Live chat-software til bureauer

Impress your customers and increase their satisfaction.
  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Header Animation
Helpdesk software

Live chat er en af de hurtigste og mest pålidelige supporttjeneste, som bureauer kan tilbyde deres kunder. I dagens teknologisk avancerede verden er det blot ikke en mulighed at sidde og vente på, at kunderne kontakter dig. Vi lever i selvsøgningens tidsalder, og mange brugere vil udforske hvert websted i detaljer, før de tilmelder sig.

Men selv de mest dygtige tekniske brugere har brug for hjælp i ny og næ. Og forventningen er, at virksomheder skal yde assistance øjeblikkeligt, når det er nødvendigt, helst i realtid. Og det er netop, hvad live chat kan levere.

Chat i realtid
Eksempel på live chat

Hvorfor burde din virksomhed tilbyde live chat?

Virksomheder og deres forhåbninger er forskellige – reklamer, marketing, menneskelige ressourcer osv. Den ene ting, de har til fælles, er en dynamisk kundekreds, der har et stærkt behov for et hurtigt og direkte svar.

Dagens brugere er utålmodige. En undersøgelse hævder, at muligheden for at engagere sig er omkring 10 minutter. Denne tidsramme på 10 minutter er alt, hvad der skal til for at miste potentielle kunder. Her er hvor live chat kommer i spil.

Grunden til at bruge live chat er ikke til at tage fejl af. Det giver bedre ROI end nogen anden kommunikationskanal og den højeste forbrugertilfredshed på 92 %.

Den største anmodning fra kunder er at have valget om at tale med en faktisk person online, mens de samtidig browser på webstedet eller udfører en opgave.

At browse på en hjemmeside kan være overvældende. Live chat yder assistance til både aktive og proaktive løsninger. Med proaktive invitationer kan du omgå kundens modvilje mod at tale med supportteamet. Telefon og e-mail er stadig værdifulde kommunikationsmuligheder, men du vil være i stand til at mindske behovet for deres brug med live chat. Dette resulterer i et reduceret antal indgående forespørgsler, da agenter kan løse dem under den aktive chatsession.

LiveAgents universelle indbakke giver adgang til alle kommunikationsspørgsmål og anmodninger, uanset hvilken platform de er blevet sendt fra.

Live chat er tidligere blevet misfortolket som blot en simpel widget et eller andet sted på en hjemmeside, som kunder kan bruge, hvis de ønsker det. Men i de senere år er dets funktionalitet som et marketing- og konverteringsværktøj begyndt at blive anerkendt af adskillige virksomheder.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Hvordan er live chat mere fordelagtigt i forhold til telefon og e-mail?

Effektiv support af kunder kommer med mange udfordringer. For en telefon kan det for eksempel være lang ventetid i en kø. For e-mail er det det, at man skal skrive, sende og så i sidste ende vente på svaret.

Hvad forbedrer live chat?

  • Gennemsnitlig ventetid
  • Reduceret e-mailvolumen
  • Højere konverteringsrate
  • Nedsat afvisningsprocent
  • Nem kommunikation
  • Øget engagement
  • Højere kundetilfredshed

Hvordan sikrer man sig, at agenterne er forberedt til live chat?

Supportagentens livscyklus har tre faser:

  • Nybegynder
  • Faglært arbejder
  • Professionelle

I kundeservice starter supportmedarbejdere generelt med at besvare telefonforespørgsler for at få erfaring. Kun agenter med fremragende skrivefærdigheder bør håndtere live chat-forespørgsler, hvis det er muligt. At skrive i live chat adskiller sig væsentligt fra e-mail. Når agenter skriver en e-mail, er de normalt ikke tidsbegrænsede. På den anden side er det netop det, der adskiller live chat fra e-mail. Skrivning foregår lige på stedet. Hvis det er muligt, er det altid en god idé at have et korrekturlæst script tilgængeligt til brug.

Hvilke funktioner kan du forvente af live chat?

Antallet af tilgængelige funktioner nærmer sig det imponerende antal på 200.

Alle former for korrespondance mellem dine virksomheder og kunder gemmes i en primær, delt indbakke i form af billetter. Chatagenten kan bringe enhver tidligere samtale op med et par klik i et hybrid billetsystem. Hver klients profil og historie er umiddelbart tilgængelig.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Eksempel på universel indbakke

Multiple choice af design af både chat-widget og docking-vinduet for enten at oprette eller vælge en foruddefineret skabelon fra galleriet.

Chatknapgalleri
Eksempel på et chatknapgalleri

Klienten virker som om de har brug for hjælp, men er de for generte til at spørge? Der er ingen grund til at vente på, at de starter chatten. Live chat reducerer ventetiden og tilbyder aktivt en hjælpende hånd i form af en proaktiv chatinvitation.

Chat-invitationsgalleri
Eksempel på chatinvitation

Forudindstillede svar på ofte stillede spørgsmål eller til brug i en salgsfremmende kampagne

Dåsebeskeder
Eksempel på dåsebeskeder

Overførsel af chats til tilgængelige agenter eller automatisk routing af chats ved at vælge mellem tre foruddefinerede muligheder: tilfældig tildeling, ring til alle, maksimal anvendelse.

Chat distribution
Eksempel på chatdistribution

Rapportering og overvågning bidrager til at skabe et klart billede af dine kunders grundlæggende type adfærd, behov og krav, eller hvor meget de bruger på at gennemse dit websted.

Hjemmesideovervågning - Chatoversigt
Eksempel på chatovervågning

Da verden fortsat bliver mindre, når det kommer til kommunikationsbegrænsninger, kan du bruge muligheden for live chat på flere sprog. I øjeblikket understøttes 45 sprog, og flere oversættelser tilføjes jævnligt.

Live chat-software til bureauer
Eksempel på sprogtilpasselige widgets

Gør det muligt for kunder at sende beskeder via en kontaktformular uden for åbningstid, eller når en bestemt agent er offline.

Kontaktformularer
Eksempel på offline formular

Tillader input og feedback fra kunder og rangering af chats eller agents effektivitet.

Agentrangeringsfunktion i Helpdesk-software - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Fordele ved live chat-software til specifikke virksomeheder

Virksomhedens netværk er normalt ret omfattende, og hyppigheden af ​​indkommende henvendelser er betydelig. Live chat-fordele er forskellige for forskellige virksomheder, men resultatet er altid det samme – glade og tilfredse kunder.

Kundeservice er en frivillig handling, der demonstrerer et ægte ønske om at fyldestgøre, hvis ikke glæde, en kunde.ú>

Steve Curtin – Kundeentusiast, ansat hos Marriott Internationall

Reklamebureauer

Forestil dig et scenarie: Du bruger meget tid og ressourcer på en kampagne, kun for at folk skal klikke på et websted og derefter forlade det. Årsagerne kan være mange. Måske kan de ikke finde instruktioner om, hvordan man anvender en rabatkode, eller opfordringen til handling er ikke klart defineret. Med live chat kan du proaktivt tilbyde en hjælpende hånd, hvilket betyder en højere konverteringsrate.

Marketing understøttes ikke kun af e-mail eller telefonopkald. Live chat giver annoncører en chance for at promovere eller informere kunder ved det første klik på en knap. Du kan også vedhæfte billeder for en mere personlig tilgang. Overvågningsfunktionen giver dig mulighed for at målrette mod hver enkelt websitebesøgende og interagere med dem baseret på deres adfærd eller placering. Rapportering giver mulighed for en chatkonverterings -rapport for at se, hvor mange chats der er konverteret.

Digitale virksomheder

I kombination med proaktiv live chat-software giver leadgenereringsmarketing en værdifuld cross-channel marketing platform. I en digital verden kan støde på ansigtsløse og automatiske chatbots. Ved at sætte en agents billede på din tilpassede chatknap, vil du sikre dig, at den, din kunde chatter med, er et rigtigt menneske.

Salgsfremmende virksomheder

Live chat er omkostningseffektiv, hvilket gør den til det ideelle kommunikationsværktøj til en kampagne. Agenter kan tilbyde rabatkuponer, begejstre deres publikum med nye produkter under eller sende deres chatsamtale i feedbackanmodningsdelen af ​​en chat bagefter. Denne markedsføringsmetode er yderst produktiv for små virksomheder, når de udvider deres kontaktliste.

Sociale mediebureauer

Sociale medier har ikke kun udviklet sig som sjov yndlingstidsfordriv, men også som et værdifuldt marketingværktøj. Implementering af live chat på en social medieside gør det muligt for virksomheden at styre sine kunders online tilstedeværelse bedre og aktivt nå ud og forbinde med kundeemner. Du kan erhverve en e-mail-adresse fra chat til brug til markedsføringsformål, forvandle følgere til betalende abonnenter. LiveAgent tilbyder integration med alle standard sociale medieplatforme såsom Facebook eller Twitter.

Kontobaserede marketingbureauer (ABM)

Kontobaseret markedsføring er rettet mod specifikke konti eller brands og B2B marketing. Derfor kan din virksomhed med modificerede livechats proaktive invitationer nå ud til nøglekonti med relevante beskeder og øge dit investeringsafkast markant. En anden fordel er at bruge live chatten i din kontobaserede marketingstrategi til at danne et tæt forhold til salget for at identificere de målrettede konti og opbygge en mere konkret kundedatabase og muligheder.

PR-virksomheder (PR)

Det kræver en stor indsats at opbygge en virksomhed. Men grundlaget for enhver succesfuld virksomhed er baseret på tillid. For at styrke tilliden mellem en virksomhed og dens kunder træder public relations ind i billedet. Kommunikation med markedet og dets brugere er ikke mere tydelig end i PR-sektoren. Udvidelsen er bevidst og omfattende, med det formål at nå ud til så mange kunder som muligt. Live chat tangentielt med et PR-bureau er et fantastisk værktøj til forretningsudvidelse.

Rejse- og turistbureauer

Klar landingen, og guide dine kunder uden stress overalt i verden. Rejs rundt på nettet og verden med live chat kundesupport. Åbnede live chat-linjer til rejsearrangementer er en løsning til at rådgive kunder om al den nødvendige information om deres rejse. Hvis spørgsmålene bliver ens eller identiske, giver livechat mulighed for at konfigurere foruddefinerede svar og standardbeskeder.

Den flersprogede funktion i livechat giver dig mulighed for at have en dialog med enhver i verden på det sprog, du vælger, og tilpasse din chat-widget til et specifikt markedssprog. LiveAgent understøtter i øjeblikket 45 sprog, og nye oversættelser tilføjes jævnligt. Hvis du ikke kan finde et bestemt sprog, så kontakt os med et forslag, så belønner vi dig med en kredit på din LiveAgents konto.

Freelancere

Antallet af freelancere er vokset markant i løbet af det sidste årti eller deromkring, da mulighederne for at arbejde eksternt hjemmefra er blevet mere almindelige. Uanset om du arbejder selvstændigt eller som en del af et vikarbureau, kan live chat hjælpe med at udvide dit netværk. Professionelle freelancere inden for et kreativt felt vil sætte pris på det høje niveau af tilpasning, der er tilgængeligt.

Andre agenturer

Det er ikke noget problem, hvis dit bureau ikke er på listen. Live chat er et alsidigt værktøj, der passer til en lang række bureauer. Det primære formål forbliver – at conveniently interagere med kunder med det samme efter en anmodning. Den universelle indbakke-funktion gør det muligt at outsource chatsupporten, da alle dine kunder kan være på den samme LiveAgent-konto.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Hvordan administrerer man bureaukunder med LiveAgent?

LiveAgents helpdesk software er et stærkt supportsystem, hvor livechat er en af ​​dets kernefunktioner. Men hvilke muligheder kan bureauer tilbyde kunder med hensyn til at administrere deres konti ved hjælp af LiveAgent?

Én konto på tværs af afdelingerne:

Nyttigt for et bureau, der tager sig af webdesign og brandingudvikling eller bestiller hyppig outsourcing. Kunden accepterer dog muligvis ikke at have ukendt kontokommunikation inkluderet i deres konto, men det er stadig en praktisk mulighed.

Flere konti med et tilpasset domæne:

Et bureau kan specialdesigne kunders et eller endda flere domæner efter deres præference. Ulempen ved dette setup kan være, at rettighederne til et design ejes af bureauet i stedet for en klient. Tværtimod kan det være en form for service, der er en del af et bureaus tilbud.

Konto konfigureret til en klient:

For et muligt gebyr for en kontoopsætning eller vedligeholdelse kan kunder tillade bureauet adgang til kontoen. Denne mulighed er hovedsageligt mere fordelagtig for en kunde end en virksomhed, da kunden kan beslutte, at dette kan være en engangsaftale. Intet afholder kunderne fra at beslutte sig for at bryde båndet til et bureau eller til enhver tid at skifte til et andet bureau.

Integration og opsætning

Enkelt og fuldt understøttet native integration. Bare en hurtig kopi og indsættelse af en HTML-kode i din LiveAgent-konto, vises den på din eller din kundes hjemmeside, og du kan begynde at chatte med det samme. En yderligere fordel er integration med tredjepartssoftware eller en app.

Videnbase

Vil du vide mere? Gå videre til vores vidensbase.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

FAQ

Hvad er livechat?

Livechat er et kommunikationsværktøj, der understøtter interaktion i realtid i B2B- eller B2C-kommunikation. Chat-knappen, også kendt som chat-widget, er strategisk placeret på et websted for at reagere og invitere kunder til at forbinde med en live chat agent.

Hvorfor er live chat vigtig for bureauer?

Det giver det højeste investeringsafkast, mere end andre kommunikationskanaler. Reducerer behovet for at bruge e-mail og telefonservice. Øger chancen for konvertering og hjælper samtidig kundeemner med at navigere gennem webstedet.

Hvilke bureauer kan drage fordel af at bruge live chat?

Flere bureauer kan drage fordel af at bruge live chat: 1. Reklamebureauer 2. Digitale bureauer 3. Salgsfremmende bureauer 4. Sociale mediebureauer 5. Kontobaserede marketingbureauer (ABM) 6. Public Relations (PR) bureauer 7 Rejse- og turistbureauer 8. Freelancere 9. Andre bureauer.

Hvordan integrerer man live chat?

Fuldt understøttet native integration. Hurtig kopi og indsæt en HTML-kode, og du kan begynde at chatte med det samme.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo