Leder du efter et alternativ til Helpshift?

Helpshift er et godt værktøj, men ikke alle gode værktøjer er et godt fit til din virksomhed. Det er derfor du måske er på udkig efter et alternativ til Helpshift. Har du prøvet LiveAgent endnu?

LiveAgent er den ultimative omnichannel helpdesk-softwareløsning til virksomheder af enhver størrelse eller handel. Forøg dit kundeengagement, få bedre feedback og forbedre din servicedesk med LiveAgent i dag. Læs mere og find ud af mere om vores supportsystem og andre fede værktøjer og funktioner.

3 fordele af migrationsprocessen til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

Forbedre dine kunders tilfredshed med vores chat-widget og andre features på din hjemmeside

Bedre kundeengagement

Engager dine kunde med vores proaktive features

Spar tid og penge

LiveAgent vil ikke ødelægge dit budget og priserne er fornuftige. Brug lige det du har brug for, for at yde support til kunderne

increase availability

Et alternativ til Helpshift, som ikke vil skuffe dig

Helpshift er fantastisk. Der er dog en grund til, at konkurrencen er der, og du vil måske skifte til en software, der passer dig bedre. Derfor er vi her for at fortælle dig om LiveAgent.

LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer i én kundeservicedesk-løsning. Vi taler om et pålideligt supportsystem, superhurtig chatfunktion, vidensbase, callcenter og endda support af sociale mediekanaler , såsom Facebook messenger, Instagram eller endda Viber . Alt er placeret bekvemt på et dashboard, hvor du kan holde styr på alle kanaler. At levere god kundeoplevelse kunne ikke være bedre med værktøjer under samme tag.

LiveAgent værktøjssæt

The fastest live chat

LiveAgent er stolt af at kunne tilbyde en super hurtig live chat-widget til sine kunder , og det er den hurtigste på markedet, med chathastigheder på 2,5 sekunder . Nu kan du virkelig tilbyde lynhurtig hjælp til dine kunder.

Live-chat kan gøre underværker for din kundesupport. Gør hjemmeside gæster til betalende kunder ved at placere en chatinvitation på dit websted. Se, hvad de skriver, inden de rammer send med funktionstypevisning i realtid. Giv hurtig hjælp og information, når det er nødvendigt.

Lad os prøve live-chatten
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Tag et kig på vores chat i aktion

Find ud af, hvordan vores chat fungerer og hvad du kan gøre med den, i denne video.

Du er også velkommen til at gennemse vores LiveAgent YouTube-kanal, for at finde flere videoer om værktøjer og funktioner på vores helpdesk-software

Få tilfredshed med det rigtige support værktøj

For at lede og arbejde i et godt kontaktcenter og få god feedback, skal du være tilfreds med din kundesupportsoftware. Det betyder at få en positiv kundeoplevelse udover kernefunktionaliteter.

LiveAgent tilbyder 24/7 supportlevering til alle sine kunder, og vi tilstræber at give komplet oplevelse sammen med vores værktøjssæt. Vi bruger de samme værktøjer som dig, så du ved, hvad du kan forvente. Kontakt os, som du vil. Send os en email, ring til os eller chat med os. Det er dit valg, og vi vil gøre vores bedste for at give dig den bedste brugeroplevelse og rådgivning til fejlfinding.

Jeg vil have den gode kundeoplevelse

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Tag et kig på vores kundeoplevelsesresultater

Sammenlign os med andre helpdesk-software

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og find ud af alt, hvad vi har at tilbyde.

Related Articles to Helpshift alternativ
Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.

Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

Kundeservice adresseliste

LiveAgent tilbyder omfattende kundesupportløsninger og integrationsmuligheder. Virksomheden har et supportportal, ændringslog og tilknyttede programmer. Derudover tilbyder de også en række blogindlæg, akademiske ressourcer og skabeloner. LiveAgent har også en liste over kundesupportkontakter til andre virksomheder. Der er også mulighed for at planlægge en demo for at lære mere om deres tjenester.

Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Vores kunder

Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.

Hver virksomhed har sin historie og vigtige milepæle. Hvis du er interesseret i vores udviklingstidslinje, så læs denne korte artikel.

Milepæle

LiveAgent blev grundlagt i 2004 af Andrej Harsani og Viktor Zeman som en løsning til at støtte deres Post Affiliate Pro-kunder i realtid. I 2006 lancerede de deres live chat-software, og i 2011 udvidede de deres funktionalitet med en multi-channel help desk software. I 2014 begyndte de at tilbyde cloud-baserede planer, og i 2017 åbnede de et nyt kontor i Kiev. I 2019 åbnede de et kontor i New York og blev i 2020 anerkendt som den bedste software i live chat, vidensbase, helpdesk, billettering og callcenter-kategorierne af G2 og Capterra. De har nu over 30.000 kunder.

LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger, og der er mere end 175 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Se mere.

Leder du efter et LiveHelpNow alternative?

LiveAgent er en funktionel helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forbedre kundesupport og øge salget.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x