Partnere
Hvad er Axigen?
Axigen er en e-mail-server og groupware med flere samarbejdsfunktioner tilgængelige for deres planer. Det giver brugerne mulighed for at dele kalendere, filer og kontakter samt kontrollere brugertilgængelighed og adgang til softwaren fra flere enheder. Axigen har sikkerhed i flere lag og tilbyder ubesværet administration, hvilket gør den ideel til virksomheder med mindre IT-teams.
Hvordan kan du bruge Axigen?
Axigen kan både bruges som kontor samarbejdsløsning og e-mailserver. Den er nem at vedligeholde, så den er ideel til virksomheder, der leder efter en enkel, men pålidelig e-mail-løsning med groupware-funktioner. Det er også meget sikkert for dem, der leder efter ekstra beskyttelse. Axigen giver 24/7 kundesupport til hver klient, så der er ingen grund til at bekymre sig om fejlfinding. Det kan integreres med LiveAgent. Dette er ideelt for virksomheder, der ønsker at forbedre deres helpdesk med en dedikeret kundesupportløsning.
Tilføj sikker e-mail-kommunikation til billetsystemet fra LiveAgent, for at yde den bedste kundesupport. Udnyt e-mail-arkivering og billethistorik for at holde styr på kundekommunikation. LiveAgent tilbyder meget mere end e-mail-beskeder, billetsystemet kan håndtere live chat, callcenter, sociale medier og kundeportal. Alt understøttes af avancerede funktioner, der gør dit arbejde lettere.
En universel indbakke med en hybrid billet-stream kan hjælpe dig med organisere din kommunikation. Besvar kontakter med standardbeskeder eller foruddefinerede svar for at give hurtigere kundesupport. Opsæt regler for at skabe automatiseringer, der tager sig af almindelige gentagne opgaver. Tag et kig på hele listen over billetfunktioner og se, hvordan de kan hjælpe din helpdesk.

Hvad er fordelene ved Axigen-integration?
- Nem vedligeholdelse
- 24/7 kundesupport
- Meget sikker
- Samarbejdsfunktioner
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hvordan integrerer man Axigen med LiveAgent?
Axigen kan integreres med LiveAgent-billetsystemet via IMAP/POP3. Indstillingen er let at finde i LiveAgent-konfigurationsmulighederne. Tag et kig på trin-for-trin guiden nedenfor for at lære, hvordan du integrerer Axigen med dit billetsystem.

Skal du konfigurere Axigen først? Gå til Axigens websted og vælg den plan, du vil starte med. Axigen tilbyder en nyttig dokumentationssektion med installationsvejledning og andre ressourcer, du muligvis har brug for. Når du har fået adgang til Axigen og konfigureret det, skal du skifte over til LiveAgent og fortsætte med næste trin.

Når Axigen er installeret og klar til brug, skal du gå hen til din LiveAgent-konto. Opret din gratis prøveperiode først, hvis du ikke har en endnu. Gå nu over til Konfiguration > E-mail > Mailkonti og klik på knappen Opret øverst. En liste med e-mail-udbydere åbnes. Vælg Andet nederst, og klik på IMAP/POP3 i næste vindue.

- Nu skal du angive dine Axigen-detaljer i LiveAgent for at afslutte integrationen. Udfyld brugernavn, adgangskode og e-mailadresse. Vælg derefter hentemetode, samt serverinformation og port. Glem ikke at vælge den afdeling, der er ansvarlig for håndtering af billetter fra denne e-mailadresse. Når du er tilfreds med konfigurationen, skal du afslutte ved at klikke på knappen Gem nederst i vinduet.

Det var det. LiveAgent vil nu hente e-mails fra Axigen til dit billetsystem. Se videoen nedenfor og se, hvad LiveAgent ellers kan. Du kan også gennemse funktionssiden for at se flere muligheder eller tage et kig på Academy-siden for at lære mere om kundesupport.

Frequently asked questions
Hvad er Axigen?
Axigen tilbyder e-mail-servere til deres planer og groupware med flere samarbejdsfunktioner. Brugere af softwaren er i stand til at dele kalendere, filer og kontakter sammen med at kontrollere brugernes tilgængelighed og få adgang til softwaren fra flere enheder. Sikkerheden er i flere lag, og administrationen er nem med Axigen, hvilket gør den perfekt til virksomheder med en lille IT-afdeling.
Hvordan kan du bruge Axigen?
Ud over at fungere som e-mailserver, kan Axigen bruges som en kontor samarbejdsløsning. Fordi det er nemt at vedligeholde, er det ideelt for virksomheder, der søger en brugervenlig, men alligevel pålidelig e-mail-løsning med groupware-funktioner. Derudover er det ekstremt sikkert for dem, der søger ekstra beskyttelse. Axigen-teamet giver 24/7 kundesupport til hver klient, så der er ingen grund til at bekymre sig om fejlfinding. LiveAgent-integration er tilgængelig. Virksomheder, der ønsker en dedikeret kundesupportløsning til deres helpdesk, vil synes denne løsning ideel.
Hvad er fordelene ved Axigen-integration?
- Nem vedligeholdelse
- 24/7 kundesupport
- Meget sikker
- Samarbejds-funktioner
Hvordan integrerer man Axigen med LiveAgent?
- Gå til LiveAgent, og åbn Konfiguration > E-mail > Mailkonti
- Opret en ny e-mail, og vælg Andet
- Vælg IMAP/POP3, angiv dine oplysninger, og klik på Gem
Markedet for kundesucces-software er fyldt med forskellige leverandører, der tilbyder forskellige værktøjer. Valget af software afhænger af din branchesektor, virksomhedens størrelse og personlige behov. Grundlæggende funktioner inkluderer billettering, live chat og et analytisk dashboard, mens mere avancerede tilbyder automatisering, flere vidensbasestøttesystemer eller en andet værktøjskasse til samarbejde. LiveAgent tilbyder en callcenter-software, der kan skifte mellem telefonopkald og andre kommunikationsformer, og understøtter sociale mediebeskeder i et lokalt dashboard.
LiveAgent er en anbefalet løsning af flere virksomheder, der har oplevet en forbedring i deres kundeservice og salg. Det er et økonomisk effektivt værktøj, der kan håndtere store mængder af supportanmodninger via forskellige kanaler og give hurtige svar til kunderne. LiveAgent hjælper med at forbedre kommunikationen med kunderne og øger kundetilfredsheden.
Udnyt FAQ-software til at optimere din kundes selvbetjeningsoplevelse
FAQ-software kan være en effektiv tilføjelse til kundesupportstrategien. Det kan reducere antallet af gentagne spørgsmål og øge kundetilfredshed ved at give hurtig adgang til svar på ofte stillede spørgsmål. Det kan også forbedre agentens effektivitet ved at opbygge en intern vidensbase.
Skab problemfri serviceoplevelse med kontaktcenter software
Kontaktcenter software gør det muligt for virksomheder at strømline kundekommunikation på tværs af forskellige kontaktpunkter og kanaler. Det forventes også, at den globale kontaktcentersystemmarkedsstørrelse vil nå 47,76 mia. USD inden 2025. Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små og store organisationer og giver skalerbarhed, fleksibilitet og forbedret sikkerhed.