Partnere
Hvad er Microsoft Exchange Server?
Microsoft Exchange Server leverer e-mail, kalender, kontakter, planlægning og samarbejdsmuligheder. Denne applikation kører på Windows Server-operativsystemer til forretningsformål. Mobile enheder, desktop computere og webbaserede systemer er alle i stand til at få adgang til meddelelsesplatformen med Exchange Server fra Microsoft.
Hvordan kan du bruge Microsoft Exchange Server?
Brug Microsoft Exchange Server til dine virksomheds-e-mails. Det er fantastisk til at håndtere al virksomheds e-mail-kommunikation og personlig kommunikation. Du kan også bruge det på flere enheder. Microsoft Exchange Server kan blive en fantastisk løsning til kundesupport og håndtere kunde e-mail kommunikation. Men at håndtere et stort antal kunde-e-mails dagligt kan blive en kedelig hverdagsproces, der ikke bliver nemmere uden hjælp.
Derfor kan Microsoft Exchange Server-integration til LiveAgent blive en ideel løsning til dette problem. Når du kombinerer Microsoft Exchange Server med LiveAgent billetteringssystem, kan du forbedre din kundesupport, forbedre din arbejdsgang med nye funktioner og løse kundeproblemer med uovertruffen hastighed.
Det bedste er, at det er fuldt udstyret for at din arbejdsgang forløber glat. Tjek funktioner såsom en universal indbakke, der kan håndtere mere end bare e-mails, men også live chat, call center, kundeportal og sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Sørg for, at alle bliver aktive med automatiseret billetdistribution, og brug afdelinger til at overføre billetter til dem med den rette viden.
Hold alt organiseret ved at forbinde Microsoft Exchange til LiveAgent. Et billetsystem såsom LiveAgent kan hjælpe dig med at samle al e-mail-kommunikation direkte ind i dit dashboard, organisere og filtrere det og hjælpe dig med at udføre dit bedste arbejde. Tjek den fulde liste over billetfunktioner på dette link og se alt, hvad det kan.
Hvad er fordelene ved at bruge Microsoft Exchange Server-integration?
- Business-class email-tjeneste
- Integration med et fuldt udstyret billetsystem
- En af de mest kendte e-mail-løsninger i din helpdesk
- Avancerede funktioner med LiveAgent-integration
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Sådan integreres Microsoft Exchange Server med LiveAgent
Microsoft Exchange Server kan nemt integreres med LiveAgent enten via videresendelse eller IMAP/POP3. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du fuldfører processen og tilføjer din e-mailadresse til LiveAgent. Hvis du først skal konfigurere Microsoft Exchange Server, så følg denne vejledning fra Microsoft for at lære, hvordan du gør det.
- Med din Microsoft Exchange Server-e-mail klar, åbn LiveAgent og gå til Konfiguration > Email > Mailkonti og klik på den orange Opret-knap. En liste over e-mail-udbydere åbnes. Vælg Andet og fortsæt til næste trin.

- Afhængigt af dine præferencer kan du vælge IMAP/POP3 eller Forwarding som metode til at integrere. Begge integrationsmuligheder vil blive vist for dig, begyndende med Forwarding. Gå til næste trin ved at klikke på Forwarding.

- Når du har valgt Forwarding, skal du indtaste din e-mailadresse. Vælg derefter Setup SPF record for dit Exchange Server-domæne. Du kan også tjekke Microsofts vejledning om opsætning af SPF-poster, hvis du ikke er sikker på, hvordan du gør det. Du skal tage dette skridt, så dine e-mails ikke bliver stemplet som spam af LiveAgent. Vælg en passende afdeling, der er ansvarlig for at modtage e-mails fra denne Microsoft Exchange Server-konto, og klik på Gem.

- Følg disse trin for at forbinde din Microsoft Exchange Server-e-mail via IMAP/POP3. I stedet for at klikke på videresendelsesindstillingen skal du vælge IMAP/POP3. Du skal oplyse din e-mailadresse, loginnavn og adgangskode. Du skal angive server- og portoplysninger samt vælge hentetype (POP3 eller IMAP). Derefter kan du Gemme.

Det var det, og din Microsoft Exchange Server-e-mailadresse er nu forbundet til LiveAgent-billetsystemet. Du kan begynde at besvare kundebilletter med en fuldt udstyret løsning.
Vil du gerne lære mere om LiveAgent? Tag et kig på videoen nedenfor, eller gennemgå funktioner og integrationer for at lære mere om vores løsning.
Frequently asked questions
Hvad er Microsoft Exchange Server?
Med Microsoft Exchange Server kan brugere organisere e-mail, kalendere, kontakter, planlægning og samarbejde. Denne applikation kører på Windows Server-operativsystemer. Adgang til Exchange Server kan opnås via en mobilenhed, stationær computer eller webbrowser.
Hvad er fordelene ved Microsoft Exchange Server integration?
Den største fordel er, at du vil have en fantastisk e-mail-løsning forbundet til din LiveAgent-helpdesk, som understøtter flere kommunikationskanaler, giver supportmedarbejdere fantastiske funktioner og tilbyder masser af integrationer med andre software.
Hvordan kan du bruge Microsoft Exchange Server?
Forbind den til dit LiveAgent-billetsystem, og begynd at levere fantastisk kundesupport fra en dedikeret helpdesk-løsning.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Kundekontakt software er vigtigt for at forbedre kvaliteten af kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret. De vigtigste funktioner inkluderer muligheden for at håndtere flere kommunikationskanaler fra ét sted på nettet samt at opbevare kundernes data sikkert på ét sted. Der findes 6 grundlæggende typer kundesupport software, herunder delt indbakke og supportsoftware, servicedesk-software, besked- og chatsystemer, telefonisk supportværktøj, CRM og videnbasesoftware. LiveAgent tilbyder en række funktioner og integrationer til en konkurrencedygtig pris.
At forbedre kundeoplevelsen med ting som returmail-links kan øge sandsynligheden for loyalitet og mere omsætning. LiveAgent hjælper med at gøre dette nemt og effektivt ved at lade kunder starte samtaler via deres foretrukne kommunikationskanal med et enkelt klik. Der er dog en risiko for irriterende brugeroplevelser, hvis standard-e-mail-klienten ikke er korrekt konfigureret. Returmail-links er alsidige og kan gøre mere end blot at udfylde TIL-feltet i en ny e-mail-besked. LiveAgent-analyser kan også hjælpe med at trække statistik og KPI'er. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode og tillader en testkørsel før køb.
Mail.ru er en af de største e-mail-udbydere i Rusland og det russisktalende segment af internettet. De kører også flere populære websteder. Integrering af Mail.ru med LiveAgent giver forbedret og organiseret e-mail-kommunikation, prioritering, filtrering, spamfiltre og multi-kanal-funktioner. Der er også flere andre integrationer tilgængelige, såsom Sendmail og Mailchimp. MailEnable er en ideel løsning til brugere, der driver deres virksomhed fra computere, der kører Microsoft Windows og kræver en sikker e-mail-løsning.