Open-Xchange

Hvad er Open-Xchange?

Ud over e-mail, dokumenter, planlægning og, and sociale medie- deling, tilbyder Open-Xchange fuldt integreret onlinekommunikation, samarbejde og produktivitetssoftware. Platformen gør det muligt for brugere at integrere beskedstrømme, der stammer fra Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter og LinkedIn. Softwaren er nem at bruge for alle takket være den intuitive brugergrænseflade og nem opsætning.

Hvordan kan du bruge Open-Xchange?

Open-Xchange er en produktivitetsløsning, der er velegnet til alle, der har brug for mere end blot en e-mail til deres kontor. Det tilbyder en omfattende app-pakke, der hjælper med teamorganisering og lader dig bruge cloud storage. Det er en fremragende software til mindre helpdesk-teams, og du kan integrere den med the LiveAgent help desk

Når en kundeagent modtager en kundeforespørgsel, bliver den en billet takket være LiveAgent-billetsystemet. Vores effektivitetsfunktioner såsom automatiseret billetdistribution, afdelinger, and agentkollisionsdetektion sikrer, at billetten bliver sendt til den rigtige person, som derefter kan løse den. Dette vil fremskynde og strømline kundeserviceprocessen.

Ud over at håndtere e-mails kan vores universelle indbakke håndtere live chatbeskeder, kundeopkald, a vidensbase med en kundeportal, og sociale mediekonti fra Facebook, Twitter, Instagram, og Viber. Vores billetsystem kan ganske enkelt sikre, at dine kommunikationskanaler bliver inkluderet, og dine forespørgsler forbliver organiseret og distribueret uanset hvad.

Hvert kommunikationsværktøj, som LiveAgent har, understøttes fuldt ud af et væld af funktioner, der fokuserer på produktivitet og effektivitet. Organiser din LiveAgent-virksomhed med åbningstid, opret regler og sørg for at drage fordel af serviceniveauaftaler. Du kan også bruge gamification for at gøre kundesupport sjovere og udfordrende for agenter.

Youtube video:

Hvad er fordelene ved at bruge Open-Xchange?

  • En komplet email-løsning
  • Cloud-baseret samarbejdssoftware
  • Kontaktstyringg og synkronisering
  • Forbedret produktivitet

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

Hvordan integrerer man Open-Xchange med LiveAgent?

Når du har din Open-Xchange-konto klar, kan du nemt forbinde den med LiveAgent helpdesk takket være IMAP/POP3. Integrationsprocessen tager kort tid at gennemføre. Tag et kig på guiden nedenfor, der kan vise dig alle de nødvendige trin.

Open-Xchange hjemmeside med fordele
Open-Xchange hjemmeside
  • Hvis du endnu ikke har oprettet en Open-Xchange-e-mail-konto, skal du besøge deres hjemmeside og oprette din konto. Open-Xchange gør installationen nem takket være downloadlinks, installationsvejledninger og andre ressourcer. Følg nedenstående trin efter opsætning.
Open-Xchange websted med downloadmuligheder og vejledninger
Download Open-Xchange
  • Alt klar og sat op? Flot! Gå nu over til din LiveAgent-konto. Åbn Configuration > Email > Mailkonti og klik på knappen Opret. Vælg Andet på listen, og vælg derefter IMAP/POP3 blandt de to muligheder.
LiveAgent IMAP/POP3-mulighed i Open-Xchange-integration
Open-Xchange IMAP/POP3 integration
  • Der mangler bare et par ting, du stadig skal gøre – indtast din e-mail-adresse, dit brugernavn og din adgangskode, sammen med at vælge typen af ​​hentning, server og port. Vælg en godkendelsesmetode, og du kan bestemme, hvilken afdeling der skal administrere billetter, der kommer fra denne e-mailadresse. Gem dit arbejde, når du er færdig – det var det.
Hvordan integrerer man Open-Xchange med LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 09 - Open Xchange Liveagent Integration Configuration.png
Udfyld detaljerne

Open-Xchange integrationen er klar, og du kan begynde at yde support med hjælp fra LiveAgent. Se flere oplysninger om helpdesk-funktioner, eller gennemse LiveAgent Academy for at lære mere om kundesupport.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Hvad er Open-Xchange?

Online kommunikation, samarbejde og produktivitetssoftware er alle en del af Open-Xchange. På grund af dens intuitive brugergrænseflade og nemme opsætning er softwaren nem at bruge for alle. 

Hvordan kan du bruge Open-Xchange?

 Hvis du har brug for mere end blot en grundlæggende e-mailklient til dit kontor, er Open-Xchange løsningen for dig. Det tilbyder en omfattende suite af apps, der letter teamsamarbejde, og cloud storage er tilgængelig. Kombineret med LiveAgent helpdesk-softwareintegration bidrager den til at en fremragende softwareløsning til helpdesk-teams. 

Hvad er fordelene ved Open-Xchange integration?

  • Fuldstændig e-mail-løsning
  • Cloud-baseret samarbejdssoftware
  • Kontaktadministration og synkronisering
  • Forbedret produktivitet

Hvordan integrerer man Open-Xchange med LiveAgent?

  • Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti
  • Klik på Opret > Andet > IMAP/POP3
  • Angiv dine Open-Xchange-oplysninger og gem
Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo