Leder du efter et alternativ til Helpshift?

Helpshift er et godt værktøj, men ikke alle gode værktøjer er et godt fit til din virksomhed. Det er derfor du måske er på udkig efter et alternativ til Helpshift. Har du prøvet LiveAgent endnu?

LiveAgent er den ultimative omnichannel helpdesk-softwareløsning til virksomheder af enhver størrelse eller handel. Forøg dit kundeengagement, få bedre feedback og forbedre din servicedesk med LiveAgent i dag. Læs mere og find ud af mere om vores supportsystem og andre fede værktøjer og funktioner.

3 fordele af migrationsprocessen til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

Forbedre dine kunders tilfredshed med vores chat-widget og andre features på din hjemmeside

Bedre kundeengagement

Engager dine kunde med vores proaktive features

Spar tid og penge

LiveAgent vil ikke ødelægge dit budget og priserne er fornuftige. Brug lige det du har brug for, for at yde support til kunderne

increase availability

Et alternativ til Helpshift, som ikke vil skuffe dig

Helpshift er fantastisk. Der er dog en grund til, at konkurrencen er der, og du vil måske skifte til en software, der passer dig bedre. Derfor er vi her for at fortælle dig om LiveAgent.

LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer i én kundeservicedesk-løsning. Vi taler om et pålideligt supportsystem, superhurtig chatfunktion, vidensbase, callcenter og endda support af sociale mediekanaler , såsom Facebook messenger, Instagram eller endda Viber . Alt er placeret bekvemt på et dashboard, hvor du kan holde styr på alle kanaler. At levere god kundeoplevelse kunne ikke være bedre med værktøjer under samme tag.

LiveAgent værktøjssæt

The fastest live chat

LiveAgent er stolt af at kunne tilbyde en super hurtig live chat-widget til sine kunder , og det er den hurtigste på markedet, med chathastigheder på 2,5 sekunder . Nu kan du virkelig tilbyde lynhurtig hjælp til dine kunder.

Live-chat kan gøre underværker for din kundesupport. Gør hjemmeside gæster til betalende kunder ved at placere en chatinvitation på dit websted. Se, hvad de skriver, inden de rammer send med funktionstypevisning i realtid. Giv hurtig hjælp og information, når det er nødvendigt.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Tag et kig på vores chat i aktion

Find ud af, hvordan vores chat fungerer og hvad du kan gøre med den, i denne video.

Du er også velkommen til at gennemse vores LiveAgent YouTube-kanal, for at finde flere videoer om værktøjer og funktioner på vores helpdesk-software

Få tilfredshed med det rigtige support værktøj

For at lede og arbejde i et godt kontaktcenter og få god feedback, skal du være tilfreds med din kundesupportsoftware. Det betyder at få en positiv kundeoplevelse udover kernefunktionaliteter.

LiveAgent tilbyder 24/7 supportlevering til alle sine kunder, og vi tilstræber at give komplet oplevelse sammen med vores værktøjssæt. Vi bruger de samme værktøjer som dig, så du ved, hvad du kan forvente. Kontakt os, som du vil. Send os en email, ring til os eller chat med os. Det er dit valg, og vi vil gøre vores bedste for at give dig den bedste brugeroplevelse og rådgivning til fejlfinding.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Tag et kig på vores kundeoplevelsesresultater

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Helpshift alternativ
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er et fantastisk helpdesk-system med funktioner som kontaktformularer, live chat, integration med sociale netværk og god mobilstøtte. Brugere har prøvet forskellige systemer som Zendesk og Freshdesk, men har fundet LiveAgent til at være en bedre løsning. LiveAgent bruges af store virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha og kan prøves gratis.

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

LiveAgent er i stand til at opfylde kravene fra flere forretningsområder. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport.

Én helpdesk-løsning til forskellige brancher

LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo