber. Sørg for, at alle bliver aktiveret med automatiseret billetdistribution, og brug afdelinger til at overføre billetter til personer med den rette viden.

Hold orden på det hele, ved at forbinde Microsoft Exchange til LiveAgent. Et billetsystem såsom LiveAgent kan hjælpe dig med at samle al e-mail-kommunikation direkte ind i dit dashboard, organisere og filtrere det og hjælpe dig med at udføre dit bedste arbejde. Tjek den fulde liste over billetfunktioner på dette link og se alt, hvad det kan.

Hvad er fordelene ved at bruge Microsoft Exchange Server-integration?

  • Business-class email-tjeneste
  • Integration med et fuldt udstyret billetsystem
  • En af de mest kendte e-mail-løsninger i din helpdesk
  • Avancerede funktioner med LiveAgent-integration

Looking to handle more customer emails?

Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow

Sådan integreres Microsoft Exchange Server med LiveAgent

Microsoft Exchange Server kan nemt integreres med LiveAgent enten via videresendelse eller IMAP/POP3. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du fuldfører processen og tilføjer din e-mailadresse til LiveAgent. Hvis du først skal konfigurere Microsoft Exchange Server, så følg denne vejledning fra Microsoft for at lære, hvordan du gør det.

  • Med din Microsoft Exchange Server-e-mail klar, åbn LiveAgent og gå til Konfiguration > Email > Mailkonti og klik på den orange Opret-knap. En liste over e-mail-udbydere åbnes. Vælg Andet og fortsæt til næste trin.
Konfigurationsmuligheder for LiveAgent-e-mailkonto
Vælg Anden
  • Afhængigt af dine præferencer kan du vælge IMAP/POP3 eller Forwarding som metode til at integrere. Begge integrationsmuligheder vil blive vist for dig, begyndende med Forwarding. Gå til næste trin ved at klikke på Forwarding.
Forwarding eller IMAP/POP3 integrations-valg
Forwarding eller IMAP/POP3
  • Når du har valgt Forwarding, skal du indtaste din e-mailadresse. Vælg derefter Setup SPF record for dit Exchange Server-domæne. Du kan også tjekke Microsofts vejledning om opsætning af SPF-poster, hvis du ikke er sikker på, hvordan du gør det. Du skal tage dette skridt, så dine e-mails ikke bliver stemplet som spam af LiveAgent. Vælg en passende afdeling, der er ansvarlig for at modtage e-mails fra denne Microsoft Exchange Server-konto, og klik på Gem.
Microsoft Exchange Server e-mail forwardings-opsætning i LiveAgent
Konfigurer Forwarding
  • Følg disse trin for at forbinde din Microsoft Exchange Server-e-mail via IMAP/POP3. I stedet for at klikke på videresendelsesindstillingen skal du vælge IMAP/POP3. Du skal oplyse din e-mailadresse, loginnavn og adgangskode. Du skal angive server- og portoplysninger samt vælge hentetype (POP3 eller IMAP). Derefter kan du Gemme.
IMAP/POP3 Microsoft Server Exchange-opsætning i LiveAgent
IMAP/POP3 opsætning

Det var det, og din Microsoft Exchange Server-e-mailadresse er nu forbundet til LiveAgent-billetsystemet. Du kan begynde at besvare kundebilletter med en fuldt udstyret løsning.

Vil du gerne lære mere om LiveAgent? Tag et kig på videoen nedenfor, eller gennemgå funktioner og integrationer for at lære mere om vores løsning.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Hvad er Microsoft Exchange Server?

Med Microsoft Exchange Server kan brugere organisere e-mail, kalendere, kontakter, planlægning og samarbejde. Denne applikation kører på Windows Server-operativsystemer. Adgang til Exchange Server kan opnås via en mobilenhed, stationær computer eller webbrowser.

Hvordan kan du bruge Microsoft Exchange Server?

Forbind det til dit LiveAgent-billetsystem, og begynd at levere fantastisk kundesupport fra en dedikeret helpdesk-løsning. 

Hvad er fordelene ved Microsoft Exchange Server integration?

Den største fordel er, at du vil have en fantastisk e-mail-løsning forbundet til din LiveAgent-helpdesk, som understøtter flere kommunikationskanaler, giver supportmedarbejdere fantastiske funktioner og tilbyder masser af integrationer med anden software.

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo